KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Що ж, перший етап Moto Rally Cup of Ukraine пройшов. Зазвичай я не планую писати якийсь лонгрід, але ж емоцій стільки, що треба їх кудись подіти.
Цьогоріч він проходив неподалік Черкас. Я традиційно захищаю стару Японію в класі турендуро на своєму Kawasaki KLR650 з незначними доробками під змагання. Всього в класі заявилось 14 мотоциклів, і окрім потужних літрових ктмів також були: тенерка, сутенерка, дві старі афрічки, і хт660р також з "незначними" доробками.
Траса заслуговує окремого абзацу. Вона настільки різноманітна, що не вистачало тільки буреломів з камінням, як в Карпатах. В меню було багато глибоких калюж, багнюки різних сортів, серія крутих підйомів і спусків, швидкісна пряма з добрим піском, і пряма зі злим, а також звивиста стежка, прорубана прямо через лісові хащі.
Стартуємо після жеребкування, і я майже останній. Досить швидко обігнав кілька однокласників на газопроводі (локація зі спусками і підйомами), і зачепився в двобої Sergey Vlasov на ктм. Ми по черзі обганяли одне одного на доволі довгій ділянці траси. Більш легкий і вертлявий кавасакі домінував на лісових стежках, а потужний ктм на прямих ділянках. Врешті решт я бачу, що ми обидва вилітаємо за межі треку, різко гальмую і розвертаюсь.
Фінішую третім. Неочікувано і приємно. Відставання від лідера Вова Юрин якесь космічне, від Артур Кирильчук трохи менше.
Перший день доволі сильно прорідив наш важкий клас. Зійшли дві старі Африки по технічним і психологічним причинам. Roman Cheberyaka на тенерці отримав травму. Костя на сутенері героїчно проїхав два кола без задніх гальм, і від другого дня відмовився.
Щодо мого кавасакі нетрадиційного кольору, то він страждав. Бідаха верещав не своїм голосом, коли треба було наздогнати ктм. Як результат я їхав на червоній лампі перегріву, і боявся що тей котел вибухне. Якщо раніше я калюжі старався минати, то тепер плюхався в них з надією, що двигун охолоне від того хоч трохи. Подумки я благав мотоцикла, щоб він доїхав, і обіцяв йому всякі нові деталі та обслуговування з особливою любов'ю. І він доїхав. Стара школа. Японія!
Обслужив і заправив мот, скупавсь у Дніпрі, та й пішов теревенити з гонщиками, що прибували і прибували. Найцікавіше було з новачками - з палаючими очима, знесилені вони ділились першим досвідом раллі гонки.
Мушу сказати, що всі новачки - красавчики, не побоялись і помчали.
Допоміг Любчик Матвіїв заклеїти і забортувати переднє колесо. Все таки маю досвід з KES. Kwaka Enduro Stuff.
Другий день змагань. Тяжів значно поменшало, накрапає дощ і втома потроху простягає свої щупальця. Стартую третім, за мною стартує Sergey Vlasov. Я розумію, що мені треба втриматись, і не просрати свою перевагу в часі. Мабуть ця відповідальність і вплинула на подальший перебіг подій. Я почав падати: біля чекпоїнта з Максим Нога послизнувся, кілька разів в калюжах і на швидкісній прямій вздовж ЛЕП, на заячій стежці і на газопроводі. Двобій з Сергієм був недовгий і на піску він вивільнив свій табун австрійських коней і умчав за горизонт. Тепер ціль максимально зберегти вчорашній результат. Evgeny Buryko казав, що головне стабільність, тому я стабільно швидко їхав і стабільно падав. Добре що без травм, просто позагинав дуги і наївся піску. Фініш.
Це була важка і насичена гонка. І за певних обставин я зберіг свою третю позицію. Перша ралійна тумба на старому японському самураї.
Цьогоріч він проходив неподалік Черкас. Я традиційно захищаю стару Японію в класі турендуро на своєму Kawasaki KLR650 з незначними доробками під змагання. Всього в класі заявилось 14 мотоциклів, і окрім потужних літрових ктмів також були: тенерка, сутенерка, дві старі афрічки, і хт660р також з "незначними" доробками.
Траса заслуговує окремого абзацу. Вона настільки різноманітна, що не вистачало тільки буреломів з камінням, як в Карпатах. В меню було багато глибоких калюж, багнюки різних сортів, серія крутих підйомів і спусків, швидкісна пряма з добрим піском, і пряма зі злим, а також звивиста стежка, прорубана прямо через лісові хащі.
Стартуємо після жеребкування, і я майже останній. Досить швидко обігнав кілька однокласників на газопроводі (локація зі спусками і підйомами), і зачепився в двобої Sergey Vlasov на ктм. Ми по черзі обганяли одне одного на доволі довгій ділянці траси. Більш легкий і вертлявий кавасакі домінував на лісових стежках, а потужний ктм на прямих ділянках. Врешті решт я бачу, що ми обидва вилітаємо за межі треку, різко гальмую і розвертаюсь.
Фінішую третім. Неочікувано і приємно. Відставання від лідера Вова Юрин якесь космічне, від Артур Кирильчук трохи менше.
Перший день доволі сильно прорідив наш важкий клас. Зійшли дві старі Африки по технічним і психологічним причинам. Roman Cheberyaka на тенерці отримав травму. Костя на сутенері героїчно проїхав два кола без задніх гальм, і від другого дня відмовився.
Щодо мого кавасакі нетрадиційного кольору, то він страждав. Бідаха верещав не своїм голосом, коли треба було наздогнати ктм. Як результат я їхав на червоній лампі перегріву, і боявся що тей котел вибухне. Якщо раніше я калюжі старався минати, то тепер плюхався в них з надією, що двигун охолоне від того хоч трохи. Подумки я благав мотоцикла, щоб він доїхав, і обіцяв йому всякі нові деталі та обслуговування з особливою любов'ю. І він доїхав. Стара школа. Японія!
Обслужив і заправив мот, скупавсь у Дніпрі, та й пішов теревенити з гонщиками, що прибували і прибували. Найцікавіше було з новачками - з палаючими очима, знесилені вони ділились першим досвідом раллі гонки.
Мушу сказати, що всі новачки - красавчики, не побоялись і помчали.
Допоміг Любчик Матвіїв заклеїти і забортувати переднє колесо. Все таки маю досвід з KES. Kwaka Enduro Stuff.
Другий день змагань. Тяжів значно поменшало, накрапає дощ і втома потроху простягає свої щупальця. Стартую третім, за мною стартує Sergey Vlasov. Я розумію, що мені треба втриматись, і не просрати свою перевагу в часі. Мабуть ця відповідальність і вплинула на подальший перебіг подій. Я почав падати: біля чекпоїнта з Максим Нога послизнувся, кілька разів в калюжах і на швидкісній прямій вздовж ЛЕП, на заячій стежці і на газопроводі. Двобій з Сергієм був недовгий і на піску він вивільнив свій табун австрійських коней і умчав за горизонт. Тепер ціль максимально зберегти вчорашній результат. Evgeny Buryko казав, що головне стабільність, тому я стабільно швидко їхав і стабільно падав. Добре що без травм, просто позагинав дуги і наївся піску. Фініш.
Це була важка і насичена гонка. І за певних обставин я зберіг свою третю позицію. Перша ралійна тумба на старому японському самураї.
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Які плани на сезон? Всі епати плануєш їхати?
І де фото з тумби?
І де фото з тумби?
Вірю в закони динаміки
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Другий етап в Чигирині, а там зибучі піски. Без певних доробок я закіплю на першому ж колі. А от на третій етап в жовтні планую.
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ну, коменти - так коменти. Поздоровляю з подіумом! Як завжди гарний звіт з фоточками! Наснаги в подальших этапах, та грошей на нового потужного коня!
Ich fahre eine,ich repariert eine
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
что доработать решил?
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Дякую. Новий кінь поки в планах не стоїть, буду ґвалтувати наявного.
Треба щось вирішувати з охолодженням, і все таки переходити з 17го колеса на 18те, щоб був ширший вибір гуми. В піску С-02 гребе, а мотика не штовхає.
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Але мріяти потрібно - бо мрії збуваються!
Ich fahre eine,ich repariert eine
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Добидень. Перегрів двигуна на раллі дався взнаки і виліз наприкінці сезону. Пробило прокладку і антифриз вилетів в глушник. Розборка двигуна показала, що прокладка підпускала весь сезон і гільзі прийшов піхвець.
Міняю гільзу, ставлю нові кільця і збираю все на новій оригінальній прокладці. Поршень ще в гарному стані - хай бігає. Окрім того було зроблено висновок, що горбатий поршень під високу ступінь стиснення і офроуд - це шляпа. Якраз звідси і пішов перегрів і детонація. Заливаючи 100-ий бенз наче боров детонацію, але двигун грівся ще більше. По асфальту катосити якраз ок, а от в їбенях - ніт.
Вертаємо заводську ступінь стиснення після складних розрахунків і виготовлення прокладки з алюмінію під циліндр.
Щоб ще раз не перегріти двигун поклав радіатора на праву сторону з KLR600. В нього по заводу їх два. Шестисотка більш офроудна і напевно інженери на щось та й розраховували.
Описувати процес монтажу не буду, бо то нудно. Радіатор став як рідний, навіть дві точки кріплення зійшлись. Трохи порізав патрубки, переніс електрику, та й все.
Ще перед війною було зібрано (не мною, бо я манав ті шпиці) заднє колесо на 18" (KLR має 17"). І от тільки нещодавно я його поставив. Маятник особливо не дає розгулятися по ширині, тому гума така - 110/100 - 18 TT 64M TERRA FORCE-MX MH.
Причиною встановлення колеса на 18" був широкий вибір гуми. На 17" є аж дві моделі, обидві універсальні, важкі і ніде толком.
Трохи поїздив містом, трохи по трасі, ну щоб обкатати. І шо далі? Правильно, расінг.
Трешняка як на раллі, чи GPS не було. Простий кантрік більше на витривалість. За півтори години - 18 кіл накрутив.
Омар - красавчик. Тягне добряче, не перегрівається, валить як треба.
Міняю гільзу, ставлю нові кільця і збираю все на новій оригінальній прокладці. Поршень ще в гарному стані - хай бігає. Окрім того було зроблено висновок, що горбатий поршень під високу ступінь стиснення і офроуд - це шляпа. Якраз звідси і пішов перегрів і детонація. Заливаючи 100-ий бенз наче боров детонацію, але двигун грівся ще більше. По асфальту катосити якраз ок, а от в їбенях - ніт.
Вертаємо заводську ступінь стиснення після складних розрахунків і виготовлення прокладки з алюмінію під циліндр.
Щоб ще раз не перегріти двигун поклав радіатора на праву сторону з KLR600. В нього по заводу їх два. Шестисотка більш офроудна і напевно інженери на щось та й розраховували.
Описувати процес монтажу не буду, бо то нудно. Радіатор став як рідний, навіть дві точки кріплення зійшлись. Трохи порізав патрубки, переніс електрику, та й все.
Ще перед війною було зібрано (не мною, бо я манав ті шпиці) заднє колесо на 18" (KLR має 17"). І от тільки нещодавно я його поставив. Маятник особливо не дає розгулятися по ширині, тому гума така - 110/100 - 18 TT 64M TERRA FORCE-MX MH.
Причиною встановлення колеса на 18" був широкий вибір гуми. На 17" є аж дві моделі, обидві універсальні, важкі і ніде толком.
Трохи поїздив містом, трохи по трасі, ну щоб обкатати. І шо далі? Правильно, расінг.
Трешняка як на раллі, чи GPS не було. Простий кантрік більше на витривалість. За півтори години - 18 кіл накрутив.
Омар - красавчик. Тягне добряче, не перегрівається, валить як треба.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ооо рокер живий!
Гарна робота)
Гарна робота)
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів