Після встановлення відчутно змінюеться динаміка та економність двигуна, робота стає приємнішою (м'якішою) а одже підвищується ресурс двигуна. Через відсутність механічного контакту налаштування не збиваються, не зношуються агрегати системи запалення.
Від так встановивши БСЗ на свій мотоцикл ви навіки забудете мороку з контактами))) Блок змінного кута випередження на базі мікроконтролерного процесора дає змогу в повній мірі використовувати енергію згоряння палива, адже при високих обертах КВ при сталому не змінному запаленні у горючої суміші не вистачає часу щоб згоріти і передати енергію згоряння на поршень. При автоматичній зміни кута випередження залежно від обертів двигуна досягається максимальна потужність і в той же час економність двигуна. Також слід зазначити, що збалансована робота ЦПГ та запалення подовжує ресурс двигуна. Крім цього з'являється можливість встановлення додаткових функцій,-таких як запобігання перевищення обертів двигуна на 3000,3500,4000,5000,6000 при ввімкненні яких двигун не зможе крутитись вище зазначених обертів через відсічку іскри блоком ФУОЗ, та прогрів свічок при ввімкненні якого на свічках запалення відбуваеться іскроутворення з частотою 2000 р/хв. (дуже допомагає при закиданні електродів свічок без чистки і викручувань,-просто натисни кнопку)
Фото:
Комутатор.


В зборі комутатор та блок ФУОЗ.


Влесне Опто-датчик.


Блок ФУОЗ з середини.


Для прикладу графік випередження запалення для мотоцикла ЯВА 638.


Ну і ось як власне виглядає вже встановлений датчик на генератор (ИЖ Ю5).


На двохциліндрові мото встановлення катушки від ОКИ (двохвиводної) НЕПОТРІБНО!!!
Відправка через АВТОЛЮКС, Нова Пошта з Рівного за рахунок отримувача.
0680078208 Костя (Телефонуйте запитуйте все що вас зацікавить поясню)