"Каферейсер" із ЧЗ
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
"Каферейсер" із ЧЗ
Так ось,раз завівся та поїхав можна показувати.
Ще в молодості (80 роки) lуже мені кортіло зробити «кафе», я варив якісь рами з водопровідних труб, будував моно амортизатори зі всякого хламу, навіть намагався виклепати хвіст (що правда чомусь з оцинковки). Само собою зрозуміло, що нічого доброго в мене вийти не могло. Рами були кособокі, підвіски не хотіли працювати, метал (чомусь) не хотів формуватись в трьох проекціях. Одним словом не вдалося мені побудувати тоді каферейсера. Далі були другі справи – дружина, доня, ну життя, (не скажу що скучне). І ось тут на форумі з`являлась тема типу «каферейсер із яви». А в мене на той час виникла ідея виготовленя, на базі Ява, ряду мотоциклів різного стилю від ендуро до круізера, ну такий довгостроковий план на старість. А тут підвернувся підходящий донор в особі ЧЗ 472.5. Ну і понеслось потихеньку. Ідею була виготовити мотоцикл з алюмію, ні звісно ж рама все ще стальна, а вся облуда - крила, бак, сідло потрібно було виготовити з крилатого металу. Тут,знову ж таки доречно, на металоломі, підвернувся мені підвісний бак з якогось літака, половину якого я і викупив. Далі довелось виготовити англійське колесо, з мінімальним набором роликів, купити шрінкер, зробити «давілку горілку» ну такий собі мінімальний набір кастомайзера. До речі сама рама ЧЗ як наче навмисно готувалась для перебудови під кафе, звертали увагу на задню частину де кріпеться крило? Там можна просто лист металу покласти і готовий хвіст… Ну це все лірика –
презентую свій кафе.
Скажу на перед, не все вдалось як хотілось би. Наприклад проблема з стартером, стирчить як болячка, довелось перенести перемикання передач на другу сторону, відповідно й педаль тормозу (це дуже непривично, а то й небезпечно) є косяки по фарбуванню (я взагалі планував його лишити просто алюмінієвим, запіскоструєним, еле швидко забруднюється, трохи кривенько вийшов бак, але це мій перший бак, лютий кастом, як говорять одні блогери, тому залишаю таким. Що кому цікаво питайте, здорова критика вітається, зі сторони воно звичайно видніше, на пости типу « а мені не подобаються такі мотоцикли бо ніде бабу возити» відповідати не буду, - мені подобаються, жаль що СВ 750 не має в донорах – порізав би і її.
Ще в молодості (80 роки) lуже мені кортіло зробити «кафе», я варив якісь рами з водопровідних труб, будував моно амортизатори зі всякого хламу, навіть намагався виклепати хвіст (що правда чомусь з оцинковки). Само собою зрозуміло, що нічого доброго в мене вийти не могло. Рами були кособокі, підвіски не хотіли працювати, метал (чомусь) не хотів формуватись в трьох проекціях. Одним словом не вдалося мені побудувати тоді каферейсера. Далі були другі справи – дружина, доня, ну життя, (не скажу що скучне). І ось тут на форумі з`являлась тема типу «каферейсер із яви». А в мене на той час виникла ідея виготовленя, на базі Ява, ряду мотоциклів різного стилю від ендуро до круізера, ну такий довгостроковий план на старість. А тут підвернувся підходящий донор в особі ЧЗ 472.5. Ну і понеслось потихеньку. Ідею була виготовити мотоцикл з алюмію, ні звісно ж рама все ще стальна, а вся облуда - крила, бак, сідло потрібно було виготовити з крилатого металу. Тут,знову ж таки доречно, на металоломі, підвернувся мені підвісний бак з якогось літака, половину якого я і викупив. Далі довелось виготовити англійське колесо, з мінімальним набором роликів, купити шрінкер, зробити «давілку горілку» ну такий собі мінімальний набір кастомайзера. До речі сама рама ЧЗ як наче навмисно готувалась для перебудови під кафе, звертали увагу на задню частину де кріпеться крило? Там можна просто лист металу покласти і готовий хвіст… Ну це все лірика –
презентую свій кафе.
Скажу на перед, не все вдалось як хотілось би. Наприклад проблема з стартером, стирчить як болячка, довелось перенести перемикання передач на другу сторону, відповідно й педаль тормозу (це дуже непривично, а то й небезпечно) є косяки по фарбуванню (я взагалі планував його лишити просто алюмінієвим, запіскоструєним, еле швидко забруднюється, трохи кривенько вийшов бак, але це мій перший бак, лютий кастом, як говорять одні блогери, тому залишаю таким. Що кому цікаво питайте, здорова критика вітається, зі сторони воно звичайно видніше, на пости типу « а мені не подобаються такі мотоцикли бо ніде бабу возити» відповідати не буду, - мені подобаються, жаль що СВ 750 не має в донорах – порізав би і її.
- За це повідомлення автора Александр77 подякували (всього 8):
- Geser • route 66 • Chezara • Avior • Карандаш • Никòла • L.E.G.E.N.D. • motorocker
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
В загалі то мотоцикл будувався під 638 двигун, на який уже був витовлений павук під 2 карбюратора, вигляд у нього був би "бомбіческий", але той двигун що я придбав, в решті решт виявився заколхожений піонерами в усмерть, я думав хоч картера та коліно не чіпали - хрен там убито все - сумував. Тому пошуки достойної тридцятьвісімки тривають
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
так
пробував ставити від іжа, але вона важка та в нижній точці хоче складатися
пробував ставити від іжа, але вона важка та в нижній точці хоче складатися
- За це повідомлення автора Александр77 подякував:
- motorocker
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
Мені подобається. Теж схожа концепція в голові. ПС передок, ЧЗ основа, 638 двигун.
Треба нормальну фотосесію йому.
Треба нормальну фотосесію йому.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
саня ,в тебе кік у стандартне положення не повертаєтьця? як зробив??? хочу педалі як на круізері,на перед вивести,от тільки з кіком не все зрозуміло.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
найти б такий вал, проблем би ніяких не було. Там , на самому ділі, стоїть складна система валів і тяг. Через велику трубу (під маятникм) пропущений вал на 10 мм який сидить на підшипниках і відповідає за тягу перемикання передач, а зовнішня труба відповідає за гальмо.Щось подібне в мене стоїть на 250 й, але там воно зроблене грубо з товстими тягами, та без підшипників і як не дивно працює, тут же все було легеньке і тонке тому набігало безліч люфтів (ходу лапки перемикання не вистачало, упиралась в вихлопну)Антипионер писав: ↑09 вересня 2019, 13:42 В якихось бородатих журналах про яву розділяли двома валами.
ось тут можна побачити всю схему
тут видно систему тяг, плохо что она внизу и там не совсем удобно.
ну и еще пару общих планов
- За це повідомлення автора Александр77 подякували (всього 3):
- Никòла • route 66 • motorocker
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
скоріш за все так і буде, подобаються мені такі маленькі кривульки як стоять на японокитайцях, думаю як реалізувати
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
там обід алюмінієвий на 18 з ЧЗ а барабан із Пса (хотілось великого шоб по феншую) тормозить до речі не дуже
ну а фотограф бач з мене не дуже
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
так указатель топлива, правда на приборе есть єлектронный но бак уже был сварен, не захотел пилить
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
Ех дав щойно просратись по селу, звук такий дивний, мадуть за рахунок укорочених флейт, ще виявилось що число при настройці спідометра я мабуть ввів не правельне - походу бреше, а тахометр, падла, показує не більше 2х тис, мабуть потрібно через кандер підключати, ніхто не зустрічав схему з номіналами? ще мабуть потрібно збільшити та вінести в бік гальмівну лапку, не завжди попадаю, а вцілому загальне враження - УХ
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
. Робота проведена титанічна, доволі на високому рівні, в цілому подобається! Молодець!
Ich fahre eine,ich repariert eine
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
- Вова4ка
- рокер
- Повідомлень: 405
- З нами з: 19 листопада 2011, 22:30
- Мотоцикл: Jawa 638
- Звідки: Белозерск Донецкой обл.
- Дякував (ла): 36 разів
- Подякували: 11 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
Хорошо ты приложился, даже не представляю что там еще можно сделать что бы получить "финальный результат".
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
Re: "Каферейсер" із ЧЗ
ну двигатель как минимум 638, два карба, нормальные тормоза, убрать косяки с переключением.Каталка получилась легкая, я думаю наверное легче минчака, но уже сейчас я вижу много лишнего что можно убрать
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів