Kawasaki KLX300R

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Ответить
Аватара пользователя
Aramis
рокер
Сообщения: 448
Зарегистрирован: 25 май 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Откуда: Киев
Контактная информация:

Kawasaki KLX300R

Сообщение Aramis »

Вирішивши відновити яву, я був впевнений, що мені її вистачить щоб позбутися мототоксикозу і періодичного пересування по місту і в межах області. Але наприкінці не дуже насиченого сезону я зрозумів, що хочу більше, і не тільки в плані технічних характеристик, але й мати можливість розширити межі використання мото.

Про мотоцикл, що буде здатний пересуватися українськими дорогами я мріяв давно. Але все ніяк не міг визначитися з моделлю і класом. На початку вимогами були: достатня потужність для мандрівок з пасажиром і багажем, відсутність пластику і енергоємні підвіски для повноцінного використання поза дорогами загального користування, тож зупинився дуал-спорт 650-ках. Завдяки нашим форумчанам вдалося протестувати Kawasaki KLR650 і Suzuki DR650, та все ж мене більше цікавила Honda XR650L.

Проте, вкотре проаналізувавши свої потреби, я зрозумів що відносно далеких подорожей, для яких власне і призначені вищезгадані мотоцикли, в моїх планах не має, тож варто розглянути щось меньше і легше. Тут на сцену виходить Suzuki DR-Z400. На цьому мотоциклі теж мав змогу проїхатись, та оцінити його переваги - вагу, потужність і величезні простори для вдосконалення і адаптування під власні потреби. Навіть знайшов екземпляр з мінімальним пробігом і не за всі гроші світу, щоправда аж у Тернополі. Але не склалося - продавець спочатку не зміг повернутися в Україну до дати оглядин, а потім взагалі передумав продавати. Подивився ще один варіант у Полтавській області, але не влаштувала ціна враховуючи стан.

Поки шукав задовільні варіанти трохи змінились обставини і я був змушений знизити планку до 250-ок. Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими. Проте, вчергове переглядаючи пропозиції на ринку, натрапив на Kawasaki KLX300R - досить рідкісну і непопулярну у нас модель. Цікава тим, що на свої 106 кг сухої маси вона має потужність в 33 к.с., що за співвідношенням потужність/вага наближає її до чотирьохсоток. Проте така вага досягається завдяки відсутності електростартера та мінімалістичній електросистемі без АКБ – тож кік-онлі... Але після яви, кіком мене не налякаєш)) Оскільки мотоцикл не популярний, обирати було ні з чого, тож після кількох тижнів спілкування з власником і збору інформації вирушаю у Чернівецьку область на оглядини.

Змучений кількома місяцями вибору, їдучи за мотоциклом так далеко, я розумів, що повернусь з порожніми руками тільки якщо там буде реально шмат лайна)) Оглядини пройшли досить швидко: на холодну мотоцикл завівся добре; поки прогрівався роздивився і обсмикав все куди тільки дотягнувся - мотоцикл використовувався за призначення, але загалом стан досить бадьорий. Далі кілька кіл по гаражам, кілька хвилин на роздуми, невеликий торг і остаточна згода на придбання з мого боку.
Изображение

В містечку свій сервісний центр МВС, тож для переоформлення їхати далеко не довелося. Але, як виявилося на місці, відсутні мотоциклетні номери, навіть місцеві, не кажучи вже про київські. Довелося оформлювати договір купівлі-продажу.
Їхати на незнайомому мотоциклі майже 550 км до дому не хотів, тому відправив Новою Поштой, а вільний час до вечірнього потяга витратив на прогулянку чудовим містом Чернівці.

За кілька днів мотоцикл прибув до Києва в такому вигляді:
ИзображениеИзображение

Ще через кілька днів, на свій день народження завершив всі формальності і остаточно став власником))
Изображение

Трохи про сам мотоцикл:
Kawasaki KLX300R випускався з 1996 по 2007 рік. За великим рахунком це KLX250R просто зі збільшеним робочим об'ємом. Тож майже все підходить від 250-ки. Літера R у назві говорить про відсутність електростартера і повноцінного "електропакету". Тому минулим власником самостійно було встановлено все необхідне для дорожнього використання, а "умовна" ендуро фара була замінена на лінзу від якогось авто.

У планах провести повне ТО мотоцикла, замінити зношену гуму, додати трохи захисту важливих вузлів і пізнавати новий світ ендуро!
oleksa
Старая гвардия
Сообщения: 2103
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 20:06
Мотоцикл: Иж-56, Карпаты-2
Откуда: Киевская обл. г.Украинка
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение oleksa »

Поздравляю с покупкой. Пусть только радует : )!
Ждем больше фото и технических подробностей.

п.с. Сколько обошлась пересылка службой Новая Почта ?
Аватара пользователя
Aramis
рокер
Сообщения: 448
Зарегистрирован: 25 май 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Aramis »

oleksa писал(а): 10 ноя 2020, 21:06 Поздравляю с покупкой. Пусть только радует : )!
Ждем больше фото и технических подробностей.

п.с. Сколько обошлась пересылка службой Новая Почта ?
Спасибо))
Услуги НП достаточно дороги - 3600 грн. Они считают объемный вес, так что если бы снял руль и переднее колесо с крылом, то было бы дешевле. Но не было нормальных инструментов и времени бы всё это заняло прилично, к тому же после распаковки смог сразу поехать, а не играться в конструктор))
Jawaval
Старая гвардия
Сообщения: 779
Зарегистрирован: 03 авг 2020, 17:01
Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
Откуда: г. Днепр
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Jawaval »

Не без сложностей но цель достигнута! Мои поздравления! Пусть бегает долго, надежно и счастливо!
...и никогда не ломается! :super:
Техника интересная, для большинства наших дорог, вернее направлений определенно получше явы будет...
Аватара пользователя
Александр77
Старая гвардия
Сообщения: 1235
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Откуда: Котельва, Полтавская область
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Александр77 »

ООООчень прикольный, смотрится очень маленьким, как со вторым номером?
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 3092
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Avior »

Aramis писал(а): 10 ноя 2020, 20:39 Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими.
Чехлыми ?! ) :gazenvagen:
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
Aramis
рокер
Сообщения: 448
Зарегистрирован: 25 май 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Aramis »

Большинство 250-ок тех годов действительно слабее, да и современные инжекторные KLX тоже. И конечно, мы знаем, что твоя ВР-ка лучше всех!)) Только по цене догоняет ДРЗ))

KLX300R не рассчитан на перевозку пассажиров, но предыдущие владельцы установили багажник с интегрированными подножками. Так что при желании пассажира везти можно.
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 3092
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Avior »

Да я за сестричку ТТРку имел введу))) ВРка то уже другое поколение)

Не думаю что клх 300 прям космически ярче чем тот же клх 250 =)
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
Aramis
рокер
Сообщения: 448
Зарегистрирован: 25 май 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Aramis »

Я тоже не думаю, что лишние 50 кубов сделают из него ракету. Но меня чем-то зацепил именно этот мотоцикл)))
Аватара пользователя
Карандаш
ArcherRSE
Сообщения: 348
Зарегистрирован: 26 янв 2012, 11:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
Откуда: Z-city
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Карандаш »

Aramis писал(а): 11 ноя 2020, 00:07 Я тоже не думаю, что лишние 50 кубов сделают из него ракету.
А якби ще плюс 50 кубиків, вийшла б планета :D

Жартую, прикольний мотоцикл, наступного сезону треба обов"язково спробувати кікнути і прокататись :super:
Вірю в закони динаміки
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2648
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение KWAKA »

Ух, я б оце також його потіскав, бажано в повному екіпі, щоб по-нормальному (як Фрінк любить). :smoke:
Аватара пользователя
Chezara
Старая гвардия
Сообщения: 1038
Зарегистрирован: 15 авг 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Откуда: Бровары
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Chezara »

В нашій стайні прибуло. Вітаю :super: :super:
Безспірно зовнішній вигляд і вага мають переваги перед ТТР, та і по підвіскам він мабуть цікавіший. :smoke:
Коли вже літо і Карпати. :banghead:
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2648
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение KWAKA »

Ми ж думали про Авіор-рейд, то може якраз навесні зберемось?
Frink
Человек с Зонтиком
Сообщения: 438
Зарегистрирован: 17 июн 2013, 12:13
Мотоцикл: Yamaha XTZ Super Tenere 750
Откуда: п.г.т. Ворзель, Киевская обл.
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Frink »

KWAKA писал(а): 11 ноя 2020, 10:11 Ух, я б оце також його потіскав, бажано в повному екіпі, щоб по-нормальному (як Фрінк любить). :smoke:
Наступного року будеш Яву кінчати )))
Жовто-блакитні наші прапори
Ми непереможні, шаблі догори...
oleksa
Старая гвардия
Сообщения: 2103
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 20:06
Мотоцикл: Иж-56, Карпаты-2
Откуда: Киевская обл. г.Украинка
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение oleksa »

Пора делиться впечатлениями :100: :super:
Аватара пользователя
Aramis
рокер
Сообщения: 448
Зарегистрирован: 25 май 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Aramis »

Добігає кінця рік володіння зеленим звіром, тож настає час підвести деякі підсумки і поділитись враженнями)
Підготовку до сезону почав з розколхожування мотоцикла. Оскільким з заводу KLX300R має доволі примітивну електросхему, то намагання попередніх власників додати “дорожніх аксесуарів” перетворили простір за фарою у якесь зміїне кубло).
Изображение


Також виникають сумніви стосовно надійності конструкції переднього вимикача стопа
Изображение

На фото погано видно, але знизу гальмівної машинки, за допомогою пластикових стяжок и герметика приліплений перший, що потрапив під руку кнопковий вимикач. До важіля прикручена пластина, що тисне на ного.

Задній закріплено надійніше… навіть занад-то - ледве відчистив той герметик.
Изображение


Інстальована лампа стопу
Изображение


Панель приладів, що показує дуже приблизні значення швидкості і пробігу.
Изображение


З'єднано це все щастя було широким різноманіттям дротів, від аудіо кабелю до ШВВП, з додаванням скруток, клемників wago і поганої пайки.

Розпочати вирішив “морди”. Щоб не колхозити щось з рідним щитком, вирішив встановити щиток з фарою від Polisport і led-лампу.
Изображение


Вимикачі стоп сигналу замінив на гідравлічні - працюють відмінно, щоправда дроти переднього є ризик пошкодити при провороті захисту рук. У майбутньому планую змінити захист і вирішити цю проблему.
Изображение

Изображение


Замінив корпус задньої фари на такий же від D-Tracker’а - він має двоконтактний патрон, тож і тут вдалося видалити колхоз. Для зменшення навантаження на генератор поставив led-лампу.
Изображение


Ну і завершив роботу з електричною частиною встановленням панелі приладів Vrapor від Trailtech.
Изображение


Датчик швидкості закріпив на супорті, магнітний болт замість звичайного, що кріпить передній гальмівний диск.
Изображение


Датчик температури охолоджуючої рідини.
Изображение


Електросхема KLX300R живиться від змінного струму, тож для коректної роботи led-ламп інсталював однофазний діодний міст і конденсатор.
Нову проводку проклав автомобільними дротами різного кольору і з'єднав за допомогою коннекторів круглого перерізу по типу тих, що викорустовувались в заводській проводці.

Далі буде...
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2648
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение KWAKA »

Підхід гарний. А як там права нога? Вона більша вже за ліву?
Аватара пользователя
Aramis
рокер
Сообщения: 448
Зарегистрирован: 25 май 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Aramis »

KWAKA писал(а): 08 окт 2021, 18:38 Підхід гарний. А як там права нога? Вона більша вже за ліву?
Ногу качаю, процес окремо напишу)
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 3092
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Avior »

Ну наконец-то)))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Ответить

Вернуться в «Красавица и Чудовище»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Александр77