KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 399 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Що ж, перший етап Moto Rally Cup of Ukraine пройшов. Зазвичай я не планую писати якийсь лонгрід, але ж емоцій стільки, що треба їх кудись подіти.
Цьогоріч він проходив неподалік Черкас. Я традиційно захищаю стару Японію в класі турендуро на своєму Kawasaki KLR650 з незначними доробками під змагання. Всього в класі заявилось 14 мотоциклів, і окрім потужних літрових ктмів також були: тенерка, сутенерка, дві старі афрічки, і хт660р також з "незначними" доробками.
Траса заслуговує окремого абзацу. Вона настільки різноманітна, що не вистачало тільки буреломів з камінням, як в Карпатах. В меню було багато глибоких калюж, багнюки різних сортів, серія крутих підйомів і спусків, швидкісна пряма з добрим піском, і пряма зі злим, а також звивиста стежка, прорубана прямо через лісові хащі.
Стартуємо після жеребкування, і я майже останній. Досить швидко обігнав кілька однокласників на газопроводі (локація зі спусками і підйомами), і зачепився в двобої Sergey Vlasov на ктм. Ми по черзі обганяли одне одного на доволі довгій ділянці траси. Більш легкий і вертлявий кавасакі домінував на лісових стежках, а потужний ктм на прямих ділянках. Врешті решт я бачу, що ми обидва вилітаємо за межі треку, різко гальмую і розвертаюсь.
Фінішую третім. Неочікувано і приємно. Відставання від лідера Вова Юрин якесь космічне, від Артур Кирильчук трохи менше.
Перший день доволі сильно прорідив наш важкий клас. Зійшли дві старі Африки по технічним і психологічним причинам. Roman Cheberyaka на тенерці отримав травму. Костя на сутенері героїчно проїхав два кола без задніх гальм, і від другого дня відмовився.
Щодо мого кавасакі нетрадиційного кольору, то він страждав. Бідаха верещав не своїм голосом, коли треба було наздогнати ктм. Як результат я їхав на червоній лампі перегріву, і боявся що тей котел вибухне. Якщо раніше я калюжі старався минати, то тепер плюхався в них з надією, що двигун охолоне від того хоч трохи. Подумки я благав мотоцикла, щоб він доїхав, і обіцяв йому всякі нові деталі та обслуговування з особливою любов'ю. І він доїхав. Стара школа. Японія!
Обслужив і заправив мот, скупавсь у Дніпрі, та й пішов теревенити з гонщиками, що прибували і прибували. Найцікавіше було з новачками - з палаючими очима, знесилені вони ділились першим досвідом раллі гонки.
Мушу сказати, що всі новачки - красавчики, не побоялись і помчали.
Допоміг Любчик Матвіїв заклеїти і забортувати переднє колесо. Все таки маю досвід з KES. Kwaka Enduro Stuff.
Другий день змагань. Тяжів значно поменшало, накрапає дощ і втома потроху простягає свої щупальця. Стартую третім, за мною стартує Sergey Vlasov. Я розумію, що мені треба втриматись, і не просрати свою перевагу в часі. Мабуть ця відповідальність і вплинула на подальший перебіг подій. Я почав падати: біля чекпоїнта з Максим Нога послизнувся, кілька разів в калюжах і на швидкісній прямій вздовж ЛЕП, на заячій стежці і на газопроводі. Двобій з Сергієм був недовгий і на піску він вивільнив свій табун австрійських коней і умчав за горизонт. Тепер ціль максимально зберегти вчорашній результат. Evgeny Buryko казав, що головне стабільність, тому я стабільно швидко їхав і стабільно падав. Добре що без травм, просто позагинав дуги і наївся піску. Фініш.
Це була важка і насичена гонка. І за певних обставин я зберіг свою третю позицію. Перша ралійна тумба на старому японському самураї.
Цьогоріч він проходив неподалік Черкас. Я традиційно захищаю стару Японію в класі турендуро на своєму Kawasaki KLR650 з незначними доробками під змагання. Всього в класі заявилось 14 мотоциклів, і окрім потужних літрових ктмів також були: тенерка, сутенерка, дві старі афрічки, і хт660р також з "незначними" доробками.
Траса заслуговує окремого абзацу. Вона настільки різноманітна, що не вистачало тільки буреломів з камінням, як в Карпатах. В меню було багато глибоких калюж, багнюки різних сортів, серія крутих підйомів і спусків, швидкісна пряма з добрим піском, і пряма зі злим, а також звивиста стежка, прорубана прямо через лісові хащі.
Стартуємо після жеребкування, і я майже останній. Досить швидко обігнав кілька однокласників на газопроводі (локація зі спусками і підйомами), і зачепився в двобої Sergey Vlasov на ктм. Ми по черзі обганяли одне одного на доволі довгій ділянці траси. Більш легкий і вертлявий кавасакі домінував на лісових стежках, а потужний ктм на прямих ділянках. Врешті решт я бачу, що ми обидва вилітаємо за межі треку, різко гальмую і розвертаюсь.
Фінішую третім. Неочікувано і приємно. Відставання від лідера Вова Юрин якесь космічне, від Артур Кирильчук трохи менше.
Перший день доволі сильно прорідив наш важкий клас. Зійшли дві старі Африки по технічним і психологічним причинам. Roman Cheberyaka на тенерці отримав травму. Костя на сутенері героїчно проїхав два кола без задніх гальм, і від другого дня відмовився.
Щодо мого кавасакі нетрадиційного кольору, то він страждав. Бідаха верещав не своїм голосом, коли треба було наздогнати ктм. Як результат я їхав на червоній лампі перегріву, і боявся що тей котел вибухне. Якщо раніше я калюжі старався минати, то тепер плюхався в них з надією, що двигун охолоне від того хоч трохи. Подумки я благав мотоцикла, щоб він доїхав, і обіцяв йому всякі нові деталі та обслуговування з особливою любов'ю. І він доїхав. Стара школа. Японія!
Обслужив і заправив мот, скупавсь у Дніпрі, та й пішов теревенити з гонщиками, що прибували і прибували. Найцікавіше було з новачками - з палаючими очима, знесилені вони ділились першим досвідом раллі гонки.
Мушу сказати, що всі новачки - красавчики, не побоялись і помчали.
Допоміг Любчик Матвіїв заклеїти і забортувати переднє колесо. Все таки маю досвід з KES. Kwaka Enduro Stuff.
Другий день змагань. Тяжів значно поменшало, накрапає дощ і втома потроху простягає свої щупальця. Стартую третім, за мною стартує Sergey Vlasov. Я розумію, що мені треба втриматись, і не просрати свою перевагу в часі. Мабуть ця відповідальність і вплинула на подальший перебіг подій. Я почав падати: біля чекпоїнта з Максим Нога послизнувся, кілька разів в калюжах і на швидкісній прямій вздовж ЛЕП, на заячій стежці і на газопроводі. Двобій з Сергієм був недовгий і на піску він вивільнив свій табун австрійських коней і умчав за горизонт. Тепер ціль максимально зберегти вчорашній результат. Evgeny Buryko казав, що головне стабільність, тому я стабільно швидко їхав і стабільно падав. Добре що без травм, просто позагинав дуги і наївся піску. Фініш.
Це була важка і насичена гонка. І за певних обставин я зберіг свою третю позицію. Перша ралійна тумба на старому японському самураї.
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Які плани на сезон? Всі епати плануєш їхати?
І де фото з тумби?
І де фото з тумби?
Вірю в закони динаміки
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 399 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Другий етап в Чигирині, а там зибучі піски. Без певних доробок я закіплю на першому ж колі. А от на третій етап в жовтні планую.
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ну, коменти - так коменти. Поздоровляю з подіумом! Як завжди гарний звіт з фоточками! Наснаги в подальших этапах, та грошей на нового потужного коня!
Ich fahre eine,ich repariert eine
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
что доработать решил?
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 399 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Дякую. Новий кінь поки в планах не стоїть, буду ґвалтувати наявного.
Треба щось вирішувати з охолодженням, і все таки переходити з 17го колеса на 18те, щоб був ширший вибір гуми. В піску С-02 гребе, а мотика не штовхає.
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Але мріяти потрібно - бо мрії збуваються!
Ich fahre eine,ich repariert eine
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 399 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Добидень. Перегрів двигуна на раллі дався взнаки і виліз наприкінці сезону. Пробило прокладку і антифриз вилетів в глушник. Розборка двигуна показала, що прокладка підпускала весь сезон і гільзі прийшов піхвець.
Міняю гільзу, ставлю нові кільця і збираю все на новій оригінальній прокладці. Поршень ще в гарному стані - хай бігає. Окрім того було зроблено висновок, що горбатий поршень під високу ступінь стиснення і офроуд - це шляпа. Якраз звідси і пішов перегрів і детонація. Заливаючи 100-ий бенз наче боров детонацію, але двигун грівся ще більше. По асфальту катосити якраз ок, а от в їбенях - ніт.
Вертаємо заводську ступінь стиснення після складних розрахунків і виготовлення прокладки з алюмінію під циліндр.
Щоб ще раз не перегріти двигун поклав радіатора на праву сторону з KLR600. В нього по заводу їх два. Шестисотка більш офроудна і напевно інженери на щось та й розраховували.
Описувати процес монтажу не буду, бо то нудно. Радіатор став як рідний, навіть дві точки кріплення зійшлись. Трохи порізав патрубки, переніс електрику, та й все.
Ще перед війною було зібрано (не мною, бо я манав ті шпиці) заднє колесо на 18" (KLR має 17"). І от тільки нещодавно я його поставив. Маятник особливо не дає розгулятися по ширині, тому гума така - 110/100 - 18 TT 64M TERRA FORCE-MX MH.
Причиною встановлення колеса на 18" був широкий вибір гуми. На 17" є аж дві моделі, обидві універсальні, важкі і ніде толком.
Трохи поїздив містом, трохи по трасі, ну щоб обкатати. І шо далі? Правильно, расінг.
Трешняка як на раллі, чи GPS не було. Простий кантрік більше на витривалість. За півтори години - 18 кіл накрутив.
Омар - красавчик. Тягне добряче, не перегрівається, валить як треба.
Міняю гільзу, ставлю нові кільця і збираю все на новій оригінальній прокладці. Поршень ще в гарному стані - хай бігає. Окрім того було зроблено висновок, що горбатий поршень під високу ступінь стиснення і офроуд - це шляпа. Якраз звідси і пішов перегрів і детонація. Заливаючи 100-ий бенз наче боров детонацію, але двигун грівся ще більше. По асфальту катосити якраз ок, а от в їбенях - ніт.
Вертаємо заводську ступінь стиснення після складних розрахунків і виготовлення прокладки з алюмінію під циліндр.
Щоб ще раз не перегріти двигун поклав радіатора на праву сторону з KLR600. В нього по заводу їх два. Шестисотка більш офроудна і напевно інженери на щось та й розраховували.
Описувати процес монтажу не буду, бо то нудно. Радіатор став як рідний, навіть дві точки кріплення зійшлись. Трохи порізав патрубки, переніс електрику, та й все.
Ще перед війною було зібрано (не мною, бо я манав ті шпиці) заднє колесо на 18" (KLR має 17"). І от тільки нещодавно я його поставив. Маятник особливо не дає розгулятися по ширині, тому гума така - 110/100 - 18 TT 64M TERRA FORCE-MX MH.
Причиною встановлення колеса на 18" був широкий вибір гуми. На 17" є аж дві моделі, обидві універсальні, важкі і ніде толком.
Трохи поїздив містом, трохи по трасі, ну щоб обкатати. І шо далі? Правильно, расінг.
Трешняка як на раллі, чи GPS не було. Простий кантрік більше на витривалість. За півтори години - 18 кіл накрутив.
Омар - красавчик. Тягне добряче, не перегрівається, валить як треба.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ооо рокер живий!
Гарна робота)
Гарна робота)
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 399 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
От і все. Мот продано.
Геть трохи не вистачило до 11 років разом.
Багато де були, багато чого бачили, чимало радістних емоцій і трошки сумних. Але краще, що він буде їздити, а ніж припадати пилявою в гаражі.
Геть трохи не вистачило до 11 років разом.
Багато де були, багато чого бачили, чимало радістних емоцій і трошки сумних. Але краще, що він буде їздити, а ніж припадати пилявою в гаражі.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів