Генератор от 638-ой или от ИЖа

jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение jawist634 » 09 апр 2013, 20:00

1)Діодний міст кразе взяти такий
http://www.rcscomponents.kiev.ua/produc ... F2%29.html
2)Комутатор від ВАз 2108 і РР брати раджу від ВАЗ2101
3) ХЗ
4) ні не буде, але там просто розібратись.

Аватара пользователя
міша
уважаемый
Сообщения: 580
Зарегистрирован: 12 фев 2012, 13:50
Мотоцикл: Ява 350/638
Откуда: Тернопільська обл. м.Чортків
Благодарил (а): 42 раза
Поблагодарили: 27 раз
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение міша » 09 апр 2013, 20:38

1) Такий діодн.місток також поставив.Зроби раз і не пожалієш.Ось зразу схема підключення( фото не моє!!) 2) Я брав такі як на схемі.Даний камутар має встроєний захист,тож надійніший.3) Реле стандартне Явовське,нетреба нічого видумувати.4) якщо схему підключення знайду ,викладу.
Вложения
opr0041m_131.jpg
opr0041m_131.jpg (43.5 КБ) 583 просмотра
За это сообщение автора міша поблагодарил:
m1x0n

Аватара пользователя
lelik
Старая гвардия
Сообщения: 1256
Зарегистрирован: 16 фев 2012, 15:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Откуда: г. Переяслав-Хмельницкий
Благодарил (а): 22 раза
Поблагодарили: 45 раз
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение lelik » 09 апр 2013, 20:55

МіША - це ти виклав схему включення 2-х однофазних мостів... вони, як правило, дешевші 3-фазного, тому їх всі і ставляють. Можна і 3-фазний поставити, аби тільки характеристики були потужніші ніж в генератора.
на ІЖ генераторі вихід фаз Х Y Z, і 2 щітки (лдну на массі, іншу на РР - якщо будеш уикористовувари РР від 2101)
РКЛ можна явська або ВАЗівське використали (останнє дешевше) - підключається до центра обмоток... у ІЖ генераторі його треба ще пошукать.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...

m1x0n
мелко рокер
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 26 май 2010, 15:36
Мотоцикл: jawa 350/634/6v
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение m1x0n » 09 апр 2013, 21:42

в ссылке на диодный мост 5 выводов с моста, а на фотке (в теме) мне кажется что четыре вывода....

Аватара пользователя
lelik
Старая гвардия
Сообщения: 1256
Зарегистрирован: 16 фев 2012, 15:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Откуда: г. Переяслав-Хмельницкий
Благодарил (а): 22 раза
Поблагодарили: 45 раз
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение lelik » 09 апр 2013, 21:48

m1x0n писал(а):в ссылке на диодный мост 5 выводов с моста, а на фотке (в теме) мне кажется что четыре вывода....
То 3-х фазный мост...3 входа переменки и 2 выхода постоянки (+-)
жизнь хороша, когда едешь не спеша...

m1x0n
мелко рокер
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 26 май 2010, 15:36
Мотоцикл: jawa 350/634/6v
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение m1x0n » 09 апр 2013, 21:58

По такой схеме как выше(соединение двух мостов) можно собирать с любыми мостами?

Аватара пользователя
lelik
Старая гвардия
Сообщения: 1256
Зарегистрирован: 16 фев 2012, 15:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Откуда: г. Переяслав-Хмельницкий
Благодарил (а): 22 раза
Поблагодарили: 45 раз
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение lelik » 09 апр 2013, 22:06

с любыми однофазными...
Я посмотрел по ссылке - оказывается 3-фазный мост выгодней купить...чем 2 однофазные, и подключать его проще...
жизнь хороша, когда едешь не спеша...

kolchak
рокер
Сообщения: 169
Зарегистрирован: 31 окт 2012, 23:17
Мотоцикл: И ЯВА
Откуда: АР Крым г.Саки
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 4 раза
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение kolchak » 09 апр 2013, 22:20

міша писал(а):m1x0n, подивись все розмальовано.Підходить така схема?

По схеме подключение у вас от реле контрольной лампы (фишка 30/15) и Рел.Рег., на фишку №15- это правильно? Просто изучал 3 схемы другие и нигде такого подсоединения не видел.

m1x0n
мелко рокер
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 26 май 2010, 15:36
Мотоцикл: jawa 350/634/6v
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение m1x0n » 09 апр 2013, 22:43

что то я не совсем понял вопроса....что куда и как вы думаете что не правильно?

jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение jawist634 » 09 апр 2013, 22:49

Міша, без образ але включати 2 однофазних (1ф) моста, замість одного трифазного(3ф) не розсудливо.
Відразу зявляються труднощі в підключенні, ладно це не так важливо бо 3ф теж треба розключити.
Але кількість зєднань в 2х 1ф дуже велика, що веде до більшої кількості можливих місць поломок.
Воно забирає зайве місце.
Тому раджу використати 3ф діодний міст, ціна якість себе по максимуму оправдають.
Неможете знайти в себе в місті і ближ лежачих, з радістю дістану і відправлю.

Аватара пользователя
міша
уважаемый
Сообщения: 580
Зарегистрирован: 12 фев 2012, 13:50
Мотоцикл: Ява 350/638
Откуда: Тернопільська обл. м.Чортків
Благодарил (а): 42 раза
Поблагодарили: 27 раз
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение міша » 09 апр 2013, 22:51

По схеме подключение у вас от реле контрольной лампы (фишка 30/15) и Рел.Рег., на фишку №15- это правильно? Просто изучал 3 схемы другие и нигде такого подсоединения не видел.[/quote]
Я на своїй Яві встновлював по цій схемі,все чудово працює.Тож і викив цю схему.

m1x0n
мелко рокер
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 26 май 2010, 15:36
Мотоцикл: jawa 350/634/6v
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение m1x0n » 09 апр 2013, 22:52

вот еще есть схема.....кто скажет эта правильная или нет?(она висит раньше в статье) я просто выкинул ФУОЗ....правильно выкинул или нет?
Вложения
638+бсз.jpg

kolchak
рокер
Сообщения: 169
Зарегистрирован: 31 окт 2012, 23:17
Мотоцикл: И ЯВА
Откуда: АР Крым г.Саки
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 4 раза
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение kolchak » 09 апр 2013, 22:55

m1x0n писал(а):что то я не совсем понял вопроса....что куда и как вы думаете что не правильно?
Там провод от реле включателя контрол.лампы 30/51 ,идёт на реле регулятор 15-я клемма,на других схемах такого соединения нет.Вот потому и спрашиваю.
Вложения
957ew4.jpg
957ew4.jpg (38.99 КБ) 558 просмотров

Аватара пользователя
міша
уважаемый
Сообщения: 580
Зарегистрирован: 12 фев 2012, 13:50
Мотоцикл: Ява 350/638
Откуда: Тернопільська обл. м.Чортків
Благодарил (а): 42 раза
Поблагодарили: 27 раз
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение міша » 09 апр 2013, 22:57

jawist634, та які образи.Коли робив проводку,попалась схема з однофазними,тож її і зробив.Все працює нормально.А так як робив проводку з "нуля" було без різниці як "вживлювати".

jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение jawist634 » 09 апр 2013, 23:02

Даю відповідь на питання "Як в бортовому обладнанні мотоцикла з генератором ИЖ, можна реалізувати схему контроля роботи генератора?"
Схема наступна:
Изображение
Позначення:
ОЗ - обмотка збудження (обмотка ротора)
+ - плюсова клема АКБ
Із - струм збудження
Іл - струм лампи
Принцип роботи полягає в особливостях роботи діода. Тобто коли на катоді напруга менша ніж на аноді то він пропускає струм, рівна діод закритий.
Тобто коли протікає струм в колі збудження генератора, то діод закритий і лампа не горить. Пропадає струм лампа починає горіти. Але тепер подумую про те щоб замість лампи включити світо діод з опором, тобто напруга на аноді діода буде завжди менша ніж в мережі, що дасть бульшк точність приладу.
Схему колись бачив, і щойно згадав.

Аватара пользователя
міша
уважаемый
Сообщения: 580
Зарегистрирован: 12 фев 2012, 13:50
Мотоцикл: Ява 350/638
Откуда: Тернопільська обл. м.Чортків
Благодарил (а): 42 раза
Поблагодарили: 27 раз
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение міша » 09 апр 2013, 23:11

kolchak,так на схемі на "4" камутатора іде "+" живлення. Яка різниця з чого підключити,головне щоб підключити після стабілізатора.Можливо і по іншому ,це не є аксіомою.Я сам так підключав.Головне, що схема робоча.А спорити не збираюсь.Хто знає по іншому і краще, допоможіть людині! Так він і сам розібрався що по чому ,на камутатор завів "+" після включателя "стоп мотор".Схема робоча.Можливо і краща,так як при виключеному "стоп мотор" на камутатор не буде подаватись "+".

Аватара пользователя
міша
уважаемый
Сообщения: 580
Зарегистрирован: 12 фев 2012, 13:50
Мотоцикл: Ява 350/638
Откуда: Тернопільська обл. м.Чортків
Благодарил (а): 42 раза
Поблагодарили: 27 раз
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение міша » 11 апр 2013, 00:17

m1x0n,вирішив як будеш підключати?

m1x0n
мелко рокер
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 26 май 2010, 15:36
Мотоцикл: jawa 350/634/6v
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение m1x0n » 11 апр 2013, 00:21

в смысле "как"?

jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение jawist634 » 11 апр 2013, 08:54

Вірніше спитати зараз буде, чи вибрав товариш m1x0n який буде ставити генератор.
Торариш m1x0n , який ви вибираєте генератор ЯВА чи ИЖ?

m1x0n
мелко рокер
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 26 май 2010, 15:36
Мотоцикл: jawa 350/634/6v
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение m1x0n » 11 апр 2013, 09:02

пока что нашол только от 638(пакупаю за 5$)))), но буду искать от ижа, так как больше хочется его поставить, но если е найду, то буду ставить от явы

kolchak
рокер
Сообщения: 169
Зарегистрирован: 31 окт 2012, 23:17
Мотоцикл: И ЯВА
Откуда: АР Крым г.Саки
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 4 раза
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение kolchak » 11 апр 2013, 22:34

Если за такую цену,то естественно 638 генератор.Себе поставил за 4 дня неспешной работы всю проводку заменил и подключил приборы.
Пришлось помудохаться с просадкой проставочной шайбы(ушло на подгонку приблизительно 3 часа.Кстати ,конус под якорь можно не покупать-делается из любого балончика из-под дезодоранта.Оборудование -все реле,датчики и проводку заказывал на //detali.zp.ua//,вдвое дешевле.

Аватара пользователя
-Vit-
уважаемый
Сообщения: 651
Зарегистрирован: 12 июн 2012, 13:42
Мотоцикл: JAWA 638-0-00, Ex Honda CB-500
Откуда: Вінниця
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 32 раза
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение -Vit- » 11 апр 2013, 22:55

lelik писал(а):с любыми однофазными...
Я посмотрел по ссылке - оказывается 3-фазный мост выгодней купить...чем 2 однофазные, и подключать его проще...
Сегодня проникся этим вопросом. Нифига не выгодней. То аналог стоит 26 грн. ( по ссылке) а оригинал хорошего кчества, от 50 до 70 грн.
Поэтому ещё раз проконсультировался с знакомым в радиомагазе прикупил 2 однофазных на 50 Ампер, обошлись в 25 грн. за пару это со скидкой.
jawist634 писал(а):Міша, без образ але включати 2 однофазних (1ф) моста, замість одного трифазного(3ф) не розсудливо.
Відразу зявляються труднощі в підключенні, ладно це не так важливо бо 3ф теж треба розключити.
Але кількість зєднань в 2х 1ф дуже велика, що веде до більшої кількості можливих місць поломок.
Воно забирає зайве місце.
Тому раджу використати 3ф діодний міст, ціна якість себе по максимуму опра

Не сказав би що к-сть з'єднань дуже велика, Єдине що порадили - встановити мости на радіатор (там корпус не з'єднаний ні з яким з виводів, тому можна на 1)

jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение jawist634 » 11 апр 2013, 23:07

Поэтому ещё раз проконсультировался с знакомым в радиомагазе прикупил 2 однофазных на 50 Ампер
З цікавості питаю, а навіщо ж то на цілих 50А брати, якщо там максимум буде 20-21А?

kolchak
рокер
Сообщения: 169
Зарегистрирован: 31 окт 2012, 23:17
Мотоцикл: И ЯВА
Откуда: АР Крым г.Саки
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 4 раза
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение kolchak » 11 апр 2013, 23:10

Поэтому ещё раз проконсультировался с знакомым в радиомагазе прикупил 2 однофазных на 50 Ампер, обошлись в 25 грн. за пару это со скидкой.



Хера себе цены.А я з дня назад за каждый по 35 гр отдал. :shothead: :shothead: :shothead: :shothead: :shothead:

m1x0n
мелко рокер
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 26 май 2010, 15:36
Мотоцикл: jawa 350/634/6v
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Генератор от 638-ой или от ИЖа

Сообщение m1x0n » 11 апр 2013, 23:12

генератор от явы не хочется ставить потому что придётся наращивать крышку и изготовление планшайбы для гена 638 намного дороже.....это Беларусь!)))

Ответить

Вернуться в «Электрика»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей