Доречі був сьогодні в гаражі і зробив фото з приводу різної відстані до двигуна.
На одному із фото біленьким обведено моє вдосконалення карба від 638ї для пуску двигуна при низькій температурі повітря. Працює на ура.
Ну і на фото видно, що карб від 638ї з емтовським перехідником +- на 5мм. трохи далі від двигуна ніж рідний відносно кожуха карба.
А ти кажеш, що в тебе якийсь інший перехід.
Так що чекаю фото, як у тебе вийшло, може і собі перероблю!!!
Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
- kozyr
- человек швейцарский нож
- Повідомлень: 838
- З нами з: 06 серпня 2016, 20:58
- Мотоцикл: Jawa старушечка
- Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
- Дякував (ла): 442 рази
- Подякували: 160 разів
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!!
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Ну, мабуть головне те, шо ми цю переробку робили на "чекушку" (559), а там зовсім інший кожух карба, і от воно з перехідником для пвк так попало, може не ідеально по центру, але якщо на око, то прекрасно, і декоративна кришка накручується, тримає кожух...
Сфоткаю при нагоді.
За весь час експлуатації такого карба не виникало потреби у втоплювачу поплавка, коли холодало, піднімав голку і перед включенням запалення пару раз качав кіком, працювало на ура))
Хоча може в старіших явах і треба, там впускний тракт довгий, і проходить через картер...
Jedem das Seine!
- kozyr
- человек швейцарский нож
- Повідомлень: 838
- З нами з: 06 серпня 2016, 20:58
- Мотоцикл: Jawa старушечка
- Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
- Дякував (ла): 442 рази
- Подякували: 160 разів
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Мабуть, але без підвищення рівня палива на карбі від 638ї заводиться дуже дуже тяжко при 0 градусів. Ради експерименту ставив рідний карб. Набрав палива до виливання, +- п'ять качків кіком, запалення і двигун працює при цій же температурі.
З цим карбом таке чомусь ( ну в мене) не проходить. Тому я придбав перехідник між карбом та фільтром з заслонкою ( хоча я її застосовую вже коли десь -5 ) і придумав як зробити утоплювач. І тепер дрочити кік не треба!!!
Хоча я вже давно в холодну пору року не катаю, але ж тут справа принципу!!!
З цим карбом таке чомусь ( ну в мене) не проходить. Тому я придбав перехідник між карбом та фільтром з заслонкою ( хоча я її застосовую вже коли десь -5 ) і придумав як зробити утоплювач. І тепер дрочити кік не треба!!!
Хоча я вже давно в холодну пору року не катаю, але ж тут справа принципу!!!
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!!
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів