Гаражна хвороба
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Гаражна хвороба
Почитавши форум, не знайшов теми яка б мені допомогла от і створив нову
До речі довго думав кидати в розділ ДВИГУН чи ЕЛЕКТРИКА, якщо проблема все таки з запаленням сподіваюсь тему перенесуть
Симптоми такі:
Запускається двигун чудово, на холостих робить стабільно, але як починаю їхати...метрів 200 проїжаю нормально, потім перебої то в правому, то в лівому циліндрі, а потім взагалі стає
Стоїть секунд 10, запускаю з кіка без жодних проблем і знов те саме.
"Битву екстрасенсів" влаштовувати не буду тому опишу що з двигуном:
Нові шатуни, нова поршнева ну і само собою підшипники і сальники
По запаленню: БСЗ+ФУОЗ(Andy_Bad) з оптодатчиком.
Карбюратор не давно поставив з 638, хоча на рідному все було так само.
Свічки: маю 2 комплекта Denso W20FSU (по суті аналогічні Brisk N17) і Brisk N14. Свічки нові і результата ніякого не дають.
Підсос повітря не виключаю, але імовірність мала.
Спочатку грішив на ФУОЗ, але коли відключив його і виставив по новому запалення нічого не змінилось.
Що скажете? Ай нід хелп. Я хочу їздити
До речі довго думав кидати в розділ ДВИГУН чи ЕЛЕКТРИКА, якщо проблема все таки з запаленням сподіваюсь тему перенесуть
Симптоми такі:
Запускається двигун чудово, на холостих робить стабільно, але як починаю їхати...метрів 200 проїжаю нормально, потім перебої то в правому, то в лівому циліндрі, а потім взагалі стає
Стоїть секунд 10, запускаю з кіка без жодних проблем і знов те саме.
"Битву екстрасенсів" влаштовувати не буду тому опишу що з двигуном:
Нові шатуни, нова поршнева ну і само собою підшипники і сальники
По запаленню: БСЗ+ФУОЗ(Andy_Bad) з оптодатчиком.
Карбюратор не давно поставив з 638, хоча на рідному все було так само.
Свічки: маю 2 комплекта Denso W20FSU (по суті аналогічні Brisk N17) і Brisk N14. Свічки нові і результата ніякого не дають.
Підсос повітря не виключаю, але імовірність мала.
Спочатку грішив на ФУОЗ, але коли відключив його і виставив по новому запалення нічого не змінилось.
Що скажете? Ай нід хелп. Я хочу їздити
Вірю в закони динаміки
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 130 разів
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
В стандартные места смотрел ? Бак-краник-шлангочка-фильтр-карб? воздушный фильтр/тряпка в нем? высоковольтные провода-наконечники-свечи?
На стоящем мото проблема проявляется или только в движении ?
На стоящем мото проблема проявляется или только в движении ?
И так сойдет
- Fazer
- БРУТАЛ
- Повідомлень: 767
- З нами з: 04 січня 2012, 23:37
- Мотоцикл: FireBlade_919 + Husqvarna_
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 6 разів
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
если новая поршневая, может быть это прихватывают кольца при обкатке? или система впуска, как писал archer
Пара минут из жизни мотоциклиста бывает интереснее, чем вся жизнь многих людей
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
Це все в нормі, в першу чергу перевірив (хоча треба без фільтра взагалі спробувати)Бак-краник-шлангочка-фильтр-карб? воздушный фильтр/тряпка в нем?
Провода по суті як варіант - вони нові, але довго лежали на полиці чекали свого часу.
Свічки 2 комплекта нових і пробував ставити старі російські - результату ніякого
Проблема тільки коли їду
Все можливо. Але коли рік назад склав двигун, то на контактні системі такого не помічалось.Подсос воздуха между картерами после прогрева двигателя???
Вірю в закони динаміки
- Никòла
- los Relajados
- Повідомлень: 3188
- З нами з: 07 серпня 2009, 13:19
- Мотоцикл: 350-638-1-03
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 394 рази
- Подякували: 299 разів
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
Намажь обильно двигатель мыльной пеной по стыкам и посмотри при работе.
Еще такой ньюанс по проводам,- как-то поставил "абсолютно новые, как раз тех времен",- работали с явными перебоями.
Еще такой ньюанс по проводам,- как-то поставил "абсолютно новые, как раз тех времен",- работали с явными перебоями.
-
- рокер
- Повідомлень: 384
- З нами з: 29 липня 2012, 19:47
- Мотоцикл: ІЖ ЮПІТЕР-5
- Звідки: біля Трускавця
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
спочатку я подумав про теплови прихват ,потім топливо-карб ,бак,кран ,фільтер.....а на контактах більше 200м їздив.....якщо їздив то виходить все поч після встановлення електроніки.спробуй відєднати одну щітку на генераторі.чи буде краще....щось дуже цікаве.
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
З піною варіант - не подумав
archer оптика, писав в першому повідомленні
Розумію, що проблему слід шукати в запаленні.
Через тиждень їду додому у відпустку і по максимуму займусь явою.
Якраз зі мною у відпусткі буде друг і доведеться з його яви зробити донора на день зніму в нього комутатор, оптику і катушку з проводами.
А так як дома проблеми з нетом, то потрібно зараз вислухати максимум теорій та пропозицій
На контактах кілометрів 20 проїхав, але викинув бо вони вже підтоптані були і запалення погано виставлялось.а на контактах більше 200м їздив
archer оптика, писав в першому повідомленні
Розумію, що проблему слід шукати в запаленні.
Через тиждень їду додому у відпустку і по максимуму займусь явою.
Якраз зі мною у відпусткі буде друг і доведеться з його яви зробити донора на день зніму в нього комутатор, оптику і катушку з проводами.
А так як дома проблеми з нетом, то потрібно зараз вислухати максимум теорій та пропозицій
Вірю в закони динаміки
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 130 разів
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
Невнимательно прочитал, извини. Вопрос с наводками от генератора снимается. Разве что одно маленькое уточнение, когда пробуешь ехать, правая крышка на месте? Т. к. если нет, оптодатчик запросто может быть засвечен ярким солнечным светом. Кроме того есть на контактах все норм работало, значит тебе прямая дорога поэлементно проверять комплектующие БСЗ.
И так сойдет
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 130 разів
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
Не согласен по поводу подсоса воздуха, если где-то что-то не герметично мот прежде всего плохо работает на холостых, когда максимальное раздражение, плохо обороты сбрасывает, самопроизвольно набирает обороты. В ходу небольшой подсос практически не сказывается на работе движка, тут чистая электрика.Никола писав:Подсос воздуха между картерами после прогрева двигателя???
karandash А как поживает аккум ? если подыхающий, тоже может моск попарить.
И так сойдет
-
- рокер
- Повідомлень: 384
- З нами з: 29 липня 2012, 19:47
- Мотоцикл: ІЖ ЮПІТЕР-5
- Звідки: біля Трускавця
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
Підтримую.archer писав:Не согласен по поводу подсоса воздуха, если где-то что-то не герметично мот прежде всего плохо работает на холостых, когда максимальное раздражение, плохо обороты сбрасывает, самопроизвольно набирает обороты. В ходу небольшой подсос практически не сказывается на работе движка, тут чистая электрика.Никола писав:Подсос воздуха между картерами после прогрева двигателя???
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
Також думав що підсос сказуватись но холостих буде, але якщо шукати проблему, то вже все передивитись.
Акум новий місяця півтора назад взяв, зарядка в нормі. Проблеми з самою проводкою (поганий контакт чи КЗ) думаю можна відкинути - проводку робив нову, паяльник в руках тримати вмію
А засвітлений датчик це цікаво...реально кришку ще не прикручував
Акум новий місяця півтора назад взяв, зарядка в нормі. Проблеми з самою проводкою (поганий контакт чи КЗ) думаю можна відкинути - проводку робив нову, паяльник в руках тримати вмію
А засвітлений датчик це цікаво...реально кришку ще не прикручував
Вірю в закони динаміки
- kiselandrew
- АВАТАР ААНГ
- Повідомлень: 2860
- З нами з: 25 травня 2009, 17:11
- Мотоцикл: none
- Звідки: Novgorod-Siverskiy, UA
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 28 разів
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
У меня Денсо одна вые..сь, все перелазил, нету тяги и все. На холостых все цилиндры работали, а на оборотах ехал на 1,5 цилиндрах. Часа 3 искали причину, еле нашли, а надо было уже пилить домой из первого дальняка)
https://www.strava.com/athletes/20928928
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
ХМ а с гаража выезжал ты со снятой крышкой зажигания? Если да) То проблема в том что оптодатчик боится прямых лучей солнца.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
Якось випустив момент, що ОПТОдатчик боїться сонячних променів
Сподіваюсь проблема буде настільки банально простою, що вирішиться прикрученою кришкою
Але якщо хтось ще має якісь думки, з радістю вислухаю (вичитаю)
P.S. А реально перший виїзд після рестайлінга і установки БСЗ був у сутінках (без правої кришки) при цьому ніяких траблів не було
Сподіваюсь проблема буде настільки банально простою, що вирішиться прикрученою кришкою
Але якщо хтось ще має якісь думки, з радістю вислухаю (вичитаю)
P.S. А реально перший виїзд після рестайлінга і установки БСЗ був у сутінках (без правої кришки) при цьому ніяких траблів не було
Вірю в закони динаміки
- Fazer
- БРУТАЛ
- Повідомлень: 767
- З нами з: 04 січня 2012, 23:37
- Мотоцикл: FireBlade_919 + Husqvarna_
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 6 разів
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
тогда проблема решена))
Пара минут из жизни мотоциклиста бывает интереснее, чем вся жизнь многих людей
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
оптодатчик не боїться денного світла (можна їздити в хмарну погоду без кришки), але якшо на нього світити сонцем, то будуть перебої..
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
Читай пост, может и у тебя такое, если без крышки днем гоняешь, симптомы почитай:
MAXDZ » 14 июл 2012, 22:11
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?p=51913#p51913
MAXDZ » 14 июл 2012, 22:11
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?p=51913#p51913
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: Гаражна хвороба
Дорвався до інтернету - вирішив написати результат порад.
Я олень - я шукав вирішення проблеми якої по суті не було
Поставив кришку все поїхало.
На даному етапі проходю обкатку.
P.S. Тему можна перекинути в розділ ЕЛЕКТРИКА
Я олень - я шукав вирішення проблеми якої по суті не було
Поставив кришку все поїхало.
На даному етапі проходю обкатку.
P.S. Тему можна перекинути в розділ ЕЛЕКТРИКА
Вірю в закони динаміки
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів