А по самим мотоциклам, на мою думку оптимальним би був той же Стром 650.
Поділюся досвідом своєї їзди на мото по Польщі, як представниці ЄС:
1) Автобани доходять до 10 євроцентів за кілометр, інколи на них бувають пробки. Тобто ще одна ціна бензину йде на оплату дороги.
Країну з автобану ти не побачиш, тому його є сенс використовувати тільки щоб швидко перетнути країну і/або в дощ.
2) На звичайних трасах купа сіл з обмеженням 50 і поліцією чи радарами. Всі їдуть 70-80 по тим селам, щоб в разі зупинки поліцією не лишитися без прав та платити менший штраф.
Поза селами розганяються до 90-100.
3) Хочеш побачити щось цікаве чи зрізати маршрут - може бути дорога приблизно київської якості, де на моєму максіскутері пробиває підвіску. Такого мало, але буває.
Персонально я майже не катаю по автобанам тому, що в правому ряду фури повзуть 90, а в лівому одночасно знаходяться гонщики, котрим треба топити 170 та фури, що обганяють інші фури при 90. В результаті або їдеш з фурами 90, або дьоргаєшся в лівому ряду 90-160.
Для себе зробив висновок, що для одного мене з головою вистачило б Сільвера 400 замість 600: по автобану спокійнл поїде свої 120, а по селам то сильно не політаєш.
Туристический джап. Какой он?
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів