Йдем далі - двигун вже на рамі мотоцикла.
Сьогодні виконував зварювальні роботи з ювелірною точністю

Історія така: знайшов таки шпонку (вже потім зрозумів шо не ту), але не промірявши її довжину вснановив в цапфу...виступ був 2мм - замало. При всіх моїх стараннях, дістати її назад було йо як не просто - вона мала бочкообразну форму.

Довелося використовуючи 2мм електрод приварити до неї полоску металу - з 2ї спроби все вийшло
Також куплені водійські підніжки.
Що до втулки правої цапфи: взяв втулку втор. валу, почав міряти...потрібна довжина 15мм (втулка 16)...наждаком зняв до 14.7мм. Обмазав герметиком та встановив все, включно з генератором, на місце.
На черзі троси та електрообладнання
Також додав фото приладової панелі (гайки-шайби на верхньому траверзі зацініть)

нерж.

жизнь хороша, когда едешь не спеша...