JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
valerazaz
тюнингрокер
Сообщения: 1478
Зарегистрирован: 21 авг 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Откуда: киев.обл
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 36 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение valerazaz »

как раз напильник верный метод ,проверки качества подшыпника,из практики те что долго ходили напильник не брал,вообще
если бёрёт слегка тоже ходят но меньше,и в основном много потделок дорогих подшыпников именитых брендов

Аватара пользователя
Artemon
рокер
Сообщения: 191
Зарегистрирован: 13 сен 2011, 18:42
Мотоцикл: Jawa 634-01
Откуда: Броварський р-н
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 4 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение Artemon »

route 66 писал(а):Ну напилком вимірювати якість підшипника, то зовсім "бесполєзно". Напилок навряд чи візьме навіть найдешевший підшипник, а от точність і чистоту обробки ним ти не перевіриш + якість сепаратора + твердість і точність кульок, і т.д.
Це так,але закуповують вони їх не на ринку,да і на таку техніку не жаліють коштів,бо може вилізти боком така економія :sotona:

Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1763
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 239 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение USS »

Ну напилком вимірювати якість підшипника, то зовсім "бесполєзно". Напилок навряд чи візьме навіть найдешевший підшипник, а от точність і чистоту обробки ним ти не перевіриш + якість сепаратора + твердість і точність кульок, і т.д.
Точність кульок то важливо, але якщо обойми з м'якого заліза то кульки вже неварто і перевіряти. Тернути обойму зовсім не "бєсполєзно", а навідь і корисно. Був випадок, один невіглас постачальник привіз для заміни у БДТ підшипники невідомого китайського виробника, добре, що хлопака тракторист не вважав то за даремне та тернув один терпужком, а потім... просверлів обойму наскрізі дрелькою і прибив цвяхом до паркану, бо встановлювати таке лайно у агрегат геть неможна.
Хто користувався такими підшипниками?:
Screenshot_208.png
Screenshot_206.png
Вложение Screenshot_206.png больше недоступно
маркування на них якби випалене.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____

Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1086
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 352 раза
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение route 66 »

USS писал(а): Хто користувався такими підшипниками?
Я користувався, не пам'ятаю точно, але на моїх ніби видавлено було. Дома гляну на ті 6305 що купив на чезета

Аватара пользователя
JUK
Старая гвардия
Сообщения: 1615
Зарегистрирован: 13 мар 2011, 12:45
Мотоцикл: JAWA 638
Благодарил (а): 62 раза
Поблагодарили: 133 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение JUK »

USS писал(а):
Хто користувався такими підшипниками? маркування на них якби випалене.
Читай уважнiше , на тiй сторiнцi я вже писав . ZKLiвськi пiдшипники трапляються двох видiв , такi як в тебе - маркування лазерним промiнем i тi в яких воно вибито механiчно . Випаленi якiстю хужi . Я бачив два випадки виходу з ладу одного з центральних пiдшипникiв колiнвала 638 яви ( маркування випалене ) - розсипається сєпаратор .

Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1763
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 239 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение USS »

Новоробних з витисненим маркуванням ніразу не зустрічав, чехословацькі так, були з тисненням, чехія- небачив. З сучасних виробників тиснені зустрічав тільки КОYO, всі інші- SNR, SKF, FAG,Timken, Fersa не тиснені.
Я зустрічав випадки висипання сепаратору на центральній опорі 638 навідь SKF підшипника, там взагалі чомусь один з підшипників завжди страждає більше. Ще й дивлячись, як пацики складали, бува повністю канали для мащення герметом заквацьовували.
Однак, дякую за інформацію, буду мати на увазі.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____

Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1086
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 352 раза
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение route 66 »

20171116_071643.jpg
У мене такі ж zkl. SKF теж без тиснення
Вложения
20171116_072028.jpg

Аватара пользователя
JUK
Старая гвардия
Сообщения: 1615
Зарегистрирован: 13 мар 2011, 12:45
Мотоцикл: JAWA 638
Благодарил (а): 62 раза
Поблагодарили: 133 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение JUK »

USS писал(а):Новоробних з витисненим маркуванням ніразу не зустрічав, чехословацькі так, були з тисненням, чехія- небачив.
Я зустрічав випадки висипання сепаратору на центральній опорі 638 навідь SKF підшипника, там взагалі чомусь один з підшипників завжди страждає більше.
Тиснення там досить слабе , помiтне тiльки якщо пошкрябати нiгтем , вiзуально можно визначити за прямим акуратним шрифтом . На першому фото промiнь , на другому вибите .

Висипання сепаратору - слiдство масляного голодання , погана якiсть пiдшипника тiльки погiршує ситуацiю . Собi я збiльшив та згладив маслозабирнi отвори та останнi рокiв вiсiм додаю масло 33 гр на лiтр бензина.
Вложения
2.jpg
1.jpg

Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1763
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 20 раз
Поблагодарили: 239 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение USS »

На першому фото промiнь , на другому вибите .
І шо? :shock: Де нас дурять? Випалені не справжні?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____

Аватара пользователя
JUK
Старая гвардия
Сообщения: 1615
Зарегистрирован: 13 мар 2011, 12:45
Мотоцикл: JAWA 638
Благодарил (а): 62 раза
Поблагодарили: 133 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение JUK »

I то , звiдки ж я знаю де вас дурять , i що справжнє . Просто ще рокiв зо три тому помiтив що з вибитим маркуванням zkliвськi пiдшипники пiсля експлуатацiї виглядять краще . Вибитi частiше попадаються в промпiдшипнику , а випаленi по базарах . Доречi , вiзуально вибитi теж виглядять якiснiше . Це моя особиста думка , а вам панове привiд до мiркувань :smoke:

Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 710
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 88 раз
Поблагодарили: 94 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение Dr_Hammer »

Ну, тепер коротко по дефектовці:
Китайські шатуни маладцом, люфти мінімальні, підуть знайомому на 634-ту, а сам колінвал піде на виготовлення саморобних віброопор для радіально-сверлильного станка, (бо він пресований до мене невідомо скільки раз, та і цапфи там не гут)
Изображение

Маю ще непресований вал з прекрасними цапфами, правда центральну цапфу прийшлось виготовити, дякую RomanLumen, осталось тільки фаски познімати:
Изображение

Китайські вилки тоже не погано відпрацювали, але 3-4 все-таки майже "здалась", їх місце займуть нові чехословацькі.

Не даремно "скрипіло серце" коли я ставив тоді ту кулісу, останнім часом важко стало знаходити нейтраль, причина - тріснув стаканчик фіксатора, видно папєрєднік регулював падгібанієм:
Изображение

Кулісу буду ставити старушачу "перевернуту", бо маю таку в стані нової, доколупатись нідочого.
Є також новий "рогатий вал", тоже старушачий, але в нього шток трохи коротший, прийдеться чуть даванути пресом.
Изображение

По підшипниках:
СКФ (Italy) на центрі колінвала і на первинному КПП, лівий 305 колінвала NSK (England), того шо тільки такі мають 8 шарів, на промвалу INA тєх врємьон, а от з дворядними (правий КВ і вторвал) вийшло простіше, СКФ-900 грн., ФАГ-800 грн., я подумав шо яві не треба підшипники які переживуть саму яву :lol: і за рекомендацією Георгія Трифонова купив ZKL NewForce, каже шо ставить їх і хотьби хни, такшо поки так.
Последний раз редактировалось Dr_Hammer 26 июл 2019, 08:12, всего редактировалось 1 раз.
Jedem das Seine!

Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1086
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 352 раза
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение route 66 »

Я на вторвал взагалі вирішив залишити старий оригінальний. Люфта немає, крутиться легенько. Ще поїздить

Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 710
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 88 раз
Поблагодарили: 94 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение Dr_Hammer »

Тоже так думав, такі підшипники дуже важко вбити, така кількість шарів та ще й в два ряди, але потім вирішив як всі то всі)))
Jedem das Seine!

Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 710
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 88 раз
Поблагодарили: 94 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение Dr_Hammer »

Скажете "не займайся херньою"? Сам знаю, але часом люблю :lol:
Вага "простіша" за ту шо перший раз позичав, але нічого:
Изображение

Короче примітивно все, ну для яви вистачить.
Спочатку таково:
Изображение

А потім отаковово:
Изображение

Палець НГШ, сепаратор і шайби абсолютно одинакові, кожен комплект 78 грам.
І не довго, година десь, без перекурів.

ПС: шатун CKR легший чехословацького на 16 грам.
Последний раз редактировалось Dr_Hammer 26 июл 2019, 08:15, всего редактировалось 1 раз.
Jedem das Seine!

с явой по жизни
ньюб
Сообщения: 6
Зарегистрирован: 12 фев 2018, 22:30
Мотоцикл: ява 634-7-15
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение с явой по жизни »

привіт.я з кузнецовська.теж маю яву 634-7-15.79 року.щено зареєструвався на цьому сайті.ніяк тему неможу почати.ні фото викласти.може що підкажеш

Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 710
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 88 раз
Поблагодарили: 94 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение Dr_Hammer »

Сьогодні зробив чорнову підгонку каналів, в основному пиляння алюмінію до гільзи, але місцями треба і гільзу пильнути, та ше й так щоб не змінити розмір вікна:

Изображение
Изображение
Изображение

Штаны були не дуже криві і непогано співпадали з тими циліндрами:

Изображение
Изображение

Завтра куплю дрібні абразивні насадки і доведу в чистову, залишиться підігнати циліндри до картера.
Последний раз редактировалось Dr_Hammer 26 июл 2019, 08:22, всего редактировалось 1 раз.
Jedem das Seine!


Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 710
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 88 раз
Поблагодарили: 94 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение Dr_Hammer »

Антипионер писал(а):Штіфтувати будеш?
Теоретично штифтування необхідне на старухах і 634, а тут впускний колектор вирівнює по площині і гільзи в картері мають плотно сидіти (знову ж таки теоретично))), цього ще не перевіряв. Короче якщо гільзи будуть бовтатися в горловині картера, то прийдеться.
Jedem das Seine!

Аватара пользователя
triZet
Старая гвардия
Сообщения: 1455
Зарегистрирован: 10 май 2015, 14:35
Мотоцикл: ЯВА-360. ИЖ-56 боббер
Откуда: Харьков
Благодарил (а): 60 раз
Поблагодарили: 72 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение triZet »

Господа, а что такое штифтовать? Особенно на Старухе?

Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 710
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 88 раз
Поблагодарили: 94 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение Dr_Hammer »

На старухах ті штифти на циліндрах з заводу є, на ЧЗ 472-их бачив.
Вони для того щоб циліндр не провертався і не змінювалась геометрія каналів.
Потім завод вирішив, шо яка там в сраці геометрія, та й перестав штифтувати)))))
Jedem das Seine!

Аватара пользователя
triZet
Старая гвардия
Сообщения: 1455
Зарегистрирован: 10 май 2015, 14:35
Мотоцикл: ЯВА-360. ИЖ-56 боббер
Откуда: Харьков
Благодарил (а): 60 раз
Поблагодарили: 72 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение triZet »

Понял! А куда заглянуть на всяк случай на Старуховских цилиндрах?
За это сообщение автора triZet поблагодарил:
Aleks1978

Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 710
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 88 раз
Поблагодарили: 94 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение Dr_Hammer »

На площині горловини картера, де циліндр стає, має бути отвір, а на самому циліндрі штифт.
За это сообщение автора Dr_Hammer поблагодарил:
triZet
Jedem das Seine!

Аватара пользователя
triZet
Старая гвардия
Сообщения: 1455
Зарегистрирован: 10 май 2015, 14:35
Мотоцикл: ЯВА-360. ИЖ-56 боббер
Откуда: Харьков
Благодарил (а): 60 раз
Поблагодарили: 72 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение triZet »

Благодарствую! Мил человек!

Аватара пользователя
vladuna
Старая гвардия
Сообщения: 1135
Зарегистрирован: 10 фев 2011, 21:51
Мотоцикл: Jawa 350 638, ИЖ 56, Рига 26
Откуда: Киев
Благодарил (а): 4 раза
Поблагодарили: 40 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение vladuna »

Не на всех Старухах стоят штифты! Так же заводские штифты видел в основном на Вишневках (Ява 634.01) некотоых моделях ЧЗ(до 472.5) и ранних старухах.
За это сообщение автора vladuna поблагодарил:
route 66
Нужно знать предмет, о котором говоришь, в точности и подробности, выяснив себе вполне его положительные и отрицательные свойства... А. Ф. Кони.

Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1086
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 352 раза
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Сообщение route 66 »

На моем моторе 634.8 1977 г.в. есть штифты

Ответить

Вернуться в «Моя красавица»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей