

Виглядало воно, як забрав, приблизно так:

Некомплектний двигун, без поршневої.



Одразу була куплена поршнева на 65сс, були доведені продувочні канали,(яких аж 6, якщо не підводить пам'ять) оскільки мали багато заводських косяків.

Памятаю, що здивувався дуже тоді. Все тааакее малесеньке.

Ось поршень 65сс у порівнянні з поршнем від Восхода 175сс


Все швиденько інсталював, поставив вперше на колеса.

Приємно здивувала резина DUNLOP



прошу звернуть увагу на інструмент "юного техніка" : герметік, тряпочка і молоток.



Далі це все діло було колхозно підкрашено, і жовто-салатовий колір а-ля диски Кена Блока

Далі почались ігри в "Ваньку"... Щоб цей стілець їхав - було інстальовано допрацьований варіатор,прідібрані пружинки і грузики, кевларовий ремінь(більші навантаження витримує), комутатор "Дайтона", резонаторний вихлоп типу "Текнігаса" але не впевнений, могла буть і копія, відповідно налаштований карбюратор під це все діло. А ще я для впевненості заглушив масляний насос, оскільки він жив своїм життям, і почав бадяжить 2т суміш прямо в бак.



Ось таке фото лишилось, в процесі, фотографував лиш процес "ковиряння".

Покатався я на ньому трошки, трошки звалював на ньому від ДАІ





