Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
- Orest
- мелко рокер
- Повідомлень: 37
- З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
- Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
Отдже, шановне панство, дві мої красуні
Jawa 638-5, їздовий апарат на якому пройшов не одну сотню кілометрів, за роки експлуатації були здійснені такі модифікації, маятник ЧЗ (алюминь), колеса ЧЗ (мала вага), конусні підшипники в рульову колонку, БСЗ, ззаді PIRRELI, лобовик GIVI, та ціла купа різної мелочі яку довго перераховувати.
Jawa 360 апарат вихідного дня, на якому охота катнутись лише для душі, до оригіналу не старався, так як фінансами (студент) не володію, із модифікацій лише 12в та БСЗ
Більше фото не получається викинути, завтра постараюсь, буду дуже радий вашим коментам
Jawa 638-5, їздовий апарат на якому пройшов не одну сотню кілометрів, за роки експлуатації були здійснені такі модифікації, маятник ЧЗ (алюминь), колеса ЧЗ (мала вага), конусні підшипники в рульову колонку, БСЗ, ззаді PIRRELI, лобовик GIVI, та ціла купа різної мелочі яку довго перераховувати.
Jawa 360 апарат вихідного дня, на якому охота катнутись лише для душі, до оригіналу не старався, так як фінансами (студент) не володію, із модифікацій лише 12в та БСЗ
Більше фото не получається викинути, завтра постараюсь, буду дуже радий вашим коментам
- nik_2
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1088
- З нами з: 28 серпня 2013, 11:44
- Мотоцикл: Minsk 125
- Звідки: Киев (Буча)
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 48 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
Дуже чудові і доглянуті апарати!
Доречі, бак 634 на диво дуже непогано вписався! ))))
Доречі, бак 634 на диво дуже непогано вписався! ))))
"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
- BVL_Studio
- рокер
- Повідомлень: 305
- З нами з: 24 вересня 2013, 18:12
- Мотоцикл: JAWA 638-5
- Дякував (ла): 11 разів
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
Хороши чертовки... Чехол на 634 сел сразу или что-то доделывал, подкладывал?
http://bvlstudio.com.ua
- Orest
- мелко рокер
- Повідомлень: 37
- З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
- Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
Бак від 638-5, накладки від 634, проїздивши 5 років з полосками на баку захотілось чуток поміняти зовнішній облік, а тут ще й таке завод штампує
і тут понеслось, вихлопні теж чуток припідняті
Ось така була старушка, коли лиш купив
це вже через 1,5р
доречі до 638-5 ще є люля
і тут понеслось, вихлопні теж чуток припідняті
Ось така була старушка, коли лиш купив
це вже через 1,5р
доречі до 638-5 ще є люля
- Orest
- мелко рокер
- Повідомлень: 37
- З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
- Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
Чехол брав тут за 200грн, нічого не переробляв, паралон рідний, за паралон велике дякую Alon , тай резинові накладки під накладки бака він підігнав
- BVL_Studio
- рокер
- Повідомлень: 305
- З нами з: 24 вересня 2013, 18:12
- Мотоцикл: JAWA 638-5
- Дякував (ла): 11 разів
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
у меня тоже есть коляска но никак не доходят руки чтоб ее сделать в цвет с явкой и поставить...
http://bvlstudio.com.ua
- Orest
- мелко рокер
- Повідомлень: 37
- З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
- Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
я каляску чіпляю рідко, в основному лише літом, впринципі вона явку не портить, навпаки ява робиться на вигляд якась краща, саме дальше з каляскою їхав 100км в один кінець, однин лише мінус, залазити в неї так-сяк а от вилізти з люльки важко.
- Orest
- мелко рокер
- Повідомлень: 37
- З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
- Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
до речі, ще до старушки є люлька, але не можу найти ні тяг ні кріплень, можливо якщо щось в когось є по 560 велорексу відгукніться.
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3374
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
Хороши моцаги!
На 360 кембр наряди между бардачком и капотом.
И нэт порой в поисках кожуха, попадаются не дорогие и в приличном здравии, вообще жара будет!
На 360 кембр наряди между бардачком и капотом.
И нэт порой в поисках кожуха, попадаются не дорогие и в приличном здравии, вообще жара будет!
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- jawa1990sia
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1134
- З нами з: 10 серпня 2011, 20:49
- Мотоцикл: Jawa 638.1.03-LUX 1990г.в;Jawa 634.01 Вишня с коляской 1974 г.в;
- Звідки: Сумская обл. г. Ромны
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 76 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
Это скорей всего спец. пленка.kruzhkovn писав:[ Изображение ]
А с какого аппарата взята жёлтая фара?
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.ph ... 121#p94121
Ищу детальки.
Ищу детальки.
- Orest
- мелко рокер
- Повідомлень: 37
- З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
- Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
нi це не плiвка, жовте скло, купив у дiдка на ринку, два скла, якоби на жигуль копейку, Тюнинг Iз ссср
- Orest
- мелко рокер
- Повідомлень: 37
- З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
- Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
Шановна публiка, Прошу вашоi допомоги. Вiд чого пiдiйде резинка навкруг бардачкiв? Нiчго нормального не знайшов
- Orest
- мелко рокер
- Повідомлень: 37
- З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
- Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
Доброго дня шановна публіка, з моменту останнього мого тут запису пройшло багато часу, багато що помінялося. Вирішив я чуток перебрати свою 638-5 за зиму, так як вона вже була не в дуже прекрасному стані(затаскана). Після пяти років активного її юзання, моторчик вже не так активно тягнув, фарба потемніла та затерлася, а на металі проступала ржавчина. Отже було вирішено робити капіталку мотору, та косметичний ремонт ходовій частині. З двигуном не було бажання гратися, якісно зробити його я б не зміг, та й час би піджимав, до весни не встиг би. Тому було вирішено двигун віддати майстру.
Вскриття показало що потрібно розточити ЦПГ, та перепресукати КВ, про підшипники, сальники, ітд ітп я взагалі мовчу все було замінено.Перед новим роком забрав двигун у майстра. Отже обійшлось мені це задоволення майже в 3 тис грн.
Так як двигун був зроблений, а я нарешті закінчив наввчання та дійшли руки до яви, відсвяткувавши Новий рік почалась розборка мота
Двигун був знятий, то особливо розбирати було нічого, за пару готин від мото лишилась лише рама. Раму я маю красити, але так як за вікном не дуже тепло то рама відклалась до красчих часів. Почав з того що почистив коліна та вихлопні труби, ой і геморою було, нагар був жахливий, винен я, не заливав якісне мастило (Студент рахую кожну копійку). Навчений гірким опитом чистки колін на старусі, (ох чим лиш я їх не чистив пока не прийшла на ум ось така штука)
якщо ще дрель з реверсом, це взагалі СУПЕР, то за шерстю то протів і за 20-30 мин маєм таку картину
правда на згинові коліна особливо не почистиш, на допомогу прийшов старий тормозний трос (щось на подобі гибкого вала), головне напрямок обертання, щоб трос не розкручувався.
Вскриття показало що потрібно розточити ЦПГ, та перепресукати КВ, про підшипники, сальники, ітд ітп я взагалі мовчу все було замінено.Перед новим роком забрав двигун у майстра. Отже обійшлось мені це задоволення майже в 3 тис грн.
Так як двигун був зроблений, а я нарешті закінчив наввчання та дійшли руки до яви, відсвяткувавши Новий рік почалась розборка мота
Двигун був знятий, то особливо розбирати було нічого, за пару готин від мото лишилась лише рама. Раму я маю красити, але так як за вікном не дуже тепло то рама відклалась до красчих часів. Почав з того що почистив коліна та вихлопні труби, ой і геморою було, нагар був жахливий, винен я, не заливав якісне мастило (Студент рахую кожну копійку). Навчений гірким опитом чистки колін на старусі, (ох чим лиш я їх не чистив пока не прийшла на ум ось така штука)
якщо ще дрель з реверсом, це взагалі СУПЕР, то за шерстю то протів і за 20-30 мин маєм таку картину
правда на згинові коліна особливо не почистиш, на допомогу прийшов старий тормозний трос (щось на подобі гибкого вала), головне напрямок обертання, щоб трос не розкручувався.
Востаннє редагувалось 04 лютого 2015, 17:01 користувачем Orest, всього редагувалось 1 раз.
- Orest
- мелко рокер
- Повідомлень: 37
- З нами з: 07 жовтня 2014, 17:21
- Мотоцикл: JAWA 638-5. JAWA 360. ДНЕНПР МТ 11.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Jawa 638-5 та Jawa 360 BAR
Почистивши коліна взявся до труб, нагару , все б добре якби труби не китайські , випалювати страшно, можна керхером попробувати, але де ж ти його найдеш в селі, подумав та й вирішив випалювати, але коли будуть горіти змочувати їх мокрою трапкою, та по можливості снігом, отже началось по 50 грам бензину, сірник і в мене в руках не китайська труба, а реактивний двигун. Гудить, стріляє але нагар вигорає , І що ви думаєте? все пройшло чудово, з горем на пополам але я їх випалив, з сопілками набагато краще, підпалив тай горять. Потом лише щіткою по металу пройшовся і як нові.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів