638 проект ГК-1
-
- рокер
- Повідомлень: 221
- З нами з: 11 січня 2014, 05:24
- Мотоцикл: Jawa 350 638
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
Есть демпфер руля)продаю его за 80грн, если интересует пиши в лс)
Ява-это мотоцикл проверенный временем
- nik_2
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1088
- З нами з: 28 серпня 2013, 11:44
- Мотоцикл: Minsk 125
- Звідки: Киев (Буча)
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 48 разів
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
Ото всі роботи виконано за місяць у "вільні хвилини"? Мені б стільки вільних хвилин...
Взагалі, має вийти нормальний агрегат, я думаю!
Чому неможливо зняии зірку? Невже приварено?
А труби мають так стояти? Якось дуже вже широко вони розставлені, мені здається.
Взагалі, має вийти нормальний агрегат, я думаю!
Чому неможливо зняии зірку? Невже приварено?
А труби мають так стояти? Якось дуже вже широко вони розставлені, мені здається.
"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 119
- З нами з: 01 червня 2014, 21:58
- Мотоцикл: jawa 350-638(1993)
- Звідки: хмельницкая обл
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
привет,я пропустил..?или двигатель был в идеальном...странно как то стоко всего замучено было в этом моте.а мотор ? :а вообще ты молодец.
- Vitaha_N
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1612
- З нами з: 05 січня 2011, 23:05
- Мотоцикл: Jawa, Suzuki
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 35 разів
- Подякували: 90 разів
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
Нет там ничего сложного. Давишь на шайбы над пружинами, вытаскиваешь фиксаторы (косточки) и крышка корзины снимается, потом открутить одну гайку внутри и можно снимать корзину с валаNightowl писав: До речі хтось знає є якісь підводні камені при розборці/зборці такої корзини:+ її розбирати лише зліва чи треба також від`єднувати п/а?
- Vitaha_N
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1612
- З нами з: 05 січня 2011, 23:05
- Мотоцикл: Jawa, Suzuki
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 35 разів
- Подякували: 90 разів
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
К конструкции корзины это отношения не имеет, со звездой в любом случае надо что то думать...Ollexxi писав:в тебе є велечезний камінь зірочка приварена до колінвалу
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
Один камень есть - надо очень тщательно ставить шайбу А то возникает масса эмоций, када после сборки и заливки масла корзина раскручивается через сто метров
Пусто
- nik_2
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1088
- З нами з: 28 серпня 2013, 11:44
- Мотоцикл: Minsk 125
- Звідки: Киев (Буча)
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 48 разів
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
Десь ти накосячив: ява має заводиться з півпинка! В мене після повної капіталки завелась з декількох кіків... Шукай причини, бо то не є гуд!
В пешу чергу запалення, потім карб... це за умови, що ніде не смокче зайве повітря і з ЦПГ все в нормі....
В пешу чергу запалення, потім карб... це за умови, що ніде не смокче зайве повітря і з ЦПГ все в нормі....
"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
Мыльный раствор.як оприділить підсос повітря? wd-шкой побзикать?
А в фирменных мастерских делают заглушки на впуск и выпуск, обмазывают мыльным раствором и надувают компрессором и смотрят какое давление держит.
http://www.youtube.com/watch?v=qFcjuiTmc_U
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
вибачаюся, але ні .
от http://www.jawaold.su/main.php?sec=__ga ... ne-carb638
от http://www.jawaold.su/main.php?sec=__ga ... ne-carb638
Посмотрим теперь, как устроен и работает этот карбюратор.
Поплавковый механизм. Он состоит из сдвоенного пластмассового поплавка, подпружиненного игольчатого клапана и поплавковой камеры. Уплотнительной шайбы, как, например, в отечественных карбюраторах К-62, здесь нет. Уровень топлива должен быть на расстоянии 11 мм от плоскости разъема между корпусом карбюратора и поплавковой камерой.
Востаннє редагувалось 23 червня 2014, 23:03 користувачем зовсім, всього редагувалось 1 раз.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 119
- З нами з: 01 червня 2014, 21:58
- Мотоцикл: jawa 350-638(1993)
- Звідки: хмельницкая обл
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
у меня нет и небыло резинки...Nightowl писав:Завів сьогодні дирчика, працює нормально тільки одне не так - коли заглушений з карба капає бензин, розібрав - рівень чітко 11мм, зняв поплавки вийняв конусоподібний клапан, а там шматочок резини заважає йому закриватись, вийняв резину продув вилетіло ще пару шматків, зібрав єлі поставив назад з підігрітим патрубком після заміни патрубка від карба до циліндрів стало мало місця
Може хтось в курсі на цьому конусоподібному клапані має стояти прокладка як на ІЖовськом К62, К68 чи ні?
[ Изображение ]
http://www.avtoall.ru/catalog/java-56/m ... urator-22/
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
Привіт, ти напевне не ті болти попускав.
Ось намалював)
Тобі потрібно попускати болти 1 і тоді пластинка на якій знаходиться кулачок рухається і зазори там можна вибирати любі.
А ти походу болтами 2 намагався відрегулювати? )
Ось намалював)
Тобі потрібно попускати болти 1 і тоді пластинка на якій знаходиться кулачок рухається і зазори там можна вибирати любі.
А ти походу болтами 2 намагався відрегулювати? )
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: 638 проект ГК-1
Так перепутаність то фігня просто поміняй дроти місцями тай все ) Що на кулачок заходять .
Ну тоді попробуй на лампочку, або у 3мм покласти щупом 0.05 мм
Типу пофік що там у ВМТ , головне щоб у 3 мм іскру било.
Ну тоді попробуй на лампочку, або у 3мм покласти щупом 0.05 мм
Типу пофік що там у ВМТ , головне щоб у 3 мм іскру било.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів