Сторінка 1 з 2

Разный выхлоп!

Додано: 25 жовтня 2012, 13:41
Денис 27
Вчера ехал за 634кой и заметил что трубы по разному дымят. С правой валит дым как с паровоза, а с левой почти нечего нет.
Задумался по этому поводу и пришел к выводу что это дело в зажигании. Скорее всего разное опережение.
Если есть мысли по этому поводу пишите.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 25 жовтня 2012, 14:26
vladuna
Почисть трубы и колени для профилактики)Если проблема не исчезнет выставь зажигание и смотри сальники КВ

Re: Разный выхлоп!

Додано: 16 вересня 2018, 21:55
Roller
Підійму тему... справа така : Бісля збірки двигуна " 638" вже приблизно 300 км , а вихлоп усе одне не рівний на хх,особливо на холодну - правий каптить добре ,а от лівий майже без диму ,і начеб-то пропускає такти ( як наче обіднена суміш). міняв місцями свічки запалювання - така ж саме ситуація. Встановлене БСЗ на ДХ, ВВ дроти мають опір ПО 5-6 кОм,свічки без резистору ,катушка запалювання ГАЗелівська двовивідна,тобто справа не у ВВ напрузі :gazenvagen: . Де копати ?

Re: Разный выхлоп!

Додано: 16 вересня 2018, 22:11
Roller
Зібрано двигун так : права втулка на герметику (на цапфі) + новий сальник ,тобто підсмоктування повітря виключене. Лівий сальник перевіряв до збірки на цапфі по натягу пружинки. Поршні з фасками на юбках ,доведені у зборі з циліндром по вікнах при відокремленіх картерах . Впускні "штани "однаково підігнані по вікнах. Після дальніх поїздок свічки мають однаковий колір (руда цегла),на ходу дим з труб наче б то однаковий , ...

Re: Разный выхлоп!

Додано: 16 вересня 2018, 23:27
Vvv
Такая же история , езжу так не один год , правда на прогретом моторе , такого , вроде не замечал , не помню кто , но кто-то , уже писал , что вроде , это из за того , что цилиндра два , а карбюратор один.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 16 вересня 2018, 23:43
Roller
:навіть коли раніше була контактна сист.запалювання на старому двигуні - така ж сама біда... на ходу валить добре ,однаково палять свічки,а от на холодну один "строчить" :?

Re: Разный выхлоп!

Додано: 16 вересня 2018, 23:49
Vvv
Я не парюсь , расход по городу 4 литра , свечи кирпичного цвета , что ещё нужно для счастливой езды

Re: Разный выхлоп!

Додано: 17 вересня 2018, 08:41
валико
Roller , не переймайся. То що димить правий циліндр, це фішка моторів ЯВА і пропуски в запалюванні суміші також є нормою для 2Т моторів.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 17 вересня 2018, 08:55
archerix
А у меня вроде одинаково :? Когда-то было, но причина оказалась банальна - один свечной колпачок контачил хуже другого.

Вроде слышал совет, что если цилиндры работают по-разному, можно попробовать слегка наклонить карб на сторону :?

Re: Разный выхлоп!

Додано: 17 вересня 2018, 10:46
валико
Показником праці карбюратора і запалювання, є одинаковий та правильний колір свічок.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 17 вересня 2018, 20:21
Roller
archerix писав: 17 вересня 2018, 08:55

Вроде слышал совет, что если цилиндры работают по-разному, можно попробовать слегка наклонить карб на сторону :?
я мотик працюючий нахиляв вже навіть у різні боки .... :)

Re: Разный выхлоп!

Додано: 17 вересня 2018, 20:50
Roller
валико писав: 17 вересня 2018, 08:41 [То що димить правий циліндр, це фішка моторів ЯВА і пропуски в запалюванні суміші також є нормою для 2Т моторів.
Навіть у 634 так ? Ну я тоді геть у ступорі :uzhos: На мою думку у 634-х "дзеркальні" камери продувки,бо 305-ті підшипник по зовням, а от 638-х різні ж ! Може у цьому теж якась різниця є ? :roll:

Ще спробую глушники місцями переставити :) , може якась паронітка у одному посипалася...

Re: Разный выхлоп!

Додано: 17 вересня 2018, 21:08
валико
Про 634 не скажу, а от володів 360ю та 638-5 то в обох правий димів сильніше. Паронітка тут ні до чого, вона на це не впливає.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 18 вересня 2018, 10:29
romanrusyn
В мене теж так само було. Коли вже холодати починало то навіть таке враження було ніби лівий циліндр не працює. А тільки мотор прогрівався і все ставало ок.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 18 вересня 2018, 10:44
Dr_Hammer
romanrusyn писав: 18 вересня 2018, 10:29Коли вже холодати починало то навіть таке враження було ніби лівий циліндр не працює. А тільки мотор прогрівався і все ставало ок.
Ото самий час підняти голку на одне ділення.

А по темі: як вони можуть однаково диміти, якшо канали в циліндрах та і в картері різні, короче ніде симетрії нема, карб один і всьо такоє...)
Нєфік тим паритись коли нормально їде.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 18 вересня 2018, 13:56
archerix
Кстати, в этой области меня давно занимает один совет, про который де-то читал. А именно после выставлении зажигания по одному цилиндру проверить опережение на втором (оно, как утверждается, может заметно отличаться), и потом переставить зажигание в среднее арифметическое :?

Re: Разный выхлоп!

Додано: 18 вересня 2018, 13:58
USS
А по темі: як вони можуть однаково диміти, якшо канали в циліндрах та і в картері різні, короче ніде симетрії нема, карб один і всьо такоє...)
Нєфік тим паритись коли нормально їде.
Отж, отож. Я колись викладав фотки, як різняться відливки картерів у місцях впуску, треба кожен картер допрацьовувати, або забити та їздити і не хвилюватися.
Screenshot_2.png

Re: Разный выхлоп!

Додано: 18 вересня 2018, 14:38
MAXDZ
Да там если посмотреть во впускной переходник со стороны карба на цилиндры можно ужаснуться от ступенек и переходов.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 18 вересня 2018, 15:08
Dr_Hammer
MAXDZ писав: 18 вересня 2018, 14:38Да там если посмотреть во впускной переходник со стороны карба на цилиндры можно ужаснуться от ступенек и переходов.
В 638-их, у впускному колекторі ще й отвори бувають різних розмірів)))

Re: Разный выхлоп!

Додано: 18 вересня 2018, 16:21
MAXDZ
Вот кстати типичный пример у меня такое было, и доводить это до ума у меня желания не было, один фиг не едет...

Зображення

Re: Разный выхлоп!

Додано: 19 вересня 2018, 09:37
romanrusyn
Dr_Hammer писав: 18 вересня 2018, 10:44
romanrusyn писав: 18 вересня 2018, 10:29Коли вже холодати починало то навіть таке враження було ніби лівий циліндр не працює. А тільки мотор прогрівався і все ставало ок.
Ото самий час підняти голку на одне ділення.

А по темі: як вони можуть однаково диміти, якшо канали в циліндрах та і в картері різні, короче ніде симетрії нема, карб один і всьо такоє...)
Нєфік тим паритись коли нормально їде.
В теорії так, а на практиці від піднімання голки при заводці ефекту не було, а при гарячому двигуні, то вже забагата суміш була.
На кожен циліндр має бути карбюратор. І буде щастя.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 19 вересня 2018, 09:44
Dr_Hammer
romanrusyn писав: 19 вересня 2018, 09:37В теорії так
В мене так і на практиці було, навіть з старим (тоді ще не зовсім конченим) карбом.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 19 вересня 2018, 15:42
route 66
У мене на 634 моторі така ж біда. Хотів колись дізнатисб у чому причина, теж сказали не парся. У мене правий глушак завжди чистий, а лівий завжди засраний. Масло лью Іпон.

Re: Разный выхлоп!

Додано: 19 вересня 2018, 19:38
РЕпа
Dr_Hammer писав: 19 вересня 2018, 09:44 Никуя се у тебя кепчёнка на аве :shock: Не опасаешься шо таким жеж прицелом обраточку получить :zemla: ;)

Re: Разный выхлоп!

Додано: 19 вересня 2018, 22:07
Roller
Вивчав сьогодні "на колінах" карбік 2928СЕ ,так ось що помітив . Вихід суміші Х.ходу з "латуньки" знаходиться не по центру ,а правіше по диффузору тобто ближче до правого циліндру ( де генератор ) ! А з іншого боку ,вихід каналу пускового пристрою знаходиться з лівої сторони ,навіть дуже з лівої ( коли працює "прогрів")...
Також вивчав карб 634-ки . Там канал Х.ходу знаходиться рівно по-центру !