
В душе BMW))
- Alon
- рокер
- Повідомлень: 168
- З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
- Мотоцикл: Jawa
- Звідки: Винницкая обл. г. Бар
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
В душе BMW))
В общем било у меня много яв, захотел себе днепра, мечта сбилась аж в двойне одного я себе купил а одного мне подарили. Ну и фото мото которого я купил. Мот делался для себя, редуктор 10ка, двив после капиталки,крыло переднее пан сам скльопав из иж наверное 49, бак мт 9, клапаные крышки жена подарила). В планах зажигание совек, цировки белые, мелкая хромировка, багажник м72 или минск, установка флиперов. 

- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Очумелиє ручки (перевів нормальний мотик). Без возика будеш гоцати?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- RomanЫch
- уважаемый
- Повідомлень: 505
- З нами з: 07 листопада 2012, 00:52
- Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
- Звідки: г.Днепропетровск
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 141 раз
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Днепряков не жалко, их много. Вот когда М-72 калечат, вот это преступление. Я сам сейчас собираю Днепр,но правда в сток.
- Alon
- рокер
- Повідомлень: 168
- З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
- Мотоцикл: Jawa
- Звідки: Винницкая обл. г. Бар
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Пока да, возик в процесі роботи і редуктор 8ка в запасі)USS писав:Очумелиє ручки (перевів нормальний мотик). Без возика будеш гоцати?
- Alon
- рокер
- Повідомлень: 168
- З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
- Мотоцикл: Jawa
- Звідки: Винницкая обл. г. Бар
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
У меня будет ещо и сток) (Подарок)RomanЫch писав:Днепряков не жалко, их много. Вот когда М-72 калечат, вот это преступление. Я сам сейчас собираю Днепр,но правда в сток.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Вже нама. У стані, що можна без огиди підійти хрен знайдеш, або брухт або корчі переригані.Днепряков не жалко, их много.
Скіль ки ж років він стояв? Глушники навідь рідні. Пробіг мабудь не великий? То МТ 10-36? Отой би движок на одиночку він оборотистіший, а з МТ 11 на колясича.У меня будет ещо и сток) (Подарок)
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Колись один парняга купив у діда М72 (мєчта!), проїхався туди-сюди, поо---вав від витрат палива, від комфорту їзди та хутенько перепродав любителям нажитися на перепродажі запчастин. На мою думку то техніка вже не для постійної експлуатації. Усвій час на них їздили бо не було іншого вибору. Така сама муть з Уралами, в Українській РСР їх не продавали і народ віз їх з різних їбенів, сусідові у вісімдесятих прислали Урала родичі по залізниці з Севєродвінська. Мінусів у ньому в порівнянні з МТ більше ніж плюсів, але ж диковинка, мало в кого є.Вот когда М-72 калечат, вот это преступление.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Alon
- рокер
- Повідомлень: 168
- З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
- Мотоцикл: Jawa
- Звідки: Винницкая обл. г. Бар
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Стояв років 25 заклинив двигун обрізало ступіцу колеса, пару шпиць вирвало, розірвало маховик.Но мотор я вже відкапіталив...А да рідний бробіг 9000км.Також в моїй одиночці разпредвал стоїдь від мт 10-36.USS писав:Вже нама. У стані, що можна без огиди підійти хрен знайдеш, або брухт або корчі переригані.Днепряков не жалко, их много.Скіль ки ж років він стояв? Глушники навідь рідні. Пробіг мабудь не великий? То МТ 10-36? Отой би движок на одиночку він оборотистіший, а з МТ 11 на колясича.У меня будет ещо и сток) (Подарок)
- Alon
- рокер
- Повідомлень: 168
- З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
- Мотоцикл: Jawa
- Звідки: Винницкая обл. г. Бар
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Весь двигун я к новий як зверху так і всередині. Замінив лише колінвал і маховик легший поставив.USS писав:А поршнева? Без поршневої ефекту не буде.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Я мав на увазі, що поршневу з МТ 10-36 також треба було встановлювати.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Alon
- рокер
- Повідомлень: 168
- З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
- Мотоцикл: Jawa
- Звідки: Винницкая обл. г. Бар
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
А яка в них різниця? Я знаю що різниця тільки в щоках розпредвала.USS писав:Я мав на увазі, що поршневу з МТ 10-36 також треба було встановлювати.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Різниця не тіки у кулачках розпредвала, а також у довжині циліндрів та у формі днища поршня. У МТ 10-36 днище кругле, а у МТ 11 плоске. Мт 10-36 циліндри трохи довші, здається по пам'яті на пару міліметрів. У свій час конструктори КМЗ зробили МТ 10-36 з наміром трохи підфорсувати мотик, але для сільського господарства те ,що двигун віддавав максимальну потужність у 36сил(ну то звичайно приблизно) на високих обертах воно геть не потрібно. У селі треба, щоб тягнув на низах та середині то МТ 11 вже мав дефорсований двигун у 32сили з тяговитими низами.А яка в них різниця? Я знаю що різниця тільки в щоках розпредвала.
Другий момент полегшений маховик. Полегшати маховик треба дуже обережно, не все так просто. Двигун буде нестабільно працювати на низьких обертах. Треба брати вже готовий від МТ одиночної версії.
Також для гоцання без возика твоя рама не пристосована. На одиночній версії задній маятник встановлений на конусних підшипниках, що надає конструкції жорсткосту, а у колясича на гумових сайлентблоках, їздити без возика на такому паскудненько. Плюс передня вилка не пристосована для такої експлуатації вона конструктивно розраховани на їзду з причіпом, через непаралельність пер до колонки їй легше тримати прямолінійний рух з возиком. Без причіпа керованість мота дуже погана, ти його намагаєшся повернути, а він ніби чинить спротив і пре прямо. Треба іншу вилку ставити, бо кине десь у канаву.
Десятка у мосту то перебор! Її ставлять з 16м колесом. Воно у тебе не їхатиме на прямій передачі, та на інших не вистачатиме потужності, бо навідь на одиночній версії з 18м колесом у мосту стоїть дев'ятка.
Звиняй за підрізання твоїх крил, пофарбовано звичайно добре, але краще б ти вифарбував його у стоковому варіанті ото було б красиво та правильно. Всякі переробки хоч одного вузла тягнуть за собою і підгон під прект інших елементів конструкції, а це затратно та геморно.
Написав все тіко, щоб застерегти від неправильних дій, які можуть привести до аварійної ситуації, переймаусь виключно за твою безпеку.
Пощастило колись давно поїздити трохи на новому МТ 11 з останніх випусків, що клепали з сидушками лопухами. Хоч і колясочник, але коли воно все нормально працює і вилка, і аморти, і двигун то їздити на ньому було приємно.
- За це повідомлення автора USS подякували (всього 3):
- route 66 • Александр77 • Alon
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Alon
- рокер
- Повідомлень: 168
- З нами з: 06 грудня 2013, 13:05
- Мотоцикл: Jawa
- Звідки: Винницкая обл. г. Бар
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Від стока я відійшов, це замінив бак та задне крило, приварив кріплення під лопух, великих змін не робив щоб у разі можливості привести в оригінал. А на 10кі редукторі катався у друга, мощі хоть 12й став ще мало буде, ну про раму і вилку я з тобою згоден треба щось буде робити.А маховик заводський).І дякую за інформацію по поводу поршнів незнав.USS писав:Різниця не тіки у кулачках розпредвала, а також у довжині циліндрів та у формі днища поршня. У МТ 10-36 днище кругле, а у МТ 11 плоске. Мт 10-36 циліндри трохи довші, здається по пам'яті на пару міліметрів. У свій час конструктори КМЗ зробили МТ 10-36 з наміром трохи підфорсувати мотик, але для сільського господарства те ,що двигун віддавав максимальну потужність у 36сил(ну то звичайно приблизно) на високих обертах воно геть не потрібно. У селі треба, щоб тягнув на низах та середині то МТ 11 вже мав дефорсований двигун у 32сили з тяговитими низами.А яка в них різниця? Я знаю що різниця тільки в щоках розпредвала.
Другий момент полегшений маховик. Полегшати маховик треба дуже обережно, не все так просто. Двигун буде нестабільно працювати на низьких обертах. Треба брати вже готовий від МТ одиночної версії.
Також для гоцання без возика твоя рама не пристосована. На одиночній версії задній маятник встановлений на конусних підшипниках, що надає конструкції жорсткосту, а у колясича на гумових сайлентблоках, їздити без возика на такому паскудненько. Плюс передня вилка не пристосована для такої експлуатації вона конструктивно розраховани на їзду з причіпом, через непаралельність пер до колонки їй легше тримати прямолінійний рух з возиком. Без причіпа керованість мота дуже погана, ти його намагаєшся повернути, а він ніби чинить спротив і пре прямо. Треба іншу вилку ставити, бо кине десь у канаву.
Десятка у мосту то перебор! Її ставлять з 16м колесом. Воно у тебе не їхатиме на прямій передачі, та на інших не вистачатиме потужності, бо навідь на одиночній версії з 18м колесом у мосту стоїть дев'ятка.
Звиняй за підрізання твоїх крил, пофарбовано звичайно добре, але краще б ти вифарбував його у стоковому варіанті ото було б красиво та правильно. Всякі переробки хоч одного вузла тягнуть за собою і підгон під прект інших елементів конструкції, а це затратно та геморно.
Написав все тіко, щоб застерегти від неправильних дій, які можуть привести до аварійної ситуації, переймаусь виключно за твою безпеку.
Пощастило колись давно поїздити трохи на новому МТ 11 з останніх випусків, що клепали з сидушками лопухами. Хоч і колясочник, але коли воно все нормально працює і вилка, і аморти, і двигун то їздити на ньому було приємно.

- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: В душе BMW))
Нормальный мот! Скромненько и со вкусом
Мне зимой тоже такого трагладита предлагали за недорого. Сначала загорелся, а потом не решился. 


Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів