KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

Если по дизайну то стоп и крыло просится другое. Ну и площадка добавляет массивности)

Сделай фото без площадки, но с прямотоком.
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1801
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 25 раз
Поблагодарили: 267 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение USS »

(а що так можна??? на мопедний???)
Згідно з ПДР неможна. Залишається сподіватися на некомпетентність поліціянтів, але я б не сподівався.
Спойлер (+)
Изображение
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
L.E.G.E.N.D.
уважаемый
Сообщения: 513
Зарегистрирован: 18 фев 2019, 22:47
Мотоцикл: Motoleader ML250 Travels
Откуда: Киев
Благодарил (а): 100 раз
Поблагодарили: 79 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение L.E.G.E.N.D. »

Я б тоже сменил на мопедный если бы можно было.

https://uk.wikipedia.org/wiki/Номерні_знаки_України
3.1 — Номерні знаки для транспортних засобів з об'ємом двигуна, що не перевищує 50 куб.см. Розмір — 140×114 мм, тло — біле, символи — чорні.
5 — Номерні знаки для мотоциклів, мотоколясок і моторолерів. Розмір — 220×174 мм, тло — біле, символи — чорні.
размер номера привязан к кубатуре. Так что, все что остается купить альфу с горшком на 49, поставить мопедный номер и дальше самостоятельно сменить горшок на 125. :lol: :lol: :lol:

Но нам оставили возможность добавлять на свои номера всякую поебень
7.2 — Номерні знаки, що виготовляються за індивідуальним замовленням для мотоциклів. Розмір — 220×174 мм, тло — біле, символи — чорні.
Изображение
Спойлер (+)
Мой тел: +38-[097]-337-сороквосемь-10
Avior писал(а): 04 июл 2020, 09:54 За такое в аду для таких как ты отдельный котел! :gazenvagen:
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Згідно з ПДР неможна. Залишається сподіватися на некомпетентність поліціянтів, але я б не сподівався.
Я десь так і сподіваюсь. В дальняки буду брати великий номер в кофр,на всяк випадок.
Аватара пользователя
Лях
Майстер
Сообщения: 3963
Зарегистрирован: 26 янв 2010, 14:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Откуда: Хмельницька обл.
Благодарил (а): 402 раза
Поблагодарили: 272 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Лях »

USS писал(а): 14 апр 2020, 02:04
(а що так можна??? на мопедний???)
Згідно з ПДР неможна. Залишається сподіватися на некомпетентність поліціянтів, але я б не сподівався.[img]
Цей пункт не зовсім підходить.
Він же не повісив польського, чи німецького зразка. Форми теж не змінював. Він же не скрутив його в трубочку, не підрізав. Позначення і колір теж не змінював. Єдине, що порушив - це ДСТУ. Все залежить тільки від наглості поліцая, який зупинить.
За это сообщение автора Лях поблагодарил:
KWAKA
TA600 youtube Сайт
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Ліричний відступ про підвіску. Після встановлення нормального заднього амортизатора стало чітко зрозуміло, що вилочка здає позиції. Не дивлячись на всі танці з бубном, експерименти з густиною мастила і проставки на пружини, результату, що задовольнив би мене не було. З іншої сторони, а що можна очікувати від посереднього класу підвіски, що з заводу не призначена під мій стиль їзди? :sotona:

Всякі емулятори картриджів, прогресивні пружини і треті траверси я відкинув, бо бюджет того всього підкрадається до бюджету свапа.

Изображение


Що ж, ціль є, ентузіазм (шило в одному місці) є, а також є підтримка однодумців з рокер-ендуро-чату. Починаю збирати інформацію з всіляких зарубіжних сайтів, а її зовсім мало. Ніхто цим не займався і не висвітлював всі ньюанси. Єдиний простий варіант це встановлення болт-он передка від KLX650, але на наших просторах не те що запчастин, а таких мотоциклів дуже мало. Відкидаю цей варіант.

На одному з рокер-пікніків ми тестували жорсткість вилок KLR і Well'ового DRZ простим впиранням в дерево і викручуванням керма. Тоді вилка Сузукі мене вразила, і поселила ідею в мою підсвідомість. Потім була річна рокеровка, і я озброївшись рулеткою, виміряв певні розміри на DRZ і зрозумів - це воно. :smoke:

Трохи технічних характеристик:

• виробник - SHOWA, рік 2001;
• тип - класичний телескоп;
• хід - 290 мм (klr - 230 мм);
• діаметр пера - 49 мм (klr - 41 мм);
• регулювання відбою - 11 положень (klr - без регулювання)
• регулювання стиснення - кількістю та густиною масла (klr - приблизно так само);
• преднатяг пружини (klr - без регулювання).

Окрім того, фактори, що спливають на жорсткість - масивніші траверси і більший діаметр колісної вісі.

І от настали сприятливі умови і Avior скидає посилання з мотокрос форуму про продаж вилки, яку я і придбав. :chapaev:
За это сообщение автора KWAKA поблагодарили (всего 7):
КарандашAviorЛяхSpikerChezaraAramisroute 66
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1801
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 25 раз
Поблагодарили: 267 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение USS »

Цей пункт не зовсім підходить.
Це наша ментальність. Чорним по білому написано, що забороняється, а народ, коли дуже захочеться, вважає що можна. При совку у нашому районному ГАЇ був начальник, який знав напам'ять всі номери транспортних засобів та прізвища їх власників. Впевнений, що таких працівників наразі не знайдеш, але номер для мопеда від номера для мотоцикла відрізнити зможе кожен поліцай. А втім, я нічого доводити не збираюсь катайте з таким номером, з яким вважаєте за потрібне, хоч з трактора номер почепіть... ;)
За это сообщение автора USS поблагодарили (всего 2):
FrinkKWAKA
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
Лях
Майстер
Сообщения: 3963
Зарегистрирован: 26 янв 2010, 14:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Откуда: Хмельницька обл.
Благодарил (а): 402 раза
Поблагодарили: 272 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Лях »

Та ніхто ж не каже, що це правильно. Просто закони так написані, що повно лазійок. Неуки ж пишуть...
За это сообщение автора Лях поблагодарил:
KWAKA
TA600 youtube Сайт
Аватара пользователя
Лях
Майстер
Сообщения: 3963
Зарегистрирован: 26 янв 2010, 14:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Откуда: Хмельницька обл.
Благодарил (а): 402 раза
Поблагодарили: 272 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Лях »

Для чого було робити липух розміром — 220×174 мм?
Якщо ви йдете в Європу, то робіть як в Європі!
В Польщі, наприклад, мотоциклетний номер має розмір 190×150 mm.
Знімок екрана 2020-04-14 14.08.39.png
Знімок екрана 2020-04-14 14.08.39.png (42.99 КБ) 1666 просмотров
Але це я вже почав флудити, перепрошую! :sorry:
TA600 youtube Сайт
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

На годовой жду тест драйв и пиво за наводки и поставки )))))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Так як послідовники наврядчи з'являться тому коротко опишу, що було зроблено для встановлення вилки:

• виточена нова вісь нижньої траверси - довша на 29,8 мм;
• нижній підшиник підійшов оригінальний з DRZ, розміром 30x52x16;
• верхній підшипник трохи нестандартний, розміром 30х47х15;
• шайба під верхній підшипник 34х46,5х4;
• приварений новий обмежувач повороту керма;
• колесо від DR650 з розточеною ступицею під колісний підшипник DRZ розміром 20X37X9;
• нові дистанційні втулки і центральна розпорна в ступицю.

Тут можна вже перевести подих, вилка з колесом на місці. :smoke:

Изображение

Изображение


Додам трохи в текст ключових слів для іноземних колег: drz fork to klr, klr650 fork swap, KLR 650 fork conversion.
За это сообщение автора KWAKA поблагодарили (всего 7):
AviorЛяхSpikerChezaraAramisDermengyroute 66
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Avior писал(а): 14 апр 2020, 14:30 На годовой жду тест драйв и пиво за наводки и поставки )))))
Заслужив-заслужив, тут вже не поспориш. :beer2:
За это сообщение автора KWAKA поблагодарил:
Spiker
Аватара пользователя
Chezara
Старая гвардия
Сообщения: 1008
Зарегистрирован: 15 авг 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Откуда: Бровары
Благодарил (а): 158 раз
Поблагодарили: 132 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Chezara »

Безспірно великий об"єм робіт. Дуже багато чого залишилося за кадром, токарка/сласарка та інше. Особисто я вважаю що витрачений час та кошти ти повернеш у вигляді задоволення від зовсім іншого ОМАРа. :super:
За это сообщение автора Chezara поблагодарил:
Spiker
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватара пользователя
Карандаш
ArcherRSE
Сообщения: 291
Зарегистрирован: 26 янв 2012, 11:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
Откуда: Z-city
Благодарил (а): 98 раз
Поблагодарили: 70 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Карандаш »

Вилка і колесо з Suzuki :super: от тепер Омар поїде :chapaev:
Вірю в закони динаміки
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Там ціла епопея: динама зі сторони токаря, запорена ступиця і покупка нової на ібей, затримка запчастин з Японії і т.д. Реально в деякі моменти вже опускались руки і наступав відчай. Також поставало питання в голові, а чи не багато я на себе взяв і на%уяономнєнадо?
Вилка і колесо з Suzuki :super: от тепер Омар поїде
Так кажеш, наче він до цього не їхав, або в чомусь програва Дрину (лєгєнді дакару!).
За это сообщение автора KWAKA поблагодарили (всего 2):
kozyrSpiker
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

а где эмоции о первом опыте спицовке колеса ))) ????
За это сообщение автора Avior поблагодарил:
Spiker
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Ти ба, забув. Мабуть мій мозок просто викреслив ці спогади, як сильно травматичні для психіки.
За это сообщение автора KWAKA поблагодарил:
Spiker
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Далі йде черга адаптації гальмівного супорта. Колесо з DR650 я обрав не просто так - воно з заводу комплектується гальмівним диском 300 мм. Цей розмір, на мою думку, є ідеальним для KLR (рідний був 280 мм).

Оригінальний же розмір диска DRZ - 240 мм і постає задача у виготовленні скоби, що віддалити супорт від стакана вилки.

В природі існують заводські рішення, але під диски 280 і 320 мм.

Изображение


Та ще й ціна біля 100 евро не сильно мотивувала. Тому прийняв рішення виготовити самостійно.

Пацани з мене приколюються, що я багато чого роблю з фанери, але ж це не так. Я з неї тільки моделюю майбутню деталь, а вже потім роблю кінцевий варіант. Так само і з кронштейном вийшло.

Змоделював.

Изображение


З допомогою болгарки випиляв з центральної частини швелера.

Изображение


Зварив до купи.

Изображение


Пошліфував, пофарбував, поставив.

Изображение
За это сообщение автора KWAKA поблагодарили (всего 6):
AviorКарандашAramisSpikerЛяхroute 66
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

Что с жестокостью пружин?
Хватает или уже думаешь про замену?
Измерял статик саг и саг ?
У тебя же версия вилки где можно затянуть пружину? Кстати, а ревизию вилки чего не делал ?
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Так, рання версія саме така. Ревізію робив: промив і залив нове мастило.

На перший погляд жорсткості вистачає. Заміри буду проводити на цих вихідних, і робити якісь висновки.
За это сообщение автора KWAKA поблагодарил:
Spiker
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

Так тебе даже хорошо что вилка такой версии. Проще саг настроить, а для такой переделки это важный параметр.

А мот сильно проседает под своим весом, когда просто ставишь ровно? Для примера врка проседает очень мало, а вот когда я сяду то значительно... На сток подвеске клра у меня было наоборот))) Под своим весом он садиться на 25%, а когда я сажусь на 5% =)))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Я тільки по гаражному кооперативу пару кіл намотав на радостях, що зібрав. Тільки пам'ятаю, що до землі не діставав обома ногами, і підіймач треба тепер на максимум викручувати, щоб переднє колесо відірвати від землі. Зробив один замір по контрольній точці (кришка бака), і він дорівнює стандартному значенні KLRa.
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

ех, а когда я хотел идти по этому пути)))
Зад - КТМ, перед ДРЗ
Но решился на другой вариант, покупка сразу готового мота под офройд )))

П.С. Давай еще замени радиатор на алюм от кросача с нормальной защитой и избавься от тяжеленых дуг клра )))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
Chezara
Старая гвардия
Сообщения: 1008
Зарегистрирован: 15 авг 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Откуда: Бровары
Благодарил (а): 158 раз
Поблагодарили: 132 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Chezara »

KWAKA писал(а): 15 апр 2020, 09:19 Пацани з мене приколюються, що я багато чого роблю з фанери, але ж це не так.
Ті хто приколювався, знають що ти все робиш правильно. Мабуть вже в готовому до Дакару КТМ ти б знайшов що замінити. :boyan:
Буду в черзі на тест драйв.
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Ти трохи лукавиш, бо змінив клр в першу чергу із-за того, що він заважкий для тебе).

З радіатором мабуть нічого робити не буду, бо нема на нього натхнення. Мене ще чекає доробка туристичного обвісу, а запал і бюджет вже закінчились. Певні плани на наступне міжсезоння вже є.

Chezara, завжди готов. :scout:
За это сообщение автора KWAKA поблагодарил:
route 66
Ответить

Вернуться в «Красавица и Чудовище»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей