Kawasaki KLX300R

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Відповісти
Аватар користувача
Aramis
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 25 травня 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 175 разів
Подякували: 24 рази
Контактна інформація:

Kawasaki KLX300R

Повідомлення Aramis »

Вирішивши відновити яву, я був впевнений, що мені її вистачить щоб позбутися мототоксикозу і періодичного пересування по місту і в межах області. Але наприкінці не дуже насиченого сезону я зрозумів, що хочу більше, і не тільки в плані технічних характеристик, але й мати можливість розширити межі використання мото.

Про мотоцикл, що буде здатний пересуватися українськими дорогами я мріяв давно. Але все ніяк не міг визначитися з моделлю і класом. На початку вимогами були: достатня потужність для мандрівок з пасажиром і багажем, відсутність пластику і енергоємні підвіски для повноцінного використання поза дорогами загального користування, тож зупинився дуал-спорт 650-ках. Завдяки нашим форумчанам вдалося протестувати Kawasaki KLR650 і Suzuki DR650, та все ж мене більше цікавила Honda XR650L.

Проте, вкотре проаналізувавши свої потреби, я зрозумів що відносно далеких подорожей, для яких власне і призначені вищезгадані мотоцикли, в моїх планах не має, тож варто розглянути щось меньше і легше. Тут на сцену виходить Suzuki DR-Z400. На цьому мотоциклі теж мав змогу проїхатись, та оцінити його переваги - вагу, потужність і величезні простори для вдосконалення і адаптування під власні потреби. Навіть знайшов екземпляр з мінімальним пробігом і не за всі гроші світу, щоправда аж у Тернополі. Але не склалося - продавець спочатку не зміг повернутися в Україну до дати оглядин, а потім взагалі передумав продавати. Подивився ще один варіант у Полтавській області, але не влаштувала ціна враховуючи стан.

Поки шукав задовільні варіанти трохи змінились обставини і я був змушений знизити планку до 250-ок. Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими. Проте, вчергове переглядаючи пропозиції на ринку, натрапив на Kawasaki KLX300R - досить рідкісну і непопулярну у нас модель. Цікава тим, що на свої 106 кг сухої маси вона має потужність в 33 к.с., що за співвідношенням потужність/вага наближає її до чотирьохсоток. Проте така вага досягається завдяки відсутності електростартера та мінімалістичній електросистемі без АКБ – тож кік-онлі... Але після яви, кіком мене не налякаєш)) Оскільки мотоцикл не популярний, обирати було ні з чого, тож після кількох тижнів спілкування з власником і збору інформації вирушаю у Чернівецьку область на оглядини.

Змучений кількома місяцями вибору, їдучи за мотоциклом так далеко, я розумів, що повернусь з порожніми руками тільки якщо там буде реально шмат лайна)) Оглядини пройшли досить швидко: на холодну мотоцикл завівся добре; поки прогрівався роздивився і обсмикав все куди тільки дотягнувся - мотоцикл використовувався за призначення, але загалом стан досить бадьорий. Далі кілька кіл по гаражам, кілька хвилин на роздуми, невеликий торг і остаточна згода на придбання з мого боку.
Зображення

В містечку свій сервісний центр МВС, тож для переоформлення їхати далеко не довелося. Але, як виявилося на місці, відсутні мотоциклетні номери, навіть місцеві, не кажучи вже про київські. Довелося оформлювати договір купівлі-продажу.
Їхати на незнайомому мотоциклі майже 550 км до дому не хотів, тому відправив Новою Поштой, а вільний час до вечірнього потяга витратив на прогулянку чудовим містом Чернівці.

За кілька днів мотоцикл прибув до Києва в такому вигляді:
ЗображенняЗображення

Ще через кілька днів, на свій день народження завершив всі формальності і остаточно став власником))
Зображення

Трохи про сам мотоцикл:
Kawasaki KLX300R випускався з 1996 по 2007 рік. За великим рахунком це KLX250R просто зі збільшеним робочим об'ємом. Тож майже все підходить від 250-ки. Літера R у назві говорить про відсутність електростартера і повноцінного "електропакету". Тому минулим власником самостійно було встановлено все необхідне для дорожнього використання, а "умовна" ендуро фара була замінена на лінзу від якогось авто.

У планах провести повне ТО мотоцикла, замінити зношену гуму, додати трохи захисту важливих вузлів і пізнавати новий світ ендуро!
За це повідомлення автора Aramis подякували (всього 9):
AviorКарандашVadkaFrinkKWAKAroute 66ChezaraваликоЛях
oleksa
Старая гвардия
Повідомлень: 2118
З нами з: 26 жовтня 2010, 20:06
Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
Звідки: Киевская обл. г.Украинка
Дякував (ла): 67 разів
Подякували: 70 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення oleksa »

Поздравляю с покупкой. Пусть только радует : )!
Ждем больше фото и технических подробностей.

п.с. Сколько обошлась пересылка службой Новая Почта ?
Аватар користувача
Aramis
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 25 травня 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 175 разів
Подякували: 24 рази
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Aramis »

oleksa писав: 10 листопада 2020, 20:06 Поздравляю с покупкой. Пусть только радует : )!
Ждем больше фото и технических подробностей.

п.с. Сколько обошлась пересылка службой Новая Почта ?
Спасибо))
Услуги НП достаточно дороги - 3600 грн. Они считают объемный вес, так что если бы снял руль и переднее колесо с крылом, то было бы дешевле. Но не было нормальных инструментов и времени бы всё это заняло прилично, к тому же после распаковки смог сразу поехать, а не играться в конструктор))
Jawaval
Старая гвардия
Повідомлень: 931
З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
Звідки: г. Днепр
Дякував (ла): 303 рази
Подякували: 115 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Jawaval »

Не без сложностей но цель достигнута! Мои поздравления! Пусть бегает долго, надежно и счастливо!
...и никогда не ломается! :super:
Техника интересная, для большинства наших дорог, вернее направлений определенно получше явы будет...
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Александр77 »

ООООчень прикольный, смотрится очень маленьким, как со вторым номером?
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Avior »

Aramis писав: 10 листопада 2020, 19:39 Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими.
Чехлыми ?! ) :gazenvagen:
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
Aramis
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 25 травня 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 175 разів
Подякували: 24 рази
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Aramis »

Большинство 250-ок тех годов действительно слабее, да и современные инжекторные KLX тоже. И конечно, мы знаем, что твоя ВР-ка лучше всех!)) Только по цене догоняет ДРЗ))

KLX300R не рассчитан на перевозку пассажиров, но предыдущие владельцы установили багажник с интегрированными подножками. Так что при желании пассажира везти можно.
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Avior »

Да я за сестричку ТТРку имел введу))) ВРка то уже другое поколение)

Не думаю что клх 300 прям космически ярче чем тот же клх 250 =)
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
Aramis
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 25 травня 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 175 разів
Подякували: 24 рази
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Aramis »

Я тоже не думаю, что лишние 50 кубов сделают из него ракету. Но меня чем-то зацепил именно этот мотоцикл)))
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Карандаш »

Aramis писав: 10 листопада 2020, 23:07 Я тоже не думаю, что лишние 50 кубов сделают из него ракету.
А якби ще плюс 50 кубиків, вийшла б планета :D

Жартую, прикольний мотоцикл, наступного сезону треба обов"язково спробувати кікнути і прокататись :super:
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення KWAKA »

Ух, я б оце також його потіскав, бажано в повному екіпі, щоб по-нормальному (як Фрінк любить). :smoke:
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 2):
КарандашAramis
Аватар користувача
Chezara
Старая гвардия
Повідомлень: 1039
З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Звідки: Бровары
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 156 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Chezara »

В нашій стайні прибуло. Вітаю :super: :super:
Безспірно зовнішній вигляд і вага мають переваги перед ТТР, та і по підвіскам він мабуть цікавіший. :smoke:
Коли вже літо і Карпати. :banghead:
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення KWAKA »

Ми ж думали про Авіор-рейд, то може якраз навесні зберемось?
Аватар користувача
Frink
Человек с Зонтиком
Повідомлень: 481
З нами з: 17 червня 2013, 12:13
Мотоцикл: Yamaha TDM 900
Звідки: п.г.т. Ворзель, Киевская обл.
Дякував (ла): 100 разів
Подякували: 105 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Frink »

KWAKA писав: 11 листопада 2020, 09:11 Ух, я б оце також його потіскав, бажано в повному екіпі, щоб по-нормальному (як Фрінк любить). :smoke:
Наступного року будеш Яву кінчати )))
Жовто-блакитні наші прапори
Ми непереможні, шаблі догори...
oleksa
Старая гвардия
Повідомлень: 2118
З нами з: 26 жовтня 2010, 20:06
Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
Звідки: Киевская обл. г.Украинка
Дякував (ла): 67 разів
Подякували: 70 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення oleksa »

Пора делиться впечатлениями :100: :super:
Аватар користувача
Aramis
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 25 травня 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 175 разів
Подякували: 24 рази
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Aramis »

Добігає кінця рік володіння зеленим звіром, тож настає час підвести деякі підсумки і поділитись враженнями)
Підготовку до сезону почав з розколхожування мотоцикла. Оскільким з заводу KLX300R має доволі примітивну електросхему, то намагання попередніх власників додати “дорожніх аксесуарів” перетворили простір за фарою у якесь зміїне кубло).
Зображення


Також виникають сумніви стосовно надійності конструкції переднього вимикача стопа
Зображення

На фото погано видно, але знизу гальмівної машинки, за допомогою пластикових стяжок и герметика приліплений перший, що потрапив під руку кнопковий вимикач. До важіля прикручена пластина, що тисне на ного.

Задній закріплено надійніше… навіть занад-то - ледве відчистив той герметик.
Зображення


Інстальована лампа стопу
Зображення


Панель приладів, що показує дуже приблизні значення швидкості і пробігу.
Зображення


З'єднано це все щастя було широким різноманіттям дротів, від аудіо кабелю до ШВВП, з додаванням скруток, клемників wago і поганої пайки.

Розпочати вирішив “морди”. Щоб не колхозити щось з рідним щитком, вирішив встановити щиток з фарою від Polisport і led-лампу.
Зображення


Вимикачі стоп сигналу замінив на гідравлічні - працюють відмінно, щоправда дроти переднього є ризик пошкодити при провороті захисту рук. У майбутньому планую змінити захист і вирішити цю проблему.
Зображення

Зображення


Замінив корпус задньої фари на такий же від D-Tracker’а - він має двоконтактний патрон, тож і тут вдалося видалити колхоз. Для зменшення навантаження на генератор поставив led-лампу.
Зображення


Ну і завершив роботу з електричною частиною встановленням панелі приладів Vrapor від Trailtech.
Зображення


Датчик швидкості закріпив на супорті, магнітний болт замість звичайного, що кріпить передній гальмівний диск.
Зображення


Датчик температури охолоджуючої рідини.
Зображення


Електросхема KLX300R живиться від змінного струму, тож для коректної роботи led-ламп інсталював однофазний діодний міст і конденсатор.
Нову проводку проклав автомобільними дротами різного кольору і з'єднав за допомогою коннекторів круглого перерізу по типу тих, що викорустовувались в заводській проводці.

Далі буде...
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення KWAKA »

Підхід гарний. А як там права нога? Вона більша вже за ліву?
Аватар користувача
Aramis
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 25 травня 2009, 20:09
Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 175 разів
Подякували: 24 рази
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Aramis »

KWAKA писав: 08 жовтня 2021, 18:38 Підхід гарний. А як там права нога? Вона більша вже за ліву?
Ногу качаю, процес окремо напишу)
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: Kawasaki KLX300R

Повідомлення Avior »

Ну наконец-то)))
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Відповісти

Повернутись до “Красавица и Чудовище”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів