Під кінець сезону вирішив я свою трудягу перефарбувати, оновити деякі гальванічні покриття і т.д.
![Зображення](https://i.postimg.cc/XJD4QVgw/IMGP4550.jpg)
Мотоцикл 1988 р.в., вдруге він появився на світ в 2009 році.
В 2008-му не випадково купив раму з документами і трохи її ж запчастин, більша половина яких була відправлена в металолом, решта шукалось і складалось напротязі року.
Але оскільки все одно прийдеться все розбирати, подумав що це саме час для здійснення старої задумки - переодягнути Яву подібно до 634.7
![Баба Яга согласна :Za:](./images/smilies/jaza.gif)
Мені завжди подобались 634-ті, хоч я це і приховував))), а особливо 634.7 за її розкрас, "пеналки" викликали мало емоцій, тому було прийнято рішення зробити мікс з самих цікавих на мій погляд деталей Яв, і не без участі Чз
![Подмигивает ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Пошук необхідних деталей був зовсім недовгим, на горищі серед купи хламу лежали "нерізані" крила 638.5 в хорошому стані, завдяки -Vit-у з'явились бардачки і кронштейн стопа 638.5 (фото після піскоструйки):
![Зображення](https://i.postimg.cc/WpWnjt8M/IMGP5863.jpg)
В друга, любителя чопперів, валявся бак з широкими накладками, без ржавчини всередині, гумові накладки купив в результаті ревізії гаражних запасів Антипіонера)), надірваний передній кронштейн був остаточно видалений і за допомогою АДС інстальований кронштейн з нікому не потрібного ржавого пенального бака з металолому:
![Зображення](https://i.postimg.cc/NGSQXjFt/IMGP5612.jpg)
![Зображення](https://i.postimg.cc/ncmpGf9D/IMGP5615.jpg)
Раму ще восени попідварював, трохи підсилив задню частину рами, і вварив додаткові втулки амортизаторів:
![Зображення](https://i.postimg.cc/TYT687ky/IMGP5764.jpg)
![Зображення](https://i.postimg.cc/x8YW28Pr/IMGP5765.jpg)
![Зображення](https://i.postimg.cc/3wv60mS5/IMGP5776.jpg)
![Зображення](https://i.postimg.cc/DzLjwF07/IMGP5779.jpg)
![Зображення](https://i.postimg.cc/SQ6hvFGF/IMGP5769.jpg)
![Зображення](https://i.postimg.cc/W30QCgg6/IMGP5768.jpg)
Недавно рама і всі чорні елементи були відпісочені і пофарбовані. Можливість завалити все порошком на той момент була обмежена "зміною влади" на авіаремонтному заводі, де я до недавнього часу працював, такшо прийшлось фарбувати самому, задув нітрою і мать його туди, вийшло як в Тинєц на Сазавє, з "фірмовим" недокрасом у важкодоступних місцях
![Смеётся :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Зображення](https://i.postimg.cc/PrCMqhV0/IMGP5864.jpg)
![Зображення](https://i.postimg.cc/d1n9h0Yc/IMGP5862.jpg)
![Зображення](https://i.postimg.cc/0Qvt63KD/IMGP5854.jpg)
За ремонтами чужих мотоциклів, на свій лишається небагато часу, поки поставив конічні підшипники Craft в рульову, куплені на оелікс ще літом.
Доречі калені і шліфовані шайби з втор. вала КПП М-412 в самий раз підійшли для цього вузла, щоб замок рульової попадав в отвір осі траверси.
Зібрав сидіння з чохлом від О.Кононенка, покадмованих на заводі скоб виявилось тільки 30 шт., замало віддав, щоб не морочити голову другу з гальваніки, пару штук прийшлось доставити найменш ржавих з запасів:
![Зображення](https://i.postimg.cc/PxbR2hnS/IMGP5851.jpg)
![Зображення](https://i.postimg.cc/brBHRFr6/IMGP5846.jpg)
![Зображення](https://i.postimg.cc/Wz3wgPNF/IMGP5850.jpg)