Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение jawist634 »

Доброго дня всім форумчанам.
Прошу не кричати модераторів, на рахунок викладеної теми.
Виникла суперечка з другом який генератора краще, Ява 12В чи ІЖ 12В (14В 10А). Шукаючи в інтернеті характеристики знайшов чітку характеристку генератора Ява.
Изображение
а от до ІЖ тільки табличку
Изображение
Захотів порівнят їх якісно, побудував гарфіки в екселі і вийшло наступне
Изображение.
(для ІЖ генератора присутні тільки 3 точки х-ки, тому я їх трохи розмножив, на свій розсуд :beer2: . Жовта лінія показує приблизне продовження х-ки, кінечна точка присутня 20А :rules: ).
Тепер видно що генератор Яви має гірші характеристики. Його ж всі хвалять :balalaika: .
Тут і хочу почути всі ваші міркування. :100: :super:
Последний раз редактировалось jawist634 06 янв 2013, 10:18, всего редактировалось 1 раз.
Аватара пользователя
XedoX
уважаемый
Сообщения: 517
Зарегистрирован: 28 янв 2012, 22:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Откуда: Київ
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 30 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение XedoX »

У тя неправильный график ИЖ-генератора получился: в точке 5000об/мин ток должен быть 20А. :100:

Вкратце для мотоцикла ИЖ-генератор лучше - он мощнее и выходит на номинал при меньших оборотах, более устойчив к перегрузкам по току.
Единственное приемущество генератора Явы, то что он синхронный, а следовательно дает на выходе более стабильное выходное напряжение. Но в этом его и недостаток - при выходе на синхронную скорость U=const, а следовательно вся чрезмерная нагрузка переходит в ток, который обычно и сжигает ротор.

Честно говоря ниразу не слышал чтобы Явовский генератор хвалили:/
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
Аватара пользователя
Skomoroh
Йолккорокер
Сообщения: 3456
Зарегистрирован: 25 май 2009, 13:59
Мотоцикл: XL600Lm, GSF1200S
Откуда: Минск
Благодарил (а): 80 раз
Поблагодарили: 80 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение Skomoroh »

---Прошу не кричати модераторів, на рахунок викладеної теми.


А что не так ? Хорошая тема, интересная.
Один только момент - ты на втором графике легенду-то не перепутал ?
Мотоциклизд, распиздяй и йолкобайкер.
Хожу, причиняю добро там и тут (с)
jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение jawist634 »

товариш Xedox, прошу вибачення що не написав в першому пості.
Крива для генератора ІЖ, мається тільки для 3х точок. Я її трохи збільшив. Добавлена лінія жовтим кольором, показує приблизне проходження графіку (при умові що в таблиці значення вірні). Мабуть погано розгледів, при 5000 об/хв, приблизний струм 19А.
XedoX писал(а):Единственное приемущество генератора Явы, то что он синхронный, а следовательно дает на выходе более стабильное выходное напряжение. Но в этом его и недостаток - при выходе на синхронную скорость U=const
Обидва генератори є синхронні, оскільки частота вихідної напруги є пропорційна частоті обертання КВ. Наскільки відомо то обидва підключені по різному в Яви зірка, в ІЖ трикутник. Вихідна напруга регулюється струмом збудження обмотки ротора (який регулює РР), тому вихідна напруга є сталою і коливається в вузьких межах <1В (при різких змінах обертання КВ).
XedoX писал(а): а следовательно вся чрезмерная нагрузка переходит в ток, который обычно и сжигает ротор.
ось тут я трохи незрозумів, можна по детальніше?


Skomoroh
Якщо ти маєш на увазі чи вірно я підписав криві на порівняльному графіку, то абсолютно ні.
Аватара пользователя
-Vit-
уважаемый
Сообщения: 656
Зарегистрирован: 12 июн 2012, 13:42
Мотоцикл: JAWA 638-0-00, Ex Honda CB-500
Откуда: Вінниця
Благодарил (а): 53 раза
Поблагодарили: 33 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение -Vit- »

Для початку було б бажано уточнити які моделі генераторів розглядяються.. :smoke2:
Я так розумію Явський з 638 і якийсь Іж теж 12 В..?
6 В на 634 дійсно слабкий, і світло голіме, єдиний + це можливість самозбудження ;) (генератора)
Друге питання, дискусія це одне, а практичне використання...
На скільки розумію Іжовський простіше вкрячити на 634 за його розмірів.

На 638 не бачив необхідності міняти генератор.. За 8 років тільки змінив рідний акум на новий 5А Yuasa, потім варварськи порізав короб і всунув 18А з Іжа теж новий.. І вродь 2 раза замінив щітки.. Все. :chapaev:

Навіть при моїй сільській манері їзди зарядки практично завжди вистачало ( здодатковою фарою і додатковими стопами в нижніх поворотниках)

На сьогоднішній день взагалі частину освітлення можна замінити на світлодіоди, ксенон... поставити БСЗ і загалом понизити енергоспоживання в системі і покращити запуск і роботу на холостих..

..Практически не слышал чтобы генер 638 ругали. Или о каких-то выдающихся х-ках Ижевского..

Если б он был на порядок мощнее, или явно не хватало Яве штатного.. Вот помню положительные моменты когда поставил инжектор на Сиерру (давно было правда) и заодно вкрячил с донора и генер на 90А вместо 45А
Аватара пользователя
lelik
Старая гвардия
Сообщения: 1261
Зарегистрирован: 16 фев 2012, 15:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Откуда: г. Переяслав-Хмельницкий
Благодарил (а): 22 раза
Поблагодарили: 53 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение lelik »

І я от голову ломав декілька років тому - коли вибирав, який генератор причепить на 634-ту... іж 10а (саме його і порівнюєм) було досить легко дістати, і його характеристики мене вразили. Наприклад початкова частота токовіддачі 1150 обертів - як би холості :super: У яви здається ця величина трошки вища... далі -максимальна потужність при 5000об. - 280Вт - немало :sotona: Номінальна 140 - на галогенку й інше штатне освітлення вистачить (тимбільше шо інше освітлення крім поворотників у мене на - світлодіодах). І що стосується щіток... подейкують, що 638-мі генератори мають схильність до пошкодження та досить швидкого виходу з ладу даного вузла (просто-напросто щіткотримач плавиться ). На іж генераторі я не бачив такого - там єдине що може бути, це залипання щітки після КЗ, або ж сильний знос, або вже якщо криві руки зламають фіксатор :smoke: . А ще... мало не забув - досить часто пошкоджуються проводи, що йдуть від обмотки якоря до токоприймаючих кілецьз якими контачать щітки...і в іжовськом дана проблема відсутня...
Але от номінальна потужність (що головне) - в явськом (638-й же розглядаєм) вище :100: що дозволяє і додаткову протитумагку підключить, і обігрів гріпсів (ручок руля), та інші мото причандали...на смак мотоцикліста...
З повагою 8-)
...а тема таки актуальна, для тих, хто вагається як саме перевести улюблену 634-ту на 12в, і нарешті отримати якісне освітлення, і все, що дозволяє бортова напруга в 12в... :beer1: а
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение jawist634 »

Порівнюю генератори Ява 638 (14В 15А) і ІЖ (14В 10А), (брати ІЖ (14В 8А) сенсу немає 8А отримаєш тільки при 6600 об/хв :killhim: . А 6В генератори своє віджили і за часту їх навіть в хорошому стані міняють на 12В, навіть з мінска ставлять кулібіни :smoke: , ну це вже не головне :dedushka: ).
Цілком згоден з товаришем -Vit-, в 634 двигун добре стає генератор від ІЖ :100: (трошки модифікований, спиляна площадка для контактів і відпиляне вухо кріплення). З модернізацією конуса і правої кришки, можна помістити генератор від Яви 638. (надалі в розмові буду використовувати Яви і ІЖ). В розмовах про Яву 12В, від власників нарікань на електрообладнання не чув (хоч власники різних поколінь, різний х-р водіння).
Та при ремонті власники 634 задумуються який генератор ставити з Яви чи ІЖ. Так і мене запевняли що Ява має кращі параметри, та в свій час не захотів ламати праву кришку і вибрав ІЖ. Але якщо в ІЖ вся х-ка проходить вище, то це засвідчую про вищу струмо віддачу, при менших обертах КВ.
В цій темі ось і провіримо чи генератор ІЖ скромний чи не дарма він не виділяється з усіх типів :[:]|||[:]: .

Ториш lelik, ковзний контакт завжди був і буде самим ненадійним контактом в електричній машині (двигун то, чи генератор) :scout: . Присутній екстрасинситет :smoke: .
В самого задній габарит зроблений зі світло діодів :super:, з першого погляду він звичайного не відрізнити. (Якщо потрібна схемка в lelika на габарит 634, у мене до 638).
На рахунок інших недоліків згаданих lelikом не буду підтверджувати і відторгувати.
valerazaz
тюнингрокер
Сообщения: 1478
Зарегистрирован: 21 авг 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Откуда: киев.обл
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 36 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение valerazaz »

внесу ясность генератор иж не синхронный а асинхронный 3 фазный генератор переменного тока

синхронный стоят на 6в ижах и явах ,и проблема всегда одна выход из строя якоря .
jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение jawist634 »

Товариш valerazaz.
З чого ти взяв що в ІЖ генератор 14В 10А асинхронний (обгрунтуй) ;) ?
На 634 Яві з завода стоїть генератор постійного струму, якщо не помиляюсь то й на ІЖу теж 6В генератори з завода стояли постійного струму :smoke: .
Аватара пользователя
XedoX
уважаемый
Сообщения: 517
Зарегистрирован: 28 янв 2012, 22:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Откуда: Київ
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 30 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение XedoX »

jawist634, ИЖ генератор - асинхронный, схема соединения звезда :100:
Про регулировку напряжения ты прав, только есть нюанс: ИЖ ротор расчитан на прямое включение от батареи, а Явский ротор, как у всех синхронных генераторов, должен ограничиватся по току.
а следовательно вся чрезмерная нагрузка переходит в ток, который обычно и сжигает ротор.
я немного не точно выразился - он выгорает из-за того что РР, пытаясь компенсировать падение напряжения при перегрузке, выдает на ротор ток без ограничения, что для него фатально.
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
Аватара пользователя
XedoX
уважаемый
Сообщения: 517
Зарегистрирован: 28 янв 2012, 22:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Откуда: Київ
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 30 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение XedoX »

jawist634, Не буду вдаватся в курс лекций по ел.машинам, сравни даже визуально, обмотки статора у ИЖ и Явы.
Конструктивно они очень сильно отличаются. :dedushka:
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение jawist634 »

Тобто ти хоч сказати, від схеми з'єднання обмотки статора змінюється тип генератора? :sotona:
oleksa
Старая гвардия
Сообщения: 2089
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 20:06
Мотоцикл: Иж-56, Карпаты-2
Откуда: Киевская обл. г.Украинка
Благодарил (а): 63 раза
Поблагодарили: 70 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение oleksa »

На мотоциклах "Ява-250" и "Ява-350" применен генератор постоянного тока модели Д-355, шестиполюсный, параллельного возбуждения, мощностью 45 вт и номинальным напряжением 6 в.

Изображение


Применяемый на мотоцикле ЯВА-638 генератор - трехфазный синхронный с независимым возбуждением от аккумулятора (т.е.с шестидиодной схемой) и отдельным выпрямителем. Он состоит из ротора и статора, и способ его работы аналогичен работе автомобильных генераторов.

http://avto-moto-remont.ru/uploads/post ... yava-2.jpg

Схема включения
http://avto-moto-remont.ru/uploads/post ... yava-3.jpg


Источник : http://avto-moto-remont.ru/11-elektroob ... a-638.html
Последний раз редактировалось oleksa 06 янв 2013, 13:57, всего редактировалось 1 раз.
jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение jawist634 »

Шановні колеги, я нехочу писати курс по ЕМ (електричним машинам). Вже 4й курс вчуся на кафндрі ЕМ. Всі конструкції цих машин я знаю чудово.
Я вас запевняю, що в Яві і ІЖ 14В генератори синхронні :100: .
Хто не вірить, прошу клікнути по цій ссилці http://www.mega-vatt.ru/sinhronnie_asinhronnie/. Там трохи зрозуміло пояснено.
Кому більше детально пояснити пишіть в ЛС, не пожалію всього відфоткаю інфу і скину вам.
jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение jawist634 »

Саме з того сайту я взяв характеристику для Яви.
UBAH
Старая гвардия
Сообщения: 1219
Зарегистрирован: 04 фев 2010, 14:09
Мотоцикл: -----------
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 11 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение UBAH »

-----
Последний раз редактировалось UBAH 07 май 2017, 08:41, всего редактировалось 2 раза.
oleksa
Старая гвардия
Сообщения: 2089
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 20:06
Мотоцикл: Иж-56, Карпаты-2
Откуда: Киевская обл. г.Украинка
Благодарил (а): 63 раза
Поблагодарили: 70 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение oleksa »

Генераторы ИЖ.

Г36 6в.

Генератор постоянного тока Г36-М7 мотоциклов «Иж» состоит из двух основных частей: статора 1 (рис. 53) и ротора 4 (или якоря). Статор (неподвижная часть) крепится двумя винтами к картеру двигателя. В корпусе статора по окружности располагается шесть полюсных башмаков 3, на которые надета обмотка возбуждения 2, выполненная в виде последовательно соединенных между собой катушек. С наружной стороны кор­пуса приварена крышка, на которой размещаются клеммовая панель 13, щеткодержатель и прерыватель 8 (о нем подробно будет сказано ниже); на другой стороне корпуса имеются проточка и паз, служащие для фиксации генератора на картере двигателя.

Изображение

На мотоциклах “Планета-4” “Планета-5” “Юпитер-4” “Юпитер-5”устанавливается генератор переменного тока 281.3701 или ГП7. 12в.

Наименование, обозначение и количество деталей генератора даны в таблицах выше. Эти генераторы представляют собой трехфазную синхронную электрическую машину с электромагнитным возбуждением. Ротор генератора с клювообразными полюсными наконечниками, обмоткой возбуждения и контактными кольцами крепится непосредственно на коленчатом валу двигателя с посадкой на конус и шпонку.

Изображение


На мотоцикле “ИЖ Планета 5-01” установлен генератор 7.107-3710 переменного тока с возбуждением от постоянных магнитов.
Статор имеет две отдельные обмотки: зарядную и силовую. Зарядная обмотка подключена непосредственно к коммутатору и служит для питания системы зажигания двигателя, силовая обмотка через выпрямитель-регулятор обеспечивает питание приборов освещения, сигнализации и зарядку аккумуляторной батареи. Питание системы зажигания осуществляется переменным током, остальных потребителей - через выпрямитель-регулятор напряжения постоянным током.

Изображение
valerazaz
тюнингрокер
Сообщения: 1478
Зарегистрирован: 21 авг 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Откуда: киев.обл
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 36 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение valerazaz »

да не прав дествительно генератор называют синхронный, отстал я немного

но синхронным эго называют потому что благодаря стабильному управляющему напряжению на роторе ,достигнута стабильность напряжения и тока на выходе не зависимо от оборотов, и если на ротор подать одно фыксированое напряжения он уже будет асинхронным

когда я учился все машыны постояного тока были синхронными, переменного асинхронными.
jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение jawist634 »

oleksa якщо зустрінемось на Тарасовій Горі, з мене пиво. :100:
Мабуть всіх збиває з толку, невірне визначення. От більшість скаже що у Яви 15А видає генератор, а ІЖ тільки 10А :scout: , ну про частоту обертів ніхто не говорить :zemla: . Тут то вся й катвасія :gangsta: .
Тому мабуть остаточний висновок генератор ІЖ має кращу струмовіддачу ніж у Яви при однаковій частоті обертання КВ :smoke: .
Інше діло корисності використання отриманої енергії :D .
Якщо хтось може додати свої думки чекаю, буду з задоволенням їх обговорювати :super: .
За это сообщение автора jawist634 поблагодарил:
валико
oleksa
Старая гвардия
Сообщения: 2089
Зарегистрирован: 26 окт 2010, 20:06
Мотоцикл: Иж-56, Карпаты-2
Откуда: Киевская обл. г.Украинка
Благодарил (а): 63 раза
Поблагодарили: 70 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение oleksa »

jawist634 писал(а):oleksa якщо зустрінемось на Тарасовій Горі, з мене пиво. :100:
Рад любым встречам :chapaev: .

По Иж генератору.
Обмотка возбуждения, размещенная в пластмассовом каркасе, выполнена проводом ПЭТВ-2 диаметром 0,56 мм и содержит (600+5) витков. Сопротивление катушки при температуре окружающей среды (20+5)° С составляет (6,4+0,3) 0м. Статор, шихтованный из листовой низкоуглеродистой стали, крепится в картере двигателя. Статор имеет 18 зубцов, на которых установлены З-фазные обмотки. Каждая обмотка состоит из шести катушек непрерывно намотанных проводов ПЭТВМ диаметром 0,9 мм. В каждой катушке по 20 витков, в фазе -120. Соединение фазных обмоток - на "звезду".
Крышки статора выполнены из алюминиевого сплава. На верхней крышке размещены щеткодержатель, клеммовые панели и выполнены резьбовые отверстия для крепления прерывателей и конденсаторов системы зажигания.

Возможные неисправности генераторов:

заедание щеток в щеткодержателе;
загрязнение межламельных пазов или износ коллектора;
замыкание обмоток генератора на корпус, межвитковое замыкание, обрыв или замыкание проводов;
задевание ротора о статор из-за их неправильной взаимной установки или износа подшипника коленчатого вала;
переполюсовка генератора из-за неправильного подключения проводов.


(Взято с МотоИжа).

Какие проблемы возникают у Явовского генератора ? По сути тоже самое.
Качество изделий переменчиво как погода за окном.

Я бы на Иж поставил генератор от Совы 90вт (если бы его можно было приобрести за разумные деньги) или Ижовский на постоянных магнитах (купить его - фантастика). Вариант генераторов от скутеров - колхоз 100%, так как конус очень сильно не подходит.
valerazaz
тюнингрокер
Сообщения: 1478
Зарегистрирован: 21 авг 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Откуда: киев.обл
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 36 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение valerazaz »

в 140 вт иж. генератора надёжность на много выше чем у 45вт 6в ,проблема розпайка и вытковое от перегруза .
Аватара пользователя
XedoX
уважаемый
Сообщения: 517
Зарегистрирован: 28 янв 2012, 22:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Откуда: Київ
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 30 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение XedoX »

но синхронным эго называют потому что благодаря стабильному управляющему напряжению на роторе ,достигнута стабильность напряжения и тока на выходе не зависимо от оборотов, и если на ротор подать одно фыксированое напряжения он уже будет асинхронным
Согласен с valerazaz, я тоже рассматривал его в двигательном режиме, т.к. при подаче на него напряжения он быудет обыкновенным АД с фазным ротором, а следовательно при увеличении скорости ротора относительно поля статора он переходит в генераторный режим. В даном случае роль играет система управления, а не сам генератор.
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение jawist634 »

У мене знайомий половину зайвого викинув з бортової електроніки ІЖ П-3, залишив саме головне і катався на генераторі Мінск. Біди не знав.
У Мінска 12В 65Вт, ну світло є, але тусклувате. Як кажуть "за все треба платити" :sotona: .
А в другого на Ю-3 стояв теж з мінска на 2 датчика, хороша штука індуктивний датчик. :100:
Колись вичитав що може за своєю природою дати випередження запалення на 12 градусів. :super:

valerazaz писал(а):в 140 вт иж. генератора надёжность на много выше чем у 45вт 6в ,проблема розпайка и вытковое от перегруза .
Як вже було вище сказано, в ковзного контакту надійність менша, а в колекторного ще менша (є ковзний контакт типу контактних кілець (на 14В генераторах можна побачити), а є колекторний контакт (у генератора Яви 6в і інших)). Зараз всі намагаються виконати безконтактну систему, типу на постійних магнітах один самих відомих представників генератор Мінска з індуктивним давчтиком запалення :super: . А пробій, чи між виткове замикання самі поширені поломки генераторів :cry: .
valerazaz
тюнингрокер
Сообщения: 1478
Зарегистрирован: 21 авг 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Откуда: киев.обл
Благодарил (а): 2 раза
Поблагодарили: 36 раз
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение valerazaz »

генна от минска это уже не то---- для явы и иж

я когда перешол с 6в на 12в это было чудо особенно свет да и потребителей можно добавить без проблем
у меня насос 4а хава минск это не под силу.
jawist634
мож че и выростит
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 08 июн 2012, 23:43
Мотоцикл: 638-5
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Порівняння характеристик генераторів ІЖ і Ява

Сообщение jawist634 »

valerazaz
Кожен насолоджується тим що має :beer1: . Для таких потреб генератор, як в тебе треба потужний. :smoke:
Та після того як освоїв Мінск, я скажу що той генератор хвалять не дарма :super: . Звісно хотілося б більшого :sotona: . Але й його на той велосипед достатньо :D .
А як сказав друг переробивши ІЖ П-3 (тоді ще не було поширеним БСЗ, типу датчика Холла), я нарешті забув що таке контакти :chapaev: .
Ответить

Вернуться в «Освещение, звук»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей