Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
-
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 18 травня 2018, 09:19
- Мотоцикл: MZ TS 150, MZ TS 250, MZ ETS 250/1 G5
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
Доброго дня форумчани. Я вирішив завітати сюди, бо потрібна допомога. На даний момент стараюся відновити MZ TS 150. Признаюся довгий час із технікою зовсім не дружив. Але прийшов час і я наздоганяю втрачене. Багато чого не розумію. Шукаю запчастини до цього мотоцикла. Все пригодиться, бажано щоб було оригінальне. Дуже потрібно зараз такі деталі: повороти,стопсигнал, спідометр із тахометром, рідні колеса від MZ серії, гальма. І ще одне як саме у цій моделі установити спідометр. На тахометр як я зрозумів ж місце позаду циліндра? Чи це воно йде на спідометр.
Ось фотографії мота
Хто що може порадити?
Ось фотографії мота
Хто що може порадити?
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
Доброго дня! Вітаю в MZ-форумі!
Привід спідометра йде від задньої зірки, а в тебе вона з JAWA. Привід тахометра йде з картера за циліндром.
З приводу запчастин, звернись до товариша з ніком Boris. Він може привезти запчастини з Угорщини. Виклади будь ласка фото інших своїх MZ, та коротенькі історії про них.
Привід спідометра йде від задньої зірки, а в тебе вона з JAWA. Привід тахометра йде з картера за циліндром.
З приводу запчастин, звернись до товариша з ніком Boris. Він може привезти запчастини з Угорщини. Виклади будь ласка фото інших своїх MZ, та коротенькі історії про них.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
Во бля, у меня бак такой валяется....vdenyssko писав: ↑17 червня 2018, 15:54 Доброго дня форумчани. Я вирішив завітати сюди, бо потрібна допомога. На даний момент стараюся відновити MZ TS 150. Признаюся довгий час із технікою зовсім не дружив. Але прийшов час і я наздоганяю втрачене. Багато чого не розумію. Шукаю запчастини до цього мотоцикла. Все пригодиться, бажано щоб було оригінальне. Дуже потрібно зараз такі деталі: повороти,стопсигнал, спідометр із тахометром, рідні колеса від MZ серії, гальма. І ще одне як саме у цій моделі установити спідометр. На тахометр як я зрозумів ж місце позаду циліндра? Чи це воно йде на спідометр.
Ось фотографії мота
Хто що може порадити?
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
-
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 18 травня 2018, 09:19
- Мотоцикл: MZ TS 150, MZ TS 250, MZ ETS 250/1 G5
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
Ну що ж, історія про них буде тільки одна. Ці всі мото, які я маю купив тато. Важко це казати, але він загинув в аварії. Один пяний ідіот виїхав на зустрічну, коли він повертався із села додому.валико писав: ↑17 червня 2018, 21:59 Доброго дня! Вітаю в MZ-форумі!
Привід спідометра йде від задньої зірки, а в тебе вона з JAWA. Привід тахометра йде з картера за циліндром.
З приводу запчастин, звернись до товариша з ніком Boris. Він може привезти запчастини з Угорщини. Виклади будь ласка фото інших своїх MZ, та коротенькі історії про них.
Один ми збирали разом
Перероблена рама від CZ(Маю ще два мотори від CZ 500 і дві рами, можливо буде потрібно комусь)
На ньому якраз і катаюся зараз
За другим, який розібраний, їздили у львівську область. Це TS 250, якщо я не помиляюся
А третій це ETS 250/1 G5
На скільки я зрозумів, то у ньому заварений шатун і зараз шукаю схемки якихсь зйомників, щоб розколоти мотор і подивитися що ж там не так
До речі, це була його тема на форумі
viewtopic.php?f=56&t=5433
- vanyap2000
- мож че и выростит
- Повідомлень: 57
- З нами з: 14 березня 2017, 22:54
- Мотоцикл: Jawa 634-7, CZ 516
- Звідки: Чернівці
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
-
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 18 травня 2018, 09:19
- Мотоцикл: MZ TS 150, MZ TS 250, MZ ETS 250/1 G5
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
Їде супер. Там кріплення під мотор тільки варені. У лісі просто чудово кататися. На дорозі до 80 км розганяв. Дуже надійний мотор
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
На фото дійсно рама від TS 250, а ще твм мотор від ETZ 250, той що зібраний.
ETS 250/G5 то дійсно перл в твоій стайні!, німці за ними ганяються.
ETS 250/G5 то дійсно перл в твоій стайні!, німці за ними ганяються.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
До речі, на motocross. ua, продавали заднє крило, хромоване від G5.
Ich fahre eine,ich repariert eine
-
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 18 травня 2018, 09:19
- Мотоцикл: MZ TS 150, MZ TS 250, MZ ETS 250/1 G5
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
У мене появилося питання. Так як тс 150 без документів, чи є можливість зробити на нього їх. І якщо так, то як саме?
Фото своєї роботи скоро вже викладу
Фото своєї роботи скоро вже викладу
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
Моніторити постійно інтернет, іноді вискакують варіанти продажу рами з документами або вбитої в хлам ходовки за розумні гроші, головне щоб рама була не варена та не крива. Інших способів не знаю.
Ich fahre eine,ich repariert eine
-
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 18 травня 2018, 09:19
- Мотоцикл: MZ TS 150, MZ TS 250, MZ ETS 250/1 G5
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Відновлення MZ TS 150, MZ TS 250
Сьогодні мало б бути зовсім інше повідомлення тут, але... Думав, що нарешті вийде сьогодні закінчити збирати свій мц, але не вийшло. ЗАлишалося зробити тільки проводку. Довго розбиралися із схемами, так як я не сильний у цьому, прийшлося багато читати і вчитися. От як все було... Зробили ми проводку, підключили до замка запалювання все. Довго там промучилися, бо на старих фотографіях не добре видно, та і схеми не дуже вмію читати. Підключаємо акумулятор і йде замикання. У чому ж там була проблема, не знали. Наче перевіряли багато разів усе. Пробували ще відключати дещо, може там щось не ладне було. Нічого не проходило. Тоді взяли перевірити замок сам і ось що вийшло із 6 режимів які повинні там були бути, було всього 5. На фото видно. Та ще й у зовсім іншому порядку ніж у книжці написано. Як таке можливо? Чи то, може, ми щось намудрували?
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів