Туристический джап. Какой он?

Аватар користувача
Andriy21
уважаемый
Повідомлень: 540
З нами з: 15 січня 2010, 22:04
Мотоцикл: Jawa 559-04 64г.в. - "Чекушка"
Звідки: Киев-Нежин (Черниговская обл.)
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 84 рази
Контактна інформація:

Re: Туристический джап. Какой он?

Повідомлення Andriy21 »

А по самим мотоциклам, на мою думку оптимальним би був той же Стром 650.

Поділюся досвідом своєї їзди на мото по Польщі, як представниці ЄС:
1) Автобани доходять до 10 євроцентів за кілометр, інколи на них бувають пробки. Тобто ще одна ціна бензину йде на оплату дороги.
Країну з автобану ти не побачиш, тому його є сенс використовувати тільки щоб швидко перетнути країну і/або в дощ.

2) На звичайних трасах купа сіл з обмеженням 50 і поліцією чи радарами. Всі їдуть 70-80 по тим селам, щоб в разі зупинки поліцією не лишитися без прав та платити менший штраф.
Поза селами розганяються до 90-100.

3) Хочеш побачити щось цікаве чи зрізати маршрут - може бути дорога приблизно київської якості, де на моєму максіскутері пробиває підвіску. Такого мало, але буває.


Персонально я майже не катаю по автобанам тому, що в правому ряду фури повзуть 90, а в лівому одночасно знаходяться гонщики, котрим треба топити 170 та фури, що обганяють інші фури при 90. В результаті або їдеш з фурами 90, або дьоргаєшся в лівому ряду 90-160.

Для себе зробив висновок, що для одного мене з головою вистачило б Сільвера 400 замість 600: по автобану спокійнл поїде свої 120, а по селам то сильно не політаєш.
Відповісти

Повернутись до “Общие Вопросы”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів