Необычные вопросы по КПП

Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення USS »

Хочу поставить 6-ти вольтовое, кто что скажет, кто ставил и стоит ли?
Ставляй, при спокійній їзді нормально.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Dr_Hammer »

Rimarko писав:Хочу поставить 6-ти вольтовое, кто что скажет, кто ставил и стоит ли?(реально достало дюралевое г*вно)
Я вже на дві 638-мі поставив зчеплення від 634, воно значно надійніше працює, як показує практика.
З новими дисками і пружинами (тільки не став від старух, там диски тонші трохи) воно не буксує на 638-ій.
Але як диски хоч трохи підносяться, починає буксувати коли "відкручуєш", тоді питання вирішується установкою більш товстих шайб для збільшення натягу пружин.
Як варіант можна поставити пружини з Ижа, вони значно тугіші, на півавтомат нагрузка зростає значно, зрештою відчувається це тільки по ричагу вижиму))
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Rimarko
ньюб
Повідомлень: 14
З нами з: 03 вересня 2015, 09:48
Мотоцикл: Java 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Rimarko »

А что по поводу полуавтомата на 634-?
Солнце не знает правых. Солнце не знает неправых. Солнце светит без цели кого-то согреть. Нашедший себя подобен солнцу.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Dr_Hammer »

я не розумію шо тебе цікавить по півавтоматах,на перших 634-их їх не було, а взагалі півавтомати на 634 і 638 однакові, річ проста і корисна)))
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Rimarko
ньюб
Повідомлень: 14
З нами з: 03 вересня 2015, 09:48
Мотоцикл: Java 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Rimarko »

Dr_Hammer писав:я не розумію шо тебе цікавить по півавтоматах,на перших 634-их їх не було, а взагалі півавтомати на 634 і 638 однакові, річ проста і корисна)))
На второй Явке 634-й у меня его нет, как установить и подходит ли от 638-й?
Солнце не знает правых. Солнце не знает неправых. Солнце светит без цели кого-то согреть. Нашедший себя подобен солнцу.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Dr_Hammer »

Rimarko, півавтомати на 634 і 638 однакові.

На перших 634-их, де його нема, можна поставити, наприклад Георгий Трифонов робив так - https://vk.com/album144803848_200106688
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Rimarko
ньюб
Повідомлень: 14
З нами з: 03 вересня 2015, 09:48
Мотоцикл: Java 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Rimarko »

Dr_Hammer писав:Rimarko, півавтомати на 634 і 638 однакові.

На перших 634-их, де його нема, можна поставити, наприклад Георгий Трифонов робив так - https://vk.com/album144803848_200106688
Спасибо огромное!)
Солнце не знает правых. Солнце не знает неправых. Солнце светит без цели кого-то согреть. Нашедший себя подобен солнцу.
Аватар користувача
Rimarko
ньюб
Повідомлень: 14
З нами з: 03 вересня 2015, 09:48
Мотоцикл: Java 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Rimarko »

Привет всем, всё таки решился поставить на 638-ю 6-ти вольтовое сцепление (благодарю за советы Рокеров).
Впечатления по сравнению с 12-ти вольтовым совершенно другие, стала намного мягче и плавней! Короче говоря мне нравится, посмотрим как будет себя вести с течением пробега.
Отдельное, огромное спасибо за техническую поддержку нашему коллеге Лёлику! Всем добра и чистых дорог!
Вкладення
YzM6wiKC75Y.jpg
DSCN4598.JPG
DSCN4597.JPG
DSCN4596.JPG
DSCN4595.JPG
Солнце не знает правых. Солнце не знает неправых. Солнце светит без цели кого-то согреть. Нашедший себя подобен солнцу.
Edmonton
мож че и выростит
Повідомлень: 80
З нами з: 10 лютого 2016, 16:20
Мотоцикл: JAWA 638-заколхоженная вишня
Звідки: Івано-Франківськ
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 5 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Edmonton »

Привіт явісти-спеціалісти. При регулюванні кпп на 634 складається незрозуміла мені ситуація. Отже з тирнета дізнався що,при включенні 4 передачі торець каретки не повинен доходити до кінця шліців первинного вала на 0.1-0.2 мм. В мене переходить за шліци на 0.3. Відповідно напрошується шайба зліва від корзини, проте підкинувши шайбу вал впирається впритик у вторинний який потрібно змістити на 1.3 мм для нормального зчеплення на 4-й. В принципі 3 передачу можна регульнути підкинувши шайбочку на вал під ведучу ії шестерню там вона гуляє на 0.7 мм до шт.кольца (виробітка). Проте той зазор 03 мм так і залишится. На що він впливає і чим це погано? Дякую всім добра і мінімальних люфтів ))
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення USS »

складається незрозуміла мені ситуація.
Спочатку треба впевнитися у правильному положенні куліси відносно штока вилок, вилки повинні бути нормальні, або зі старих заводських, або литі чеські. Все інше або відверте лайно або лотарея. Є ще тайвань схожі на чеські, по твердості добрі, але з проблемною геометрією, треба перебрати з десяток, щоб знайти нормальну вилку. Вали вже після того, як впевнений у кулісі та вилках.
торець каретки не повинен доходити до кінця шліців первинного вала
Нікому той торець нічого не винен. Підкладається шайба відповідної товщини між первинним валом та 303м підшипником у випадку малого заходу кулачків на третій передачі. На четвертій треба дивитися, як шестерня входить кулачками у вторвал. У більшості випадків при нормальній кулісі і вилках все вмикається правильно, коли ні то можна підкласти шайбу під вторинний вал, але не перестарайся, щоб не затиснуло вилку. За такою схемою перевіряють і на промвалу першу та другу передачі. Люфт вибирають підкладаючи шайбу з правого боку на вал, або при заміні втулок роблять їх трохи товщими, а потім підганяють по розміру, щоб все вмикалося добре і небуло люфту.
За це повідомлення автора USS подякував:
Edmonton
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Edmonton
мож че и выростит
Повідомлень: 80
З нами з: 10 лютого 2016, 16:20
Мотоцикл: JAWA 638-заколхоженная вишня
Звідки: Івано-Франківськ
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 5 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Edmonton »

Дякую USS. Ну якщо той торець каретки ні на що не впливає, тоді роблю по запланованій схемі. Ставлю шайбу на первинний вал не від підшипника а між тою шестернею що впирається в штопорне кільце, і 3-тя буде супер і 4 нормально регульнеться. Куліса хороша, вилка одна нова інша ще побігає поставив іі на 1-2 передачі. Напевно при регулюванні кпп бувать різні випадки із зносом деталей і зазором на них, і робити приходиться по ситуації. Головне щоб (ШтоК СтояВ і гроші були) ))) не можу смайлик втулити з кнопочного тел.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Dr_Hammer »

торець каретки не повинен доходити до кінця шліців первинного вала
Не повинен доходити! Це потрібно щоб торець вторвала впирався в торець первинного, тоді 303 і 3205 підшипники "розгружаються" або працюють в парі, а коли каретка переходить шліци первинного вала як тоді? Треба шайбу під первинний вал з боку зчеплення, а люфт шестерні (та шо за стопорним кільцем) треба прибрати, тоже підкладанням шайб, якої товщини шайби і куда вже по ситуації.

ПС: є стаття в тирнеті, там хтось капіталив двигун і пару "порад" понаписував, типу "люфт первічного вала убєрьотца когда затянем корзину" і т.п., це не правильно.
За це повідомлення автора Dr_Hammer подякував:
Edmonton
Jedem das Seine!
Edmonton
мож че и выростит
Повідомлень: 80
З нами з: 10 лютого 2016, 16:20
Мотоцикл: JAWA 638-заколхоженная вишня
Звідки: Івано-Франківськ
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 5 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Edmonton »

Ага зрозумів. Читав статтю про регулювання тут на форумі ніби все правильно, проте нелогічно, вважати забраний люфт притягнутою корзиною нормальним ,що з того що люфт забереться якщо в мене недохід шестерні до нормального зачеплення буде ого-го. Колись вичитав, що один мужичок ремонтував гавкнувші коробки і в більшості якраз був отой перехід каретки за шліци вала, але без роз'яснень на що воно впливає. Тепер зрозумів дякую.в моєму випадку напевно поділю зазори між 3-4 передачами порівну, щоб не жертвувати якоюсь конкретно. всеодно краще буде ніж до розборки.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Dr_Hammer »

І не забудь про:
USS писав:Спочатку треба впевнитися у правильному положенні куліси відносно штока вилок
буває що через це вилка КПП "виносить" шестерню вище (буває і нижче) і тоді при підкладанні шайб для однієї передачі, страждає зачеплення іншої.
Про правильну геометрію вилок КПП навіть не говорим)
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Vadka
рокер
Повідомлень: 251
З нами з: 03 вересня 2014, 22:08
Мотоцикл: JAWA 634-7-00
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Vadka »

Ось гарна стаття про регулювання КПП Яви:
https://www.zr.ru/archive/zr/1985/02/st ... otsiklista
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення USS »

Це потрібно щоб торець вторвала впирався в торець первинного,
Ні. Якщо торці вала будуть упиратися то будуть погано перемикатися передачі і підгоратимуть шліци первинного вала, бо вали крутяться з різними обертами на всіх передачах крім четвертої, яка є прямою, подвижна шестерня третьої та четвертої з'єднує тільки на четвертій передачі первинний та вторинний вали.
в моєму випадку напевно поділю зазори між 3-4 передачами порівну, щоб не жертвувати якоюсь конкретно
Ще раз повторюю- забудь про той вихід шліців. То написано для ідеальної кпп де люфт первинного вала відносно вторинного у межах 0,2-0,4мм і можна прикинути, як відносно торця шліців стає подвижка на четвертій, але я за свою практику ідеальної кпп не пам'ятаю.
У всіх кпп при регулюванні повинен працювати основний принцип- шестерні повинні мати максимальну величину зацепу, але при цьому не повинні бути затиснуті, повинен бути невеликий люфт. Це потрібно, щоб між вилкою та канавкою на шестерні був зазор для потраплання мастила. Коли його не буде то вилка буде насухо терти по шестерні, перегріється і згорить.
Четверту, коли нормально виставлена третя можна відрегулювати подавши вторвал назустріч до подвижної шестерні четвертої передачі, підклавши між вторвалом та підшипником 3205 шайбу відповідної товщини, вилка при цьому не повинна бути затиснута на четвертій передачі, коли стулиш картера перевір.
Може колись згодом напишу докладну доповідь по регулюванні кпп яви з фотками. Кпп повністю розкомплектовану, по нормальній вже є стаття.
Пиши мені у ЛС, якщо щось не зрозуміло.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Dr_Hammer »

USS писав:Якщо торці вала будуть упиратися то будуть погано перемикатися передачі і підгоратимуть шліци первинного вала...
Передачі перемикаються чудово, причому кожного разу), це для полегшення умов роботи підшипників, а вали не мають так впиратися щоб аж шліци підгорали, зазор між їх торцями має бути мінімальним, люфт не повинен відчуватись рукою, а не так як воно завжди буває, зчеплення скинеш, а первинний люфтить на пів міліметра в кращому випадку.
Коли куліса рівна, то в 99% (без шайби між первинним валом і 303 пдш.) каретка шестерні виходить за шліци менше 1 мм, а третя передача слабо замикається, з шайбою 1мм третя замикається прекрасно і каретка не доходить пару десяток, от тоді і є можливість дослати вторинний вал до торця первинного, щоб забрати той люфт, і 4-та тоді вмикається повністю без зажиму вилки. І так завжди коли куліса з вилками "без фокусів".
Jedem das Seine!
Edmonton
мож че и выростит
Повідомлень: 80
З нами з: 10 лютого 2016, 16:20
Мотоцикл: JAWA 638-заколхоженная вишня
Звідки: Івано-Франківськ
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 5 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Edmonton »

Виходить є фокус, і швидше за все з кулісою вона трохи люфтить в сторони на тій закльопці, при зібраній кпп майже невідчутно ,вилки та шток рівні. І от підклавши шайбу між 303 підш.і валом на третій захід кулачків як фен-шуй пише ! І той торець недоходить до краю шліців на 4-й, і вторвал подається до упора в первинний нехай навіть із тим необхідним мінімальним зазором. Проте при включеній четвертій вилка з шестернею має вільний осьовий хід десь трохи менше міліметра, Корочи кажучи на днях позичу другу кулісу. Не буду морочити голову ні собі ні вам. До розборки коробка нормально працювала ще від заводу. Але розпотрошивши моторчик через дохлий лабіринт на кв. Заодно хочется кпп довести до ладу, бо загальний знос і зазори не є гуд.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення USS »

Передачі перемикаються чудово, причому кожного разу), це для полегшення умов роботи підшипників, а вали не мають так впиратися щоб аж шліци підгорали, зазор між їх торцями має бути мінімальним, люфт не повинен відчуватись рукою, а не так як воно завжди буває, зчеплення скинеш, а первинний люфтить на пів міліметра в кращому випадку.
Коли куліса рівна, то в 99% (без шайби між первинним валом і 303 пдш.) каретка шестерні виходить за шліци менше 1 мм, а третя передача слабо замикається, з шайбою 1мм третя замикається прекрасно і каретка не доходить пару десяток, от тоді і є можливість дослати вторинний вал до торця первинного, щоб забрати той люфт, і 4-та тоді вмикається повністю без зажиму вилки. І так завжди коли куліса з вилками "без фокусів".
Ті самі яйця, тіки у профіль.
Виходить є фокус, і швидше за все з кулісою вона трохи люфтить в сторони на тій закльопці
Зверни увагу на стакан фіксатора, щоб не відірваний був.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Roller
мож че и выростит
Повідомлень: 88
З нами з: 26 вересня 2011, 13:53
Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
Звідки: Січеславська обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Roller »

Проблема така : зібрав двигун 638 ( з другої спроби ,але .... ) . Дуже проблематично було збирати праву сторону з новою суцільою ц.опорою :uzhos: , але то нічого - виліз закритий підшипник пром.валу приблизно на 2-2,5 мм . Скоріш за усе вилетіла голка ( може і не одна ) та вперлася у дно підшипника ,нерви та герметик закінчиличся ,так що знімати ще один раз правий картер немає бажання ! :cry:
Що хто порадить ?
Аватар користувача
Roller
мож че и выростит
Повідомлень: 88
З нами з: 26 вересня 2011, 13:53
Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
Звідки: Січеславська обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Roller »

Посадочне цього закритого підшипника слабувате ,ось мене виникла думка : Прихватити напівавтоматом цвях у центрі ,а потім витягти підшипник за нього . думаю що не встигнуть перегрітися робочі поверхні . Потім голки усі на місце з літолом та запресувати знов його . Маркування у нього таке F-209664 , коли придбав то клявся продавець що це фірмовий , а ціна була 150 гривень ,це два роки тому ... ризикнути його зваркою підсмажити ? Є запасний Тайванський за 60 гривень,аналог різниця тільки у маркуванні - BH 162212 ,...
:gazenvagen: . Як вам такий варіант ? Дякую .
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення MAXDZ »

Там тот подшипник сделан из г и палок.
Если выпала иголка, то только разобрать, поставить иголки все на место, намазать тонким слоем густой смазки и аккуратно собирать.
Иначе через несколько км там вал выгрызет тот подшипник и затем посадочное место.
У яв это слабое место - кпп.
За це повідомлення автора MAXDZ подякував:
Aleks1978
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення USS »

знімати ще один раз правий картер немає бажання !
Ну то зніми з правого лівий з опорою разом. :sotona: Знімати все одно треба. А краще звернися до того хто має досвід у таких операціях.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Roller
мож че и выростит
Повідомлень: 88
З нами з: 26 вересня 2011, 13:53
Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
Звідки: Січеславська обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення Roller »

Roller писав:. Дуже проблематично було збирати праву сторону з новою суцільою ц.опорою :uzhos:

З другого разу зібрав,та ще й "потягнув" різьбу на двох стягуючих картер гвинтах :cry:
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Необычные вопросы по КПП

Повідомлення USS »

З другого разу зібрав,та ще й "потягнув" різьбу на двох стягуючих картер гвинтах :cry:
І у тебе не виникло думки, чи принаймні підозри, що ти робиш щось не так як потрібно? :smoke2:
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Відповісти

Повернутись до “КПП”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів