Сторінка 1 з 9

"Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 11:26
Александр77
Так ось,раз завівся та поїхав можна показувати.
Ще в молодості (80 роки) lуже мені кортіло зробити «кафе», я варив якісь рами з водопровідних труб, будував моно амортизатори зі всякого хламу, навіть намагався виклепати хвіст (що правда чомусь з оцинковки). Само собою зрозуміло, що нічого доброго в мене вийти не могло. Рами були кособокі, підвіски не хотіли працювати, метал (чомусь) не хотів формуватись в трьох проекціях. Одним словом не вдалося мені побудувати тоді каферейсера. Далі були другі справи – дружина, доня, ну життя, (не скажу що скучне). І ось тут на форумі з`являлась тема типу «каферейсер із яви». А в мене на той час виникла ідея виготовленя, на базі Ява, ряду мотоциклів різного стилю від ендуро до круізера, ну такий довгостроковий план на старість. А тут підвернувся підходящий донор в особі ЧЗ 472.5. Ну і понеслось потихеньку. Ідею була виготовити мотоцикл з алюмію, ні звісно ж рама все ще стальна, а вся облуда - крила, бак, сідло потрібно було виготовити з крилатого металу. Тут,знову ж таки доречно, на металоломі, підвернувся мені підвісний бак з якогось літака, половину якого я і викупив. Далі довелось виготовити англійське колесо, з мінімальним набором роликів, купити шрінкер, зробити «давілку горілку» ну такий собі мінімальний набір кастомайзера. До речі сама рама ЧЗ як наче навмисно готувалась для перебудови під кафе, звертали увагу на задню частину де кріпеться крило? Там можна просто лист металу покласти і готовий хвіст… Ну це все лірика –
презентую свій кафе.
Скажу на перед, не все вдалось як хотілось би. Наприклад проблема з стартером, стирчить як болячка, довелось перенести перемикання передач на другу сторону, відповідно й педаль тормозу (це дуже непривично, а то й небезпечно) є косяки по фарбуванню (я взагалі планував його лишити просто алюмінієвим, запіскоструєним, еле швидко забруднюється, трохи кривенько вийшов бак, але це мій перший бак, лютий кастом, як говорять одні блогери, тому залишаю таким. Що кому цікаво питайте, здорова критика вітається, зі сторони воно звичайно видніше, на пости типу « а мені не подобаються такі мотоцикли бо ніде бабу возити» відповідати не буду, - мені подобаються, жаль що СВ 750 не має в донорах – порізав би і її.
Зображення

Зображення

Зображення

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 11:41
Александр77
В загалі то мотоцикл будувався під 638 двигун, на який уже був витовлений павук під 2 карбюратора, вигляд у нього був би "бомбіческий", але той двигун що я придбав, в решті решт виявився заколхожений піонерами в усмерть, я думав хоч картера та коліно не чіпали - хрен там убито все - сумував. Тому пошуки достойної тридцятьвісімки тривають

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 12:01
route 66
А де там стартер? Бо фотки такі собі по якості

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 12:05
route 66
Зрозумів. Малось на увазі кік?

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 12:28
Александр77
так
Зображення
пробував ставити від іжа, але вона важка та в нижній точці хоче складатися

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 13:27
KWAKA
А чому не зробив за допомогою системи тяг, як на сучасних мотах?

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 13:31
route 66
Тягами ж і зроблено. Тільки кік 2в1 помішав зробити по людському

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 13:42
KWAKA
В якихось бородатих журналах про яву розділяли двома валами.

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 13:44
route 66
Було таке

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 13:51
Geser
Мені подобається. Теж схожа концепція в голові. ПС передок, ЧЗ основа, 638 двигун.

Треба нормальну фотосесію йому.

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 14:36
Geser
До явовського важеля приварити поворотну ніжку не варіант?

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 16:41
Aleks1978
саня ,в тебе кік у стандартне положення не повертаєтьця? як зробив??? хочу педалі як на круізері,на перед вивести,от тільки з кіком не все зрозуміло.

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 18:28
Александр77
Антипионер писав: 09 вересня 2019, 13:42 В якихось бородатих журналах про яву розділяли двома валами.
найти б такий вал, проблем би ніяких не було. Там , на самому ділі, стоїть складна система валів і тяг. Через велику трубу (під маятникм) пропущений вал на 10 мм який сидить на підшипниках і відповідає за тягу перемикання передач, а зовнішня труба відповідає за гальмо.Щось подібне в мене стоїть на 250 й, але там воно зроблене грубо з товстими тягами, та без підшипників і як не дивно працює, тут же все було легеньке і тонке тому набігало безліч люфтів (ходу лапки перемикання не вистачало, упиралась в вихлопну)
ось тут можна побачити всю схему
Зображення

Зображення

Зображення
тут видно систему тяг, плохо что она внизу и там не совсем удобно.
ну и еще пару общих планов
Зображення

Зображення

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 18:36
Александр77
Aleks1978 писав: 09 вересня 2019, 16:41 саня ,в тебе кік у стандартне положення не повертаєтьця? як зробив??? хочу педалі як на круізері,на перед вивести,от тільки з кіком не все зрозуміло.
Зображення

Зображення
ну я реалізував ось так

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 18:38
Александр77
Geser писав: 09 вересня 2019, 14:36 До явовського важеля приварити поворотну ніжку не варіант?
скоріш за все так і буде, подобаються мені такі маленькі кривульки як стоять на японокитайцях, думаю як реалізувати

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 18:41
Александр77
Geser писав: 09 вересня 2019, 13:51 Мені подобається. Теж схожа концепція в голові. ПС передок, ЧЗ основа, 638 двигун.

Треба нормальну фотосесію йому.
там обід алюмінієвий на 18 з ЧЗ а барабан із Пса (хотілось великого шоб по феншую) тормозить до речі не дуже
ну а фотограф бач з мене не дуже ;)

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 18:42
Odessa UA
Аккуратно сделано, оттого и глаз радует.
А шо за трубка сбоку бака?

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 18:51
Никòла
Шедевр!
Давно таких работ не видел.
Александр77- респект тебе и уважуха! :scout:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 20:00
Александр77
Odessa UA писав: 09 вересня 2019, 18:42 Аккуратно сделано, оттого и глаз радует.
А шо за трубка сбоку бака?
так указатель топлива, правда на приборе есть єлектронный но бак уже был сварен, не захотел пилить

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 20:02
Александр77
:oops:
Никòла писав: 09 вересня 2019, 18:51 Шедевр!
Давно таких работ не видел.
Александр77- респект тебе и уважуха! :scout:
:oops: :oops: :oops: та ну ладно Вам

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 20:23
Александр77
Ех дав щойно просратись по селу, звук такий дивний, мадуть за рахунок укорочених флейт, ще виявилось що число при настройці спідометра я мабуть ввів не правельне - походу бреше, а тахометр, падла, показує не більше 2х тис, мабуть потрібно через кандер підключати, ніхто не зустрічав схему з номіналами? ще мабуть потрібно збільшити та вінести в бік гальмівну лапку, не завжди попадаю, а вцілому загальне враження - УХ

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 20:37
валико
:super: . Робота проведена титанічна, доволі на високому рівні, в цілому подобається! Молодець!

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 20:55
Александр77
дякую, але це ще не фінальний результат

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 21:13
Вова4ка
Хорошо ты приложился, даже не представляю что там еще можно сделать что бы получить "финальный результат".

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Додано: 09 вересня 2019, 21:24
Александр77
Вова4ка писав: 09 вересня 2019, 21:13 Хорошо ты приложился, даже не представляю что там еще можно сделать что бы получить "финальный результат".
ну двигатель как минимум 638, два карба, нормальные тормоза, убрать косяки с переключением.Каталка получилась легкая, я думаю наверное легче минчака, но уже сейчас я вижу много лишнего что можно убрать