Kawasaki KLX300R

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Ответить
Аватара пользователя
Aramis
рокер
Сообщения: 443
Зарегистрирован: 25 май 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Откуда: Киев
Благодарил (а): 168 раз
Поблагодарили: 24 раза
Контактная информация:

Kawasaki KLX300R

Сообщение Aramis »

Вирішивши відновити яву, я був впевнений, що мені її вистачить щоб позбутися мототоксикозу і періодичного пересування по місту і в межах області. Але наприкінці не дуже насиченого сезону я зрозумів, що хочу більше, і не тільки в плані технічних характеристик, але й мати можливість розширити межі використання мото.

Про мотоцикл, що буде здатний пересуватися українськими дорогами я мріяв давно. Але все ніяк не міг визначитися з моделлю і класом. На початку вимогами були: достатня потужність для мандрівок з пасажиром і багажем, відсутність пластику і енергоємні підвіски для повноцінного використання поза дорогами загального користування, тож зупинився дуал-спорт 650-ках. Завдяки нашим форумчанам вдалося протестувати Kawasaki KLR650 і Suzuki DR650, та все ж мене більше цікавила Honda XR650L.

Проте, вкотре проаналізувавши свої потреби, я зрозумів що відносно далеких подорожей, для яких власне і призначені вищезгадані мотоцикли, в моїх планах не має, тож варто розглянути щось меньше і легше. Тут на сцену виходить Suzuki DR-Z400. На цьому мотоциклі теж мав змогу проїхатись, та оцінити його переваги - вагу, потужність і величезні простори для вдосконалення і адаптування під власні потреби. Навіть знайшов екземпляр з мінімальним пробігом і не за всі гроші світу, щоправда аж у Тернополі. Але не склалося - продавець спочатку не зміг повернутися в Україну до дати оглядин, а потім взагалі передумав продавати. Подивився ще один варіант у Полтавській області, але не влаштувала ціна враховуючи стан.

Поки шукав задовільні варіанти трохи змінились обставини і я був змушений знизити планку до 250-ок. Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими. Проте, вчергове переглядаючи пропозиції на ринку, натрапив на Kawasaki KLX300R - досить рідкісну і непопулярну у нас модель. Цікава тим, що на свої 106 кг сухої маси вона має потужність в 33 к.с., що за співвідношенням потужність/вага наближає її до чотирьохсоток. Проте така вага досягається завдяки відсутності електростартера та мінімалістичній електросистемі без АКБ – тож кік-онлі... Але після яви, кіком мене не налякаєш)) Оскільки мотоцикл не популярний, обирати було ні з чого, тож після кількох тижнів спілкування з власником і збору інформації вирушаю у Чернівецьку область на оглядини.

Змучений кількома місяцями вибору, їдучи за мотоциклом так далеко, я розумів, що повернусь з порожніми руками тільки якщо там буде реально шмат лайна)) Оглядини пройшли досить швидко: на холодну мотоцикл завівся добре; поки прогрівався роздивився і обсмикав все куди тільки дотягнувся - мотоцикл використовувався за призначення, але загалом стан досить бадьорий. Далі кілька кіл по гаражам, кілька хвилин на роздуми, невеликий торг і остаточна згода на придбання з мого боку.
Изображение

В містечку свій сервісний центр МВС, тож для переоформлення їхати далеко не довелося. Але, як виявилося на місці, відсутні мотоциклетні номери, навіть місцеві, не кажучи вже про київські. Довелося оформлювати договір купівлі-продажу.
Їхати на незнайомому мотоциклі майже 550 км до дому не хотів, тому відправив Новою Поштой, а вільний час до вечірнього потяга витратив на прогулянку чудовим містом Чернівці.

За кілька днів мотоцикл прибув до Києва в такому вигляді:
ИзображениеИзображение

Ще через кілька днів, на свій день народження завершив всі формальності і остаточно став власником))
Изображение

Трохи про сам мотоцикл:
Kawasaki KLX300R випускався з 1996 по 2007 рік. За великим рахунком це KLX250R просто зі збільшеним робочим об'ємом. Тож майже все підходить від 250-ки. Літера R у назві говорить про відсутність електростартера і повноцінного "електропакету". Тому минулим власником самостійно було встановлено все необхідне для дорожнього використання, а "умовна" ендуро фара була замінена на лінзу від якогось авто.

У планах провести повне ТО мотоцикла, замінити зношену гуму, додати трохи захисту важливих вузлів і пізнавати новий світ ендуро!
За это сообщение автора Aramis поблагодарили (всего 9):
AviorКарандашVadkaFrinkKWAKAroute 66ChezaraваликоЛях
oleksa
Старая гвардия
Сообщения: 2090
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 20:06
Мотоцикл: Иж-56, Карпаты-2
Откуда: Киевская обл. г.Украинка
Благодарил (а): 65 раз
Поблагодарили: 70 раз
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение oleksa »

Поздравляю с покупкой. Пусть только радует : )!
Ждем больше фото и технических подробностей.

п.с. Сколько обошлась пересылка службой Новая Почта ?
Аватара пользователя
Aramis
рокер
Сообщения: 443
Зарегистрирован: 25 май 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Откуда: Киев
Благодарил (а): 168 раз
Поблагодарили: 24 раза
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Aramis »

oleksa писал(а): 10 ноя 2020, 21:06 Поздравляю с покупкой. Пусть только радует : )!
Ждем больше фото и технических подробностей.

п.с. Сколько обошлась пересылка службой Новая Почта ?
Спасибо))
Услуги НП достаточно дороги - 3600 грн. Они считают объемный вес, так что если бы снял руль и переднее колесо с крылом, то было бы дешевле. Но не было нормальных инструментов и времени бы всё это заняло прилично, к тому же после распаковки смог сразу поехать, а не играться в конструктор))
Jawaval
уважаемый
Сообщения: 551
Зарегистрирован: 03 авг 2020, 17:01
Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
Откуда: г. Днепр
Благодарил (а): 207 раз
Поблагодарили: 87 раз
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Jawaval »

Не без сложностей но цель достигнута! Мои поздравления! Пусть бегает долго, надежно и счастливо!
...и никогда не ломается! :super:
Техника интересная, для большинства наших дорог, вернее направлений определенно получше явы будет...
Аватара пользователя
Александр77
Старая гвардия
Сообщения: 1114
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 177 раз
Поблагодарили: 307 раз
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Александр77 »

ООООчень прикольный, смотрится очень маленьким, как со вторым номером?
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2999
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 254 раза
Поблагодарили: 840 раз
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Avior »

Aramis писал(а): 10 ноя 2020, 20:39 Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими.
Чехлыми ?! ) :gazenvagen:
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
Aramis
рокер
Сообщения: 443
Зарегистрирован: 25 май 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Откуда: Киев
Благодарил (а): 168 раз
Поблагодарили: 24 раза
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Aramis »

Большинство 250-ок тех годов действительно слабее, да и современные инжекторные KLX тоже. И конечно, мы знаем, что твоя ВР-ка лучше всех!)) Только по цене догоняет ДРЗ))

KLX300R не рассчитан на перевозку пассажиров, но предыдущие владельцы установили багажник с интегрированными подножками. Так что при желании пассажира везти можно.
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2999
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 254 раза
Поблагодарили: 840 раз
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Avior »

Да я за сестричку ТТРку имел введу))) ВРка то уже другое поколение)

Не думаю что клх 300 прям космически ярче чем тот же клх 250 =)
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
Aramis
рокер
Сообщения: 443
Зарегистрирован: 25 май 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Откуда: Киев
Благодарил (а): 168 раз
Поблагодарили: 24 раза
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Aramis »

Я тоже не думаю, что лишние 50 кубов сделают из него ракету. Но меня чем-то зацепил именно этот мотоцикл)))
Аватара пользователя
Карандаш
ArcherRSE
Сообщения: 320
Зарегистрирован: 26 янв 2012, 11:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
Откуда: Z-city
Благодарил (а): 119 раз
Поблагодарили: 83 раза
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Карандаш »

Aramis писал(а): 11 ноя 2020, 00:07 Я тоже не думаю, что лишние 50 кубов сделают из него ракету.
А якби ще плюс 50 кубиків, вийшла б планета :D

Жартую, прикольний мотоцикл, наступного сезону треба обов"язково спробувати кікнути і прокататись :super:
Вірю в закони динаміки
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2607
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 502 раза
Поблагодарили: 363 раза
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение KWAKA »

Ух, я б оце також його потіскав, бажано в повному екіпі, щоб по-нормальному (як Фрінк любить). :smoke:
За это сообщение автора KWAKA поблагодарили (всего 2):
КарандашAramis
Аватара пользователя
Chezara
Старая гвардия
Сообщения: 1034
Зарегистрирован: 15 авг 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Откуда: Бровары
Благодарил (а): 162 раза
Поблагодарили: 149 раз
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Chezara »

В нашій стайні прибуло. Вітаю :super: :super:
Безспірно зовнішній вигляд і вага мають переваги перед ТТР, та і по підвіскам він мабуть цікавіший. :smoke:
Коли вже літо і Карпати. :banghead:
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2607
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 502 раза
Поблагодарили: 363 раза
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение KWAKA »

Ми ж думали про Авіор-рейд, то може якраз навесні зберемось?
Аватара пользователя
Frink
Человек с Зонтиком
Сообщения: 356
Зарегистрирован: 17 июн 2013, 12:13
Мотоцикл: Yamaha XTZ Super Tenere 750
Откуда: п.г.т. Ворзель, Киевская обл.
Благодарил (а): 83 раза
Поблагодарили: 90 раз
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение Frink »

KWAKA писал(а): 11 ноя 2020, 10:11 Ух, я б оце також його потіскав, бажано в повному екіпі, щоб по-нормальному (як Фрінк любить). :smoke:
Наступного року будеш Яву кінчати )))
Жовто-блакитні наші прапори
Ми непереможні, шаблі догори...
oleksa
Старая гвардия
Сообщения: 2090
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 20:06
Мотоцикл: Иж-56, Карпаты-2
Откуда: Киевская обл. г.Украинка
Благодарил (а): 65 раз
Поблагодарили: 70 раз
Контактная информация:

Re: Kawasaki KLX300R

Сообщение oleksa »

Пора делиться впечатлениями :100: :super:
Ответить

Вернуться в «Красавица и Чудовище»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей