Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Я поставил ИЖ гену, ВАЗ подкову БПВ 56-65-01(«с двумя проводами»). Хотел РР поставить Я121А, но крышка не дала, буду отдельный РР ставить. Такой как камрад USS ставил.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
А куди встановлюється підкова? Не на генератор часом? Нерадив би, бо підкові треба охолодження, недама рідний міст яви 638 встановлений поблизу вхідного патрубка повітряного фільтра хоч якийсь рух повітря, а на авто так взагалі вона обдимається крильчаткою на шківу генератора. Я112А взагалі можна прикрутити на боковинку пласмасового яшика і нехай працює.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Прикрутил её с внутренней стороны правого бардачка.USS писав:А куди встановлюється підкова?
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
На жерстину?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
На раму. К уху к которому крепится бардачок.USS писав:На жерстину?
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
А коммутатор на ухо под левый бардачок, вот куда РР прикрутить, ещё не придумал. Прикручу сфоткаю.USS писав:Зрозумів.
- Андрейка 634-5-1980
- уважаемый
- Повідомлень: 583
- З нами з: 19 лютого 2012, 22:23
- Мотоцикл: Jawa-634|1980г,Иж П|1966г
- Звідки: Глухов
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
В школе геометрию прогулял? Мне напоминает транспортир, ценой деления в градус, разбитый по 90. Шо ни так?
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- gorik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1773
- З нами з: 12 жовтня 2009, 00:09
- Мотоцикл: JAWA-250 тип 559/02(дв.360)1962г.в.+Duna 1965г.в.
- Звідки: Мариуполь
- Дякував (ла): 76 разів
- Подякували: 169 разів
- Контактна інформація:
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
А хрен его знает, я так понял для выставления опережения без индикатора.
gorik Как найти опережение к примеру 3мм до ВМТ по этой таблице-шкале?
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Я знаю, что такое острый или тупой угол. Мне интересно как по этой таблице найти к примеру 3мм до ВМТ и выставить опережение без индикатора??? Насколько градусов должна уйти бабочка, что бы поршень ушол на 3мм от ВМТ???
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Там через тригонометричні формули через довжину шатуна. А транспортир клеїться на площадку.
Слава Україні!
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Та ну нафиг, буду через индикатор, по старинке. Я где то давненько прочитал, счас решил разобраться.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
клеїш її на ген і в разі чого виставляєш випередження без індикатора. це десь по тій шкалі приблизно 40 буде-=3мм.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Интересно, в походных условиях может помочь эта шкала, а вот тонкую настройку к примеру 2.6мм наверно тяжеловато поймать будет.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
я ж тобі кажу. наклей її на ген. в тебе бсз,так що довернути метелика буде не так важко. це ти таблицю сірка виставив,от у нього краще спитати. бо я й сам виставляю по старому,з допомогою індикатора часового типу.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Для того, чтобы пользоваться этой таблицей, нужно знать опережение в градусах. Для MZ это - 22°30'', что соответствует 3мм до ВМТ.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Якщо,маєш індикатор, то набіса тобі та таблиця? А коли нічим зайнятись, то імперичним шляхом ти сам можеш визначити показники у градусах відносно показників у міліметрах до ВМТ. Чіпляєш роздруковану таблицю на генератор "0" то ВМТ, на кулачок чи метелик ,не важливо, що там у тебе, приклеюєш якусь стрілку чи дротину, сумістивши на ВМТ по індикатору стрілку з нулем на шкалі, крутиш і помічаєш які покази по шкалі будуть відповідати 3мм до ВМТ, 2,5мм до ВМТ і так далі. Можеш бажаючим відписатися про результати.Та ну нафиг, буду через индикатор, по старинке. Я где то давненько прочитал, счас решил разобраться.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Я колись пробував на Quick Basic програму написати з графічним представленням, як через хід поршня і довжину шатуна отримувати відповідності ходу до повороту.
Кануло в Лєту.
Кануло в Лєту.
Слава Україні!
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Вот именно это я и хотел услышать. Примерно понимал как это делается, но хотелось услышать совет от знающего человека. Индикатор у меня есть, по нему и выставляю.USS писав: ↑23 листопада 2018, 11:10Якщо,маєш індикатор, то набіса тобі та таблиця? А коли нічим зайнятись, то імперичним шляхом ти сам можеш визначити показники у градусах відносно показників у міліметрах до ВМТ. Чіпляєш роздруковану таблицю на генератор "0" то ВМТ, на кулачок чи метелик ,не важливо, що там у тебе, приклеюєш якусь стрілку чи дротину, сумістивши на ВМТ по індикатору стрілку з нулем на шкалі, крутиш і помічаєш які покази по шкалі будуть відповідати 3мм до ВМТ, 2,5мм до ВМТ і так далі. Можеш бажаючим відписатися про результати.Та ну нафиг, буду через индикатор, по старинке. Я где то давненько прочитал, счас решил разобраться.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Установка 12в генератора на 634 двигатель Явы
Коли з'явилися ФВЗ від "сарумана" теж цікавився тим питанням, бо у інструкціях до них писали, що початковий момент запалення треба ставити на ВМТ, але ж "саруманки" були початкови створені дла тазомобілів, які мають чотиритактного двигуна,доречі, МТешні "саруманки" показували відмінну роботу на москвичівських двиглах, а для двухтактника, десь знайшов, вже не пам'ятаю де, інформацію, що оптимальний вугол встановлення початкового випепредження, точно не пам'ятаю, скільки то там градусів не доходячи ВМТ. Брав параметри явівського колінвала та креслив, як воно буде відносно ходу у міліметрах. Вийшло десь 0,06 до ВМТ. У "СОВЕК"івських інструкціях писалося для яви- 0,05мм для планети- 0,1мм, останній комплект прислали вже написано 0,1мм для яви, чи то так надрукували інструкцію неуважно, чи так воно і повинно бути не зрозуміло.Я колись пробував на Quick Basic програму написати з графічним представленням, як через хід поршня і довжину шатуна отримувати відповідності ходу до повороту.
Кануло в Лєту.
Особисто встановлюю початкове 0,06мм, а далі вже корегується, як кому більше до смаку.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів