Сторінка 1 з 2

Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 17 грудня 2015, 00:30
suprem
Итак начнем:
Есть у меня такие карбы, 1-й
IMG_9330.JPG
, почему то заглушен канал обогатителя, прошу обратить внимание
IMG_9331.JPG
Жиклеры стояли 95-главный, и 75 дополнительный.
2-й,
IMG_9333.JPG
,канал обогатителя выглядит совсем по другому,
IMG_9332.JPG
, жиклеры соответственно 92, и 72.Вроде как стандарт!
Кто что может сказать по данным карбам. Вроде , как оба чистые "чехи", или я ошибаюсь, и какой из них больше подойдет к 638 двигу?
Еще есть новодельный ремкомплект,
IMG_9336.JPG
скорей всего китайский, но жиклеры там 80, и 75. Разница в клапане поплавковой камеры тоже очевидна!!!!

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 17 грудня 2015, 00:34
suprem
IMG_9337.JPG
, верхний родной, нижний новодел,
IMG_9339.JPG
, на родном подпружиненый шарик гораздо больше по размеру! Кстати на родном это выработка, или так и должно быть
IMG_9338.JPG

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 17 грудня 2015, 09:50
Jataw
это не канал обогатителя,а канал,связывающий попловковую камеру с окружающей средой. Закупоривают что б лучше заводилась в холодное время года.

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 17 грудня 2015, 09:55
suprem
Почему тогда заглушен? Походу заглушка свинцовая, может чье то домашнее изобретение! И почему во втором карбе этот канал открыт?

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 17 грудня 2015, 11:45
Ан.Дрей
Jataw ,же ответил -что б лучше заводилась в холодное время года.
на своем карбе я также этот канал глушу , так как уже ниже чем +10 завести могу только с 6-7 кика , а так если заглушу то с второго раза ,
на лето снимаю заглушку .

так же по ремкоплекту - если он китайский ,
то желательно проверить отверстия в жиклерах на реальный их диаметр , а то может и не отвечать тому что написано

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 17 грудня 2015, 22:35
MAXDZ
Нужно наоборот интегрировать ;)

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 18 грудня 2015, 21:54
USS
suprem, поданий тобою перший карб той, що з більшими жиклерами та заглушкою, таки фірмений чехословацький тільки з тих які встановлювали на ІЖ Ю5, тому і більші жиклери і заглушка. Для яви просто встановлюєш потрібні жиклери відповідно 92 та72, налаштовуєш і катаєшся, у мене такий стоїть бо у свій час, при пошуках карба, натрапив саме з такою комплектацією- з ІЖа практично був новий.

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 18 грудня 2015, 22:59
suprem
Для яви просто встановлюєш потрібні жиклери відповідно 92 та72, налаштовуєш і катаєшся
Дякую за пораду, так і зроблю, склав з двох один, нові прокладки (з ремкомплекту), жиклери 92/72 трошки поїзжені, гвинти для регюліровки нові (з ремкомплекту) трошки попрацював з наждачкою (400, 800, 1200, 1500) над золотником (заслонкою) та кришкою поплавкової камери.
Готовый карб.JPG
Про наслідки експерименту напишу!!!! Але ж, думаю, мае бути краще, ніж зараз на китаянському!

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 19 грудня 2015, 12:57
USS
Повинно бути краще, головне, щоб був не розбитий отвір у розпилювачу там де ходить дозуюча голка, бо тоді налашувати карб нормально неможливо.

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 07 вересня 2016, 09:04
Geser
Jikov 2860. Комплектував по всякому нутрощі, але ніяк не налаштовується холостий. Щось десь забилося, чи дефект якийсь?

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 16 грудня 2016, 23:56
livsi
Я теж купив карб з жиклерами 95, 74. Мужик писав, що зняв з ІЖа. З холостим також біда - меньше 2000 не тримає, глохне... Правда в мене мотор 634 і заслонка розбита... Шукаю жиклери, щоб погратись...

Як з ХХ, питання вирішилось?

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 17 грудня 2016, 11:21
USS
Як з ХХ, питання вирішилось?
Вирішилось звичайно-перестановкою жиклерів від явівської версії карба, встановленням правильного рівня палива у поплавковій камері і доречі, ВИКИНЬТЕ ТУ ПІДУБИТУ ЗАСЛОНКУ ТА ЗНАЙДІТЬ У НОРМАЛЬНОМУ СТАНІ !!!

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 17 грудня 2016, 12:29
Vvv
Заслонку на свою яву установил новую Китайскую , работает 2 сезона безупречно.

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 17 грудня 2016, 14:46
Geser
Напишіть, у кого ще 2860 нормально працює.

Ще додам, що на моїй з покупки стояв 2928 з розбитим розпилювачем під голкою. Він налаштовувався чітко по книжці без проблем.
Потім мені віддали голий корпус 2838, який стоїть і зараз. Він гірше налаштовується, треба ретельніше ловити регулювання і, я вважаю, що щось із ним не те. Напевно, не просто так він завалявся у людини у вигляді корпуса багато часу.
2860 я купив у Фазера, який теж мав із ним проблеми, і його мені налаштувати не вдалося в принципі, хоча карб виглядає свіжим.

Ніхто толком не знає відмінностей між цими трьома ні тут, ні на олді, тому не ясно в який бік їх колупати. Хоч листа на Їков пиши :D

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 20 грудня 2016, 08:39
jura1675
карбюратор перестает нормально работать даже при незначительной выработке колодца-новая заслонка полностью не лечит проблему,давно был куплен полностью новый китаец-как я не старался улучшить его до состояния оригинала-не то,а на иже у человека вроде заработал после всех поменяных жиклеров и трубок -после убитого К62 чел рад и такому карбу,

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 20 грудня 2016, 23:14
USS
2860 я купив у Фазера, який теж мав із ним проблеми, і його мені налаштувати не вдалося в принципі, хоча карб виглядає свіжим.
А скажи будьласка, що за симптоматика? на яких режимах проблеми?

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 21 грудня 2016, 23:08
Geser
Не ставиться базовий холостий. Треба підгазовувати. Запах, схожий на запах пороху.

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 22 грудня 2016, 11:22
USS
Не ставиться базовий холостий. Треба підгазовувати
Тобто, перезбагачення суміші на холостому ходу?

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 22 грудня 2016, 13:44
Geser
Припустимо... За рахунок чого перезбагачує? Рівень три рази ставив.

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 22 грудня 2016, 17:06
USS
Припустимо..
Я у тебе питаю.Карб же твій. Коли перелив то який стан свічок? Чорні були?
Перезбагачувати може через те що заткнутий канал зв'язку з атмосферою ( як на фото вище ), не перекривається повністю клапан пускового пристрою, а також треба глянути на канал по якому подається повітря до системи холодного ходу та на емульсійну трубку чи достатній діаметр отворів у ній для приготування нормальної суміші для холостого ходу. Природньо, що жиклер та отвір холостогоходу у дифузорі повинні бути не засміченими.

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 30 вересня 2017, 21:24
Geser
Іііітак. Поки на моті колупаю Oko pwk 28, дома зайнявся Jikov'ами. Є корпуси 2838 і 2860, а також купа латунного мотлоху нутрощів. Намагаюся зібрати два ідентичні по начинці, щоб переконатися у працездатності 2860. Хоча корпус 2838 мені подарували після того, як уже роздали запаси запчастин 2-3 попереднім явістам. Підозрюю, що він міг бути по якійсь причині вибракований. Хз чому. Той 2928 з розбитим гніздом голки, який був на моті при покупці налаштовувався по книжці без проблем.
До суті: зліва заслонка чех оригінал від Мирона, справа - стояла на 2860 при покупці. Як розмір шайби і отвір можуть вплинути на роботу?
Зображення
Чотири трубки перехідної системи, нижня з явно більшими отворами. Які дві взяти?
Зображення

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 01 жовтня 2017, 07:45
Vvv
У меня на яве стоит 2860 , стоят жиклеры 72 , и 100 , ставил жиклер , вместо 100 , 92 й , отказалась ехать на максимальных оборотах , чуть ближе к средним притормаживала , на средних нормально , холостой был не устойчив , то завышен , то низковат , вообще вёл себя самостоятельно , положение иглы золотника было в самой верхней защелке , пробывал переставлять по разному , не помогло , короче говоря , нормально он заработал только на 100 жиклере , и установкой иглы в самое нижнее полжение , на прошлой неделе , зделал замер расхода топлива , ехал правда в очень не спешном режиме , скорость во основном была 60-80км.ч , получилось 2,5 литра на 70 км. И по трубке , бери с большими отверстиями , так как забыл написать , что вместе , с жиклерами менял и её , с малыми я так понимаю это для карба 2838 , ну и на карбе 2860 , когда останавливаюсь и глушу мот минут на 10 и более , без обогатителя завести не реально.

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 01 жовтня 2017, 15:07
USS
Трубка з більшим отвором дозуватиме більше повітря, тому може бути збіднення суміші. Треба експерементувати з варіантами жиклерів.

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 01 жовтня 2017, 15:10
Vvv
Согласен , скорее всего из за этого мне пришлось на своём карбе ставить иглу золотника в самое нижнее положение , у кого какие соображения на этот счёт?

Re: Диференцирование карбюраторов Ява 638

Додано: 01 жовтня 2017, 16:52
USS
Треба ставити трубку стокову, одну з трьох з меншими отворами.