Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
- romanrusyn
- мелко рокер
- Повідомлень: 43
- З нами з: 02 січня 2013, 13:25
- Мотоцикл: Transalp 650
- Звідки: Бережани
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
А повітряний фільтр? Можливо забитий, можливо туди щось потрапило. Колись давно мав не обережність поставити кусок тряпки під сідло біля вхідного патрубка повіряного фільтра. Їхав, їхав, а потім в один момент перестав нормально їхати і почав сильно багатити. Трохи довго все перевіряв, поки допер що сталось.
Попробуй без фільтра.
Попробуй без фільтра.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 94
- З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
- Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
- Звідки: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Пол дня сегодня просидел в гараже-результата нет, игрался и с уровнем и с жиклерами, наверное карб такой. Уже думаю новый карб с 638 купить, только не Китай, а Тайвань, у кого какие отзывы, кто сталкивался?
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Я стикався. Це, як у мультику про Простоквашино, коли пес ганяв за зайцем пів дня, щоб сфотати, а кіт говорить- то ще не кінець, ще пів дня будеш ганять, щоб фотку віддати, так і з карбами тими, купиш та будеш пів дня довбатися, щоб налаштувати. Шукай чеха, на просторах інету бува і нові трапляються і не нові у нормальному стані. Нещодавно купляв у доброму стані, некомплектний, без кришки верхньї та дроселя, головне, щоб було не розбите гніздо голки у розпилювачі.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- уважаемый
- Повідомлень: 695
- З нами з: 23 травня 2014, 18:27
- Мотоцикл: F800R '13
- Звідки: "город Кунцево далёкий"
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 16 разів
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
- не трать деньги на это гавно, я сталкивался 2-а раза, первый стоял на новом моте 10-го г.в., второй брал в 11 году у офицалов как запчасть - оба полное гавно, еще и денег за это просили как за японский с пересылом, а их закупочная цена - 10 баксов(на выставке спрашивали у представителей завода который их делает).rinert писав:Уже думаю новый карб с 638 купить, только не Китай, а Тайвань, у кого какие отзывы, кто сталкивался?
http://imgsrc.ru/zakazchikov/35095268.html#bp
я люблю свой мотоцикл, и если это плохо, то я не хочу становится хорошим
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Перевір ще чи не позатикані чим канали для з'язку з атмосферою, при перекритті дуже збагачує.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 54
- З нами з: 21 липня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Ява ,Иж
- Дякував (ла): 27 разів
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Поставил с 638 на движек Явы-старушки.Заводился отлично,холостого не было.Потом стал плохо заводиться и был поставлен родной старуховский Жиклеры были чистые.Не прижился может?
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 94
- З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
- Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
- Звідки: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Каналы указанные на фото не забиты, фильтр чистый и тоже не забит. Завтра возьму на пробу ещё один карб, попробую, просто уверен что виноват карбюратор, но что с ним может быть не так- загадка, может действительно общий износ, хотя видел как некоторые ездили на таких погремушках, и ездили все таки.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 54
- З нами з: 21 липня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Ява ,Иж
- Дякував (ла): 27 разів
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Где это канал?Не видать на фотке?USS писав:Перевір ще чи не позатикані чим канали для з'язку з атмосферою, при перекритті дуже збагачує.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Звичайно "нєвідать" бо він закритий пластинкою на яку вказує стрілка, знімеш піддончик, перевернеш догори дригом карб та побачиш зправа та зліва два отвори які виходять під пластинками назовні. На китайських карбах вони буває позатикані металевими кульками, щоб отримати хоч якусь адекватну роботу карба ті затички треба повидаляти.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 94
- З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
- Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
- Звідки: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Решил заменить резиновый конус, а то мой старый вызывал сомнения, но меня смущает как новый стоит во фланце, что он может уплотнять когда я его зажму или это нормально??
- Jataw
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
- Мотоцикл: Jawa638
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 26 разів
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
ты на карб одень,потом прикидывай...
Гражданская война будет!
-
- los Relajados
- Повідомлень: 649
- З нами з: 04 травня 2010, 20:09
- Мотоцикл: CZ 472.6
- Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 32 рази
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Так то да, карб немного ее растягивает, плюс если и этого будет мало, можно фланец облудить изнутри!
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 94
- З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
- Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
- Звідки: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Настроить нормальную работу мотоцикла стало делом принципа) Поменял корпус карбюратора, взял на пробу чешский, все перебрал, перемыл, переставил родные жиклеры, заменил уплотнительный конус. Еще выставил уровень топлива где-то на 11-12 мм. Но ожидания не оправдались. На обогатителе заводится, но сразу глохнет. Регулировал около часа, но так ничего и не получилось. Холостого какой он должен быть с синхронной работой нет, работает как 4-х тактный двигатель, то есть сплошной выхлоп. При завинчивании болта качества более или менее работает нормально, но ехать не реально, давится на низах очень. Если выкрутить больше болт качества, холостой как я описал выше и после прогазовки медленно сбрасывает обороты, но зато едет сносно. Может уровень топлива все -таки выставить на 9мм или наоборот еще уменьшать? насколько чувствительно уменьшение/увеличение уровня на 1-2 мм?
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 94
- З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
- Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
- Звідки: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Может карбюратор от 638 требует особых настроек на 634 двигателе? Думаю если бы был серьезный подсос, то она и не заводилась нормально и не ехала вообще.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Ніяких особливих налаштувань непотрібно, шукай, десь інша причина.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 94
- З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
- Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
- Звідки: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Решил проверить опережение зажигания сегодня- у меня БСЗ +ФУОЗ с оптодатчиком. Опережение правильное, но при входе модулятора в оптодатчик он не тухнет, а начинает тускло гореть и через пару сек загорается штатно. Замкнул желтый и белый провод на ФУОЗе и оптодатчик горит даже когда модулятор входит, никакой реакции. Странно, хотя заводится без проблем, неужели в этом может быть причина??
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 889
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 145 разів
- Подякували: 180 разів
- Контактна інформація:
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
І ще одним досить важливим елементом переходу на 638-ий карб в "старухах", було б збереження рідного кожуха карбюратора.
На перший погляд це не можливо, але то тільки на перший погляд!)))
Накручуєм корпус карба на оправку М6, тим місцем де головний жиклер вкручується і підпираєм задньою бабкою через попередньо підготовлену ступінчату шайбу і проточуєм до Ф35, бо під старушачу кришку М36х1 там не вистачає товщини:
Нарізаємо різцем М35х1:
І точим нову кришку по образу старої, зверху М24х1.5 для гайки кожуха і М7х1 під упор троса:
Отаке рішення придумалось для кумової 559))
На перший погляд це не можливо, але то тільки на перший погляд!)))
Накручуєм корпус карба на оправку М6, тим місцем де головний жиклер вкручується і підпираєм задньою бабкою через попередньо підготовлену ступінчату шайбу і проточуєм до Ф35, бо під старушачу кришку М36х1 там не вистачає товщини:
Нарізаємо різцем М35х1:
І точим нову кришку по образу старої, зверху М24х1.5 для гайки кожуха і М7х1 під упор троса:
Отаке рішення придумалось для кумової 559))
Jedem das Seine!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів