Сторінка 1 з 2
иж бпв 14-10
Додано: 25 серпня 2015, 14:52
Aleks1978
Re: иж бпв 14-10
Додано: 25 серпня 2015, 14:53
Aleks1978
пытаюсь примудрить динамо к акб и кулачковому зажиганию. жаль остатки гена с минска выкидать,мож че и выйдет.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 25 серпня 2015, 17:27
USS
Не психуй! Зара пошукаю як підключати.БПВ 14-10 були двох видів під клемну колодку або виводи було натиркано по блоку(там клеми з позначками), якщо у тебе з виводами під колодку ось накидав номерацію клем(колодка встановлюється тільки у одному положенні і має певну форму, так шо розберешся)
. Підключка по клемах: X1 щітка мінус ротора генератора, одна клема -X2 маса (на раму мотоцикла=мінус АКБ), друга клема -X2 мінус контрольної лампи зарядки, X3 другий контакт контрольної лампи зарядки, X4 X5 X7 три фази обмоток генератора, +X8 плюс з замка запалення. Одразу попереджаю якщо блок китайський то це муляж, робити не буде. Заводські, радянського виробництва, також не відрізнялися високою надійністю. Найкраще, коли втебе вже є БПВ 14-10 радянського виробництва одразу вживити туди замість тії дурнуватої схеми інтегралку Я112
, в мене на їжаку таке працює вже давно та надійно. З БПВ залишається тільки діодний міст все інше видаляється. Якщо не вийде самому, можу допомогти зробити та підключити, робив людям не одноразово.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 27 серпня 2015, 14:00
Aleks1978
дякую!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! я все це щастя хочу примудрити до мінчаковськьго генератора
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=11&t=5144 \на иж генер поки що не зібрав(ніяк ген від мінська не продам,є ще один. на ньому попередній господар вушка поспилював,мені байдуже. а не беруть

от) . якраз учора сусід подарив Я112А від свого москвича. не знаю чі робоче. на сьгодні самим дорогим є акб. ген вроді є ,за не дорого. але біда одна не ходить(залишився без доходу сьгодні).бачу надовго. ще раз дякую.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 17 вересня 2015, 17:14
Aleks1978
не разобрался с подкл интегралки

Re: иж бпв 14-10
Додано: 17 вересня 2015, 19:33
USS
Залишаєш тільки діодний міст, все інше видаляєш, до клем з іншого боку припаюються провода, що підключаються до інтегралки. Ось схема розбирайся, що не ясно підкажу.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 22 липня 2017, 14:26
Aleks1978
отже облишив я танці з мінчаковським геном і почав танці з іжаковським 14в8а. маю розібраний бпв 14-10 радянського виробництва і рр-83.3702, як підключіти таку релюху розібрався,а от де шукати (+) та (-) на бпв ні. якщо все так як в Сообщение USS » 25 авг 2015, 20:27. і залишилось після вилучення штатної мікросхеми. тобто виходи +та - не змінились то питання відпадає. бо щось я в собі засумнівався,чі все вірно роблю.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 22 липня 2017, 16:54
USS
З рр 83.3702 треба буде шукати додаткове місце для встановлення самого реле та окремо діодного моста від БПВ, з Я112А1 все вміщається під кришку БПВ. Крім того ще треба десь приліпити реле контрольної лампи заряду.
виходи +та - не змінились
Плюс на БПВ клема X8, а мінус клеми X2 вони по стоковій схемі спарені. Сам діодний міст вмикається по звичайному - три фази з генератора на клеми X4, X5 та X7 і плюс з мінусом відповідно.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 22 липня 2017, 18:15
Aleks1978
без реле контрольної лампи можна обійтись.рр з лампочкою. я112а,саме я112а, ще радянського виробництва лежить. місце куди втулити є,викинув бомажний фільтр. дякую.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 03 серпня 2017, 18:08
Aleks1978
результат встановлення реле 83.3702 мене засмутив. завів,напруга 12-14в на звичайних обертах,підняв газ і стрілка вольтметра перейшла позначку 15в аж до 17в і в цьому діапазоні залишилась. скинув газ впала і стрілка вольтметра.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 04 серпня 2017, 09:06
USS
результат встановлення реле 83.3702 мене засмутив. завів,напруга 12-14в на звичайних обертах,підняв газ і стрілка вольтметра перейшла позначку 15в аж до 17в і в цьому діапазоні залишилась. скинув газ впала і стрілка вольтметра
більше 14в не повинно бути, бо умре акумулятор.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 04 серпня 2017, 14:41
Aleks1978
так ото ж. маю в запасі бпв 14-10 який дістався мені разом з генератором і газоновською катушкою і знятий він з робочого мота,але все обно щось мені не довподоби. також,писав вище,є реле Я122А ще мабуть перших випусків бо потім пішли на заміну їм Я112А1. оце єдиний варіант залишився.

пробував перевірити діодний міст цілого бпв і тиша. піду щє потикаю тестером,хоча по ньому видно що діоди паялися перепаювалися. ага,ще було ось переполюсовка так провід (-) і на масу задимів і оплавився мабуть і релюха тоді гавкнула. а може і була така. хотів ще у липні зробити його щоб на 10 років місцевого байкер клубу гайнути,мабуть не судьба

Re: иж бпв 14-10
Додано: 05 серпня 2017, 08:44
USS
Пересилай БПВ 14-10 встановлю тобі я112А1 і проблем не буде. В старих я112 не було захисту від переплюсовки у нових вінницьких я112А1 захист мається тому вони не вигоряють при короткому чи переплюсовці.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 05 серпня 2017, 09:32
Aleks1978
дякую. ти ж мені нормальну схему підключення дав. по ній і зробив. там все по феншую,головне у нумерації контактів бпв розібратися а ще краще пронумерувати кожен маркером. що й зробив.згоріла та фігня що на фото. яшка ціла.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 05 серпня 2017, 09:35
Aleks1978
ввечері буду яшку тулити в бпв. бо зараз жара за 40*с.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 07 серпня 2017, 18:13
Aleks1978
поставив я112а,завів,напруга підскочіла аж до 20в і стрілка бігала як скажена туди сюди. виявилося що мій аналоговий мультіметр радянського виробництва дуже чутливий до вібрації рами. прибрав його з рами і отримав спокійну стрілку і напругу 14.5-14.7в це якщо добре газувати (при перегазовці стрибало до 15.5в але в наступних перегазовках 14.5в.) на малому газу і трохи вище 12-13+в.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 07 серпня 2017, 22:30
USS
То вже краще.

Re: иж бпв 14-10
Додано: 09 серпня 2017, 06:23
route 66
Лень читать тему сначала, ибо бпв 14-10 это вообще шлак. Почему бы не поставить десяточную "шоколадку", ту которая вместе с щеточным узлом + 2 диодных моста на 25-35 А и забыть это все как страшный сон? Переходники на такой реле-регулятор давно изготавливает 2SP.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 09 серпня 2017, 09:46
Aleks1978
от бпв 14-10 у меня только диодный мост. все остальное от жигуля\москвича.а таких диодных мостов 25-35а у нас нету,были похожие но я засомневался и не взял. да и 2шт бпв кудато девать надо. фото релюшки выше,а щас стоит я112а. правда по привычке отсоеденил на заведеном моте масу акб,а мот сцука работает. вспомнил шо запитал все через СТОП ДВИГАТЕЛЬ,выключил и тогда только заглох. думаю с релюхой все гут. все замки зажигания в стране поломаных вещей.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 09 серпня 2017, 12:55
USS
Лень читать тему сначала, ибо бпв 14-10 это вообще шлак. Почему бы не поставить десяточную "шоколадку", ту которая вместе с щеточным узлом + 2 диодных моста на 25-35 А и забыть это все как страшный сон? Переходники на такой реле-регулятор давно изготавливает 2SP.
БПВ то дійсно ідіоти придумали, але сам діодний блок з ньго добрий. Діоди встановлені на латунних пластинах що виконують роль тепловідвідних радіаторів і підібрані по своїх параметрах до іжівського генератора. До того ж не треба автору витрачатися на купівлю діодних мостів (не відомо наскільки адекватно вони на мотику будуть працювати). Реле заряду краще тримати подалі від двигуна мотоцикла де умови проживання доволі екстремальні (вібрація, підвищені температури), на авто генератор винесений від двигуна + має охолодження обдувом. На 360 явах реле було на генераторі, але на 634й вже відмовилися від такої схеми та зробили виносне.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 09 серпня 2017, 14:51
archer
Можете не благодарить.

Re: иж бпв 14-10
Додано: 09 серпня 2017, 18:20
Aleks1978
а я трошки не так підключів. (+) від бпв іде на (+)від акбпотім через замок запалювання іде на я112а=контакт в.
Re: иж бпв 14-10
Додано: 09 серпня 2017, 19:09
USS
Re: иж бпв 14-10
Додано: 10 серпня 2017, 08:50
archer
А в чем смысл такого подключения? держать запертый диодый мост под напряжением ?
Re: иж бпв 14-10
Додано: 10 серпня 2017, 09:15
USS
А в чем смысл такого подключения? держать запертый диодый мост под напряжением ?
Діодний міст ні в якому разі не повинен нас хвилювати (взагалі то встановлюють вимикач маси між мінусом акума та корпусом), а от те, що генератор, через реле заряду, буде постійно підключений- тобто збуджений, що може призвести до небажаних наслідків та розряду акумулятора гарантовано. Так робити не можна! Підключка всіх споживачів на плюсову клему акума в обхід замка то є -

і коли притягують на ремонт заїзджені мирянами мотики присутня у 80% випадків.