Сторінка 1 з 1
Ремонт двигателя 634
Додано: 24 травня 2012, 19:54
vlymar
Певый раз сам расколол двигатель явы 634, есть много вопросов., как определить и отсеять детали которые необходимо заменить или отреставрировать.
Первый вопрос по КПП, на промежуточном вале обнаружил непонятные зазубрины, что делать с валом под замену или в этом ничего страшного нету?
Поршневая номинал, зазор в кольце на 3 см от верхнего края 0,8мм, что делать с поршневой точить и под какой ремонт?:
так же выработка с одного края шестерни:
с правой стороны на колене, есть ржавчина, насколько это страшно или просто зачистить?
Что делать с пальцами, на мусор?
в вгш маленькие раковины!
вилочки такие:
в запасе нашел вот такие, кто скажет оригинал ли?
Спасибо.
Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 24 травня 2012, 20:23
KWAKA
Шестерні кпп-нормально
Цапфу, пальці, втулки вгш під заміну. Вилки ще походять, останні мабуть палєво. Це ти свого розібрав?
Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 24 травня 2012, 20:33
vlymar
поняв, та ні.. це ще один роблю.
Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 24 травня 2012, 20:48
vovankrava
На останньому фото лева похожа на оригинал.Права точно фуфло.А ті,шо стояли - точно орігос без Б...
Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 24 травня 2012, 20:55
vlymar
Також думаю, що ліва схожа на оригінал, тоді залишу одну стокову там на ній знос мінімальний й одну чорну.
Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 25 травня 2012, 07:39
Андрейка 634-5-1980
vlymar писав:Також думаю, що ліва схожа на оригінал, тоді залишу одну стокову там на ній знос мінімальний й одну чорну.
Чорні зазвичай кЕтайські,чого ставити не радив би.Візьми надфіль чиркни по тій і по оригінальній - різницю одразу зрозумієш.Яб сказав що більш права на оригінал схожа...
Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 26 травня 2012, 16:06
vlymar
Сьогодні надфилем перевірив свої вилочки, чорна не пилялась взагалі, а інша, та зразу ж!
Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 26 травня 2012, 17:08
Андрейка 634-5-1980
vlymar писав:Сьогодні надфилем перевірив свої вилочки, чорна не пилялась взагалі, а інша, та зразу ж!
Ну тепер головне до неї пару підбери.Зверни увагу на щільність прилягання одна до одної,чи не криві.Ато із-за такої проблеми можна "поупражняцца" з мотором...
Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 26 травня 2012, 19:21
vlymar
вже перевірив, шілина така як й на рідних, все в нормі.. цікавить питання з проміжним валом там на фото шестерні поцарапана, це ні на що не вплине?
Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 08 червня 2012, 10:59
Андрейка 634-5-1980
vlymar писав:вже перевірив, шілина така як й на рідних, все в нормі.. цікавить питання з проміжним валом там на фото шестерні поцарапана, це ні на що не вплине?
Як там справи з мотором?
На рахунок пром.валу - в моїй першій 634 були ті зуби клином на одну із сторін - але вся і всі останні шестерні були ідеальні,іилочки та куліса також - поставив я їх.І шо?Їздила.Тільки вить стала біль ніж за звичай на 3 та 2 передачі
Як "пікірующий" кукурузник

Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 08 червня 2012, 11:08
vlymar
З мотором впринципі розібрався..
Точить циліндри під 2й ремонт, нові поршня, кільця, голки вгш, пальці.
Робить коліно, заміна правої цапфи, шатунів, центрального підшіпника.

Re: Ремонт двигателя 634
Додано: 26 лютого 2013, 11:55
shumik
а подшипники 6305 нормальные? у меня из-за правого подшипника не мог нормально выставить зажигание, там биение было где-то на 1-1,5 мм