Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Звездочки так точно могут быть разные, но ведь в принципе могут быть и маятники. Некоторые ставят от Чезета, некоторые что-то сами доваривают. Я вот маятник новый покупал, я там знаю, насколько точно китаезы размеры выдержали
Пусто
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Метизна залежність, як вона є. Подейкують, що в медицині відома як синдром Гесера.
Слава Україні!
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Бытует такая теория, что уже в недалеком будущем електронномеханические собаки обладающие искуственным интелектом от избытка свободного времени будут красить будки согласно новейших нанотехнологий космическими кисточками собраными исключительно на болтах под шестигранник с крепостью не менее 12.9....
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Але у процесі розвитку ШІ, поступово змінюватимуться і метизи на пензлях. Від плоского шліца до циліндричного під внутрішній шестигранник. Потім грибовидний із нержавійки. І, коли там не витримуватимуть шліци, прийде міцний воронений.
Слава Україні!
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Та там і так 10.9 закручено в алюміній. І скоріше torx таки переможе... Або варіант з нокієвським трикутником
Востаннє редагувалось 23 серпня 2019, 00:20 користувачем assistant, всього редагувалось 1 раз.
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
У слабких шліц убивається. Брав тільки через те.
Слава Україні!
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Імбусові болти м'якіше як 8.8 не зустрічав
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Торкси були тільки антивандальні із нержавійки. А це гемор.
Слава Україні!
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
До всього приходимо поступово, ключ на 16 теж колись був гемор
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
То з продукції "одноокий сліпий дядя Цин без правої руки в підвалі без лампочки"?
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Дєла давно мінувшіх днєй.
Аварійка, підсвітка/ходові вогні, USB 5V 2A.
Аварійка, підсвітка/ходові вогні, USB 5V 2A.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Оці з останнього фото - біля мотозаводу. Кажись, Мототема називається контора.
Попереджаю: жорсткі досить.
Попереджаю: жорсткі досить.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Обійшлася не так дешево, як Vadka собі купив. Я б сказав, у рази три дорожче. Авторинок на Перова не екзіст.
Рацуха
Рацуха
Слава Україні!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Управління "флажком підсоса" якраз для пузатих дядьків з короткими руками)))))
Jedem das Seine!
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4198
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
та наче і не пузати і руки не короткі. то мабуть лінивий
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Лінь - рушій прогресу. Прикинь, як захотілося такий девайс, якщо кронштейни вручну пиляв.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Шось ніхто за стяжки не чморить... Мого технічного генію не вистачило придумати фіксацію боудена в наконечнику-регуляторі. Клей?
Слава Україні!
- kozyr
- человек швейцарский нож
- Повідомлень: 823
- З нами з: 06 серпня 2016, 20:58
- Мотоцикл: Jawa старушечка
- Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
- Дякував (ла): 431 раз
- Подякували: 154 рази
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Бля, супер! Толстячек!!!! (я то тебя знаю) у тебя реально и руки не те и вес капец!
При встрече склонирую вместе с аварийкой!
А цє я вже втілив. Працю супер!
При встрече склонирую вместе с аварийкой!
А цє я вже втілив. Працю супер!
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!!
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Для аварійки треба двополюсну кнопку або з діодами мудрити. Мені пощастило знайти кнопку оптимального розміру за 40 грн.
Взагалі, моя "магічна коробочка" по кошторису:
35 - корпус
40 - кнопка
~25 - тумблер
45 - перетворювач 12 В -> 5 В, 2 А.
Взагалі, моя "магічна коробочка" по кошторису:
35 - корпус
40 - кнопка
~25 - тумблер
45 - перетворювач 12 В -> 5 В, 2 А.
Слава Україні!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Нащо клей? Дротину взяв з авто, так і кронштейн робив би по типу, як на автокарбах, щоб затискався край кожуха хомутиком без всяких натяжних болтиків з отворами та гаєчок.Мого технічного генію не вистачило придумати фіксацію боудена в наконечнику-регуляторі. Клей?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів