Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Аватар користувача
romanrusyn
мелко рокер
Повідомлень: 43
З нами з: 02 січня 2013, 13:25
Мотоцикл: Transalp 650
Звідки: Бережани
Дякував (ла): 0
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення romanrusyn »

А повітряний фільтр? Можливо забитий, можливо туди щось потрапило. Колись давно мав не обережність поставити кусок тряпки під сідло біля вхідного патрубка повіряного фільтра. Їхав, їхав, а потім в один момент перестав нормально їхати і почав сильно багатити. Трохи довго все перевіряв, поки допер що сталось.
Попробуй без фільтра.
rinert
мож че и выростит
Повідомлень: 94
З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
Звідки: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення rinert »

Пол дня сегодня просидел в гараже-результата нет, игрался и с уровнем и с жиклерами, наверное карб такой. Уже думаю новый карб с 638 купить, только не Китай, а Тайвань, у кого какие отзывы, кто сталкивался?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 321 раз
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення USS »

Я стикався. Це, як у мультику про Простоквашино, коли пес ганяв за зайцем пів дня, щоб сфотати, а кіт говорить- то ще не кінець, ще пів дня будеш ганять, щоб фотку віддати, так і з карбами тими, купиш та будеш пів дня довбатися, щоб налаштувати. Шукай чеха, на просторах інету бува і нові трапляються і не нові у нормальному стані. Нещодавно купляв у доброму стані, некомплектний, без кришки верхньї та дроселя, головне, щоб було не розбите гніздо голки у розпилювачі.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
ivanzakazchikov
уважаемый
Повідомлень: 695
З нами з: 23 травня 2014, 18:27
Мотоцикл: F800R '13
Звідки: "город Кунцево далёкий"
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 16 разів
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення ivanzakazchikov »

rinert писав:Уже думаю новый карб с 638 купить, только не Китай, а Тайвань, у кого какие отзывы, кто сталкивался?
- не трать деньги на это гавно, я сталкивался 2-а раза, первый стоял на новом моте 10-го г.в., второй брал в 11 году у офицалов как запчасть - оба полное гавно, еще и денег за это просили как за японский с пересылом, а их закупочная цена - 10 баксов(на выставке спрашивали у представителей завода который их делает).

http://imgsrc.ru/zakazchikov/35095268.html#bp
я люблю свой мотоцикл, и если это плохо, то я не хочу становится хорошим
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 321 раз
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення USS »

Перевір ще чи не позатикані чим канали для з'язку з атмосферою, при перекритті дуже збагачує.
Вкладення
Screenshot_14.png
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Никанор Никанорович
мож че и выростит
Повідомлень: 54
З нами з: 21 липня 2011, 09:09
Мотоцикл: Ява ,Иж
Дякував (ла): 27 разів
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення Никанор Никанорович »

Поставил с 638 на движек Явы-старушки.Заводился отлично,холостого не было.Потом стал плохо заводиться и был поставлен родной старуховский :( Жиклеры были чистые.Не прижился может?
rinert
мож че и выростит
Повідомлень: 94
З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
Звідки: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення rinert »

Каналы указанные на фото не забиты, фильтр чистый и тоже не забит. Завтра возьму на пробу ещё один карб, попробую, просто уверен что виноват карбюратор, но что с ним может быть не так- загадка, может действительно общий износ, хотя видел как некоторые ездили на таких погремушках, и ездили все таки.
Никанор Никанорович
мож че и выростит
Повідомлень: 54
З нами з: 21 липня 2011, 09:09
Мотоцикл: Ява ,Иж
Дякував (ла): 27 разів
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення Никанор Никанорович »

USS писав:Перевір ще чи не позатикані чим канали для з'язку з атмосферою, при перекритті дуже збагачує.
Где это канал?Не видать на фотке?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 321 раз
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення USS »

Звичайно "нєвідать" бо він закритий пластинкою на яку вказує стрілка, знімеш піддончик, перевернеш догори дригом карб та побачиш зправа та зліва два отвори які виходять під пластинками назовні. На китайських карбах вони буває позатикані металевими кульками, щоб отримати хоч якусь адекватну роботу карба ті затички треба повидаляти.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
rinert
мож че и выростит
Повідомлень: 94
З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
Звідки: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення rinert »

Решил заменить резиновый конус, а то мой старый вызывал сомнения, но меня смущает как новый стоит во фланце, что он может уплотнять когда я его зажму или это нормально??
Вкладення
image.jpeg
Аватар користувача
Jataw
Старая гвардия
Повідомлень: 1062
З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
Мотоцикл: Jawa638
Звідки: Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 26 разів
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення Jataw »

ты на карб одень,потом прикидывай...
Гражданская война будет!
C_ Joker
los Relajados
Повідомлень: 649
З нами з: 04 травня 2010, 20:09
Мотоцикл: CZ 472.6
Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 32 рази
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення C_ Joker »

Так то да, карб немного ее растягивает, плюс если и этого будет мало, можно фланец облудить изнутри!
rinert
мож че и выростит
Повідомлень: 94
З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
Звідки: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення rinert »

Настроить нормальную работу мотоцикла стало делом принципа) Поменял корпус карбюратора, взял на пробу чешский, все перебрал, перемыл, переставил родные жиклеры, заменил уплотнительный конус. Еще выставил уровень топлива где-то на 11-12 мм. Но ожидания не оправдались. На обогатителе заводится, но сразу глохнет. Регулировал около часа, но так ничего и не получилось. Холостого какой он должен быть с синхронной работой нет, работает как 4-х тактный двигатель, то есть сплошной выхлоп. При завинчивании болта качества более или менее работает нормально, но ехать не реально, давится на низах очень. Если выкрутить больше болт качества, холостой как я описал выше и после прогазовки медленно сбрасывает обороты, но зато едет сносно. Может уровень топлива все -таки выставить на 9мм или наоборот еще уменьшать? насколько чувствительно уменьшение/увеличение уровня на 1-2 мм?
C_ Joker
los Relajados
Повідомлень: 649
З нами з: 04 травня 2010, 20:09
Мотоцикл: CZ 472.6
Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 32 рази
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення C_ Joker »

Скорее всего подсос где то!
rinert
мож че и выростит
Повідомлень: 94
З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
Звідки: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення rinert »

Может карбюратор от 638 требует особых настроек на 634 двигателе? Думаю если бы был серьезный подсос, то она и не заводилась нормально и не ехала вообще.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 321 раз
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення USS »

Ніяких особливих налаштувань непотрібно, шукай, десь інша причина.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
rinert
мож че и выростит
Повідомлень: 94
З нами з: 26 квітня 2015, 09:41
Мотоцикл: Ява 634 12в, Honda cb600f-S
Звідки: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення rinert »

Решил проверить опережение зажигания сегодня- у меня БСЗ +ФУОЗ с оптодатчиком. Опережение правильное, но при входе модулятора в оптодатчик он не тухнет, а начинает тускло гореть и через пару сек загорается штатно. Замкнул желтый и белый провод на ФУОЗе и оптодатчик горит даже когда модулятор входит, никакой реакции. Странно, хотя заводится без проблем, неужели в этом может быть причина??
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 889
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 180 разів
Контактна інформація:

Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ

Повідомлення Dr_Hammer »

І ще одним досить важливим елементом переходу на 638-ий карб в "старухах", було б збереження рідного кожуха карбюратора.
На перший погляд це не можливо, але то тільки на перший погляд!)))

Накручуєм корпус карба на оправку М6, тим місцем де головний жиклер вкручується і підпираєм задньою бабкою через попередньо підготовлену ступінчату шайбу і проточуєм до Ф35, бо під старушачу кришку М36х1 там не вистачає товщини:

Зображення

Нарізаємо різцем М35х1:

Зображення

І точим нову кришку по образу старої, зверху М24х1.5 для гайки кожуха і М7х1 під упор троса:

Зображення

Зображення

Зображення

Отаке рішення придумалось для кумової 559))
Jedem das Seine!
Відповісти

Повернутись до “Карбюратор”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів