одноканальная БСЗ

Аватар користувача
Romantikos
уважаемый
Повідомлень: 617
З нами з: 02 серпня 2009, 00:50
Мотоцикл: Jawa 360
Звідки: Киевская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

одноканальная БСЗ

Повідомлення Romantikos »

як у кого робить БСЗ з одним датчиком на оборотах більше 4000тисяч???в кого стоїть двохканальна і чому поставили???
Аватар користувача
tyshkan333
рокер
Повідомлень: 347
З нами з: 29 травня 2009, 20:46
Мотоцикл: ява-350 634
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення tyshkan333 »

у меня все отлично работает. Попробуй просто зарядить аккумулятор,если у тебя перебои.
машина возит тело,а мотоцикл душу.
Аватар користувача
Romantikos
уважаемый
Повідомлень: 617
З нами з: 02 серпня 2009, 00:50
Мотоцикл: Jawa 360
Звідки: Киевская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Romantikos »

на таких оборотах напряжение ужэ от генератора....
а хто має двухканальну?чому її поставили?
Аватар користувача
tyshkan333
рокер
Повідомлень: 347
З нами з: 29 травня 2009, 20:46
Мотоцикл: ява-350 634
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення tyshkan333 »

слышал про двухканальную с ДХ. Хочу поставить. У меня сейчас одноканальная. Кто имеет сведения по установке?
машина возит тело,а мотоцикл душу.
Аватар користувача
Vlad
Старая гвардия
Повідомлень: 952
З нами з: 26 травня 2009, 17:59
Мотоцикл: Yamaha XT660R
Звідки: Черкассы
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 13 разів
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Vlad »

Давайте расставим точки над і.. одноканальная БСЗ ставиться чтоб меньше лазить в зажигание (чем проще - тем надежней) Вы хотите (не пойму зачем) усложнить систему и добавить ещё один ДХ и коммутатор (+35Вт нагрузки на генератор) При этом имеете кучу проводов, отсутствие свободного места под сидухой, увеличеную нагрузку на генератор и кучу гемора с настройкой всей этой трахомудии!
Аватар користувача
Romantikos
уважаемый
Повідомлень: 617
З нами з: 02 серпня 2009, 00:50
Мотоцикл: Jawa 360
Звідки: Киевская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Romantikos »

Vlad писав:Давайте расставим точки над і.. одноканальная БСЗ ставиться чтоб меньше лазить в зажигание (чем проще - тем надежней) Вы хотите (не пойму зачем) усложнить систему и добавить ещё один ДХ и коммутатор (+35Вт нагрузки на генератор) При этом имеете кучу проводов, отсутствие свободного места под сидухой, увеличеную нагрузку на генератор и кучу гемора с настройкой всей этой трахомудии!
можливо ти прав що немає сенсу,краще фуоз поставить....мені якраз роблять схемку цю :idea: :D
Аватар користувача
Dimler
рокер
Повідомлень: 382
З нами з: 26 травня 2009, 13:11
Мотоцикл: Cezet 472,6=>Honda CB400SF
Звідки: Конотоп
Дякував (ла): 0
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Dimler »

согласен с Владом, лишний геморой и ничего более.
Фуоз... считаю тоже не настолько нужным девайсом, стоял у меня фуоз, разницы после обычного БСЗ незаметил, разве что только понты и сомовнушения что с фуозом мот стал лутше работать :)
Аватар користувача
tyshkan333
рокер
Повідомлень: 347
З нами з: 29 травня 2009, 20:46
Мотоцикл: ява-350 634
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення tyshkan333 »

сейчас вы все поймете и будут раставлены все точки над "и". Читайте слова мудрого человека:

Перечитав "ветку" повністю і внятно ще раз і спробую роз'яснити декілька питань навколо яких було найбільше баталій і обгрунтованої відповіді так і не побачив і плюс по роботі самих ДХ і Оптодатчиків (ОД)трохи розкажу.

1. Тут говорили що підпалити робочу суміш в НМТ неможливо тому що вона не стиснена (як при ВМТ), навіть наводили приклад із поганою компресією (при якій моцик не заводиться).
Відповідь:
Стискають робочу суміш для того щоб попередньо підняти її температуру (градусів так до 180-250 якщо мені не зраджує моя пам'ять) при цьому її легше підпалити і плюс стиснена і підпалена іскрою суміш дає "Вибух" у камері згоряння (не путайте із детонацією (!)) завдяки чому вивільняється велика кількість теплової енергії яка завдяки КШМ (кривошипошатунному механізму) частково перетворюється у механічну і.т.д. Відразу навожу аргумент: моц із поганою поршневою заводять переважно з букса і на 2 - 1 трибі під час цього темпиратура від такого різкого стискання значно вища, що полегшує запуск, але всі згідні з тим якщо вже цей моц завівся то він навіть працює і трохи навіть їде, особливо коли його прогріти (!). Про слово прогрітий (!) читайте у моєму пості вище.
Тепер припустимо що у вас контактне запалення із схемою "одна пара контактів із одночасною подачею іскри в два котла", такою іскрою підпалити суміш у НМТ мало ймовірно але я не кажу що неможливо, адже напруга тут тільки якихось 20-25 кіловольт (20000-25000 Вольт), а в системі БСЗ із ДХ або ОД напруга на контактах свічки 45-50 кіловольт(!) хто пробував дріт на розрив на "масу" довжина іскри сягає 40-60 мм(!) (Дубасить так - шо коні ригають ), так вот від такої іскри сіміш підпалюється на раз! Навіть не нагріта (не стиснена) Тому і рекомендують ставити зазор на електродах свічки 0,7-0,8 для більшого ККД під час підпалу (хоча я завжди ставлю 1 мм. )
Любі мої друзі, підпалюючи суміш два рази (перший в НМТ і другий в ВМТ) ви як мінімум втрачаєте ККД свого двигуна тому що коли доходить діло до стискання і підпалу то "взриватись" там вже практично нІкому, і подруге не дай Бог десь на дальняку на якійсь зашитій заправці залиєте в бак якогось шмурдяку який складається наполовину із газоліну і метилового спирту скручує колінвали як два пальці об битон, причому вже через якихось 50 км. пробігу. Жаль не зберіг фотки в знак доказу, але обіцяю, якщо знайду то виложу всю статтю.
Виходячи із вище сказаного зробимо маленький висновок:
Для повного результату треба ставити два ДХ або ОД, по одному на кожен котел. Тоді ККД від цого більший ніж від контактів і тим більше ніж від одного ДХ або ОД на два котли. І як бонус не болить голова коли ненароком заправитись неякісним пальним.
P.S. Також з метою економії фінансів комутатори можна зібрати самому по вище виложеній товаришем velja схемі. Вона нічим не відрізняється від того що ви купуєте в магазині за винятком маленьких дрібниць: тіпа відключення струму від катушки запалення коли моц стоїть незаведений із включеним запаленням. Єдине що потрібно використовувати імпортні комплектуючі, так надійніше і дешевше.

2. Йшла мова про те що аккумулятор довго не витримає двовиводну катушку і взагалі всю схему в цілому при роботі на холостих оборотах і т. д.
Відповідь:
Витримає навіть дві двохвиводних катушки, тому що споживання енергії системою БСЗ із ДХ або ОД майже в два з половиною рази меньше ніж класичною контактною системою запалення. Це обумовлене використанням в БСЗ низькоомної катушки запалення, яка меньше споживає енергії. З метою економії у вашому випадку можна ставити дві катушки від любої техніки де використовується БСЗ (моцики "Мінск", всі китайці і т. д., автомобілі - останні випуски "Волга" УАЗ ГАЗ ПАЗ і навіть ЗіЛ ну і т.д)

3. Всі говорять про БСЗ із ДХ або ОД і навіть не розуміють чим же всетаки вона краща від класичної контактної системи і чому від використання БСЗ підвищується ККД двигуна.
Відповідь:
Те що в БСЗ потужніша іскра і меньший ток споживання це вже я говорив, але є один дуже великий плюс якого ніколи не буде в контактній системі запалення. Уявіть собі картину коли ви розкручуєте свій двигун до оборотів 4-5 тис. об/хв на якому встановлена контактна система запалення. Що при цьому відбувається із контактами? Правильно! Вони починають тупо зависати у повітрі тому що їх підбиває як не один то другий кулачок і сили зворотньої пружини контактів не вистачає для того чоб вони чітко відслідковували контур кулачків і змикались у потрібни момент, і навіть якщо вони всежтаки зімкнуться то катушка запалення отримає дуже малий заряд і іскру вона дасть, м'яко висловлюючись, ніяку. Це явище незивається "Підвисання контактів" за рахунок чого на таких оборотах в десяти робочих тактах замість десяти добротних іскр ми маємо тільки 6-7 маленьких іскорок (3 такта в глушак порожні, інші 7 - так собі, аби рахувалось, виплюнуло і догоріло в коліні ).
Цих всіх недоліків якраз позбавлені ДХ і ОД. Вони чітко комутують потужну іскру навіть на 8 тис. об/хв. (а імпортні навіть до 19 тис. об/хв). Отримуємо надійний підпал робочої суміші у всьому діапазоні роботи двигуна за рахунок чого підвищується його ККД і як наслідок ми отримуємо значну економію палива.

4. Чому я так ділю самі датчики ДХ (датчик Холла) і ОД (опто - датчик).
Відповідь:
Товариш Yrec, помоєму, (доречі земляк нас розділяє всього навсього 70 км. ), оговорився про вплив магнітного поля від генератора на ДХ, але його так ніхто і не підтримав толком. Діло в тому любі мої двотактничи, що ця проблема для вас найголовніша, магнітне поле там дай Бог кожному, від якого наш ДХ починає дуже нагло глючити і пропускати такти, меньше ніж контакти, але всежтаки пропускати, аж поки магнітопровід в ньому не намагнітиться і він не вийде із ладу взагалі. В якихось цей процес проходить бистріше, в якихось помаліше, але кінцевий результат один - Гітлєр капут і всьо . Так от для того і придуманий наш ОД (опто - датчик), якому магнітне поле, м'яко висловлюючись, "глубоко в прорубь", якість і потужність іскри від ОД та сама що від ДХ. Головне зробити його надійним, як я вже казав, із імпортних компонентів.

Ось такий екскурс по "ветке". Бажаю вам успіхів, будуть питання я з радістю вам на них відповім. І ще попрошу не обзивайте один одного, це як мінімум невиховано, вчіться слухати, відповідати, і відстоювати свої думки з гідністю.

З п. Горбачов



Оригинал здесь: http://www.motodrive.com.ua/forum/index ... 5200&st=60
машина возит тело,а мотоцикл душу.
Аватар користувача
Romantikos
уважаемый
Повідомлень: 617
З нами з: 02 серпня 2009, 00:50
Мотоцикл: Jawa 360
Звідки: Киевская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Romantikos »

tyshkan333,а що скажеш на рахунок ФУОЗ?
момент опереженія запалення багато в чому впливає на ресурс всього двигуна,на його потужність на всьому діапазоні обертів і на розхід топлива.Під час зміни оборотів,потрібно щоб змінувався і кут опереженія,від 1000об.до 5000і більшє він змінюється з 1.5мм до 4 і більшє.Штатні 3 міліметри не дають потрібного ефекту мотору і на деяких обертах дають пізнє запалення суміші.На малих обертах збільшена нагрузка на колінчастий вал.
Аватар користувача
tyshkan333
рокер
Повідомлень: 347
З нами з: 29 травня 2009, 20:46
Мотоцикл: ява-350 634
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення tyshkan333 »

Не знаю,Romantikos,я как-то привык к ДХ,а та разница в ККД двигателя,что дает ФУОЗ будет не существенна и оно того не стоит,чтоб менять абсолютно всю схему зажигания.
машина возит тело,а мотоцикл душу.
Аватар користувача
Romantikos
уважаемый
Повідомлень: 617
З нами з: 02 серпня 2009, 00:50
Мотоцикл: Jawa 360
Звідки: Киевская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Romantikos »

а менять особо ничего не нада:ставиш схемку между ДХ и комутатором)Ставляя вместо штатных 3 мм 3.3мм,я ощутил разницу дажэ на 3000об.,режче двигатель и легче набирал обороты,но на холостом ходу была детонация.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Geser »

tyshkan333, а ФУОЗ какой был? Сарумановский или октан-корректор?
Сарумановский - отличная и стоящая вещь. Зачем говорить о прибавке в мощности/динамике, если там душу радует стабильность и равномерность работы двигателя?
Аватар користувача
Romantikos
уважаемый
Повідомлень: 617
З нами з: 02 серпня 2009, 00:50
Мотоцикл: Jawa 360
Звідки: Киевская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Romantikos »

Geser писав:tyshkan333, а ФУОЗ какой был? Сарумановский или октан-корректор?
Сарумановский - отличная и стоящая вещь. Зачем говорить о прибавке в мощности/динамике, если там душу радует стабильность и равномерность работы двигателя?
Стабильность и равномерность работы двигателя єто и есть основнойсмисл фуоз)
FREDDY
мелко рокер
Повідомлень: 45
З нами з: 20 листопада 2009, 22:25
Мотоцикл: CZ 472.5(6)
Звідки: Poltava region
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення FREDDY »

Чесно гря не понял нах 2 Холла?? Вот http://www.jawaold.su/main.php?sec=__ga ... o-ignition один датчик 2 канала!!Холл на генераторе не катит, описано выше почему, оптика лучше!!!ИМХО Одноканальная мне не нравится, ибо есть случаю поджыга несжатой ТВС!!Хтя эт кому как повезет...
У нас нет имен, у нас только ники...нам не нужны лица, есть аватары...неважно какие мы на самом деле, главное, что ты написал в информации... У нас нет реальности, мы живем в виртуальности...
Аватар користувача
Romantikos
уважаемый
Повідомлень: 617
З нами з: 02 серпня 2009, 00:50
Мотоцикл: Jawa 360
Звідки: Киевская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Romantikos »

если был поджиг смеси в НМТ точке,то была б потеря мощности.А потери мощности я не чуствую с одноканальной.ИМХО.
FREDDY
мелко рокер
Повідомлень: 45
З нами з: 20 листопада 2009, 22:25
Мотоцикл: CZ 472.5(6)
Звідки: Poltava region
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення FREDDY »

Дак я ж не грю что это обязательно, просто бывает о так что поджыг в нмт. кому как повезет..
У нас нет имен, у нас только ники...нам не нужны лица, есть аватары...неважно какие мы на самом деле, главное, что ты написал в информации... У нас нет реальности, мы живем в виртуальности...
Аватар користувача
Medved
рокер
Повідомлень: 254
З нами з: 25 травня 2009, 14:57
Мотоцикл: jawa638
Звідки: Kiev
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Medved »

на 640 с завода шла одноканальная схема. И работает. (см. тему про зажигание VAPE)
Вещи не такие, как кажутся на первый взгляд. Мы никогда не узнаем всего.
Каждый сам решает во что ему верить: в добро или зло.
FREDDY
мелко рокер
Повідомлень: 45
З нами з: 20 листопада 2009, 22:25
Мотоцикл: CZ 472.5(6)
Звідки: Poltava region
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення FREDDY »

Было дело ,но сейчас вроде двухканалка с завода !!!Но есть отзывы о воспламенении несжатой твс.Я отдал предпочтение БСЗ Кулхацкера (см. ссилку выше).
У нас нет имен, у нас только ники...нам не нужны лица, есть аватары...неважно какие мы на самом деле, главное, что ты написал в информации... У нас нет реальности, мы живем в виртуальности...
Аватар користувача
Carbon13
Старая гвардия
Повідомлень: 741
З нами з: 28 травня 2009, 22:11
Мотоцикл: JAWA
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Carbon13 »

ИМХИЩЕ : чем проще система тем она надежней. :ugeek:
FREDDY
мелко рокер
Повідомлень: 45
З нами з: 20 листопада 2009, 22:25
Мотоцикл: CZ 472.5(6)
Звідки: Poltava region
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення FREDDY »

Согласен , но проще не всегда лучше!!!
У нас нет имен, у нас только ники...нам не нужны лица, есть аватары...неважно какие мы на самом деле, главное, что ты написал в информации... У нас нет реальности, мы живем в виртуальности...
Аватар користувача
Romantikos
уважаемый
Повідомлень: 617
З нами з: 02 серпня 2009, 00:50
Мотоцикл: Jawa 360
Звідки: Киевская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Romantikos »

Carbon13 писав:ИМХИЩЕ : чем проще система тем она надежней. :ugeek:
40 лет назад для всех было проще ездить с контактами и с генераторами постоянного тока ;)
Аватар користувача
Carbon13
Старая гвардия
Повідомлень: 741
З нами з: 28 травня 2009, 22:11
Мотоцикл: JAWA
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Carbon13 »

Поверь, когда я научился правильно выставлять контактное то я задумался а нах..на мне было то бесконтактное. :)
Аватар користувача
Romantikos
уважаемый
Повідомлень: 617
З нами з: 02 серпня 2009, 00:50
Мотоцикл: Jawa 360
Звідки: Киевская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Romantikos »

а нах периодически его выставлять когда можно раз выставить и все? :)
так жэ само можна научится покупать контакты,которые через время нада менять :lol:
Аватар користувача
nikolas
рокер
Повідомлень: 298
З нами з: 18 вересня 2009, 21:58
Мотоцикл: Jawa 350/634
Звідки: Мелитополь
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення nikolas »

Romantikos писав:а нах периодически его выставлять когда можно раз выставить и все? :)
так жэ само можна научится покупать контакты,которые через время нада менять :lol:
Да ладно,не так уж и часто их нужно менять.
Что такое Совецкая жужжалка для задницы????? _Это то что не жужжит и в жопу не лезет...
Аватар користувача
Carbon13
Старая гвардия
Повідомлень: 741
З нами з: 28 травня 2009, 22:11
Мотоцикл: JAWA
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: одноканальная БСЗ

Повідомлення Carbon13 »

это смотря какие контакты покупать и какими руками ставить :)
Відповісти

Повернутись до “Зажигание”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів