Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

Еще
Вкладення
W1oNcPEtikQ-1.jpg
Nev5RXjxMO0-1.jpg
x_c97e99b4.jpg
x_c97e99b4.jpg (35.9 Кіб) Переглянуто 4526 разів
x_bd1521bf.jpg
x_bd1521bf.jpg (50.08 Кіб) Переглянуто 4526 разів
_nna9eS9PeY.jpg
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

Еще
Вкладення
Lu1CU_gZebY.jpg
l-O5uTJd2_8.jpg
EzkFfwWriXo.jpg
YysF4Mvmxs0.jpg
M3iHe9FJqWA.jpg
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

Еще
Вкладення
JVlyIuCjlho.jpg
5YACGUC19GU.jpg
5Y5ppYSgYrI.jpg
S9OTNPDiBIg-1.jpg
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Aleks1978 »

бак від к 750 або аналог треба. руль гнутий високий.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Geser »

Dermengy, ще раз побачу негативні образливі висловлювання у бік форумчан - полетиш в бан до весни!
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

Алекс1978, вот не люблю чопперное.
Geser, ок, понял. Я же за что купил за то и продал, без какого-то злого умысла :scout:
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення JUK »

Дольше всего у меня был К-750 , три года , по этому по тяжам сильно не подскажу , а про явы и ижи , это да , мой конёк ;) Ведь я недарм сравнил управляемость ижа с явой назвавши его корчём из за плохой развесовки и управляемости . Развесовка близкая к идеальной -это 50Х50 , на яве мы это можем наблюдать на центральной подставке , снявши заднее колесо мотоцикл стоит на переднем , снявши переднее - стоит на заднем(по крайней мере на 638й) В иже какое не снимай - всё падает вперёд . Не последнюю роль на управляемость играет и угол наклона вилки , и так называемый трейл . Чем больше угол наклона вилки , и она длиней , тем устойчивость лучше , в ущерб управляемости , зато чем меньше угол - тем управляемость лучше а устойчивость хуже . Не последнее слово говорит и база мотоцикла , чем она длиней , тем мотоцикл устойчивей , чем короче - манёвреней. У ижа в сравнение с явой и угол наклона вилки вроде больше , и база длинее , вкупе со смещённым центром тяжести вперёд - это превращает его одиночку в корч , тяжёлый в рулении и мотыляемый со стороны в сторону на грунте в песке и на колейной дороге . Думаю конструкторы ижа всё это понимали , поэтому не придумали ничего лучшего как внедрить рулевой демпфер . Без него на иже одиночке можно разбиться , а вот яве одиночке он практически не нужен .

Дак вот , к чему всё это я веду , если необдумано взяться за ходовую явы увеличивши базу мотоцикла , величину трейла , нарушивши развесовку - можно преврать яву в КОРЧА , может и устойчивого на прямой но лишёного манёврености на асфальте и КАЛЕКУ на грунте :smoke:
За це повідомлення автора JUK подякував:
Dermengy
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

, и так называемый трейл .
Пару лет катался на одиночке с колясочными траверсами, потом нарыл траверсы от заводской одиночки Днепр157 (верхняя алюминиевая, там выше на фото видно) - управляемость изменилась в лучшую сторону.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Aleks1978 »

Снимок экрана от 15.12.2019 17.05.40.jpg
Снимок экрана от 15.12.2019 17.05.40.jpg (45.34 Кіб) Переглянуто 4475 разів
НА ТАКОМУ МОТІ І СИДІТИМЕШ ПРЯМО ,І НЕ ЗАМОРЮВАТИМЕШСЯ ПІД ЧАС ПОДОРОЖІ. ОТ ТІЛЬКИ ПО ГАРНІЙ ДОРОЗІ ЇХАТИ ПОГАНО. ЗАСИНАЄШ. ТАК КАЖУТЬ ЗНАЙОМІ КРУЗЕРВОДИ.
Востаннє редагувалось 15 грудня 2019, 17:22 користувачем Aleks1978, всього редагувалось 1 раз.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

На вкус и цвет бензин не солярка
НА ТАКОМУ МОТІ І СИДІТИМЕШ ПРЯМО ,І НЕ ЗАМОРЮВАТИМЕШСЯ ПІД ЧАС ПОДОРОЖІ.
При классической посадке всегда можно привстать на ноги на кочках. Часть массы тела уходит на руки и часть на 5 точку.
Представляешь как на таком чоппере будет? Через пару часов жопа будет гореть красным пламенем и все неровности дороги передадут привет по позвоночнику.
Вкладення
4EUYV-H9J2g.jpg
За це повідомлення автора Dermengy подякував:
route 66
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Aleks1978 »

тоді буде боліти шия,як на яві :)
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

Повторюсь :
На тяжике у меня посадка более прямая, к рулю тянуться не нужно, в локтях руки слегда согнуты, переразгибания в шее нет. Шея не болит. За день с Феодосии в Одессу, достаточно чтобы оценить удобство.
На Яве к рулю тянусь, корпус наклонен вперед, шея разогнута. Требуются изменения.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Aleks1978 »

так може руль змінити на зручний?
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

Думаю родной на стойках будет красивее.
Смотрю на Явы с высокими рулями из моды 80-х, не красиво.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Александр77 »

Dermengy писав: 10 грудня 2019, 14:23 Одним из пунктов в планах переделки мотоцикла - задний маятник.
Зображення
а можно и не маятник, а чем не прогрессия? (можно на МТ, хотя реакцию предвижу ;)
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

На кафе такое лучше ;)
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Александр77 »

на кафе удобства никчему, на дальняк он не годится :(
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення route 66 »

JUK писав: 15 грудня 2019, 14:12 В иже какое не снимай - всё падает вперёд . прямой но лишёного манёврености на асфальте и КАЛЕКУ на грунте :smoke:
Прочитал бы днем раньше, спецом бы снял переднее колесо на юпитере и сфоткал
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення route 66 »

Aleks1978 писав: 15 грудня 2019, 17:09 Снимок экрана от 15.12.2019 17.05.40.jpg
НА ТАКОМУ МОТІ І СИДІТИМЕШ ПРЯМО ,І НЕ ЗАМОРЮВАТИМЕШСЯ ПІД ЧАС ПОДОРОЖІ. ОТ ТІЛЬКИ ПО ГАРНІЙ ДОРОЗІ ЇХАТИ ПОГАНО. ЗАСИНАЄШ. ТАК КАЖУТЬ ЗНАЙОМІ КРУЗЕРВОДИ.
От якби ще руки не затікали через високий руль і жопа не горіла через неможливість розвантажити ногами.
Востаннє редагувалось 16 грудня 2019, 13:21 користувачем route 66, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення route 66 »

Александр77 писав: 15 грудня 2019, 22:57
Dermengy писав: 10 грудня 2019, 14:23 Одним из пунктов в планах переделки мотоцикла - задний маятник.
Зображення
а можно и не маятник, а чем не прогрессия? (можно на МТ, хотя реакцию предвижу ;)
Не дай Бог зірватись тій пружині на вибоїні...
За це повідомлення автора route 66 подякував:
Dermengy
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення JUK »

route 66 писав: 16 грудня 2019, 13:15 Прочитал бы днем раньше, спецом бы снял переднее колесо на юпитере и сфоткал
Да , записался . Совершенно верно , назад все падает :)
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення route 66 »

USS писав: 12 грудня 2019, 01:26
родные амортизаторы короче явовских
Дивно, чезетовські з відкритими пружинами завжди були довші ніж явівські. Коли вони встигли покоротшати?
Дивно, але чезетовські амортизатори ніколи не були а ні коротшими, а ні довшими. Бо вони такі ж самі по довжині як з яви. Рівно 315 мм по центрам отворів. Сьогодні спєцом поміряв на своїй яві і на чезеті (мотики стоять на центральних підставках)
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення KWAKA »

Підтверджую. Відмінність в тому, що нижній болт кріплення аморта в ЧЗ вище ніж в яви, відносно осі маятника.
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
route 66
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення JUK »

route 66 писав: 21 грудня 2019, 13:53 Дивно, але чезетовські амортизатори ніколи не були а ні коротшими, а ні довшими. Бо вони такі ж самі по довжині як з яви. Рівно 315 мм по центрам отворів. Сьогодні спєцом поміряв на своїй яві і на чезеті (мотики стоять на центральних підставках)
Дякую , буду знати , чомусь здалось що з чєзи коротшi . А через те що нижнi опори амортизаторiв в чезiвському маятнику вищє знаходяться - досi його не встановив :smoke2:
За це повідомлення автора JUK подякував:
route 66
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

Ждал весну, чтобы разобрать мотоцикл на ремонт, но с такой зимой...... в общем началось - корча разобрал.
Рама под пескоструй.
По движку : дернул цилиндры, поршни 2 ремонта, чешские, выработка есть, но можно подкинуть новые колечки и еще ездить. Решено заменить на новый комплект а этот законсервировать.
Коленчатые валы обрадовали, ремонта не требуют. В ВГШ иголки со скругленными концами.
Запасные цилиндры расточены по польские поршни 4 ремонта, тепловой зазор 4 сотки. Жалею, что не сделал больше.
Кольца без зазора в замках, подпилю.
Вкладення
IMG_20200130_194840.jpg
IMG_20200130_194602.jpg
IMG_20200129_123521.jpg
IMG_20200129_123515.jpg
За це повідомлення автора Dermengy подякував:
route 66
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів