Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Відповісти
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

Отдже, шановне панство, дві мої красуні
Jawa 638-5, їздовий апарат на якому пройшов не одну сотню кілометрів, за роки експлуатації були здійснені такі модифікації, маятник ЧЗ (алюминь), колеса ЧЗ (мала вага), конусні підшипники в рульову колонку, БСЗ, ззаді PIRRELI, лобовик GIVI, та ціла купа різної мелочі яку довго перераховувати.
Jawa 360 апарат вихідного дня, на якому охота катнутись лише для душі, до оригіналу не старався, так як фінансами (студент) не володію, із модифікацій лише 12в та БСЗ
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Більше фото не получається викинути, завтра постараюсь, буду дуже радий вашим коментам
За це повідомлення автора Orest подякував:
Syava
Аватар користувача
nik_2
Старая гвардия
Повідомлень: 1088
З нами з: 28 серпня 2013, 11:44
Мотоцикл: Minsk 125
Звідки: Киев (Буча)
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 48 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення nik_2 »

Дуже чудові і доглянуті апарати! :super:
Доречі, бак 634 на диво дуже непогано вписався! ))))
"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой

-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Аватар користувача
BVL_Studio
рокер
Повідомлень: 305
З нами з: 24 вересня 2013, 18:12
Мотоцикл: JAWA 638-5
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення BVL_Studio »

Хороши чертовки... Чехол на 634 сел сразу или что-то доделывал, подкладывал?
http://bvlstudio.com.ua
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

Бак від 638-5, накладки від 634, проїздивши 5 років з полосками на баку захотілось чуток поміняти зовнішній облік, а тут ще й таке завод штампує
Зображення
і тут понеслось, вихлопні теж чуток припідняті :sotona:
Ось така була старушка, коли лиш купив
Зображення
це вже через 1,5р
Зображення
доречі до 638-5 ще є люля
Зображення
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

Чехол брав тут за 200грн, нічого не переробляв, паралон рідний, за паралон велике дякую Alon :super: , тай резинові накладки під накладки бака він підігнав
Аватар користувача
Hrom
мож че и выростит
Повідомлень: 105
З нами з: 07 жовтня 2014, 15:12
Мотоцикл: CZ472.6
Звідки: м.Тульчин
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Hrom »

Класнi Явки... :smoke: ай молодець..Коли це вже я на старушцi покатаюсь??
Аватар користувача
Hrom
мож че и выростит
Повідомлень: 105
З нами з: 07 жовтня 2014, 15:12
Мотоцикл: CZ472.6
Звідки: м.Тульчин
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Hrom »

Класнi Явки... :smoke: ай молодець..Коли це вже я на старушцi покатаюсь??
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

Hrom ждем весни там вже катнем :chapaev:
Зображення
Аватар користувача
BVL_Studio
рокер
Повідомлень: 305
З нами з: 24 вересня 2013, 18:12
Мотоцикл: JAWA 638-5
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення BVL_Studio »

у меня тоже есть коляска но никак не доходят руки чтоб ее сделать в цвет с явкой и поставить...
http://bvlstudio.com.ua
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

я каляску чіпляю рідко, в основному лише літом, впринципі вона явку не портить, навпаки ява робиться на вигляд якась краща, саме дальше з каляскою їхав 100км в один кінець, однин лише мінус, залазити в неї так-сяк а от вилізти з люльки важко.
Аватар користувача
Никòла
los Relajados
Повідомлень: 3188
З нами з: 07 серпня 2009, 13:19
Мотоцикл: 350-638-1-03
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 394 рази
Подякували: 299 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Никòла »

Классные мотоциклы! :super:
Аватар користувача
Alon
рокер
Повідомлень: 168
З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
Мотоцикл: Jawa
Звідки: Винницкая обл. г. Бар
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 5 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Alon »

Хороші Явки, лиш :super: е ще б старуху в живу побачити))))
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

Alon, старушкою вже на весні постараюсь заскочити.
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

до речі, ще до старушки є люлька, але не можу найти ні тяг ні кріплень, можливо якщо щось в когось є по 560 велорексу відгукніться.
Зображення
Аватар користувача
РЕпа
Фанат
Повідомлень: 3374
З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
Звідки: Восток-непокорный!
Дякував (ла): 117 разів
Подякували: 427 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення РЕпа »

Хороши моцаги!
На 360 кембр наряди между бардачком и капотом.
И нэт порой в поисках кожуха, попадаются не дорогие и в приличном здравии, вообще жара будет!
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
Аватар користувача
kruzhkovn
уважаемый
Повідомлень: 509
З нами з: 24 січня 2010, 15:15
Мотоцикл: REXTER 250
Звідки: Крым
Дякував (ла): 152 рази
Подякували: 19 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення kruzhkovn »

Зображення

А с какого аппарата взята жёлтая фара? :super:
Сектор Газа - "Ява"
Аватар користувача
jawa1990sia
Старая гвардия
Повідомлень: 1134
З нами з: 10 серпня 2011, 20:49
Мотоцикл: Jawa 638.1.03-LUX 1990г.в;Jawa 634.01 Вишня с коляской 1974 г.в;
Звідки: Сумская обл. г. Ромны
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 76 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення jawa1990sia »

kruzhkovn писав:[ Изображение ]

А с какого аппарата взята жёлтая фара? :super:
Это скорей всего спец. пленка.
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

нi це не плiвка, жовте скло, купив у дiдка на ринку, два скла, якоби на жигуль копейку, Тюнинг Iз ссср
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

Шановна публiка, Прошу вашоi допомоги. Вiд чого пiдiйде резинка навкруг бардачкiв? Нiчго нормального не знайшов
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

Доброго дня шановна публіка, з моменту останнього мого тут запису пройшло багато часу, багато що помінялося. Вирішив я чуток перебрати свою 638-5 за зиму, так як вона вже була не в дуже прекрасному стані(затаскана). Після пяти років активного її юзання, моторчик вже не так активно тягнув, фарба потемніла та затерлася, а на металі проступала ржавчина. Отже було вирішено робити капіталку мотору, та косметичний ремонт ходовій частині. З двигуном не було бажання гратися, якісно зробити його я б не зміг, та й час би піджимав, до весни не встиг би. Тому було вирішено двигун віддати майстру.
Вскриття показало що потрібно розточити ЦПГ, та перепресукати КВ, про підшипники, сальники, ітд ітп я взагалі мовчу все було замінено.Перед новим роком забрав двигун у майстра. Отже обійшлось мені це задоволення майже в 3 тис грн.
Так як двигун був зроблений, а я нарешті закінчив наввчання та дійшли руки до яви, відсвяткувавши Новий рік почалась розборка мота
Зображення
Зображення
Двигун був знятий, то особливо розбирати було нічого, за пару готин від мото лишилась лише рама. Раму я маю красити, але так як за вікном не дуже тепло то рама відклалась до красчих часів. Почав з того що почистив коліна та вихлопні труби, ой і геморою було, нагар був жахливий, винен я, не заливав якісне мастило (Студент рахую кожну копійку). Навчений гірким опитом чистки колін на старусі, (ох чим лиш я їх не чистив пока не прийшла на ум ось така штука)
Зображення
якщо ще дрель з реверсом, це взагалі СУПЕР, то за шерстю то протів і за 20-30 мин маєм таку картину
Зображення
правда на згинові коліна особливо не почистиш, на допомогу прийшов старий тормозний трос (щось на подобі гибкого вала), головне напрямок обертання, щоб трос не розкручувався.
Востаннє редагувалось 04 лютого 2015, 17:01 користувачем Orest, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Orest
мелко рокер
Повідомлень: 37
З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR

Повідомлення Orest »

Почистивши коліна взявся до труб, нагару :uzhos: , все б добре якби труби не китайські :banghead: , випалювати страшно, можна керхером попробувати, але де ж ти його найдеш в селі, подумав та й вирішив випалювати, але коли будуть горіти змочувати їх мокрою трапкою, та по можливості снігом, отже началось по 50 грам бензину, сірник і в мене в руках не китайська труба, а реактивний двигун. Гудить, стріляє але нагар вигорає :super: , І що ви думаєте? все пройшло чудово, з горем на пополам але я їх випалив, з сопілками набагато краще, підпалив тай горять. Потом лише щіткою по металу пройшовся і як нові.
Зображення
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів