DR650RSE
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
З"явилась в мене одна ідея, але цікава Ваша думка
Хочу зняти свої здвоєні глушники і поставити щось легше (стоковий вихлоп ну аж дуже важкий, 10+ кілограм )
Але і провернути цю операцію хочу подешевше, от саме в цьому і хочу проконсультуватися...
Варіант №1: Походити по розборкам і знайти там щось. Але не факт що буде нормальний стан, а те що буде в гарному стані буде не сильно бюджетно.
Варіант №2: Зробити самому з нуля, як робив собі Антипіонер. Але розумію що на це треба витратити багато часу, як на пошуки матеріалів, так і на саму реалізацію проекту.
Варіант №3: Вибрати щось із китаю. Але цікавить яка якість даних виробів там, вибір дуже великий а реальних відгуків не особо.
В кого які думки на рахунок цього?
P.S. Від даної переробки не чекаю супер приросту потужності, ідея в основному щоб зробити легшим мотоцикл.
Хочу зняти свої здвоєні глушники і поставити щось легше (стоковий вихлоп ну аж дуже важкий, 10+ кілограм )
Але і провернути цю операцію хочу подешевше, от саме в цьому і хочу проконсультуватися...
Варіант №1: Походити по розборкам і знайти там щось. Але не факт що буде нормальний стан, а те що буде в гарному стані буде не сильно бюджетно.
Варіант №2: Зробити самому з нуля, як робив собі Антипіонер. Але розумію що на це треба витратити багато часу, як на пошуки матеріалів, так і на саму реалізацію проекту.
Варіант №3: Вибрати щось із китаю. Але цікавить яка якість даних виробів там, вибір дуже великий а реальних відгуків не особо.
В кого які думки на рахунок цього?
P.S. Від даної переробки не чекаю супер приросту потужності, ідея в основному щоб зробити легшим мотоцикл.
Вірю в закони динаміки
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
А як щодо варіанту замовити у хлопців, які резонатори-прямотоки клепають?
Слава Україні!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Не так і багато часу там пішло
Пошукай по барахолках. Може Арчер тобі свою перепродасть, бо він вже втомився
Пошукай по барахолках. Може Арчер тобі свою перепродасть, бо він вже втомився
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 130 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Є в мене б/у труба з коліном в доброму стані від DR650SE, але я не в певненийй, що хочу з нею розпрощатись
я себе купил банку от хаски TE410 за 300 грн, покатался пол годика и снял, ибо очень громко. Поищи на барахолках, бывают хорошие вещи за вменяемые деньги
я себе купил банку от хаски TE410 за 300 грн, покатался пол годика и снял, ибо очень громко. Поищи на барахолках, бывают хорошие вещи за вменяемые деньги
И так сойдет
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
А те що хаска 400 кубиків ніяк не впливає, можна дивитись трубу не тільки від 600+? Чи там головне вхідний діаметр?
Ніколи не цікавився таким питанням, тому не все зрозуміло
Ніколи не цікавився таким питанням, тому не все зрозуміло
Вірю в закони динаміки
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 130 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Если найдешь прямоток от кросовых 250/450сс это будет идеальный вариант, вон у Велла была труба на ТТР от CRF250, лучше и не придумаешь.
И так сойдет
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Поки всі відпочивали на пікніку я зробив невеликий апгрейд мтоциклу у вигляді нормального крила, тепер моя Суза більше схожа на ендуро
Довго думав яке крило брати, нове з Алі чи все таки "породисте" бу, в результаті крило маде ін італі з мотокросс форуму.
Далі буду збирати деталі щоб робити прямоток, побачимо що з цього вийде
Довго думав яке крило брати, нове з Алі чи все таки "породисте" бу, в результаті крило маде ін італі з мотокросс форуму.
Далі буду збирати деталі щоб робити прямоток, побачимо що з цього вийде
Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Поки не засипало снігом, встиг трохи прокататися по лісі на вихідних
Погода не сильно радувала +2...+3, та і різина в мене трохи не для болота, але все таки покатався. Ну і фоточка)
І виникло в мене одне питання, поки прогрівав мотоцикл, здалося що стльно димить
Так от в чому суть питання, це через погоду так дим видно, все таки не тепло було щей туман і підсос відкритий. Чи варто зкинути головку і глянути для початку хоча б маслозємні ковпачки.
Погода не сильно радувала +2...+3, та і різина в мене трохи не для болота, але все таки покатався. Ну і фоточка)
І виникло в мене одне питання, поки прогрівав мотоцикл, здалося що стльно димить
Так от в чому суть питання, це через погоду так дим видно, все таки не тепло було щей туман і підсос відкритий. Чи варто зкинути головку і глянути для початку хоча б маслозємні ковпачки.
Вірю в закони динаміки
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 21:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 30 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Учитывая что двигатель воздушник, следовательно у него по-более тепловые зазоры. Думаю что это нормально, небольшой расход масла при прогреве в около нулевой температуре. Летом масло уходило?
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 130 разів
- Контактна інформація:
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Трохи доливав, але не сказав би що критично.Летом масло уходило?
Це те що я хотів почути) ДякуюНе мешай технике работать
Вірю в закони динаміки
- Syava
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2116
- З нами з: 28 травня 2009, 10:57
- Мотоцикл: Jawa 360, Honda XL400VN
- Звідки: м.Ірпінь, Київська обл.
- Дякував (ла): 380 разів
- Подякували: 60 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Підняте крило звичайно додало ендурності мотоциклу. Але було б краще, щоб ти змінив гуму з дорожної на відповідну.
Багажні рамки виглядають естетично. Яким чином захищаються поворотники при падіння? Рамки їх не перекривають. І якщо будуть чіплятись кофри, то поворотники будуть заважати.
Багажні рамки виглядають естетично. Яким чином захищаються поворотники при падіння? Рамки їх не перекривають. І якщо будуть чіплятись кофри, то поворотники будуть заважати.
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Рамки не сильно, але все таки перекривають повороти. Жорсткі кофри поки не планую, хочу сумки з ПВХ, думаю все якраз має акуратно стати.
На рахунок гуми знаю...В основному експлуатую на асфальті, або на тверді поверхні. Але і задумуюсь над ще одним комплектом зі злим малюнком.
На рахунок гуми знаю...В основному експлуатую на асфальті, або на тверді поверхні. Але і задумуюсь над ще одним комплектом зі злим малюнком.
Вірю в закони динаміки
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 130 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Если ты действительно хочешь продлить жизнь мотору, при случае скинь крышку сцепления и достань на осмотр жиклер распыляющий масло на днище поршня, (на фотке над ведущей шестерней), при прослабке цепи ГРМ она начинает доставать туда и перепиливает его, всё масло выливается в ответствие, а не в голову.
И так сойдет
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Якраз перед рокеровкою знімав кришку для цього. Ні до жиклера, ні до натяжки цепу ГРМ питань не виникло)
Треба ще ліву кришку зняти, в мене проставка яка між картером і самою кришкою на герметику, після того як натягував цеп баланс.валів там почало трохи запотівати маслом.
Треба ще ліву кришку зняти, в мене проставка яка між картером і самою кришкою на герметику, після того як натягував цеп баланс.валів там почало трохи запотівати маслом.
Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Я теж трохи похвалюсь роботою над мотоциклом)
Ще осінню купив БУ metzeler tourance в досить не поганому стані, для мого стилю їзди має підійти.
Але спочатку дотру свій контіненталь
Далі цікавіше. Ще в кінці того сезону почав помічати що зчеплення буксує, для початку замовив пружинки ЕВС і вже по факту хотів заміряти диски. Диски виявились всі в допуску, тому не сильно влетіло по грошам)))
Також вирішив нарешті прибрати запотівання масла між картером зліва і кришкою, довелося робити приспособу для зняття ротору (пізно згадав що в Арчера така є, а відпустка швидко закінчувалась) Одразу підтянув цеп балансвалів. Виглядало це приблизно так.
Ну і поміняв вже масло, фільтр і свічки, залишилось помити повітряний фільтр.
Ще осінню купив БУ metzeler tourance в досить не поганому стані, для мого стилю їзди має підійти.
Але спочатку дотру свій контіненталь
Далі цікавіше. Ще в кінці того сезону почав помічати що зчеплення буксує, для початку замовив пружинки ЕВС і вже по факту хотів заміряти диски. Диски виявились всі в допуску, тому не сильно влетіло по грошам)))
Також вирішив нарешті прибрати запотівання масла між картером зліва і кришкою, довелося робити приспособу для зняття ротору (пізно згадав що в Арчера така є, а відпустка швидко закінчувалась) Одразу підтянув цеп балансвалів. Виглядало це приблизно так.
Ну і поміняв вже масло, фільтр і свічки, залишилось помити повітряний фільтр.
Вірю в закони динаміки
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Ви помітили, що теми про обслуговування почали з'являтись тільки про японців? От жеш ломуче гівно!
В мене диски щеплення також в допусках, пружини посилені, але курва пробуксовує коли прогріється. Не знаю що й робити.
В мене диски щеплення також в допусках, пружини посилені, але курва пробуксовує коли прогріється. Не знаю що й робити.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Менять масло? Может другое по температуре надо..
У себя замечал что после часа катания по пробках выжим не такой как на холодную...
У себя замечал что после часа катания по пробках выжим не такой как на холодную...
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Трьох виробників змінив - безрезультатно. І коли часто травиш сцепою, наприклад десь в гівнах, то ручка провалюється, і хід стає менший.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Не произовдителя. А температурный режим масла, допустим 10в30
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Просто яви ремонтуються ще з осеніАнтипионер писав:Ви помітили, що теми про обслуговування почали з'являтись тільки про японців? От жеш ломуче гівно!
В мене диски щеплення також в допусках, пружини посилені, але курва пробуксовує коли прогріється. Не знаю що й робити.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Увы но у Явы ремонт не заканчиваться он приостанавливается ))
А начинается при покупке )
А начинается при покупке )
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів