JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Всім привіт!
Під кінець сезону вирішив я свою трудягу перефарбувати, оновити деякі гальванічні покриття і т.д.
Мотоцикл 1988 р.в., вдруге він появився на світ в 2009 році.
В 2008-му не випадково купив раму з документами і трохи її ж запчастин, більша половина яких була відправлена в металолом, решта шукалось і складалось напротязі року.
Але оскільки все одно прийдеться все розбирати, подумав що це саме час для здійснення старої задумки - переодягнути Яву подібно до 634.7
Мені завжди подобались 634-ті, хоч я це і приховував))), а особливо 634.7 за її розкрас, "пеналки" викликали мало емоцій, тому було прийнято рішення зробити мікс з самих цікавих на мій погляд деталей Яв, і не без участі Чз
Пошук необхідних деталей був зовсім недовгим, на горищі серед купи хламу лежали "нерізані" крила 638.5 в хорошому стані, завдяки -Vit-у з'явились бардачки і кронштейн стопа 638.5 (фото після піскоструйки):
В друга, любителя чопперів, валявся бак з широкими накладками, без ржавчини всередині, гумові накладки купив в результаті ревізії гаражних запасів Антипіонера)), надірваний передній кронштейн був остаточно видалений і за допомогою АДС інстальований кронштейн з нікому не потрібного ржавого пенального бака з металолому:
Раму ще восени попідварював, трохи підсилив задню частину рами, і вварив додаткові втулки амортизаторів:
Недавно рама і всі чорні елементи були відпісочені і пофарбовані. Можливість завалити все порошком на той момент була обмежена "зміною влади" на авіаремонтному заводі, де я до недавнього часу працював, такшо прийшлось фарбувати самому, задув нітрою і мать його туди, вийшло як в Тинєц на Сазавє, з "фірмовим" недокрасом у важкодоступних місцях
За ремонтами чужих мотоциклів, на свій лишається небагато часу, поки поставив конічні підшипники Craft в рульову, куплені на оелікс ще літом.
Доречі калені і шліфовані шайби з втор. вала КПП М-412 в самий раз підійшли для цього вузла, щоб замок рульової попадав в отвір осі траверси.
Зібрав сидіння з чохлом від О.Кононенка, покадмованих на заводі скоб виявилось тільки 30 шт., замало віддав, щоб не морочити голову другу з гальваніки, пару штук прийшлось доставити найменш ржавих з запасів:
Під кінець сезону вирішив я свою трудягу перефарбувати, оновити деякі гальванічні покриття і т.д.
Мотоцикл 1988 р.в., вдруге він появився на світ в 2009 році.
В 2008-му не випадково купив раму з документами і трохи її ж запчастин, більша половина яких була відправлена в металолом, решта шукалось і складалось напротязі року.
Але оскільки все одно прийдеться все розбирати, подумав що це саме час для здійснення старої задумки - переодягнути Яву подібно до 634.7
Мені завжди подобались 634-ті, хоч я це і приховував))), а особливо 634.7 за її розкрас, "пеналки" викликали мало емоцій, тому було прийнято рішення зробити мікс з самих цікавих на мій погляд деталей Яв, і не без участі Чз
Пошук необхідних деталей був зовсім недовгим, на горищі серед купи хламу лежали "нерізані" крила 638.5 в хорошому стані, завдяки -Vit-у з'явились бардачки і кронштейн стопа 638.5 (фото після піскоструйки):
В друга, любителя чопперів, валявся бак з широкими накладками, без ржавчини всередині, гумові накладки купив в результаті ревізії гаражних запасів Антипіонера)), надірваний передній кронштейн був остаточно видалений і за допомогою АДС інстальований кронштейн з нікому не потрібного ржавого пенального бака з металолому:
Раму ще восени попідварював, трохи підсилив задню частину рами, і вварив додаткові втулки амортизаторів:
Недавно рама і всі чорні елементи були відпісочені і пофарбовані. Можливість завалити все порошком на той момент була обмежена "зміною влади" на авіаремонтному заводі, де я до недавнього часу працював, такшо прийшлось фарбувати самому, задув нітрою і мать його туди, вийшло як в Тинєц на Сазавє, з "фірмовим" недокрасом у важкодоступних місцях
За ремонтами чужих мотоциклів, на свій лишається небагато часу, поки поставив конічні підшипники Craft в рульову, куплені на оелікс ще літом.
Доречі калені і шліфовані шайби з втор. вала КПП М-412 в самий раз підійшли для цього вузла, щоб замок рульової попадав в отвір осі траверси.
Зібрав сидіння з чохлом від О.Кононенка, покадмованих на заводі скоб виявилось тільки 30 шт., замало віддав, щоб не морочити голову другу з гальваніки, пару штук прийшлось доставити найменш ржавих з запасів:
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 03:29 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 10 разів.
Jedem das Seine!
- Jataw
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
- Мотоцикл: Jawa638
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 26 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька (disguise)
Интересная смесь...у меня как бы тоже узлы не от одной модели))
А мотор с чего будет?
А мотор с чего будет?
Гражданская война будет!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька (disguise)
Мотор той що і був - 638, перебирати нема потреби, пробіг без малого 10 000 км.
Jedem das Seine!
-
- ex-analogg
- Повідомлень: 520
- З нами з: 03 квітня 2012, 22:56
- Мотоцикл: « ⒿⓐⓌⓐ ❻❸❽ » ₁₉₈₇
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька (disguise)
От чего втулка, которую вварил?
ʁɔvʎнdǝвǝdǝu dиw - ɐwʎ ɔ vǝmоɔ dиw
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька (disguise)
Втулка вирізана болгаркою з непотрібної рами, проточена начисто і вварена аргоном.lectoroff писав:От чего втулка, которую вварил?
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
Забрав з кадмування дрібниці:
По гальваніці залишилось наполірувати і віддати на хромування рефлектори поворотів.
Вісь під маятник ЧЗ вже нахромована і якщо сьогодні все зійдеться, то заберу пошліфовану до потрібного мені розміру.
По гальваніці залишилось наполірувати і віддати на хромування рефлектори поворотів.
Вісь під маятник ЧЗ вже нахромована і якщо сьогодні все зійдеться, то заберу пошліфовану до потрібного мені розміру.
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 03:31 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 2 разів.
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
Вчора забрав з шліфовки хромовану вісь маятника, взагалі з виготовленням тієї осі окрема історія...
Спочатку хотів ставити на голкові підшипники, але координатчик хрєнов запоров тему, по всьому видно що розвертав він отвори за дві установки, несоосність просто адова, шкода, що побачив це я тільки дома, а то біла б біда
Але остиг, коли на оелікс побачив новий маятник ЧЗ за 300 грн., купив, запресував бронзові втулки виточені ще рік тому і на тому фініта, треба тільки до кінця обдерти фарбу.
Наклепав колодки накладками від Запорожця, все робилось старанно, навіть зенківка знайшлась на 7 мм, але промахнувся з різними радіусами явських колодок і накладок, думав що заклепками все притиснеться:
Неохота так залишати, хоч і розумію що нічого страшного нема.
Думаю підмазати епоксидкою, вставити колодки в барабан і притиснути струбцинами.
Може хтось підкине ше якусь ідею?
Спочатку хотів ставити на голкові підшипники, але координатчик хрєнов запоров тему, по всьому видно що розвертав він отвори за дві установки, несоосність просто адова, шкода, що побачив це я тільки дома, а то біла б біда
Але остиг, коли на оелікс побачив новий маятник ЧЗ за 300 грн., купив, запресував бронзові втулки виточені ще рік тому і на тому фініта, треба тільки до кінця обдерти фарбу.
Наклепав колодки накладками від Запорожця, все робилось старанно, навіть зенківка знайшлась на 7 мм, але промахнувся з різними радіусами явських колодок і накладок, думав що заклепками все притиснеться:
Неохота так залишати, хоч і розумію що нічого страшного нема.
Думаю підмазати епоксидкою, вставити колодки в барабан і притиснути струбцинами.
Може хтось підкине ше якусь ідею?
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 03:33 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 2 разів.
Jedem das Seine!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
У барабан впихав? на вигляд наче затовсті, те, що відстало зкраю вважаю не критично в основному колодка починає брати серединою зточи на точилі, щоб не витикалося за радіус і нехай їзде.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
Сьогодні приміряв до барабана, міліметр на діаметр треба зняти, завтра на токарному чірікну і всі діла))
Теж думав зрізати краї, може так і зроблю.
Теж думав зрізати краї, може так і зроблю.
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
З колодками фіг там, зняв міліметр, ледь залазять, знов до друга на токарний перти, тваю мать, штангель жеш ніякий в барабан не дістає шоб проміряти по людськи.
Часу не багато, крила, бак і бардачки ще не пофарбовані...
Треба ше придумати упор троса заднього тормоза на кришку ЧЗ, з тягою їздити хоч і надійно але сильно напрягає гальмування з пасажиром, особливо на нерівностях.
Часу не багато, крила, бак і бардачки ще не пофарбовані...
Треба ше придумати упор троса заднього тормоза на кришку ЧЗ, з тягою їздити хоч і надійно але сильно напрягає гальмування з пасажиром, особливо на нерівностях.
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
Установка маятника ЧЗ накінець відбулася, і саме так як я хотів з самого початку))
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 03:35 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 2 разів.
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
Головне - жорсткість вища як в стоковому, ну і виглядає він симпатично))
Jedem das Seine!
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4203
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 409 разів
- Подякували: 206 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
Ай маладес!
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
В деталях ходової ЧЗ, і не тільки ходової, є певна "технічна сексуальність"
Jedem das Seine!
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
Тут конечно не поспориш))) Мне тоже нравится этот маятник.Dr_Hammer писав:В деталях ходової ЧЗ, і не тільки ходової, є певна "технічна сексуальність"
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
Такий ХАЙДЕНАУ стоїть на моємї іжику .А чому чепіга на кришці з передніх гальм?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
Dr_Hammer А какая судьба у запиленого маятника? Он нехочет приобрести нового любящего хозяина?
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
То Michelin (made in Spain)), взагалі скати треба було б поміняти, особливо передній, але то по ходу діла, зараз треба дофарбувати і дозбирати.USS писав:Такий ХАЙДЕНАУ стоїть на моємї іжику .А чому чепіга на кришці з передніх гальм?
А ричаг поставив який був в наявності, в мене з стоковим маятником опорний диск стояв від 634-тої передній двокулачковий.
Цей підходить добре по довжині, від Чз задовгий, він під тягу, а одинарний в мене є, але на ньому шліци на ладан дихають та й короткуватий він...
Запоротий маятник можна поставити в стрій, за допомогою грамотного!!! координатчика розвернути проушини до Ф28.99мм і поставити підшипники NTN 29х22х30мм, що і збираюсь зробити, а може і не дійдуть руки до того...triZet писав:Dr_Hammer А какая судьба у запиленого маятника? Он нехочет приобрести нового любящего хозяина?
Jedem das Seine!
- Jataw
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
- Мотоцикл: Jawa638
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 26 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
29мм????мало тела остается для ушей...надо тогда сперва наплавлять,а потом подгонять.
Гражданская война будет!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
Як показує практика Жука з Яваолд - не мало, він саме так і робив.Jataw писав:29мм????мало тела остается для ушей...
Спочатку я прикидав на скільки можна розвертати, під 29-ий точно піде, а от під підшипник з наружою 30 мм (в мене тоді якраз такий валявся) вже дійсно стрьомно.
Доречі бачив в нас на базарі радянські підшипники 29х22х...ширина чи то 25, чи 30 мм незгадаю, але по 50 грн. штука, не зрівняти з NTN)))
Jedem das Seine!
- Jataw
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
- Мотоцикл: Jawa638
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 26 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
у меня стоят на 28...тела осталось 3 или 3.5мм,точно не помню...минус еще милиметр и че?Если и переделывать,то на совесть,а пионеры и мотор с дельты в Яву запихивают и радуются))Тем более мотоцикл опасный вид транспорта...а тут маятник на 2мм держится...дело каждого конечно...
некоторые и гермаки не одевают-будем повторять тоже?
некоторые и гермаки не одевают-будем повторять тоже?
Гражданская война будет!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
я тоже на 28 хотів ставити))Jataw писав:у меня стоят на 28...тела осталось 3 или 3.5мм...
з 28 на 29 - це по 0,5 мм на сторону, зовсім не критично, в от наплавляти там треба з дуже грамотним підходом, бо може скоріше тріснути ніж до 30мм розвернуте))
Jedem das Seine!
- Jataw
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
- Мотоцикл: Jawa638
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 26 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA-638.0.00 з Луцька
ну...о наплавке,как вариант,толком речь и не шла.Конечно есть свои ньюансы)))Общался с грамотным аргонщиком...короче проблем особых нет,только башляй))
Гражданская война будет!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів