Сторінка 4 з 8
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 31 липня 2011, 16:24
vlymar
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 31 липня 2011, 18:57
nikolas
классно все так
а перья вилки новые или реставрация??
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 01 серпня 2011, 03:48
vlymar
перья реставрация..
Сбылась мечта идиота, всегда хотел себе на бак такие накладки..
зы: хух наконец дочистил эти 72 спицы с гаечками..

Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 07 серпня 2011, 19:01
vlymar
Забрал вторую порцию деталюшек с пескоструя и отдал на покраску маляру:
Запаял "старушачий" замок по мануалу Влада:
Забрал раму и мелочевку с порошковой покраски:
чето я спешу.. видимо охота покататься еще в этом году.

Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 07 серпня 2011, 19:06
Лях
vlymar писав:...чето я спешу.. видимо охота покататься еще в этом году.

Ще до листопада їздити і їздити!..

Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 09 серпня 2011, 09:52
kyrt
vlymar писав:Как и обещал фотки бсз:

нужны бабочка вместе с пластиной под крепление ДХ, можеш помочь?
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 09 серпня 2011, 10:11
vlymar
делалось для себя в одном экземпляре, лучше поспрашивай на форуме у нас.. кто-то занимался лазерной резкой..
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 09 серпня 2011, 10:20
KWAKA
Навіщо ти траверсу переварював? По кресленням Гесера все стає без переробок
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 09 серпня 2011, 10:35
kyrt
vlymar писав:делалось для себя в одном экземпляре, лучше поспрашивай на форуме у нас.. кто-то занимался лазерной резкой..
ок спасибо., будем искать.
давай собирай быстрее пока тепло еще

Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 15 серпня 2011, 07:31
vlymar
Антипионер писав:Навіщо ти траверсу переварював? По кресленням Гесера все стає без переробок
Моя була погнута, вирішив робить, то вже робить.
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 15 серпня 2011, 19:51
Geser
Обійшовся без проточки підшипників?
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 15 серпня 2011, 19:56
vlymar
Ні, проточували, хоча треба було б й не проточувать. Ну це не проблема, думаю конічних вистачить більше ніж проходили стокові (30 років).
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 16 серпня 2011, 18:44
vlymar
Забрал наконец колеса с переспицовки..

Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 16 серпня 2011, 18:55
Vlad
найс! Шпиці хромом покривав?
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 16 серпня 2011, 18:57
vlymar
Vlad писав:найс! Шпиці хромом покривав?
Так, заразився від тебе Влад!

Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 16 серпня 2011, 19:09
nikolas
классные колесики вышли
а где спицы хромировал?
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 16 серпня 2011, 19:37
vlymar
Спасибо,
тут.
Еще вопросик.. почему внутренности пера разные по длине?

Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 17 серпня 2011, 04:25
Никòла
Колеса,- загляденье!

Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 17 серпня 2011, 05:49
KWAKA
Може брак?
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 12 вересня 2011, 04:51
vlymar
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 12 вересня 2011, 04:58
Лях
Це має бути ЩОСЬ!

Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 12 вересня 2011, 05:47
kiselandrew
попробуй перевернуть крепление сигнала, то что к траверсам крепится. Так сигнал будет повыше и при ходе вилки не зацепишь крыло.
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 12 вересня 2011, 05:54
KWAKA
Добре виходить. А на першій фотці, то контролер з якості?
Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 12 вересня 2011, 06:14
vlymar
По поводу крила, прийму до уваги.. там виточував з нержавыючої сталі перехідник під сигнал.
Антипионер, так! То головний інженер, їй подобаються усілякі залізячки..

Re: Моя JAWA 350 634
Додано: 12 вересня 2011, 06:16
Лях
Підніжки неправильно стоять.
