НУ як я їздив за резиной і купив собі мінчак



Техніка робилась бувшим кросменом для виїзда в магазин і тихих прохватів до лісу,томущо для більш серйозних прохватів є БМВ Ф 650,і якийсь не зрозумілий чопер зібраний з усього на світі і мотором В-твіном від вулкана.
Так як робила людина під себе то і використовувались всі комплектуючі досить не погані поршень від ямахи YB-100, 90 ваттний генератор, зірка самоточка під чезовське колесо і маятник від неї,карб пако, вилка ямаха непамятаю якоїсь 90 кубової. Купа самоточної мелочі з нержавійки і тормозна лапка з самого харлея

Взяв не роздумуючи будем катати до магазину всеж краще з нашими ямами ніж на табуретці.Ну і звісно привчаю сестру до прекрасного,
Покатавши на ньому зрозумів що я таки зависокий для нього переварив верхні кріплення амортизаторів(донор звісно ява) тим самим підняв його і додав мягкість задній підвісці. Слідом за тим поміняв страшний передній щіток і встановив фару Чехословакія- як на мене виглядає суперово,тепер діло за стопсигналом з того ж донора яви







В планах на майбутнє встановити клапан на впуск і новий поршень з ямахи BVS-100,інстальнути натяжний ролик на цеп,заховати ще трохи заднє крило і можливо перефарбувати все червоне-але це вже мабуть зайве

В кого які пропозиції будуть говорим не соромимся
