LELIK 638-5
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Сегодня поцепил проводку в черновом варианте, заменил щетки в держателе, и установил сам держатель в правильном положении - пришлось перерезать резьбу под М5.
Нужно еще прикупить реле поворотов, и можно доделывать электрику.
Нужно еще прикупить реле поворотов, и можно доделывать электрику.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Привіт , як себе почувають дроти на якорі генератора , чим їх покрив ? , може варто було їх заглибити в тіло якоря , рівно з поверхнею ?.lelik писав:Сегодня поцепил проводку в черновом варианте, заменил щетки в держателе, и установил сам держатель в правильном положении - пришлось перерезать резьбу под М5.
Нужно еще прикупить реле поворотов, и можно доделывать электрику.
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Вони мали сліди контакту зі щіткотримачем, але не фатальні - ізоляція трохи розтріпана була. КЗ на корпус, або обриву не виявлено.
Для надійності, шоб не тріпало їх при обертах, використав силікон.
Між щіткотримачем і дротами зазор в районі 3мм.
Сьогодні займаюсь рульовими перемикачами і лампапи приборної панелі.
Для надійності, шоб не тріпало їх при обертах, використав силікон.
Між щіткотримачем і дротами зазор в районі 3мм.
Сьогодні займаюсь рульовими перемикачами і лампапи приборної панелі.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Я в себе на якорі генератора , зробив канавки , щоб дроти сіли "заподліцо" , впринципі так могли і на заводі зробити . Проблема обриву вирішена.lelik писав:Вони мали сліди контакту зі щіткотримачем, але не фатальні - ізоляція трохи розтріпана була. КЗ на корпус, або обриву не виявлено.
Для надійності, шоб не тріпало їх при обертах, використав силікон.
Між щіткотримачем і дротами зазор в районі 3мм.
Сьогодні займаюсь рульовими перемикачами і лампапи приборної панелі.
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
С проводкой финиш (почти).
Проварили вчера бардачки - сегодня шлифонул, нужно готовить их вместе с баком к малярке.
так же установлен воздушный фильтр, карбюратор, и лягушка стопсигнала (жаль с регулировкой будет не оч удобно...но эт ладно, со временем в пластине можно отверстия доработать, и будет регулировка)
Проварили вчера бардачки - сегодня шлифонул, нужно готовить их вместе с баком к малярке.
так же установлен воздушный фильтр, карбюратор, и лягушка стопсигнала (жаль с регулировкой будет не оч удобно...но эт ладно, со временем в пластине можно отверстия доработать, и будет регулировка)
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3374
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Отличный рабочий моц получается.
Предвкушение выезда ощущается уже?
Предвкушение выезда ощущается уже?
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Конечно, уже не терпится пустить первый дым 2т выхлопа
Но нужно еще решить вопрос с трубами... точнее найти трубы более-мение (если у кого есть - свистите - заберу).
Бак сегодня рихтонул, и зашливовал 100-й. Завтра планирую пошпатлевать железки.
Так же нужно купить (или изготовить) сайлентблоки бака (заднее крепление) (если у кого есть готовые, или знаете как из чего сделать - тоже свистите в приват), и в принципе все.
Сидуху правда не смотрел толком - либо варить-красить-перетягивать, либо купить целую
Но нужно еще решить вопрос с трубами... точнее найти трубы более-мение (если у кого есть - свистите - заберу).
Бак сегодня рихтонул, и зашливовал 100-й. Завтра планирую пошпатлевать железки.
Так же нужно купить (или изготовить) сайлентблоки бака (заднее крепление) (если у кого есть готовые, или знаете как из чего сделать - тоже свистите в приват), и в принципе все.
Сидуху правда не смотрел толком - либо варить-красить-перетягивать, либо купить целую
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Они то продают, но вот цена какая то дурная))) 200 гривасов за две резинки с болтиком, помойму перебор.Geser писав:Сайленти нові на олх і вконтакті харків'яни продають
А по теме. Валяются у меня резинки от стиральной машины автомат. При транспортировке они держат сам барабан, а при подключении самой машины они снимаются и выкидываются, я вот снял и спрятал))) По виду такие же, только короче. можно из них попробовать приколхозить.
- Паша
- ньюб
- Повідомлень: 19
- З нами з: 21 червня 2012, 14:07
- Мотоцикл: jawa 638-5-00
- Звідки: г. Харьков
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Хорошо получается. Я купил себе эти крепления, а после этого увидел у нас на форуме, тема называется: "JAWкA 634:)". Посмотри в конце, ниче так изложено. Как еще вариант, на яваold были фотки, как тема называется уже не помню. Фото ниже:
Главное ребята, сердцем (перцем) не стареть!
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Крыло, какое есть, такое и ставлю...
Сайлент-блоки все еще ищу. Новые , соглашусь - неоправданно дорого за две резиночки с болтами.
А в целом робота медленно, но продвигается - облицовочка почти готова (проверить косяки...и 600-й перетереть) под грунт. потеплеет - буду красить.
Сайлент-блоки все еще ищу. Новые , соглашусь - неоправданно дорого за две резиночки с болтами.
А в целом робота медленно, но продвигается - облицовочка почти готова (проверить косяки...и 600-й перетереть) под грунт. потеплеет - буду красить.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Скажи з чого гофри, якась с/г техніка...?lelik писав:
Проглянув бігло тему, не побачив.
Jedem das Seine!
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4198
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
я такое сам делал. дешево и сердито. резинки для крепления бака.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Dr_Hammer, заходиш у магазин сільхоз техніки та говориш- дайте мені тукопровод для сівалки, тиждень тому брав на 638му ціна 60гр. однієї гофри вистачає на обидва пера, ріжеш навпіл і готово.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
А я баран взял так называемые ЯВовские за 260)))) Постояли, потрескались))) Снял выкинул, поставил Орионовские, но чувствую тоже скоро выкину))) И поеду от сеялки искатьUSS писав: брав на 638му ціна 60гр.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
При відсутності пропуску сальниками оливи під гофру то вони їздять без проблем, на моїй років три точно ходять, але від масла розкисають, самі по собі не тріскаються, від стояння у гаражі не розвалюються. Оріоновські це по типу з їжа?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Дякую! Тепер знаю що питати)))USS писав:Dr_Hammer, заходиш у магазин сільхоз техніки та говориш- дайте мені тукопровод для сівалки, тиждень тому брав на 638му ціна 60гр. однієї гофри вистачає на обидва пера, ріжеш навпіл і готово.
На моїй яві гофри ще певно з часів "хрущовської відлиги", страшні але не потріскані
Jedem das Seine!
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Могу фото сделать. Поставил их прошлым летом новые, простояли в гараже. Уже появились микротрешины в местах креплений. Проедут максимум 20-30км и порвутся.USS писав:, самі по собі не тріскаються, від стояння у гаражі не розвалюються. Оріоновські
К сожалению современные гофры сделанны из какашки. Два выхода из положения, взять с сеялки, некрасивый вид но дёшего или кросс, дорого но красиво.
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Так - тукопровод від сівалки. Десь на форумі була окрема тема - я там вказував точну назву деталі. Доречі раніше дані тукопроводи були куди кращої якості - гума матова, трохи жорстікіша, але вона точно не боялась ні мастила ні бензину...а от в нинішніх так не впевнений. Хоча може ще є в продажу й старого зразка - залежить від виробника, скоріш за всею
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Когда увидел, что они порвались а не просто потрескались, неудержался, сфоткал. Гофры трассы вообще невидели. Простояли год в неотаплиевом гараже))) Пробег по двору толкачём аж 10 метров))))USS писав: самі по собі не тріскаються, від стояння у гаражі не розвалюються.
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Ищите лучше тукопроводы старых запасов - они имеют толщие стенки, и материал более прочный. На вид резина матовая.
Ссылка на пост в соответствующей теме http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=3404#p100901
Новости по теме: покрасил облицовочку. Сегодня вот прошелся 2500-й бумагой - убрал дефекты, и заполировал покрытие (фото процесса). Кстати, бак закрепил так: взял шланг 22х9, просунул через него шпильку, 2 шайбы-гайки, и порядок
Ссылка на пост в соответствующей теме http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=3404#p100901
Новости по теме: покрасил облицовочку. Сегодня вот прошелся 2500-й бумагой - убрал дефекты, и заполировал покрытие (фото процесса). Кстати, бак закрепил так: взял шланг 22х9, просунул через него шпильку, 2 шайбы-гайки, и порядок
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Мы тоже так по малолетству делали)))) Этот способ более практичный, чем стоковый. Были случаи когда гайка внутри проворачивалась и невозможно было снять бакlelik писав: шланг 22х9, просунул через него шпильку, 2 шайбы-гайки, и порядок
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
Трохи новин по темі...
- Виявив пошкодження різьби свічного отвору - вирішив виточить-вкрутить гужон ...затіг на червоний різбовий фіксатор..."навіки разом"
- Куплено і відремонтоване (симетрія, гумові проставки, коррекція чохла) сидіння.
- Замінено праву грипсу ,і трос дроселя (встановив від китайця альфа-дельта - підійшов ідеально)
- Ще потрібно прикупить зеркала заднього виду.
Далі пішли ходові випробування...
Відразу стало зрозуміло, шо КСЗ дає збій - замінено один молоточок контактів та конденсатори. Далі виявилось, що без фільтра бензокрану (сітка на штуцері) сміття блокує проходження палива (заглух 2 рази ) - встановив сітку.
Вчора катав вночі...ііі...тут стало зрозуміло що є проблеми із заряджанням АКБ - вольтметр видав: без навантаження 13.7в. з навантаженням дальнім світлом 12.6 при обертах 3000. Поки гадаю... Фази всі працюють (від'єднував по черзі на випрямлячі), якір магнітить добре. Пробував включать без РР (напряму) - результат той самий. Є підозра - щітки якора мають шкідливия опір - проміряю падіння напруги на них завтра. Якщо ні - варіант міжвиткове статора...хоча дуже сомніваюсь. Ще варіанти?
Також на малих обертах відчувається "провал"...ніби переливає - рівень в поплавковій зробив 10мм до краю. Жиклери 0.75 і 0.8 (мабуть стокові), доз. голка на низу, гніздо не зношене, свічки нові. Можливо все від недостатнього заряду...Варіанти?
І ще: шукаю вихлопні труби на 638 - хто може допомогти - віжгукніться. дякую за увагу.
- Виявив пошкодження різьби свічного отвору - вирішив виточить-вкрутить гужон ...затіг на червоний різбовий фіксатор..."навіки разом"
- Куплено і відремонтоване (симетрія, гумові проставки, коррекція чохла) сидіння.
- Замінено праву грипсу ,і трос дроселя (встановив від китайця альфа-дельта - підійшов ідеально)
- Ще потрібно прикупить зеркала заднього виду.
Далі пішли ходові випробування...
Відразу стало зрозуміло, шо КСЗ дає збій - замінено один молоточок контактів та конденсатори. Далі виявилось, що без фільтра бензокрану (сітка на штуцері) сміття блокує проходження палива (заглух 2 рази ) - встановив сітку.
Вчора катав вночі...ііі...тут стало зрозуміло що є проблеми із заряджанням АКБ - вольтметр видав: без навантаження 13.7в. з навантаженням дальнім світлом 12.6 при обертах 3000. Поки гадаю... Фази всі працюють (від'єднував по черзі на випрямлячі), якір магнітить добре. Пробував включать без РР (напряму) - результат той самий. Є підозра - щітки якора мають шкідливия опір - проміряю падіння напруги на них завтра. Якщо ні - варіант міжвиткове статора...хоча дуже сомніваюсь. Ще варіанти?
Також на малих обертах відчувається "провал"...ніби переливає - рівень в поплавковій зробив 10мм до краю. Жиклери 0.75 і 0.8 (мабуть стокові), доз. голка на низу, гніздо не зношене, свічки нові. Можливо все від недостатнього заряду...Варіанти?
І ще: шукаю вихлопні труби на 638 - хто може допомогти - віжгукніться. дякую за увагу.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: LELIK 638-5
З електрикою поки не розібрався...
Опір на щіткотримачі 7 ом (норма)...РР ставив інший..акб також міняв - результат той самий. На вихідних спробую включить автомобільну "підкову"...раптом ситуація зміниться.
Опір на щіткотримачі 7 ом (норма)...РР ставив інший..акб також міняв - результат той самий. На вихідних спробую включить автомобільну "підкову"...раптом ситуація зміниться.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів