Моя 638 001
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Моя 638 001
Як казали в одному серіалі : " зима близько" тому було вирішено нарешті зайнятися моїм "колясовичом". Аппарат 87 року купувався мною в одному з магазинів Киева. Це колясочний варіант - тому при розпаковці з`ясувавши, що відсутня 1 дуга з заду, та відсутність обох з переду це не просто прой..б, а так і повинно бути (бо нах вони при колясці) було вирішено а чому б і коляску не взяти. В комплекті йшла Велорекс 700. Служив коник вірою і правдою (чогось так кажуть?) але наразі в каїні трапився пиз...ь епіческих масштабів, з паливом зовсім туго (запрвлялись газовим конденсатом) мастило теж якісь помиї, тому двигунцеві довелося не легко. Ще були поїздки в славне місто Жданов (на море) з завантаженою каністрами з пальним, коляскою, що в свою чергу не добавляло здоровья ходовій. Потім з`явився автомобіль і коник на довгі роки став, під попоною, в гаражі. Та мабуть настав його час - на днях був розібраний до болта - тапер виглядає так:
видно проблеми з корозією (вірніше з фарбуванням)
Розпочалася "боротьба" з маятником, він поки що не люфтить але я зною що то не надовго, потрібна ревізія, а в планах заміна його на алюмінієвий з ЧЗ.
Тому починаю клянчити : Люди добрі, допоможіть хто чим може (не без коштовно звісно) може в кого завалялось Кришка тормозного барабана з вухом під реактивну тягу (ЧЗ), гайка що кріпить задню зірку(ЧЗ),прохідна втулка маятника(ЧЗ).
А крім того буду вдячний за координати провіреного майстра який оцинкує різну "мілочовку"
видно проблеми з корозією (вірніше з фарбуванням)
Розпочалася "боротьба" з маятником, він поки що не люфтить але я зною що то не надовго, потрібна ревізія, а в планах заміна його на алюмінієвий з ЧЗ.
Тому починаю клянчити : Люди добрі, допоможіть хто чим може (не без коштовно звісно) може в кого завалялось Кришка тормозного барабана з вухом під реактивну тягу (ЧЗ), гайка що кріпить задню зірку(ЧЗ),прохідна втулка маятника(ЧЗ).
А крім того буду вдячний за координати провіреного майстра який оцинкує різну "мілочовку"
- За це повідомлення автора Александр77 подякували (всього 2):
- route 66 • Никòла
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
О, будем слідкувати за новими качелями!)))
Давай в приват куда-шо!
Можу задарити таку з нержавійки, там різьба (М20х1,5) різалась мітчиком, а тому і не дивно шо 2 чи 3 витки покришИло, на роботу не впливає аж ніяк, наполіруєш і буде гут)
Давай в приват куда-шо!
Jedem das Seine!
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
- RomanЫch
- уважаемый
- Повідомлень: 505
- З нами з: 07 листопада 2012, 00:52
- Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
- Звідки: г.Днепропетровск
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 141 раз
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Цинкував запчастини на Фарадей Істок т0675680784 у Дніпрі.
- За це повідомлення автора RomanЫch подякували (всього 2):
- route 66 • Александр77
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/tormoz ... GtIz7.html
- За це повідомлення автора Geser подякував:
- Александр77
Слава Україні!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Цинкував також у Дніпрі на Фарадеї. Ціна гуд, якість гуд!
Нашо той чезетовський маятник? Я б залишив все рідне
Нашо той чезетовський маятник? Я б залишив все рідне
- За це повідомлення автора route 66 подякував:
- Александр77
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Ти знаєш ще трохи він мене потрахає і я буду також так думати, але ж діло принципу, і що ж цікаво крутиться падлюка в самому маятнику відпускаю гайки крутиться в рамі а вилазити не хоче поливав усим (крім кислоти) навантажив зйомником (болт через вал) упирається може ще погріти ?
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Александр, есть вкладыш от 41го москаля, будеш заморачиватся с проточкой? Угощу. Как бы под ёлочку подарочек покладу. Есть три в наличии все с идеальным хромом, но пока на два есть планы, а третий ищет нового хозяина.
П.С. Отдам в хорошие руки.
П.С. Отдам в хорошие руки.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
так так так подождите, вот из факен вкладыш? это на вал? он на 20? а как вы его сверлите внутри? если есть заберу конечно
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Факен-шмакен, видел чертежи, с час не помню где. Наверно на ява-олде. Так вот из 41й стойки с помощью токаря и пЫв литры водки делается новая шикарная ось на 634-638.
Пересылка за Ваш счёт)))
У меня была 638-5, тоже были проблемы с маятником, но не было стоек, я много читал искал варианты, и собрал на новых (самоточёных)втулках, была бы под рукой стойка переточил бы и забыл бы на много лет. Во общем помониторте, вкладыш Я отправлю.
Пересылка за Ваш счёт)))
У меня была 638-5, тоже были проблемы с маятником, но не было стоек, я много читал искал варианты, и собрал на новых (самоточёных)втулках, была бы под рукой стойка переточил бы и забыл бы на много лет. Во общем помониторте, вкладыш Я отправлю.
-
- los Relajados
- Повідомлень: 646
- З нами з: 04 травня 2010, 20:09
- Мотоцикл: CZ 472.6
- Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 31 раз
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Наверное не вкладыш, а стойка? Они есть двух видов, со штоком на 22 и 25мм соответственно! Так же отличные оси выходят из стоек 2108, 2109, они так же имеют диаметр 22мм, как и ось маятника!
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Уважаемый господин, вкладыш это составляющее стойки, то есть рабочий орган(так сказать). Если взять для примера и сравнить задний ява-амортизатор то получится, что весь в сборе это стойка, а без пружины и корпуса, это вкладыш. Ну как то так.
П.С. Промерял, все три что есть в наличии 25мм. Видать ошибся наверно всё таки от 08й подойдут. Спорить не буду.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Раньше был просто шток с поршнем, сальниками и цилиндром. Разобрал, манжет поршня и сальники заменил и поехал, а с час ёпсель-мопсель цивилизация и изобрели вкладыши, тупо стойку раскрутил, старый выкинул, новый поставил))) И в путь.
Скажим так, со старым вариантом можно было поиграться, мягче-жёстче. А в новом варианте, неззя. То есть только масло или газ-масло.
Скажим так, со старым вариантом можно было поиграться, мягче-жёстче. А в новом варианте, неззя. То есть только масло или газ-масло.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Я своєму давав молотків через гайку з довшого виступаючого боку. Схоже, що втулки до осі приржавіли.Александр77 писав: ↑18 грудня 2019, 18:03 що ж цікаво крутиться падлюка в самому маятнику відпускаю гайки крутиться в рамі а вилазити не хоче поливав усим (крім кислоти) навантажив зйомником (болт через вал) упирається може ще погріти ?
Слава Україні!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Скажем так - шток як був, так і остався, без штока аморт - не аморт!)))
З вкладишем чи без.
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Спробуй рідними гайками. З одного боку переверни гайку плоским кінцем усередину, а конусом назовні. Затискаєш гайку, а іншу з другого боку потрошку відпускаєш і таким чином гайкою, як зйомником витягуєш трубку. Коли трохи вилізе підкидай під гайку якісь шайби та витягуй і т. д. Спробуй з обох боків, у який бік легше піде на той і витягай. Зазвичай таким способом вдається витягти трубку щоб не різати маятник. Обливання з усіх боків ведешкою вітається.Ти знаєш ще трохи він мене потрахає і я буду також так думати, але ж діло принципу, і що ж цікаво крутиться падлюка в самому маятнику відпускаю гайки крутиться в рамі а вилазити не хоче поливав усим (крім кислоти) навантажив зйомником (болт через вал) упирається може ще погріти ?
- За це повідомлення автора USS подякував:
- Александр77
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Абсолютно согласен, шток остался штоком, но как же мне объяснить. Раньше с завода это было всё разборное, а счас братья китайци ушли вперёд и штампуют всё в заваренном корпусе, от ездил, снял, поменял и выкинул.
Но, по любому принцип устройства остался тот же. Шток на улице, а поршенёк, заварен в цилиндр и до него без болгарки не долезеш. Хотя в заводской версии, был доступ до поршенька и клапана, и можно было с клапаном поиграться, мягче-жосче. Путём подкладывания шайб. Геморно, но спортсмены на моих глазах игрались.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
так камрад triZet, я так и не понял годится эта штука на вал для алюминиевого маятника? (там вал на 20)?
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Наверно нет, я промерял диаметр 25мм. На Восьмёрке я так понял 22мм. Ну а 20ть тут наверно вообще засада)))
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Та знаю-знаю, не треба пояснювати
Якшо вісь на 20 мм робити і всю требуху маятника залишати, то просто завтулити отвори провушин рами, а також між тими провушинами і маятником виточити проставочні кільця (маятник ЧЗ вужчий) і все, це простіший шлях.Александр77 писав: ↑19 грудня 2019, 00:30а хотелось бы 20 но как сие просверлить ? я хз (мож проще трубу из нержи?)
А так треба шток аморта на 22 мм, випресувати рідні втулки маятника і точити нові, ті ж проставочні кільця, ну і просверлити шток, нарізати різьби.
пс: штоки амортів сверляться чудово, вони не гартовані (ну наприклад мені ше не попадались з якоюсь злою термообробкою), просто покриті хромом.
- За це повідомлення автора Dr_Hammer подякував:
- Александр77
Jedem das Seine!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Уважаемый господин, ты конкретней называй детали. "Вкладыш" - в первую очередь воспринимается как подшипник скольжения коленвала
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів