Після передачі завдатку 500 у.е., мені почали наслилати варіанти мотоциклів з Японії. Від внесення завдатку до отримання мною мотоцикла пройшло близько 6 місяців. Звичано я нервував з питання стану мотоцикла та його доставки, тому вирішив забирати мотоцикл в Дніпропетровську особисто. Все виявилось більш ніж прийнятно.
При реєстрації в МРЕО почали ставили палки в колеса стосовно "вирішення питання" питання з неспівпадіння символу "-" в він номері рами та базі митниці, але всі документи в мене були на руках з мокрими печатками + я підгледів в монітор фахівця центру та побачив реальну картину, що мотоцикл мій мотоциклв усіх базах є, та все там ок. Фахівцям це не сподобалось та вони промурижили мене з реєстрацією майже цілий день.
Про ці можливі "каруселі" мене додатково попередили ще в Дніпрі, так я у них були подібні випадки.
Мотоцикл біжить добре. Максимальна швидкість на зірках, ті що стоять, близько 110-115км/год.
Крейсерська комфортна швидкість 80-90км/год.
Розхід палива близько 3.5л/100км. Бак включаючи резерв - 7л.
Мотоцикл дуже легкий, гарно набирає швидкість. Мотор тягне дуже добре, хоча й мало кубів.
Пробіг : 22450км.
Роботи що вже були проведені :
1. Заміна слайдера маятника, з відповідним змащенням та ревізією задньої підвіски;
2. Чистка карбюратора;
3. Встановлення захисту рук;
В планах наступне :
1. Замінити ручки переднього гальма та зчеплення;
2. Наклеїти плівку на бак для захисту фарби;
3. Придбати на запас колодки переднього гальма (залишку поточних до кінця сезону).
Також необхідно додатково придбати екіп.
Декілька фото та альбом з гугл диску. Там є фото з Японії, відео з України та фото.
https://photos.app.goo.gl/x5oW9gww16o2aDNR7