Сторінка 2 з 2
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Додано: 19 березня 2017, 15:07
Андрейка 634-5-1980
Была у меня Ява с колесами от ЧЗ, те что из алюминия.
Товарищ взвешивал обычное и алюминиевое - точно не помню, но чтоб даже алюминий не тяжелей был, со сто процентной увереностью утверждать не буду, подожду результата.
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Додано: 19 березня 2017, 19:17
Dr_Hammer
На моїй яві стоять обода з ЧЗ, важив їх в зборі з ступицями якимось совєцким безменом, памятаю шо майже на 1.5 кг легші були порівняно з стальними.
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Додано: 20 березня 2017, 23:38
lelik
Андрейка - логіка то де? - алюмінієвий сплав при тому ж об'єму повинен буть легшим...можна звичайно накинуть трішки на масивності (алюм візуально масивніші ніж сталь), але не думаю шо був сенс робити алюм обода, коли вони були б такими або важчими за сталь.
У мене вийшла різниця в кілограм... важив китайськими вагами...але вони досить точні. Колеса з підшипниками і розп. втулками...алюм. навіть з фліпером.

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Додано: 22 березня 2017, 18:10
lelik
Колеса на місці!
На днях зроблю прохват - побачим як на асфальті тримається...
Пізніше перекрашу бак...і заміню крило. Опто-запалення ніяк не доїде до мене ще от - поки на холлі

Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Додано: 03 травня 2017, 22:25
Vitaliy.m
Как успехи с мотозверем?Проэкт завершился удачно?
Re: LELIK. 638-ма відновлюється.
Додано: 04 травня 2017, 13:20
lelik
да - катает без проблем. Единственное бензокран попался какой то корявый - малая пропускная способность - при активном драйве (подъем...или активный разгон, езда с крейсером 90) бывает наблюдается нехватка топлива. Расход топлива в норме (город 5-5.5).
Так же в планах электронная приборка (тах и спидометр)...и бак с крылом перекрасить надо.
В конце мая должны пригнать в гараж...