Старушка 360.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
А прийдеться, бо з колінвалом нормально кпп не неревіриш, не треба лінуватися, зробиш добре будеш без проблем їздити, полінуєшся будеш іще розбирати.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Не в лени дело, да и до открытия сезона, ещё далеко. Можно сделать не спеша. Тут вопрос в другом. Я когда колол 638ю повторно, то уграл хорошие сальники, которые как бы и поездить не успели. На Старуху, тоже поставил дорогие, хорошие сальники и в запасе больше таких нет. Если порву, то опять с Киева заказывать.USS писав:А прийдеться, бо з колінвалом нормально кпп не неревіриш, не треба лінуватися, зробиш добре будеш без проблем їздити, полінуєшся будеш іще розбирати.
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1109
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 246 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Переверни вверх ногами и потихоньку, вращая влево, вправо покрути. Должен сам вывалиться.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Намазать солидолом и крутить. Должен прилипнуть!
По нормальному...
...
По нормальному...
...
USS писав:А прийдеться, бо з колінвалом нормально кпп не перевіриш .
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Да я уже морально себя настроил разбирать мотор, только за герметиком съездить надо)))
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Якщо можна, де замовляв сальники? З приводу порву - не треба рвати, треба виготовити міні монтировку, зігнути бугвою "Г" якусь міцненьку викрутку середньго розміру,щоб можна було підтиснути сальник з середини завівши її, після демонтажу вала , між підшипником та сальником. Максимум, що треба буде зробити трохи пристукати шайбу сальника у місці де тиснула викрутка, але це вже якщо сальник сидить дуже міцно, зазвичай вони вистрибують без проблем.Если порву, то опять с Киева заказывать.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- рокер
- Повідомлень: 243
- З нами з: 08 листопада 2010, 22:26
- Мотоцикл: jawa 354 62г 634 75г и много доноров Ява всех годов и моделей
- Звідки: черкассы
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 13 разів
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
на будущее-в любом магазине инструментов есть магнит на гибком тросе с ручкой, стоит недорого.магнита диаметр небольшой-до 10мм и хватает метал с торца а не со всех сторон,трос гнешь как удобно и длина до метра,много раз спасал мне нервы и время когда я в перчатках ронял гайку в моторный отсек авто и она падала в защиту двигателя или под машину.иголки пальца с явского мотора вытягивает с первой попытки-спокойно проходит меж щек коленвала
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
USS http://promdom.com.ua/catalog/salniki вот здесь брал ERIKS.
Интересно, поспрашиваю по магазинам.jura1675 писав: магнит на гибком тросе с ручкой,
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Заранее извините за глупый вопрос, а что случится с сальником при разборке-сборке мотора? Зачем его (сальник) снимать и как его можно порвать?
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Расскажу всю историю. Собрал 638й мотор(впервые своими руками), неправильно отрегулировал КПП, сгорела вилка, сальники новые, пробег понтовый. Расколол мотор, заменил вилку, вынул КВ, для того, что бы хорошо отрегулировать КПП, отрегулировал. А когда ставил КВ в картер, то буртик сальника вывернулся на ружу и соскачила пружинка. Вынул КВ, а пружинка то внутри, в общем вытащил сальник, соответственно ему пришол гаплык)))
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Я теж вибачаюсь, але питання дійсно дурне. Наче ж автор на "чайника" не схожий, можу звичайно помилятися. Можна посперечатися підшипники на вал спочатку чи у картер, але про сальники без варіантів. Пояснюю- сальники треба виймати бо при нагріві картера перед монтажем вала (така вже технологія не їжаковська, у ютьюбі маса роликів з описом процесу , наприклад у Георгія з Латвії на каналі Ретро ява) та остаточним складанням двигуна вони тупо можуть згоріти тому їх виймають і встановлюють вже в останню чергу. А порвати можна коли неакуратно сальник витягувати з картера.Заранее извините за глупый вопрос, а что случится с сальником при разборке-сборке мотора? Зачем его (сальник) снимать и как его можно порвать?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Да я знаю, просто хотел судьбу надурить, и полинял на два сальника. Вот из-за этого и не хотелось левую картерину разбирать.USS писав: Пояснюю- сальники треба виймати
У меня не получается акуратно вытащить, сразу гнётся, мнётся и на мусорку.USS писав:[ А порвати можна коли неакуратно сальник витягувати з картера.
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Я теж вибачаюсь, але хочу уточнити, чим ви грієте картер і до якої температури? Якщо газовою горілкою від пропанового балону (тією що смалять свиней) і до 200 градусів, то так, треба виймати.USS писав: Пояснюю- сальники треба виймати бо при нагріві картера перед монтажем вала (така вже технологія не їжаковська, у ютьюбі маса роликів з описом процесу , наприклад у Георгія з Латвії на каналі Ретро ява) та остаточним складанням двигуна вони тупо можуть згоріти тому їх виймають і встановлюють вже в останню чергу. А порвати можна коли неакуратно сальник витягувати з картера.
А якщо, наприклад, в духовці та до 100 градусів (а більше і не треба, якщо, звичайно, ЦО не з натягом 0,15), а вал на мороз на пів години , то з тими сцяльниками нічого не станеться.
Коли збирав свій двигун, а він розбирався мною вперше, спочатку встановив сальники, так щоб стало стопорне кільце, потім нагрів картер в духовці, а підшипник остудив в морозилці. Залетів він туди без молотка. Так же само потім садив і вал з рідною опорою. Вал на мороз, картер з сальником і підшипником в духовку і до 100-110 градусів, щоб слина шипіла. Цапфу трохи змастив і вал теж влетів в половину як там і був, теж без молотка.
З.І. картер був у відмінному стані, так само як рідна ЦО.
З.З.І може десь і не по фен-шую, але ніяких проблем з сальниками не виникло. Вони розраховані на набагато більшу температуру
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
За мою практику чим тіко не грілись ті картера . Тим більше, що ідеальних умов тіпо духовка з термометром, морозилка, не ковиряні картера трапляється дуже мало. Гріли наприклад на "шмелю" у гаражах міста Харків, бо у клієнта інших умов не було, гріли взимку, майже ідеальний варіант , на пічі, а вал на дворі на мороз, нажаль влітку такого нема, гріли на газовій плиті, і газгрілкою для свиней , усяко було. З картерами бува також по різному наприклад 638мі, зазвичай багато раз розбирані і не завжди адекватно, стуляються без напрягу, а от старушачі, або не розбиті з 634ї бува треба гріти добряче, щоб опора увійшла. Тож вибачте, але сальники у останню чергу.Я теж вибачаюсь, але хочу уточнити, чим ви грієте картер і до якої температури?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Ну якщо чоловік боїться запартачити дорогі сальники, то можна ж їх і не виймати? Поки дружина чи мама відсутні вдома, швиденько розігрів духовку, вал несеш з гаража (він зараз і так холодний) і хлоп, двигун зібраний і сальники цілі.
Створити необхідні умови не так вже й важко.
Щодо запахів від "твого металолому", то я перед тим як щось нести додому, намагаюсь гарненько вимити і вичистити. Щоб бензином не воняло, не поганий очисник К2 AKRA. Водою намочив, побризкав, потер щіткою і водою змив (краще теплою). Домашні і не здогадаються що ти припер щось ще
Створити необхідні умови не так вже й важко.
Щодо запахів від "твого металолому", то я перед тим як щось нести додому, намагаюсь гарненько вимити і вичистити. Щоб бензином не воняло, не поганий очисник К2 AKRA. Водою намочив, побризкав, потер щіткою і водою змив (краще теплою). Домашні і не здогадаються що ти припер щось ще
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Господа не буду я вынимать сальники, так 50х50 что получится КВ усадить без проблем, а если начну вынимать то 100% на мусорку.
route 66 Нет у меня проблем с домашними. Мотор (если зимой) собираю на кухне грею в духовке, официально, Главное что бы чистый был, а то убьют. Ну а запах вытяжка за 5ть минут решает вопрос.
П.С. Я не грею так, что бы сальники плавились.
route 66 Нет у меня проблем с домашними. Мотор (если зимой) собираю на кухне грею в духовке, официально, Главное что бы чистый был, а то убьют. Ну а запах вытяжка за 5ть минут решает вопрос.
П.С. Я не грею так, что бы сальники плавились.
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Тогда вообще проблем не должно быть, ни с сальниками, ни с домашнимиtriZet писав:Господа не буду я вынимать сальники, так 50х50 что получится КВ усадить без проблем, а если начну вынимать то 100% на мусорку.
route 66 Нет у меня проблем с домашними. Мотор (если зимой) собираю на кухне грею в духовке, официально, Главное что бы чистый был, а то убьют. Ну а запах вытяжка за 5ть минут решает вопрос.
П.С. Я не грею так, что бы сальники плавились.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
РЕпа Ты как всегда на высоте! Мазнул солидолом блины, по чуть-чуть подавал киком и ключик поднялся на половину и упёрся в шатун, подклинил. Стальной проволочкой подёрнул его в верх и вытащил пальцами.
Вот он виновник торжества!
П.С. Неодимовый магнит не помог, ключик из какого то говна, плохо магнитится.
Вот он виновник торжества!
П.С. Неодимовый магнит не помог, ключик из какого то говна, плохо магнитится.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Я ждал этот вопрос! У меня тесноватый гаражик для мотыка. Полез через мотоцикл со стола взять шестигранник, а он выпал из рук. И прям туда бульк. Почему не забил тряпкой? Да примерял новые втулки на палец и тряпку забыл всунуть.route 66 писав:Можно вопрос? А что ты таким ключиком там крутил?
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Господа, подскажите, есть ли возможность в домашних условиях восстановить резьбу на выхлопе цилиндра? Решил проточиться, а на левом горшке резьба под колено почти сорвана, гайка как бы держится, но на пару оборотов. Или сразу искать горшки и не морочить голову? А то как то неохота гроши за проточку отдать, а потом цилиндр выкинуть.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
У домашніх умовах ні, треба поправляти різьбу на патрубкові вихлопа і точити тугішу гайку трохи меншого діаметра індивідуально під різьбу. Була приблизно така проблема коли складав старушачий двигун, було два комплекта циліндрів на одному комплекті хоч і гарні були різьби гайки, що малися у наявності, не трималися, а на іншій парі сиділи тугенько, їх і встановили. Що то було не стали розбиратися. Може на різних циліндрах різний діаметр різьби робили?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Старушка 360.
Решил всё таки заменить цилиндры и уже прикупил. Теперь вопросик, чем можно перед покраской очистить лёгкий налёт ржавчины на рёбрах? Отпесочить получится только весной, может есть способ в домашних условиях почистить, может в чём замочить или выварить? В общем какие есть способы очистки чугуна, что бы не повредить сами гильзы?
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів