Так сталось, що сезон я відкрив для себе тільки на цьому тижні. Причина в наступному:
1. Витрата мотором масла;
2. Моторні цепки поза сервіс лімітами;
3. Заміна деяких запчастин по мотору (шестерня, підшипник колінвала, успокоїтєль цепка).
4. Ремонт головки - шліфовка, профілювання посадочних місць.
Самому ремонтувати двигун було якось лячно, тому я потрохи обзвонював майстерні, на предмет бюджету по ремонту. Після отримання прайсу зрозумів, що не такий я вже рукожоп, і спробую свої сили. Раніше я мав досвід тільки в ремонті двигуна від яви та мінчака, тому старався зібрати максимум інформації про ремонт 4-х тактного двигуна. Купив трохи інструменту, якого потребував япономот: набір головок 1/2 та 1/4, динамометричний ключ, щіпці для стопорних кілець. Все інше було позичене: розсухарювач клапанів, оправка для поршневих кілець та промисловий фен.
Розібралось все нескладно, старався по-максимуму використовувати пакетики з зіппером, та попередню покурив мануал. І тут панєслась.
Поверхня циліндра ушатана, ось вам і жор масла.
Новий кований поршень Wossner. Він має меншу вагу, зроблений під більшу ступінь стиснення.
Головка також не в кращому стані. Прийшлося її шліфувати, та прирізати клапана.
Щоб нормально розбирати та збирати двигун на столі, прийшлося виготовити підставки.
Також потрібно було виготовити кілька оправок для роботи з підшипником, кілька фіксаторів та оправку, щоб зняти шестерню з колінвала. Ніякі зйомники з нею не справлялись, тому мені виготовили оправку зі щоки колінвала від Яви, і за допомогою преса 20 тон все знялось.
Ось пара речей на які треба звертати увагу, якщо ви є власником KLR. Оілскрін, та натягувач цепу балансувальної системи.
Зліва направо: оригінальний, інстальований та заготовка.
Шайби регулюючі підійшли від BMW F650GS. З ними кавасакі передався дух дакару, та надійність. Також було замінено колінвал і опорний підшипник з лівої сторони, резинки і прокладки. Половинки збирались на перевірений герметик Вітя Рейнц. Кріплення затягувались з паспортним зусиллям. Мот завівся з пів-оберта.
В принципі все. З запчастинами взагалі не було проблем. Мотоцикл доволі розповсюджений в штатах. Сказати, що було складно - наче ні. Сказати, що кавасакі ломуче гівно - також ні. Бо тільки здуру можна так зарізати мотора (привіт попередньому власнику в Німеччині).
Мот куплений за недорого, тому абсолютно згоден з різними прислів'ями.