Ява 634. На холодную набирает обороты

Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Aleks1978 »

я сьогодні свій мот двічі з букса заводив.капець. і я теж з CDI. отже мутить карб.
льоня. 3.5 до вмт я ставив і їздив до заміни поршневої. бо при штатній 3.2, після 70 км\ч двигун хотів вистрибнути з рами від вібрації. 3.4-3.5 ішов рівно на всіх режимах крім "щас заглохну". і оті преславуті 160км\год я теж при ньому набирав.
Ну не вчітався я не вчітався в текст. не помітив або забув що двигло у нього після ремонту.
з приводу масла для обкатки,моя думка м10г2к. перевірено особисто. на інших маслах при обкатці я стільки клинів і підклинів наловив що ну його на. так я більше 60 не ганяв бо 70 і чз пару сек прихват і мот став.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Aleks1978 »

Bitva писав: 24 липня 2019, 13:50 Карб старий, чехія. Міняв в ньому заслонку та іглу, заслонка китайська дзвенить при викручування ручки газу. Про CDI нічого не скажу бо не розбираюсь.
маю вільний карб від 638ї,майже новий. по роках то мабуть чех. єдине чому не поставивсобі так це тому що не зміг поплавок відрегулювати. перелив лютійший. мать руки не з того місця ростуть :(
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Bitva
мелко рокер
Повідомлень: 25
З нами з: 23 квітня 2019, 12:09
Мотоцикл: 634-7
Звідки: Київ
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Bitva »

Мені тут посовітували замінити жеклер на менший по діаметру.
Ще порекомендували поставити котушки з одноковим супротивом і підібрати свічки саме під ці котушки.
Ще й сьогодні під час роботи порвався це й довбаний гумовий перехідник на карб, так і не докрутились ми до правильної роботи.
Хто знає де можно купити жеклери?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення USS »

льоня. 3.5 до вмт я ставив і їздив до заміни поршневої. бо при штатній 3.2, після 70 км\ч двигун хотів вистрибнути з рами від вібрації. 3.4-3.5 ішов рівно на всіх режимах крім "щас заглохну".
От бачиш, з цього випливає, що ваше "приславуте" СДІ, чи комутатор з котушками, то вже не важливо, дають очевидне зміщення моменту іскроутворення. Ставиш, як тобі здається раніше, а мотір працює як по книжному, а при виставленні по мануалу казиться. Таке також трапляється коли на планети ліплять мінчаківське запалення, у більшості випадків треба емпіричним шляхом ловити момент коли воно буде працювати найкраще і буває що також треба виставляти по датчику набагато раніший момент ніж належить.
Мені тут посовітували замінити жеклер на менший по діаметру
:shothead: А які саме жиклери там встановлені? І якце на менші? Хто напевно знає які потрібно? Там у карбі може бути елементарно відсутня прокладка під впускним клапаном і переливати. Ти карб розбирав перед встановленням? Рівень палива перевіряв?
:banghead: Мені взагалі здається, що хлопаки не читають те що їм пишуть, або не усвідомлюють прочитане. Якщо каб убитий то хоч що туди вкручуй робити нормально він не буде.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Aleks1978 »

я вибачаюсь. але поршньову я змінив у серпні 2013 а CDI встановив минулого літа. так що на 3.5 я їздив щє на кулачках. а з cdi став хоч куди,все одно буде їхати по своєму бо там стоїть фуоз. єдина радість то їзда без акб. ну і магніт після встановлення випередження можна знять і поставити без перестановлення випередження.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Bitva
мелко рокер
Повідомлень: 25
З нами з: 23 квітня 2019, 12:09
Мотоцикл: 634-7
Звідки: Київ
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Bitva »

USS писав: 25 липня 2019, 02:14 Там у карбі може бути елементарно відсутня прокладка під впускним клапаном і переливати. Ти карб розбирав перед встановленням? Рівень палива перевіряв?
Ну звичайно я до цього додумався і перед встановленням все перевірив, продув, промив і вирубав нову прокладку з параніту )не товсту) і на баночку ставив дивися рівень, 9мм від краю юбки карба.
От на овальність отвору про який писали вище ще не звернув уваги.
Аватар користувача
assistant
Старая гвардия
Повідомлень: 1480
З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
Звідки: Leszno Polska
Дякував (ла): 37 разів
Подякували: 99 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення assistant »

Aleks1978 писав: 24 липня 2019, 22:42
Bitva писав: 24 липня 2019, 13:50 Карб старий, чехія. Міняв в ньому заслонку та іглу, заслонка китайська дзвенить при викручування ручки газу. Про CDI нічого не скажу бо не розбираюсь.
маю вільний карб від 638ї,майже новий. по роках то мабуть чех. єдине чому не поставивсобі так це тому що не зміг поплавок відрегулювати. перелив лютійший. мать руки не з того місця ростуть :(
Підгони за недуже дорого
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Geser »

Bitva писав: 25 липня 2019, 10:06
USS писав: 25 липня 2019, 02:14 Там у карбі може бути елементарно відсутня прокладка під впускним клапаном і переливати. Ти карб розбирав перед встановленням? Рівень палива перевіряв?
Ну звичайно я до цього додумався і перед встановленням все перевірив, продув, промив і вирубав нову прокладку з параніту )не товсту) і на баночку ставив дивися рівень, 9мм від краю юбки карба.
От на овальність отвору про який писали вище ще не звернув уваги.
То Aleks1978 було :)
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Aleks1978 »

свій перший карб,який стояв на старушці, я ремонтував холодною зваркою. у пацика він досі працює (18років).
холостих не було,звеніло. хоча звенів увесь мот. та трохи поморочівся і став як ляля.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Bitva
мелко рокер
Повідомлень: 25
З нами з: 23 квітня 2019, 12:09
Мотоцикл: 634-7
Звідки: Київ
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Bitva »

Маю от таку вироботку в отворі, він справді овальний. Що з цим можна зробити? Я так розумію воно там запресоване.
Зображення
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Aleks1978 »

що що. облудити це раз. обмазати холодною зваркою і обчухрати ,це два. купити новий карб,це три.
для малоімущіх варіант 2 саме воно. тільки секасу при обробці багатенько але прослужить довго якщо якісно зробити.
1 варіант то лютий "гемор".
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення USS »

Що з цим можна зробити
По уму треба шукати або карб у зборі, або хоч корпус з нерозбитим отвором. Всі інші варіянти запропоновані мотобратом Aleks1978 то як у анекдоті про три варіанти з поїданням солі та іншим, а у підсумку нате гроші. Реставрацію можливо зробити, але воно не варто буде витрачених зусиль та нервів. Доречі, колодязь дроселя напевне також вже зношений тож шукай інший карб.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Dr_Hammer »

Bitva писав: 25 липня 2019, 21:52Маю от таку вироботку в отворі, він справді овальний. Що з цим можна зробити? Я так розумію воно там запресоване.
Зображення
Отак ця фіговина виглядає випресувана (вибити можна куском електрода 3мм з боку головного жикльора), виточити нову і запресувати назад, слідкуючи шоб по висоті так само стала. Зовнішні діаметри треба по мікрометру точити, бо там десятки/сотки. Отвір має бути 2,5 мм.
ЗображенняЗображення

Свій старий карб так відремонтував, ше й продав)))
За це повідомлення автора Dr_Hammer подякував:
Никòла
Jedem das Seine!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення USS »

Свій старий карб так відремонтував
:super: А чи візьмешся знов за таку роботу? І до купи розточити колодязь дроселя, щоб був рівний та виточити новий дросель. На скільки це буде витратно для замовника та чи варто твоїх зусиль? Не простіше знайти інший карб?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Dr_Hammer »

USS писав: 26 липня 2019, 11:18 А чи візьмешся знов за таку роботу? І до купи розточити колодязь дроселя, щоб був рівний та виточити новий дросель. На скільки це буде витратно для замовника та чи варто твоїх зусиль? Не простіше знайти інший карб?
За таку як на моєму фото візьмусь! Розточувати колодязь заслонки треба на планшайбі, ще й спец різець треба робити, геморойно, а значить дорого короче))) Заслонку полюбому дешевше купити, зараз навіть китайські нормальної якості є.

ПС: маю вже відновлений карб 638, повністю в зборі, ота штука під голку виточена нова, голка поплавка переточена з жигулівської (з гумовим конусом), під неї виточене гніздо з бронз. шестигранника 10-ки (як оригінальне, тільки чуть менший внутр. діаметр, під жиговську голку), заслонка китай, плотно ходить. Ціна 500 грн.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення USS »

Ціна 500 грн.
Заброньовую! Бо складаю чоловікові двигуна, а карб у повному розвалі, хотіли замовити новий але він вже коштує 80$ тож клієнт у цьому місяці не потягнув і залюбки розгляне інші варіанти. Далі у ЛС.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Dr_Hammer »

USS писав: 26 липня 2019, 12:41
Ціна 500 грн.
Заброньовую!
Ну, значить карб поїде до тебе.
Jedem das Seine!
Bitva
мелко рокер
Повідомлень: 25
З нами з: 23 квітня 2019, 12:09
Мотоцикл: 634-7
Звідки: Київ
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634. На холодную набирает обороты

Повідомлення Bitva »

Bitva писав: 23 липня 2019, 17:47 Задам своє питання сюди щоб не робити окремих тем.
Мот ява 634-7, карбюратор від 638 )через резинову проставку і точений перехідник). Налаштування карба: гвинт подачі палива викручений на 0.5 оберта, стабільні холості )не високі), голка на середньому пазі з 3-х. Масла лив 200 гр. на 5 літрів 92. Стоїть нова поршньова 2-го ремонту. В коробці ТАД 17 від Агрінол.
На початку експлуатації, до пробігу в 100 км, права свічка була коричнуватого кольору, ліва в чорній сажі )не мокра). Потім обидві стали в сажі, закопчуються і мот не заводиться, ставлю свіжі і як новий. Почав лити масла 150 гр на 5 літрів результат той же.
Зараз пробіг десь вже 500 км і вчора пропали холості що на холодному що на гарячому. Голку поставив у самий верхній паз.
Питання таке: чи потрібно на протязі обкатки змінювати регулювання карбюратора в залежності від пробігу?
Даю фідбкек по своєму питанню.
Вся проблема була в котушці запалення яка робила через раз, перевіряли тестером на опір, одна давала значення в 1000 друга в 600 ОМ, замінив котушку і стало все гуд.
В процесі пошуків був ще порваний перехідник від карба можливо і через нього щось тянуло.
І ще одне, якщо відрегулювати карб на гарячу і заглушити мот то він не заводиться, тож повернувся до старих налаштувань 0,5 оберта.

Якщо хтось надумає брати собі CDI запалення в зборі краще одразу замінити люльки, бронепровід і катушки на біль якісніші, ті що в комплекті повне гівно.
Відповісти

Повернутись до “Карбюратор”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів