Ява 634 Івано-Франківськ
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Є якась різниця по відчуттям між одинарною рамою на CZ та дуплексною на JAWA?
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Кардинально 2 різні мотоцикли. Можливо моя ява не в ідеальному стані, але чезет має інакший центр ваги і набагато краще кладеться в повороти та маневрує, а ява більш стійка валить як танк)MAXDZ писав:Є якась різниця по відчуттям між одинарною рамою на CZ та дуплексною на JAWA?
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Додивився в чому біда муфти . Відкручується болт регулювання полуавтомата. Коли вижимаєш муфту його починає трясти і відкручується, коли включена передача теж ,але помаліше. На нейтральній все ок .
Ось відео . В когось таке було?
https://www.youtube.com/watch?v=vq-gjMv ... YQ&index=1
Ось відео . В когось таке було?
https://www.youtube.com/watch?v=vq-gjMv ... YQ&index=1
- mogutov
- рокер
- Повідомлень: 177
- З нами з: 25 грудня 2014, 11:23
- Мотоцикл: jawa 634. cezet 472.6. ИЖ планета-5. ИЖ Юпитер-5
- Звідки: Луганск
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
шарики на месте все,смотрел?зовсім писав:Додивився в чому біда муфти . Відкручується болт регулювання полуавтомата. Коли вижимаєш муфту його починає трясти і відкручується, коли включена передача теж ,але помаліше. На нейтральній все ок .
Ось відео . В когось таке було?
https://www.youtube.com/watch?v=vq-gjMv ... YQ&index=1
У каждого электрика есть свой ангел…
Ангел-предохранитель.
Ангел-предохранитель.
- Vitaha_N
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1612
- З нами з: 05 січня 2011, 23:05
- Мотоцикл: Jawa, Suzuki
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 35 разів
- Подякували: 90 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
У меня на 638.5 этот винт с завода зафиксирован контргайкой. Долго не мог понять назначение отверстия в правой крышке - толку что туда можно залезть отверткой если все равно контргайка держит и без снятия крышки не отрегулируешь. Сейчас погуглил на тему полуавтомат - странно, все с фиксацией винта пружинным лепестком. Но как вариант - законтри как у меня и забудь
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Я полувавтомат повністю розкручував(чистив від масла ) Може неправильно зібрав?
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
купив поршні 4рем і розточив під них циліндри. І також кільця фірми MOTUS . За все щось вийшло 560 грн =\
Зібрав все докупки і завів . Мотор шелестить нічого не таракає,не стукає і спокій на душі =))) Ну і получилася в мене повністю прокапіталена ява.
Зварив кріплення для переднього наболотника і вкоротив
закину пару фоток пізніше викладу відео першого старту
лишилися косметичні ремонти і все
Зібрав все докупки і завів . Мотор шелестить нічого не таракає,не стукає і спокій на душі =))) Ну і получилася в мене повністю прокапіталена ява.
Зварив кріплення для переднього наболотника і вкоротив
закину пару фоток пізніше викладу відео першого старту
лишилися косметичні ремонти і все
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3372
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Хорошо работает! Звук сигар порадовал.Лампа зарядки чего не тухнет при таких оборотах?
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
дякую! ,лампа напряму виведена від генератора, без реле тому і світить завжди.
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Хелп ,завжди чорна свічка на правому котлі ! І масло з труби тече, а на лівій ні ( хоча це хвороба така )
Був підсос повітря зпід голови , поміняв прокладку під циліндрами + під головами мідні. Перевіряв підсосу повітря немає , але проблема залишилася .
От і думаю чи то через вихлоп, чи карб?
(свічки міняв місцями, ковпаки теж ) завжди права закоксована
P.S. права голова трошки менше сідає десь на 0.5-0.7мм ( не від неї, інший номер)
Був підсос повітря зпід голови , поміняв прокладку під циліндрами + під головами мідні. Перевіряв підсосу повітря немає , але проблема залишилася .
От і думаю чи то через вихлоп, чи карб?
(свічки міняв місцями, ковпаки теж ) завжди права закоксована
P.S. права голова трошки менше сідає десь на 0.5-0.7мм ( не від неї, інший номер)
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Так цилиндр не тот сопливит.. с права же гена стоит там только воздух может сосать..
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
А шина на задку фронтальна , як поводить себе мот на дорозі? Правий котел, там нема масла, якщо тільки не пошкоджений картер. Може свічка глюче ?. Міняв для проби з правого на лівий?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Нормально поводить на дорозі , покраще попередньої і на піску можу їхати уже не кидає так .
Свічки міняв і ковпаки .
Сальник може бути , він тонший був за рідний і я його під штопорне поставив, не до підшипника. Може він і робить різницю в кшм?
Свічки міняв і ковпаки .
Сальник може бути , він тонший був за рідний і я його під штопорне поставив, не до підшипника. Може він і робить різницю в кшм?
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Сальник ні до чого, трохи тонший не зробить ніякої погоди для об'єму КШМ, у тебе ознаки переливу, або не вчасної подачі іскри, не в той момент, що потрібно.Як виставляв момент запалення? Чи однаковий він для обох циліндрів? Та і про відмінність головок там у тебе було, щось про різницю посадки?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- рокер
- Повідомлень: 465
- З нами з: 01 червня 2009, 11:20
- Мотоцикл: CZ 472.3. 1977 г. вып., мокики "Карпати"-2, Sagitta Resistente ZN50QT, Zongshen GY 200.
- Звідки: Тамбов
- Дякував (ла): 286 разів
- Подякували: 93 рази
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Похоже на перелив карбюратора-обычно масло с коробки левый цилиндр забирает. Если бы была раздолбана посадка ЦО до подсоса масла - тут и сама заводка движка была бы весьма проблематичной да и грохот бы стоял-не захотелось бы заводить... Ну или как вариант-очень позднее зажигание на правом цилиндре (может быть уход зазора если не проверить момент размыкания после затяжки винта прерывателя при регулировке).
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Моменту розмикання, як я зрозумів не повинно бути, бо встановлене БСЗ, може шторка не симетрична? Про праву головку нема відповіді, може камера згорання по об'єму відрізняється?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- рокер
- Повідомлень: 465
- З нами з: 01 червня 2009, 11:20
- Мотоцикл: CZ 472.3. 1977 г. вып., мокики "Карпати"-2, Sagitta Resistente ZN50QT, Zongshen GY 200.
- Звідки: Тамбов
- Дякував (ла): 286 разів
- Подякували: 93 рази
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Если БСЗ тогда зажигание отпадает (несиметричность шторки-вопрос, проверь, покрути опережение если есть возможность и там будет видно уйдет ли дым из правого цилиндра). Объем камер сгорания-в ВМТ пролей через свечное отверстие густым маслом из шприца-сколько войдёт масла такой и объём. Другое дело если одну головку "осаживали" для повышения степени сжатия а другую нет - но тут разница в давлении на кикстартер при заводке была бы ощутимая очень.
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Голови сідають однаково просто ребра різняться у висоті , додивився . Візуально здається що не так .
метелик семетричний без будь яких пошкоджень . Це явно перелив , можебути через кривий гол жигл? (Набік просверлений)
Зап бсз з фуозом 2sp
метелик семетричний без будь яких пошкоджень . Це явно перелив , можебути через кривий гол жигл? (Набік просверлений)
Зап бсз з фуозом 2sp
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Поміняв жиглер поставив від копійки 107. Тепер дві свічи почорніли , але права всерівно більше. Відрегулював карб те саме . З правої тече , ліва суха.
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Містика...
прожени її крейсером 90-110 хоча б 10-15км - мож просто і трубі "кака" назбиралась.
Якшо вихлоп відверто димний на правому горшку - то тут тільки одна причина - проникнення мастила зКПП саме в праву кривошипну камеру - інших причин годі й шукать. Але якшо димність майже не відрізняється то нема причин уди лізти - не заважай двигуну працювать;) А плюс в тому шо правий кривошип і горшок не буде страждать масляним голоданням;)
прожени її крейсером 90-110 хоча б 10-15км - мож просто і трубі "кака" назбиралась.
Якшо вихлоп відверто димний на правому горшку - то тут тільки одна причина - проникнення мастила зКПП саме в праву кривошипну камеру - інших причин годі й шукать. Але якшо димність майже не відрізняється то нема причин уди лізти - не заважай двигуну працювать;) А плюс в тому шо правий кривошип і горшок не буде страждать масляним голоданням;)
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Ява 634 Івано-Франківськ
Зняв флейти з двох труб і помітив шо перегородкди (кільця) в самі трубі не тримаються якось нарівняв і заставив флейти назад . Масло уже не тече .походу в них була проблема .
Але свічки далі чорні . Продовжую регулювати карб , попробую опустити голку
Але свічки далі чорні . Продовжую регулювати карб , попробую опустити голку
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів