Легенды южных дорог
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Легенды южных дорог
С позволения автора размещаю ссылки на его произведения. Может попозже сам к нам заглянет.
Бывалый явист Константин Горенко. Легенды южных дорог.
http://chronologia.3dn.ru/news/legendy_ ... 10-10-16-2
http://chronologia.3dn.ru/news/legendy_ ... 10-10-16-3
Бывалый явист Константин Горенко. Легенды южных дорог.
http://chronologia.3dn.ru/news/legendy_ ... 10-10-16-2
http://chronologia.3dn.ru/news/legendy_ ... 10-10-16-3
Слава Україні!
- babay
- рокер
- Повідомлень: 261
- З нами з: 09 серпня 2009, 19:40
- Мотоцикл: Jawa-360
- Звідки: г-г Севастополь
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Легенды южных дорог
Вылез баннер, я пытался его сбросить- он не уходит. Не стал читать. Хай сам читает свои баннеры.
- kiselandrew
- АВАТАР ААНГ
- Повідомлень: 2860
- З нами з: 25 травня 2009, 14:11
- Мотоцикл: none
- Звідки: Novgorod-Siverskiy, UA
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Легенды южных дорог
Еще одна история, читал с удовольствием: http://www.realchina.ru/archives/1828
https://www.strava.com/athletes/20928928
- kiselandrew
- АВАТАР ААНГ
- Повідомлень: 2860
- З нами з: 25 травня 2009, 14:11
- Мотоцикл: none
- Звідки: Novgorod-Siverskiy, UA
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- skitalets
- мелко рокер
- Повідомлень: 43
- З нами з: 19 жовтня 2010, 19:29
- Мотоцикл: 638-5
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Легенды южных дорог
Прочитал про папу...
До чего приятная история!
Улыбка не сходила с лица.
Пожалуй со временем перечитаю ещё.
До чего приятная история!
Улыбка не сходила с лица.
Пожалуй со временем перечитаю ещё.
Tempus Fugit
Carpe Diem
Carpe Diem
- kiselandrew
- АВАТАР ААНГ
- Повідомлень: 2860
- З нами з: 25 травня 2009, 14:11
- Мотоцикл: none
- Звідки: Novgorod-Siverskiy, UA
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 08:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Легенды южных дорог
МОТОМАГНІТ
Ты помнишь, как всё начиналось? (с)
Я пам'ятаю. Я взагалі багато чого з дитинства пам'ятаю. Мабуть воно було зовсім недавно, якийсь 89-91 рік. "Мінск", новенький, у мого дяді і, за сумісництвом, хрещеного. Ми з Юрком полюбляли витирати з букв номера пилюку з маслом. Гарненькі чистенькі букви на брудному фоні. А ще, коли від'їжджав, любили підносити долоню до вихлопної і відчувати пульсацію диму і нюхати руку. В повітрі вихлоп пахнув приємніше, але я щоразу надіявся, що різниці не буде. Ранні розчарування
Покатушки сидячи на баку теж були. І всьо. А ще в босоногу пору вдалося трішки проїхатися пасажиром на червоненькій блискучій Яві тата подружки.
А ось, до речі, і вона
Трохи згодом, коли уже могли дотягнутися до ручки, тихенько і не залишаючи слідів заводили і газували по кілька секунд. Надіюся, ніхто не здогадався. В той час "Мінск" частенько стояв у нас вдома. А на спицях висів дверний замок. Тому що молодший брат дяді, і за сумісництвом теж дядя (щось неймовірне, правда?) любив не тільки заводити, але й ганяти. Хіба якийсь замок зупинить велике бажання не ходити пішки? Дротом примотати до спиць і уперед, ловити розколбас. Надіюся, ніхто не здогадався.
Клуб дужумілі ручки
Ось вона, ракета! Знову "Мінск". Приятель купив супертюнінговану тачку у кольорі "сірий металік", як його всі називали. Не без іронії, звичайно. Насправді колір був ближчий до грунту ПФ, нанесеного старим пензлем, тільки в слух цього не говорили, щоб не зіпсувати карму. Тюнінг цієї тачки дозволяв ловити гострі враження від несподіваної їзди назад і від прориву ущільнення під головкою з гучним "БАХ!" Пів дня затягуєш головку і десять хвилин катаєшся. Мені якось вдалося це зробити і дорватися до керма. Фонтан емоцій. Я їду!
Згодом "сірий металік" доїздився і на його місце прийшов "Восход". Красень! Весь у хромі! 3М. Мрія поета. Якби не одне "але". Сипався він частіше, ніж ми знаходили час на підтяжку гайок. Тоді вперше руки були по лікті в мазуті і в гаражі засиджувались до півночі.
Понижаємо кубатуру
"Карпати" і "газовичок". "Газовичок" повністю виправдовував своє ніжне ім'я. Їздив він переважно на газоліні. Якось вранці перед школою потримав в руках карбюратор. Дівчата через ряд парт цікавилися, чому газом у класі смердить. Не true, загалом. Повинно пахнути. Фіал... Бензином.
Опозиція
Побачив я в журналі "Мото" "Дніпро" з претензією на спортбайк. Зачепило. Наступні два роки збирав інформацію про модернізацію вітчизняного BMW до чогось стрімкішого, ніж тракторець на двох колесах і з боковим причепом.Я тоді з розділу тюнінгу на Мотку (http://www.moto.kiev.ua) не вилазив. А Юрко розжився Явою. "Експерименталка". Куди там до МеТе... Не розумію. Опозит у зовнішності Р1 - ось наш вибір! Збирався купити донора при першій же нагоді.
Яву, Яву взял я на халяву (с)
Тут треба сказати велике спасибі дядьку Юрі SerDUKE. Його підхід до доводки МТ зовсім відбив бажання за це братися. Ну, не доріс я до такого рівня. Та і удар по бюджету вимальовувався солідний.
А ще вперше проїхався за кермом Яви брата і зрозумів - моє. Дуже зручно і комфортно. По мені. Починаємо збирати американських президентів. Сім Франклінів. Середня така по величині колекція. І зелененька з перспективою засмагнути до чорна у моїй власності. Jawa 350 638-00 1988 року випуску. Мені подобається.

Тут можна увімкнути "Джип-бип-папа" Чайфів, щоб відчути емоції. Захворів мотоциклом.
Ты помнишь, как всё начиналось? (с)
Я пам'ятаю. Я взагалі багато чого з дитинства пам'ятаю. Мабуть воно було зовсім недавно, якийсь 89-91 рік. "Мінск", новенький, у мого дяді і, за сумісництвом, хрещеного. Ми з Юрком полюбляли витирати з букв номера пилюку з маслом. Гарненькі чистенькі букви на брудному фоні. А ще, коли від'їжджав, любили підносити долоню до вихлопної і відчувати пульсацію диму і нюхати руку. В повітрі вихлоп пахнув приємніше, але я щоразу надіявся, що різниці не буде. Ранні розчарування

А ось, до речі, і вона

Трохи згодом, коли уже могли дотягнутися до ручки, тихенько і не залишаючи слідів заводили і газували по кілька секунд. Надіюся, ніхто не здогадався. В той час "Мінск" частенько стояв у нас вдома. А на спицях висів дверний замок. Тому що молодший брат дяді, і за сумісництвом теж дядя (щось неймовірне, правда?) любив не тільки заводити, але й ганяти. Хіба якийсь замок зупинить велике бажання не ходити пішки? Дротом примотати до спиць і уперед, ловити розколбас. Надіюся, ніхто не здогадався.
Клуб дужумілі ручки
Ось вона, ракета! Знову "Мінск". Приятель купив супертюнінговану тачку у кольорі "сірий металік", як його всі називали. Не без іронії, звичайно. Насправді колір був ближчий до грунту ПФ, нанесеного старим пензлем, тільки в слух цього не говорили, щоб не зіпсувати карму. Тюнінг цієї тачки дозволяв ловити гострі враження від несподіваної їзди назад і від прориву ущільнення під головкою з гучним "БАХ!" Пів дня затягуєш головку і десять хвилин катаєшся. Мені якось вдалося це зробити і дорватися до керма. Фонтан емоцій. Я їду!
Згодом "сірий металік" доїздився і на його місце прийшов "Восход". Красень! Весь у хромі! 3М. Мрія поета. Якби не одне "але". Сипався він частіше, ніж ми знаходили час на підтяжку гайок. Тоді вперше руки були по лікті в мазуті і в гаражі засиджувались до півночі.
Понижаємо кубатуру
"Карпати" і "газовичок". "Газовичок" повністю виправдовував своє ніжне ім'я. Їздив він переважно на газоліні. Якось вранці перед школою потримав в руках карбюратор. Дівчата через ряд парт цікавилися, чому газом у класі смердить. Не true, загалом. Повинно пахнути. Фіал... Бензином.
Опозиція
Побачив я в журналі "Мото" "Дніпро" з претензією на спортбайк. Зачепило. Наступні два роки збирав інформацію про модернізацію вітчизняного BMW до чогось стрімкішого, ніж тракторець на двох колесах і з боковим причепом.Я тоді з розділу тюнінгу на Мотку (http://www.moto.kiev.ua) не вилазив. А Юрко розжився Явою. "Експерименталка". Куди там до МеТе... Не розумію. Опозит у зовнішності Р1 - ось наш вибір! Збирався купити донора при першій же нагоді.
Яву, Яву взял я на халяву (с)
Тут треба сказати велике спасибі дядьку Юрі SerDUKE. Його підхід до доводки МТ зовсім відбив бажання за це братися. Ну, не доріс я до такого рівня. Та і удар по бюджету вимальовувався солідний.
А ще вперше проїхався за кермом Яви брата і зрозумів - моє. Дуже зручно і комфортно. По мені. Починаємо збирати американських президентів. Сім Франклінів. Середня така по величині колекція. І зелененька з перспективою засмагнути до чорна у моїй власності. Jawa 350 638-00 1988 року випуску. Мені подобається.

Тут можна увімкнути "Джип-бип-папа" Чайфів, щоб відчути емоції. Захворів мотоциклом.
Слава Україні!
- FANAT
- рокер
- Повідомлень: 341
- З нами з: 08 січня 2010, 23:30
- Мотоцикл: jawa 350\638
- Звідки: львов
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Легенды южных дорог
с удовольствием прочитал, себя сразу вспомнил 

Хочешь быть ближе к Богу? ОБГОНИ МЕНЯ...
- Любчик
- рокер
- Повідомлень: 287
- З нами з: 25 травня 2009, 11:19
- Мотоцикл: Jawa 634.8.15
- Звідки: Україна, м.Рівне
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Легенды южных дорог
Так. Згадав я і своє дитинство. Покатушки з двоюрідними дядьками на баку 634 Явки та Восхода 3м, потім рідний дядько катаючи на баку Планети дозволив мені викрутити ручку газу на прямій (як кажуть газ в повну дірку...) Мабудь тоді я відчув перші симптоми мототоксикозу. Потім були і газовик з педалями, в якого замість ручки газу був ричажок від "дружби", і Мінчаки товаришів, і Юпітер 3, і перше падіння з нього на піщаній дорозі...
І коли врожай було вже зібрано,
відпочить від праведних трудів
в ліс на вірних "Явах" ми поринули,
Щоб у нім насмажить шашликів.

відпочить від праведних трудів
в ліс на вірних "Явах" ми поринули,
Щоб у нім насмажить шашликів.

Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів