Як бачимо, "запахло весною" - роботи над мотоциклом на днях відновив...а саме:
- проведена діагностика і обслуговування задніх амортизаторів (заміна сальників, ущільнювачів і мастила)
- продіагностовані перемикачі (тумблери), та виконано монтаж електрообладнання (готовність 90%). Залишилось встановити тумблер "стоп-двигун" з оригінальною гріпсою, та підключити с-му запалення (БСЗ холл, а якшо розкошелимось то оптика), та купити аккумулятор. По можливості треба замінити гол.оптику, відшукати оригінальні "стікляшки" покажчиків повороту (наразі китай).
Такош виточені і вмонтовані розпірні втулки дзеркал, та "грузи руля" з нерж. сталі - виглядають шикарно (креслення Ярика Зайця

).
Встановлено номерний знак, та ще деякі дрібниці.
Також знайдено оригінальне 638-ме переднє крило, та чезетовські (алюм) колеса, які наразі проходять відновлювально роботи (цинк, або навіть хром спиць, поліровка ободів і ступиць)...ще в планах толкова гума на них...(орієнтовно: перед 90мм зад 110- 120).
найближчим часом плануєм придбати дзеркала, "ризинки" кріплення пал. баку.
Весною буде перекрас баку, та переднього крила.
Дякую за увагу
P.S. на фото фара світить "білим світлом" - то режим "габарит" - лампа що налічує декілька світлодіодів SMD монтажу, має досить високу віддачу по люменах

жизнь хороша, когда едешь не спеша...