иж бпв 14-10

Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення route 66 »

USS писав: До того ж не треба автору витрачатися на купівлю діодних мостів (не відомо наскільки адекватно вони на мотику будуть працювати). Реле заряду краще тримати подалі від двигуна мотоцикла де умови проживання доволі екстремальні (вібрація, підвищені температури), на авто генератор винесений від двигуна + має охолодження обдувом. На 360 явах реле було на генераторі, але на 634й вже відмовилися від такої схеми та зробили виносне.
Все вірно. Але з такими комплектуючими я вже не один рік їжджу. На Ю-5 і на яві 634. Клей з оптодатчика витік, з реле-регулятором все ок. На обох ІЖ-генератори.
Аватар користувача
archer
И так сойдет
Повідомлень: 2093
З нами з: 25 травня 2009, 14:13
Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 130 разів
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення archer »

Предлагаю для начала разобраться в матчасти:

Если речь идет о чисто Ю/П5 (и прочие сей породы) то замок зажигание при повороте в положение 1, комутирует 3 клеммы (1 2 3), при положении 0 все 3 клеммы между собой разъединены. 3-я клеммма - плюсовая аккум, 2-я плюсовая от генератора, выход плюса в сеть(там же сидит и возбуждение ротора), 3-я напряжение на катушки зажигания.

Внимание вопрос, при заглушеном двигателе и нулевом положении ключа, откуда самозародится напряжение, для постоянного возбужения ротора ?
И так сойдет
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення Aleks1978 »

в мене акб відключаєтьця подвійним тумблером ,тобто плюс і мінус.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення USS »

Предлагаю для начала разобраться в матчасти:

Мова йшла не про заверчені хворою фантазією виробників електросхеми іжевських корчів п'ятої серії випуску, а про схему викладену у повідомленні від 9 серпня. По тій схемі виходить, що все обладнання причеплене на одну клему замка, вона намальована некоректно.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
archer
И так сойдет
Повідомлень: 2093
З нами з: 25 травня 2009, 14:13
Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 130 разів
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення archer »

Йоперный театр, та схема рабочая, как только разомкнется ключ зажигания, пропадет напряжение на катушках зажигания, двигатель заглохнет, пропадет генерация, пропадет возбуждение ротора.
Зображення
Зображення
Діодний міст ні в якому разі не повинен нас хвилювати (взагалі то встановлюють вимикач маси між мінусом акума та корпусом), а от те, що генератор, через реле заряду, буде постійно підключений- тобто збуджений, що може призвести до небажаних наслідків та розряду акумулятора гарантовано. Так робити не можна! Підключка всіх споживачів на плюсову клему акума в обхід замка то є - :balalaika: і коли притягують на ремонт заїзджені мирянами мотики присутня у 80% випадків.
На оригинальной схеме все потребители как раз и сходятся на одну клемму 2 замка, она же Х8 БВП, и ничего не розряжается.
И так сойдет
Аватар користувача
archer
И так сойдет
Повідомлень: 2093
З нами з: 25 травня 2009, 14:13
Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 130 разів
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення archer »

Хотя если посмотреть, в принципе, сама идея использования диодов с БПВ ущербна, так как эта схема не предусматривает контрольной лампы заряда (нет 3-х диодов для отбора сигнального напряжения) (на яве к слову работать будет, ибо выведен провод с центра завезды генератора). Рекомендую подключать как показано на картинке
Зображення
И так сойдет
Аватар користувача
XedoX
уважаемый
Повідомлень: 519
З нами з: 28 січня 2012, 21:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Звідки: Київ
Дякував (ла): 0
Подякували: 30 разів
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення XedoX »

archer писав:Йоперный театр, та схема рабочая, как только разомкнется ключ зажигания, пропадет напряжение на катушках зажигания, двигатель заглохнет, пропадет генерация, пропадет возбуждение ротора.
Не согласен! Возбуждение останется от уже вырабатываемого напряжения генератором :dedushka:
Как и питание всех потребителей(от генератора). Единственное, что может помешать - слабая мощность выдаваемая генератором на ХХ.

Никогда не приходилось на машине менять АКБ на горячую? :super:

ЗЫ: как сделано в современных авто:
Спойлер (+)
Зображення
Востаннє редагувалось 11 серпня 2017, 17:53 користувачем XedoX, всього редагувалось 1 раз.
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
Аватар користувача
archer
И так сойдет
Повідомлень: 2093
З нами з: 25 травня 2009, 14:13
Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 130 разів
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення archer »

Еще один, Игорь, коммутация замка зажигания трехточечная

Зображення

1) катушка зажигания
2) бортовая сеть (выход с диодного моста, возбуждение ротора)
3) аккум

При выключении зажигания пропадает питание на катушке, нет питания на катушке, не работает двигатель, не работает двигатель нет генерации, нет генерации нет тока возбуждения. Само собой, на работающем двигателе можно снять аккум и все будет работать, но при повороте ключа соединение аккум-генератор-катушка разъединяется и мот глохнет.
И так сойдет
Аватар користувача
XedoX
уважаемый
Повідомлень: 519
З нами з: 28 січня 2012, 21:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Звідки: Київ
Дякував (ла): 0
Подякували: 30 разів
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення XedoX »

Во! Так ты бы сразу и нарисовал 3 контакта. :super:
А то вводишь в заблуждения, понимаешь..
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення USS »

Було ж написано- схема не коректна. Добре хоч знайшовся чоловік, що побачив теж що і я.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення Aleks1978 »

бяда!!!!!!!!!! завів,тестер тиць напруга 14.5в. газ збавив по максимуму підняв ,напруга 13в і не підіймаєтьця. проїхався так км 10. приїхав,заглушив, поміряв=12.4в,кинув на зарядку і напруга в акб бистренько піднялась. поліз до гена,гарячій. зняв ген,видно сліди ковзання об якір. хоча для виявлення місць тертя покрасив магніти чорним маркером. отже до металу не дотерло. завтра треба їхати,а от ці нюанси з напругою. це нормально?
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: иж бпв 14-10

Повідомлення Aleks1978 »

покатався,трошки були проблеми з мотом. мабуть перегрів двигуна. зарядка,вдома перед виїздом перевіряв була 14.5в на нормальних обертах без скачків,наче була бо мот з ранку завів з півтика. стоять 6в катушки. це мать і допомогло. їздив на мотофест,трошки моїх фото будуть в окремій темі,телефон м-ть його глючіло тому нема відео і фото мало.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Відповісти

Повернутись до “Электрика”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів