


в диню таким треба жалуватисьVitaha_N писав:Пожаловался на обьявление
А если снять весь этот бутер и попробовать прямотоком на другом шланге?Geser писав: Кран-шланг-дизельний фільтр-шланг-карбюратор з новим клапаном від Мирона.
По маслосъёмному клапану...готовых нет,самому сделать дело 15 минут.Geser писав:Салям-балям!![]()
Вчора повернув на місце втулку під сальник правої цапфи КВ. Сальник на розмір "без втулки" працює одним бортом. Підозрюю, що підсмоктувало знатно на швидкості. Активний флюс трохи допоміг пропаяти раковини. Може якось до пер вилки руки дійдуть, бо сопливить трохи.
Треба швидко ефективне рішення по ущільненню штока зчеплення. Я так розумію, кращий варіант - сальник клапана китайського дирчика + втулка? Бувають готові, бо випав з інфопростору по явах?
Нарив сальник 5х16х7. Чи краще маслозйомний ковпачок шукати?
Стик коліно-труба теж сопливить і теж третій комплект кілець пішов. Герметик впридачу до кільця спасе?
Треба якісні гофри на цеп, бо вже третьому комплекту лози. Які взяти?
Хир пам'ятає розміри кільця під пробку вилки, підкажіть, завтикав поміряти.
ахахаха)) +1Geser писав:Ява з каляскою
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів