Вічно молода ЯВА 638-0-01.
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Доброго дня поважні ,форумчани. Хочу розказати Вам історію ,своеї яви 638-0-01. Яку я зараз реставрую. Все почалося ,ще тоді коли я був ще зовсім,пацаном ,десь у 9-му ,класі ,і дивлячись ,на старших ,хлопців ,які мали різні мотоцикли в мене у дворі,я захотів володіти ,легендарним мотоциклом ,марки ява ,чому саме ява ,тому що, правильні лінії ,і форми ,мотоцикла ,запали мені в душу ,як думав я тоді ,що на довго,а як виявилося ,що на усе життя. Особливою пошаною ,тоді користувалась Ява 638, в простонароді "пеналка".Особливо ,мені сподобалась ява ,коли ,я побачив в живу ,нову яву 638,витягнуту з коробки ,як виблискував ,хром на сонці ,який гарний і мягкий вихлоп. Пізніше у 10-му класі,мені однокласник,знаючи ,що мені подобаються яви,подарив ,альманах ,присвячений 69-ій річниці ,марки ява, і на обложці ,була саме вона ,ява 638. Цей альманах я і до тепер ,зберігаю. Йшов час ,змінились пріоритети,все ніби притихло,але в душі жевріла ,надія ,купити ту саму яву в ідеальному стані,та нагоди ніяк не випадало ,тай мотоцикла в хорошому ,стані не попадалось.Закінчивши ,інститут,влаштувався на роботу . Затію ,купити мотоцикл в дуже гарному стані ,я якось відкинув, вирішив купити хорошу заготовку під відновлення ,як пізніше виявилось ,під реставрацію. Одного разу ,мені ,на очі ,в нашій місцевій,газеті попалось оголошення,про продажу,ява 638,з коляскою, 1986р.в .Подзвонив ,по словам продавця,стан ,хороший ,ремонт циліндрів 0-ий, домовились про зустріч. Наступного дня ,я сідаю у машину і їду ,по адресу, десь 50км,від Івано-Франківська. В реальності ,як виявилося ,поняття ,гарний стан у кожного різний, частково перефарбована, місцями поцарапана фарба, з переду колесо від каляски на 16, з рідною гумою, заді ІЖ, мотор ,заводиться,але стукае і характерно звенить. Іншими словами ,втомлений життям ,мотоцикл. Втомившись шукати,думаю ,беру. Так як коляска не ,входила тоді у мої плани ,залишив її,продавцю,розрахувався,сів на мотоцикл ,товариш ,за кермо машини,і вирушили, на зад . По дорозі звичайно у мене виникали проблеми,мотоцикл ,пару раз глохнув, але заводився,і я якось доїхав,до свого гаражу.На другий день, по тех паспорту ,найшов власника ,і зробив ,довіреність(тоді ще потрібно було). Звичайно ,не втримався щоб ,не розпитати про історію,мотоцикла. Як виявилося ,мотоцикл був куплений і поставлений на облік у далекому,1987р, в магазині спорт-товари. . Якось він сидів із друзями в кафе,і хтось із його товаришів сказав що ,у сусідній магазин завезли ,яви. Він зразу рванув туди ,так дійсно яви з колясками там були,новенькі в упаковках. Власник тоді працював,по його словам, на сході Россії,і заробляв не погані гроші, тому сплатити одразу 1100р. для нього не склало ніякої проблеми. Потім він розказував ,як перший раз підїхав на яві ,під свій будинок,як усі були в захопленні. Як в ті рідкі моменти ,коли він був дома ,ява тішила його хорошою їздою. Так як він багато часу проводив в Россії, мотоцикл простоював часто в гаражі. Пізніше десь 15р,мотоцикл постійно стояв в гаражі,про.що е помітка в тех паспорті. Уже десь у другій половині 2000-х.р. він продав гараж,і стало питання куди ,ставити яву, тут то і зявились "юні піонери",яким він і продав яву,по його словам коли, він її продавав ,вона була як нова. Піонери звичайно ,їздили ,доки не вбили мотор, навіть були спроби ремонтувати мотор, про що ,свідчать характерні ,сліди від викруток ,на картері, як пізніше виявилось в них нічого не получилось, а тоді вирішили продати. З цього моменту ,мотоцикл перейшов ,в мої бережні руки. Перший,детальний огляд ,в мене в гаражі ,виявив багато проблемних ,мість ,і детале ,які слід було замінити. Ну і я закатавши рукави,і озброївшись літературою і інтернетом ,почав свій не легкий ,шлях до ідеалу. Так як фотоапарата ,у мене появився ,лиш, на певному етапі ,розбірки ,то загальної карти ни я ,Вам показати не можу,але думаю, що не сильно ,напрягшись ,кожен з вас ,зможе уявити собі ,цю картину.,,,,. Звичайно ,з того часу , я уже ,багато проробив ,роботи ,по ходу справи, Вам буду розказувати і показувати фотографії. Дякую.
-
- рокер
- Повідомлень: 441
- З нами з: 30 січня 2011, 22:56
- Мотоцикл: yamaha fzs1000,jawa 638,634
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
коли слухаю такі історії,як хтось купував нову яву і як її розпаковував,перший раз на ній виїжджав і як усі були в захваті від тої красоти то аж мурашки по тілу пробігають,так і хочеться перенестись в ті часи. і коли ти став щасливим власником тої яви? якщо я не помиляюсь це не перша ява яку ти відновлюєш?чи я щось путаю.
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
bike777 Привіт, нажаль та ява ,нова про яку я писав, то не моя була ,то мого знайомого , тай звідки у мене тоді такі ,гроші були,яж ще пацаном був, а нова ява це щось,мотор так тихо працював, що вухо треба було приставляти до циліндрів ,щоб переконатись що мотор працюе,ну і ще по стрілці тахометра. З приводу ,чи перша ява ,яку я реставрую, перша і найкраща ,моя ява,до того мав справу з різними мото , переробляв ,тюнінг,і чопери робив з дніпро і спорт,з переробкою ,всього чого можна. А ява ,в ідеалі ,то моя мрія дитинства. Деталі коли забрав з гальваніки , оцинковані . Це краса , особливо на фоні чорної рами.
-
- рокер
- Повідомлень: 441
- З нами з: 30 січня 2011, 22:56
- Мотоцикл: yamaha fzs1000,jawa 638,634
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
блін а я от думав,чи я часом чогось не завтикав віддати на хромування і тут в тебе на фото побачив вал заводний,забув
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт, вал обовязково потрібно ,бо як бачу реставровані яви ,а вал чорний , якось не камільфо, тай розмір на якусь сотку збільшився ,а ти bike777 всі деталі хромуеш ?, дрібні по заводу були оцинковані.
- vladuna
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1135
- З нами з: 10 лютого 2011, 20:51
- Мотоцикл: Jawa 350 638, ИЖ 56, Рига 26
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 41 раз
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Если можно,то в личку цены на гальванику напиши пожалуйста!
Нужно знать предмет, о котором говоришь, в точности и подробности, выяснив себе вполне его положительные и отрицательные свойства... А. Ф. Кони.
-
- рокер
- Повідомлень: 441
- З нами з: 30 січня 2011, 22:56
- Мотоцикл: yamaha fzs1000,jawa 638,634
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
я все захромував на ту яву що в темі з нуля. я знаю що по заводу воно оцинковане,але думаю хром його гіршим не зробить.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2373
- З нами з: 21 травня 2011, 12:06
- Мотоцикл: Honda
- Звідки: Украина
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт!
Погано що нема фото,Якою вона була спочатку.А так,буду слідкувати за темою
Я теж мріяв про яву,в тата був CZ,пам*ятаю його,але він потім його продав.І от я підріс,і зявилась в мене 638 ява
Роблю все можливе,шоб вона була в суперовому стані.Ось уже скоро красити буду!
Погано що нема фото,Якою вона була спочатку.А так,буду слідкувати за темою
Я теж мріяв про яву,в тата був CZ,пам*ятаю його,але він потім його продав.І от я підріс,і зявилась в мене 638 ява
Роблю все можливе,шоб вона була в суперовому стані.Ось уже скоро красити буду!
- vladuna
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1135
- З нами з: 10 лютого 2011, 20:51
- Мотоцикл: Jawa 350 638, ИЖ 56, Рига 26
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 41 раз
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Виталь,знакомая ситуация.Только у меня сейчас 2 Явы 638 в семье...одну буду продавать.Ближе к лету на смену ей будет куплен ZZR.да и как то 634.7 хочеться прикупить.
Нужно знать предмет, о котором говоришь, в точности и подробности, выяснив себе вполне его положительные и отрицательные свойства... А. Ф. Кони.
-
- рокер
- Повідомлень: 441
- З нами з: 30 січня 2011, 22:56
- Мотоцикл: yamaha fzs1000,jawa 638,634
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
если 634 то только 634.01,если 638,то только люкс. остальное както не то.вот 634.01 я б тоже взял,но тяжело счас найти апарат с которым стоит поработать.
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт Віталя, фотоапарата ,тоді ще не мав, зараз постараюсь процес як умога найкраще вісвітлити, в мене уже все пофарбоване ,лежить чекае своеї черги. Фото випрямлювача до відновлення:фото після відновлення , покрасив чорною матовою фарбою
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт,бачиш тут кожному свое,головне ,щоб техніка в ідеалі була , а мені все життя подобалися ява 638-0-00, або 638-5-00, може стереотип з дитинства.bike777 писав:если 634 то только 634.01,если 638,то только люкс. остальное както не то.вот 634.01 я б тоже взял,но тяжело счас найти апарат с которым стоит поработать.
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Да з чорним блоком ,то прикол ,схеми не було ,якось треба було позначити, а штамп ОТК в обовязковоу порядку, теж я відновлював ,там крім штампа з боку ще е один натпис R8,його я ще не відновив. Дотошно ,люблю ставитись до таких дрібниць.bike777 писав:прикольно-"чорний блок". а штамп ОТК це ти також відновлював?
- Алексей 1993
- мож че и выростит
- Повідомлень: 75
- З нами з: 24 жовтня 2012, 18:01
- Мотоцикл: ява 638
- Звідки: Бердичев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
з штампом це круто а двигун звенить то це до грошей при такому підході до чималих
Делай, что можешь, с тем, что имеешь, там, где ты есть.
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт, дякую ,за оцінку мого підходу до роботи, а з двигуном ,іронію оцінив . Ще декілька фото , реле зарядки ,до відновлення :, і після відновлення :, І реле роботи генератора :Алексей 1993 писав:з штампом це круто а двигун звенить то це до грошей при такому підході до чималих
- vladuna
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1135
- З нами з: 10 лютого 2011, 20:51
- Мотоцикл: Jawa 350 638, ИЖ 56, Рига 26
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 41 раз
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
РЕАЛЬНЫЙ МАНЬЯК
Нужно знать предмет, о котором говоришь, в точности и подробности, выяснив себе вполне его положительные и отрицательные свойства... А. Ф. Кони.
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Тут принцип больше таков что лучше рабочее но некрасивое, а если еще и красивое то ваше бомба, я когдато рр отпидорил поцинковал и потом выкинул нах.. столько гемора, а оно отказало за 2 минуты после запуска
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Надіюсь ,такого не станеться,я всю начинку з середини виймав. Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами :.assistant писав:Тут принцип больше таков что лучше рабочее но некрасивое, а если еще и красивое то ваше бомба, я когдато рр отпидорил поцинковал и потом выкинул нах.. столько гемора, а оно отказало за 2 минуты после запуска
-
- рокер
- Повідомлень: 169
- З нами з: 31 жовтня 2012, 22:17
- Мотоцикл: И ЯВА
- Звідки: АР Крым г.Саки
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами
Чем и как полировал?
Чем и как полировал?
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Нет конечно, это только со мной может такое случится, ну прет вот по жизни и все. А вобще подход нормальный, все должно быть как в аптеке четкоСлавык писав:Надіюсь ,такого не станеться,я всю начинку з середини виймав. Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами :[ Изображение ][ Изображение ].assistant писав:Тут принцип больше таков что лучше рабочее но некрасивое, а если еще и красивое то ваше бомба, я когдато рр отпидорил поцинковал и потом выкинул нах.. столько гемора, а оно отказало за 2 минуты после запуска
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт, я полірував по старінке, починав з 320 № ,щоб вивести глибокі царапини, на суху , а далі починаючи з 400№ , 600, 800, 1000, 1500, 2000, 2500, під водою, і в залежності від того,під холодною ,чи під теплою, водою поліруеш, можна добитися різного результату.Особливий акцент ,ставив починаючи з 1000№, в самому кінці коли поліруеш 2500№ , треба старатись добитись такого відчуття ніби шкурка по льоді рухаеться,після цього ,можна переходити до головного етапу полірування це .....зубна паста , фінішна поліровка пастою зубною, пасту можна вибирати в залежності від грубості абразиву ,мілкіший чи грубший , так би мовити дешевший замінник дорогих поліролей. Мені в цій справі подобаеться паста фірми блендамед. Ще фото заднього стопа , полірованого за тоюж митодою :kolchak писав:Ще фото ,корпус повітряного фільтру відполірував, до того був вбитий життям ,з глибокими царапинами
Чем и как полировал?
- За це повідомлення автора Славік подякував:
- Rock-N-Roll
- jawa1990sia
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1134
- З нами з: 10 серпня 2011, 20:49
- Мотоцикл: Jawa 638.1.03-LUX 1990г.в;Jawa 634.01 Вишня с коляской 1974 г.в;
- Звідки: Сумская обл. г. Ромны
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 76 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Блин маньяк). Уважуха правильный подход.
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.ph ... 121#p94121
Ищу детальки.
Ищу детальки.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів